Świadczenie usług konserwacji i usuwania drobnych awarii w obiektach MKDNiS

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług konserwacji i usuwania drobnych awarii w obiektach MKDNiS
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-05-13
  • ZamawiającyMINISTERSTWO KULTURY DZIEDZICTWA NARODOWEGO I SPORTU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00045974
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług konserwacji i usuwania drobnych awarii w obiektach MKDNiS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO KULTURY DZIEDZICTWA NARODOWEGO I SPORTU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 15/17

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkwiecinska@kulturaisport.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

kultura, dziedzictwo narodowe, sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług konserwacji i usuwania drobnych awarii w obiektach MKDNiS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-941a0cf8-acc2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006749/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Serwis konserwatorski i elektryczny

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowieniamkdnis.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie § z 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) określa informacje na temat specyfikacjipołączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbiorudanych:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2)komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel PentiumIV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowszewersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej wnajnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0Uwaga - korzystanie zoperacyjnych przeglądarek lub z systemów operacyjnych oraz przeglądarek niewspieranych przezproducenta może skutkować pojawieniem się nieprawidłowości i błędów w funkcjonowaniu Platformy;4)włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki wformacie .pdf.6) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES;7) dopuszcza siępodpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem.W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.6. Zamawiającyzgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plikówo wielkości do 70 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .jpg, .jpeg,.tif, .tiff, .png, .svg, .zip, .7z, PAdES, XAdES.Pozostałe wymagania zostały umieszczone w SWZopublikowanej na Platformie zakupowej pod adresem: https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:Minister Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071Warszawa;2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z InspektoremOchrony Danych Osobowych w Ministerstwie Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu za pomocąpoczty tradycyjnej na adres Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, ul. KrakowskiePrzedmieście 15/17, 00-071 Warszawa, pocztą elektroniczną na adres: abi@kulturaisport.gov.pl; 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymz prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciaumowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanychprocedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; Pozostałe informacje dot.RODO zostały umieszczone w SWZ opublikowanej na Platformie zakupowej pod adresem:https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą,z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia 2016/679,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowieńumowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.2. W postępowaniu oudzielenie zamówienia złożenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1Rozporządzenia 2026/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tegopostępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/TP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 170731,72 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji i usuwania awarii w zakresie:a) instalacji sanitarnych, tj. instalacji wody zimnej, instalacji ciepłej wody użytkowej,b) instalacji centralnego ogrzewania i instalacji kanalizacyjnej,c) instalacji elektrycznych,d) ogólnobudowlanym i drobnych napraw stolarskich.w obiektach Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu w Warszawie w lokalizacjach przy:a) ul. Krakowskie Przedmieście 15/17.b) ul. Krakowskie Przedmieście 21/23. c) ul. Ksawerów 13.d) ul. Świętokrzyska 14.e) ul. Tamka 3.f) ul. Kopernika 32/36.g) ul. Senatorska 14 oraz 12.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone. Maksymalna liczba punktów jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny ofert wg ustalonych kryteriów oceny wynosi 100 punktów.A. Punkty za kryterium „Cena” zostaną przyznane wg wyliczonego wzoru przedstawionego w SWZ. Maksymalna liczba punktów którą może otrzymać Wykonawca w niniejszym kryterium - 60 pkt.Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178). Zamawiający będzie liczył punkty w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.B. Punkty za kryterium „czas przystąpienia do naprawy awarii zaoferowany przez Wykonawcę”1. Czas przystąpienia do usunięcia zgłoszonej awarii, przeciwdziałaniu powiększania zakresu powstałych awarii i minimalizacji ich skutków od momentu powiadomienia telefonicznie lub e-mailem przez Zamawiającego- 40 pkt. 2. Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:a) od 15 do 30 min – 40 pkt.b) od 31 min do 45 min – 30 pkt.c) od 46 min do 60 min - 20 pkt.d) od 61 min do 89 min – 10 pkt.e) od 90 min – 0 pkt.Maksymalny czas przystąpienia do naprawy awarii zaoferowany przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 90 minut. Wskazanie czasu przystąpienia do naprawy awarii powyżej 90 minut będzie skutkował odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze Opisem Przedmiotu Zamówienia (Załącznik Nr 6).Minimalny czas przystąpienia do naprawy awarii zaoferowany przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 15 minut. Jeżeli Wykonawca wskaże czas przystąpienia do naprawy awarii krótszy niż 15 min. Zamawiający uzna czas naprawy jako 15 minut i przyzna punkty jak dla wskazania czasu naprawy do 15 minut. 3. Zamawiający po przyznaniu punktów wg powyżej opisanych zasad dokona przeliczenia punktów z uwzględnieniem wagi kryterium zgodnie z wyliczonym wzorem przedstawionego w SWZ. Maksymalna liczba punktów którą może otrzymać Wykonawca w niniejszym kryterium - 40 pkt.1. Zamawiający będzie liczył punkty w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w Ustawie oraz niniejszej Specyfikacji i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru, czyli temu, który otrzyma najwyższą łączną wartość punktową ze wszystkich kryteriów (A+B).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do naprawy awarii, o którym mowa w pkt. A ppkt. B) i B OPZ (Załącznik Nr 6 do SWZ)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu.Na podstawie art. 112 Ustawy Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że :a) w okresie 3 lat przed terminem składania ofert świadczył co najmniej jedną usługę trwającą nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy na rzecz jednego Zamawiającego, polegającą na konserwacji obiektu/ów budowlanych/budowlanego.Konserwację obiektów budowlanych należy rozumieć jako usługę polegającą co najmniej na: konserwacji instalacji elektrycznych, sanitarnych, c.o., drobnych robót ogólnobudowlanych pozwalających utrzymać obiekty objęte usługą w należytej sprawności technicznej.Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden kontrakt/umowę.b) że dysponuje: co najmniej dwoma osobami, z których:- co najmniej jedna posiada aktualne świadectwo kwalifikacyjne typu „E” (eksploatacja) grupa 1 w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym na urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, o których mowa w art. 54 ustawy z dnia 10 kwietnia 2017r. Prawo energetyczne (tekst jedn.: Dz.U. z 2018r., poz. 755 ze zm., dalej – „Prawo energetyczne”), stwierdzone w sposób zgodny z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 roku Nr 89, poz. 829).- co najmniej jedna osoba, ukończyła szkołę zawodową lub szkołę branżową lub ukończyła zawodowy kurs kwalifikacyjny: uzyskując świadectwo potwierdzające kwalifikacje w zawodzie „Monter sieci i instalacji sanitarnych” przygotowaną do pracy w zakresie kwalifikacji BUD.09.: „Wykonywanie robót związanych z budową, montażem i eksploatacją sieci oraz instalacji sanitarnych”.Zamawiający nie dopuszcza łączenia w jednej osobie wyżej wskazanych branż.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowaniaoraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale 4 – Wzórstanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ oraz Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby oniepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wzakresie wskazanym w Rozdziale 4 – Wzór stanowi Załącznik nr 1a do niniejszej SWZ. Oświadczeniastanowią dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału wpostępowaniu, na dzień składania ofert. Zasady składania oświadczeń: a) w przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców.Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału wpostępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu, b) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniającychzasoby (podmiot trzeci, na potencjał którego powołuje się Wykonawca) Wykonawca wraz zoświadczeniem, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brakpodstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału wpostępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby2) Zgodnie z art. 274 ust. 1Ustawy Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych nadzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: Zamawiający będzie żądałnastępujących dokumentów składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o którychmowa w Rozdz. 4 pkt II: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochroniekonkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożyłodrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzórstanowi Załącznik Nr 6 do niniejszej SWZ b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lubz Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji;3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozagranicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:1) odpisu albo informacji z Krajowego RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa wrozdz. 5.III.1b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji, nieogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacjiwynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Pełnomocnictwo, odpowiednio: 1) upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składapełnomocnik 2) dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy składać w formie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzone podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanympodpisem elektronicznym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu)pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznegopoświadczenia sporządzonego stosowanie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku –Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisemelektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzedniow formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistymmocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przezupełnomocnionego.2.„Samooczyszczenie” – oświadczenie złożone zgodnie z Rodz. 4 pkt II ust.6 (jeżeli dotyczy)Zamawiający ocenia czy podjęte przez Wykonawcę czynności sąwystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okolicznościczynu Wykonawcy, a jeżeli uzna, że nie są wystarczające, wyklucza Wykonawcę.3.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którymmowa w Rozdz. 3 pkt II ust. 8 (jeżeli dotyczy)4. Formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik Nr 2do niniejszej SWZ)5. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 2 ust. 8(jeśli dotyczy).6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdz. 3pkt. I. ust. 4 (jeżeli dotyczy) (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SWZ).7. Dokumentpotwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną forma wadium (jeżeli dotyczy). 8. Wykazrozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy).Jeżeli Zamawiający przewidział możliwość powołaniasię na rozwiązania równoważne a Wykonawca, korzysta z tej możliwości to zobowiązany jestwykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przezZamawiającego. W takim przypadku zobowiązany jest załączyć do oferty Wykaz rozwiązańrównoważnych z jego opisem lub normami. 9. Oświadczenie o zastrzeżenie określonychinformacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy, zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia publicznego składają wraz ofertą Pełnomocnictwo w oryginale lub kopiipoświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, z którego powinien wynikać zakresumocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Przepisy dotycząceWykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia. 3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniazostała wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy wsprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.Zamawiający może żądać, aby umowa ta określała, wg. wyboru Zamawiającego: strony umowy,Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018119/01 z dnia 2021-03-162021-03-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługicel działania, sposób współdziałania, zakres prac realizowanych przez każdego z nich, solidarnąodpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum(obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczeniemożliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasuwykonania zamówienia.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu. 5. Zamawiający nie określawymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczychwykonawców.6. Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. 4. I. 2 (prowadzeniaokreślonej działalności gospodarczej lub zawodowej), jest spełniony jeżeli co najmniej jeden zwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane,dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (jeżeli dotyczy).7. Warunkiudziału w postępowania dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościachtych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których tezdolności są wymagane (jeżeli dotyczy).8. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust.6 i 7 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do ofertyoświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonająposzczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany zostały określone w Załącznika Nr 5 do SWZ - Projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-11

2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace tapicerskie - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, Moja kanapa ma dziurę, potrzebuję jej zszycia. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI