Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
288/2023 Miał węglowy typ 32.1, klasy 22-18-0,8 w ilości 400 ton
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy 31-047 Kraków, ul. Sarego 2 Zakład Doświadczalny Pawłowice
1.3.) Oddział zamawiającego: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy 31-047 Kraków, ul. Sarego 2 ZD Pawłowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079728
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mielżyńskich 14
1.5.2.) Miejscowość: Pawłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-122
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zdpawlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdpawlowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rolnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
288/2023 Miał węglowy typ 32.1, klasy 22-18-0,8 w ilości 400 ton
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f26d2af5-8e81-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521837
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f26d2af5-8e81-11ee-b55a-a22b2d7f700e
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający informuje, iż sposobem porozumiewania się pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym będzie forma elektroniczna.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z platformy e-Zamówienia określa Regulamin platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Instrukcja pod adresem poniżej (strona 3): https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.1.pdf.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia można złożyć za pośrednictwem platformy e-Zamówienia oraz dopuszcza się możliwość złożenia tych dokumentów także drogą elektroniczną na adres e-mail : zamowienia.publiczne@zdpawlowice.pl.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. (Dz.U. 2020 poz.2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informujemy, że w Instytucie Zootechniki Państwowym Instytucie
Badawczym Zakładzie Doświadczalnym Pawłowice, ul. Mielżyńskich 14, 64-122 Pawłowice Inspektorem
ochrony danych (IOD) jest Rafał Andrzejewski.
Dane kontaktowe IOD: e-mail: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl; tel.: 504 976 690
Więcej informacji znajduje się w klauzuli informacyjnej na stronie internetowej Zakładu
oraz w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 288/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 295200,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miał węglowy typ 32.1, klasy 22-18-0,8 w ilości 400 ton.
Loco plac kotłowni ZD Pawłowice - Robczysko 24c, 64-130 Rydzyna rozładunek od poniedziałku do piątku od godz. 700- 1400.
Dziennie możemy przyjąć do rozładunku ok. 100 ton miału.
Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Pawłowice informuje, że zakup wyżej wymienionej ilości miału węglowego (400 ton) podlega opodatkowaniu podatkiem akcyzowym. Wyroby węglowe będące przedmiotem zakupu będą przeznaczone do celów opałowych w obiektach przeznaczonych na cele mieszkaniowe.
Podstawa prawna: ustawa o podatku akcyzowym z dnia 06.12.2008 (tekst jednolity Dz.U. z 2022 poz. 143, 1137, art. 9a ust.1).
Zamawiający informuje, że posiada instalacje cieplne (kotły cieczowe) o mocy grzewczej 2,5 MW. Producent kotła – Sefako S.A. Sędziszów typ WR – 2,5.
Przedmiot zamówienia winien spełniać n/w parametry jakościowe:
klasa miału: 22-18- 0,8
granulacja o zawartości procentowej następujących frakcji:
frakcja: 0-3 mm – 30%
frakcja: 3-10 mm – 50%
frakcja: 10-20 mm – 20%
typ węgla: 32.1
wilgotność całkowita do 13%
zawartość siarki do 0,8%
zawartość popiołu do 18 %
Za dostawę zachowującą deklarowane parametry przyjmuje się dostawę miału, w której wartość opałowa odbiega od (-) 500 KJ do (+) 2000 KJ. Dopuszczalne odchylenie zawartości popiołu wyniesie (+) 1% lub poniżej 18%, a zawartość siarki (+) 0,1% lub poniżej 0,8%.
Za dostawę rozumie się dostawę dostarczoną każdym zestawem samochodowym t.j. około 25 ton.
Każda dostawa transportem Wykonawcy powinna posiadać dokument WZ (magazyn wyda) z taką nazwą towaru jaka będzie na fakturze. Nie spełnienie tego warunku, spowoduje, że miał nie będzie przyjęty przez ZD Pawłowice.
Zamawiający jest podatnikiem podatku rolnego i zamawiany produkt wykorzysta na potrzeby własne
4.2.6.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 2 do SWZ – oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-11 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia / https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni