Dostawa amunicji

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa amunicji
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczytno
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-05-11
  • ZamawiającyWYŻSZA SZKOŁA POLICJI W SZCZYTNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00044207
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa amunicji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WYŻSZA SZKOŁA POLICJI W SZCZYTNIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół ds. Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510338744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 111

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 47 733 5281

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@wspol.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspol.edu.pl/zamowienia

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa amunicji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2823d241-a986-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044207

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020943/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Amunicja strzelecka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/wspol_szczytno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/wspol_szczytno; zzp@wspol.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Oferta wraz z załącznikami powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formyelektronicznej pod rygorem nieważności i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lubpodpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wformie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej „dalej Platforma” tj. platforma zakupowa.plpod adresem: https://platformazakupowa.pl/wspol_szczytno.3. W celu skrócenia czasuudzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywanesą w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy lub adresu e-mail. 4. Zamawiający będzieprzekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy lub adresuemail.Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania iotwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja,którejz godnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzieprzekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy lub adresu email do konkretnegoWykonawcy.5.Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiającepracę na Platformie, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszejniż 512kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, MacOs x 10 4,Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, wprzypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowanyprogram Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) szyfrowanie naplatforma zakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) oznaczenie czasu odbioru danychprzez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasulokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.6. Zamawiający nie ponosiodpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcjąkorzystania z Platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią ofertyprzed upływem terminu składania ofert. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertęhandlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełnionyobowiązek narzucony w art. 221 ustawy PZP.7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania zPlatformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciuPlatformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje Wykonawcę zgodnie z art.13rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1; dalej: RODO, iż:a)administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie z siedzibą przyul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111, 12-100 Szczytno,b) kontakt z Inspektorem Ochrony DanychWSPol –iod.odo.wspol@wspol.edu.plc) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane na podstawieart. 6 ust.1 lit. b RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego,d)odbiorcami danych osobowych Wykonawcy mogą być osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieńpublicznych,uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, firmywspierające WSPol w obsłudze informatycznej,e) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą przezokres niezbędny do zrealizowania ww. celu lub wskazanym w przepisach ustawy Prawo zamówieńpublicznych,f)Wykonawca posiada prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danychosobowych,prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,g) Wykonawca maprawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego ds. ochrony danych osobowych,h) podanieprzez Wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji wskazanego wyżejcelu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 04.1/DZiT/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa amunicji.zadanie nr 1 - amunicja kaliber 9x19 mmParabellum z pociskiem typu TFMJ, wykonana zgodnie ze „Specyfikacją Techniczną. Amunicjado broni strzeleckiej 9x19 mm nabój Parabellum” Nr ewidencyjny 23/U/BLP/KGP/2015(załącznik nr 2.1A) – 500 000 szt.;zadanie nr 2 - amunicja specjalna do strzelb gładko lufowychkaliber 12/70, wykonana zgodnie ze „Specyfikacją Techniczną Nr ewidencyjny3/U/BLP/KGP/2015” (załącznik nr 2.2B).

4.2.6.) Główny kod CPV: 35331000-3 - Amunicja do broni palnej i amunicja bojowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnychofert złożonych w postępowaniu, która przedstawia najwyższy bilans ceny i innych kryteriówodnoszących się do przedmiotu zamówienia określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji - zadanie nr 1

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia - zadanie nr 2

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ustawyPZP: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: - Zamawiający nie określawarunku w tym zakresie; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: - Wykonawca spełni warunek jeśli:a) posiadakoncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszymzamówieniem, wydaną zgodnie z ustawą z dnia 13 czerwca 2019 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1214)o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałamiwybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lubpolicyjnym oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 17 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 r.,poz. 1888) w sprawie klasyfikacji rodzajów materiałów wybuchowych, broni, amunicji orazwyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lubobrót jest wymagane uzyskaniem koncesji.Warunek dotyczący uprawnień do prowadzeniaokreślonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden zWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do którychrealizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegającysię o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługiwykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ).3) sytuacjiekonomicznej lub finansowej: - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie; 4) zdolnościtechnicznej lub zawodowej: - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZPdotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 doS WZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczeniaz postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 doSWZ.Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunkówudziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert. 2. Zamawiający wezwie Wykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni,aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:– koncesję naprowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wydaną zgodniez ustawą z dnia 13 czerwca 2019 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1214) o wykonywaniu działalnościgospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją orazwyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym oraz rozporządzeniem RadyMinistrów z dnia 17 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1888) w sprawie klasyfikacji rodzajówmateriałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lubpolicyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagane uzyskaniem koncesji .

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na stronie internetowej prowadzonego postępowania przez Platformę pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wspol_szczytno.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-10

2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż konstrukcji stalowej - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż konstrukcji stalowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI