Bezgotówkowy zakup paliwa w systemie elektronicznych kart paliwowych do pojazdów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bezgotówkowy zakup paliwa w systemie elektronicznych kart paliwowych do pojazdów służbowych i sprzętu, będącego w dyspozycji Szkoły Głównej Służby Pożarniczej przez okres 24 m-cy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-11-26
  • ZamawiającySzkoła Główna Służby Pożarniczej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00274188
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliwa w systemie elektronicznych kart paliwowych do pojazdów służbowych i sprzętu, będącego w dyspozycji Szkoły Głównej Służby Pożarniczej przez okres 24 m-cy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Służby Pożarniczej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 52/54

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-629

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@sgsp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezgotówkowy zakup paliwa w systemie elektronicznych kart paliwowych do pojazdów służbowych i sprzętu, będącego w dyspozycji Szkoły Głównej Służby Pożarniczej przez okres 24 m-cy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee6c9d5e-4858-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274188

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00081604/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.21 Bezgotówkowy zakup paliwa w systemie elektronicznych kart paliwowych do pojazdów służbowych oraz sprzętu spalinowego SGSP

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee6c9d5e-4858-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgsp.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie
Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej
wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
2. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w
pdf, xps, odt, doc, docx oraz archiwów ww. dokumentów skompresowanych w formacie zip, 7zip.
3. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie,
jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po
odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
b) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji:
5. W przypadku składnia Oferty w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub
gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych
do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez
wybranie polecenia „Dodaj dokument”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez
Zamawiającego – Szkołę Główną Służby Pożarniczej
Niniejsza informacja stanowi wykonanie obowiązku określonego w art. 13 i 14 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”.
1. Administratorem przetwarzającym Pani (a) dane osobowe jest: Rektor-Komendant Szkoły Głównej
Służby Pożarniczej, z siedzibą w Warszawie (01-629), przy ul. Słowackiego 52/ 54 (adres poczty
elektronicznej: sgsp@sgsp.edu.pl).
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD): adres: 01-629 Warszawa,
ul Słowackiego 52/54, adres poczty elektronicznej: iod@sgsp.edu.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzanie na postawie art. 6 ust. 1 lit f i c RODO - prawnie uzasadniony
interes Szkoły Głównej Służby Pożarniczej polegający na właściwej realizacji przedmiotu
umowy…………………………………. oraz wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego
na administratorze – dochodzenie ewentualnych roszczeń.
4. Zakres przetwarzanych danych obejmuje:
1) imię i nazwisko;
2) seria i numer dowodu tożsamości lub paszportu;
3) służbowy adres e-mail;
4) służbowy numer telefonu.
5. Dane zostały przekazane Szkole Głównej Służby Pożarniczej przez Wykonawcę:
…………………………...
6. Dane będą przetwarzane do czasu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, a następnie
przechowywane w celach archiwalnych, zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa
oraz zgodnie z zarządzeniem nr 26/10 Rektora-Komendanta Szkoły Głównej Służby Pożarniczej
z dnia 17 sierpnia 2010 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt w
Szkole Głównej Służby Pożarniczej”, opublikowanym na stronie podmiotowej BIP.
7. Dostęp do danych posiadają wyłącznie upoważnieni w ramach zakresu obowiązków i zadań
pracownicy lub funkcjonariusze (strażacy) lub pozostałe osoby zatrudnione przez Szkołę Główną
Służby Pożarniczej.
8. Dane podlegają ochronie na podstawie przepisów RODO. Dane mogą być udostępnione osobom
i podmiotom trzecim wyłącznie na podstawie przepisów prawa. Dane nie będą przekazywane
do państwa trzeciego, ani do organizacji międzynarodowej.
9. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, określone
w art. 15 i 16 RODO, w szczególności prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania oraz
w art. 17, 18 i 21 RODO, o ile będzie miał zastosowanie.
10.Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, dane nie będą poddawane
profilowaniu.
11.Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na adres:
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Bez ograniczeń

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP 34/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup bezgotówkowy paliwa w systemie elektronicznych kart paliwowych do pojazdów służbowych i sprzętu, będącego w dyspozycji Szkoły Głównej Służby Pożarniczej przez okres 24 m-cy, z zastrzeżeniem, że nie wcześniej niż
od dnia 01 stycznia 2022 r. (Zamawiający zakłada termin realizacji od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2023 r.) w szacowanych ilościach:
a) 110 000 l oleju napędowego B7 (ON)
b) 20 000 l benzyny bezołowiowej 95 E5 (PB 95)

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność paliwa na terenie kraju

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego poniżej warunki udziału
w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi posiadać koncesję na obrót paliwami płynnymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 716).
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawi na wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia wymagań w powyższym zakresie, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie dysponowania potencjałem technicznym:
Ze względu na specyfikę działalności zamawiającego jakim jest Państwowa Straż Pożarna, Wykonawca musi posiadać stacje paliw na ternie całej Polski obsługujące bezgotówkowe elektroniczne karty paliwowe, czynne 24 h na dobę we wszystkie dni w roku, w tym stacje zlokalizowane:
a) w promieniu nie większym niż 5 km od siedziby Zamawiającego w Warszawie
przy ul. Słowackiego 52/54 (minimum 1 stacja);
b) w promieniu nie większym niż 15 km od siedzib baz poligonowych zlokalizowanych:
- w PBL Zamczysko Nowe gmina Leoncin powiat Nowodworski (minimum 1 stacja);
- Nowy Dwór Mazowiecki ul. Mickiewicza 62 (minimum 1 stacja);
c) co najmniej 300 stacji paliwowych na terenie całego kraju;
Wykonawca musi posiadać co najmniej 18 stacji paliwowych spełniających ww. wymagania
w każdym województwie.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu tego warunku oraz przedstawi na wezwanie Zamawiającego wykaz stacji potwierdzających spełnienie powyższych warunków.

3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegać na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia za pośrednictwem Platformy: https://sgsp.ezamawiajacy.pl w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych:
1) Koncesję na obrót paliwami płynnymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 716) zgodnie z pkt. 7.2.2)
2) Wykaz stacji benzynowych z terenu całego kraju w rozbiciu na poszczególne województwa z uwzględnieniem parametrów określonych w pkt. 7.2.4).
3) Oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej wspólnie z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu lub o jej braku w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
10.2.2. Uzupełnienia lub wyjaśnienia:
1.Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:
a) oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jej złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub
b)zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
2. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń,
złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu.
3. Jeżeli złożone przez wykonawcę oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1.1. Do oferty Wykonawca dołącza zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór załącznik
nr 3a i 3b do SWZ). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
10.1.2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia;
10.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1.1, składa odrębnie i podpisuje każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie
to potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
10.1.4. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) dołączają oświadczenie , z którego wynika, że dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
10.1.5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 10.1.1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie,
w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
10.1.6. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, nie będącymi podmiotami, na których zasoby powołuje się Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału
w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.1.1.
10.1.7. Wykonawca, który w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie polegał na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby to zgodnie z art. 118 ust. 3 Pzp musi złożyć wraz z ofertą zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby do oddania mu do dyspozycji te zasoby na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,
że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
10.1.8. Zgodnie z art. 118 ust. 4 Pzp: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Brak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

12.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
12.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w punkcie 12.11.b i c oraz 12.12.
12.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
12.4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz.310, 836 i 1572).
12.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
nr 19 1600 1374 1845 2512 5000 0026 Bank BGŻ BNP PARIBAS
tytułem: wadium w sprawie TP/34/21

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zamieszczonej pod adresem: https://sgsp.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-25

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI