Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Dostawa zautomatyzowanego urządzenie do badania ekspresji białek w pojedynczych komórkach metodą western blot wraz z dedykowanym skanerem mikromacierzy oraz stacją roboczą i zestawem startowym
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoŁódź
WojewództwoŁódzkie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
Termin składania wniosków2021-05-11
ZamawiającyUNIWERSYTET MEDYCZNY
Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
Numer ogłoszenia2021/BZP 00044210
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044210 z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawa zautomatyzowanego urządzenie do badania ekspresji białek w pojedynczych komórkach metodą western blot wraz z dedykowanym skanerem mikromacierzy oraz stacją roboczą i zestawem startowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY
1.3.) Oddział zamawiającego: UMed w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473073308
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umed.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zautomatyzowanego urządzenie do badania ekspresji białek w pojedynczych komórkach metodą western blot wraz z dedykowanym skanerem mikromacierzy oraz stacją roboczą i zestawem startowym
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Childhood ALL in Poland (CALL-POL) project: a national harmonization of diagnostics and treatment of acute lymphoblastic leukemia in children.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/umed_lodz
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umed_lodz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji orazprzekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniemwyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapośrednictwem Platformy i formularzy znajdujących się na stronie danego postępowania. Za datęprzekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ichprzesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość doZamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana doZamawiającego.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania,zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał naPlatformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisamiadresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana przy użyciu środków komunikacjielektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.Ofertę wraz z wymaganymidokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/umed_lodzna stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania. W celu zadania pytania, zmiany lub wycofaniaoferty, przesłania dokumentów związanych z postępowaniem, Wykonawca powinien postępowaćzgodnie z instrukcją „Instrukcje dla Wykonawców” dostępną na Platformie pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 RozporządzeniaPrezesa Rady Ministrów (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452.) w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (dalej, jako„Rozporządzenie") określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę naPlatformie, tj.:-Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;-Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4,Linux, lub ich nowsze wersje;-Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku InternetExplorer minimalnie wersja 10.0-Włączona obsługa JavaScript-Zainstalowany program Adobe AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf-Platforma działa według standardu przyjętego wkomunikacji sieciowej - kodowanie UTF8-Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupowąstanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwerasynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu MiarWykonawca, przystępując do niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z PlatformyZakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresemhttps://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków. Zamawiający zaleca aby w przypadkupodpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymirodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacjiplikówJeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdegoze skompresowanych plików. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie lub postacielektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym.Pozostałe informacje - pkt 9 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/39/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest: Dostawa zautomatyzowanegourządzenie do badania ekspresji białek w pojedynczych komórkach metodą western blot wraz zdedykowanym skanerem mikromacierzy oraz stacją roboczą i zestawem startowym.Zamówieniejest realizowane w ramach projektu Childhood ALL in Poland (CALL-POL) project: a nationalharmonization of diagnostics and treatment of acute lymphoblastic leukemia inchildren.Zamówienie jest realizowane dla Kliniki Pediatrii, Onkologii i Hematologii UniwersytetuMedycznego w Łodzi przy ul. Spornej 36/50.3.2. Szczegółowy Przedmiot Zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza ofertą będzie oferta która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań Zamawiający żąda od wykonawcy wraz z ofertą:1) Podpisany Przedmiot Zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Podpisany Przedmiot Zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Opcjonalnie: pełnomocnictwo - jeśli występuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo dla osobyreprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo doreprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy.Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym, lub podpisemosobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonejza zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisemelektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł Wadium wnosi się przed upływemterminu składania ofert Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach,o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy PZP pieniądzu; gwarancjach bankowych; gwarancjachubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którychmowa wyżej, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, wpostaci elektronicznej. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa wyżej musi wynikaćbezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązaniegwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji Wadium wnoszone wpieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI WŁODZI 21 1050 1461 1000 0022 8237 8799, z zaznaczeniem „Wadium – ZP/39/2021 –Urządzenie do badania ekspresji białek” Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem narachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tegorachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowywskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).Zamawiającyzwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia od wystąpieniejednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą; 2) zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego; 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiemsytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynąłtermin do jego wniesienia. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni oddnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływemterminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszejoferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) pounieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie naczynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. Złożenie wniosku o zwrotwadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niegoprawa do korzystania ze środków ochrony prawnej. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia ozwolnieniu wadium. Pozostałe informacje zawarte w pkt 10 SWZ. Pozostałe informacje - pkt 10SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o brakupodstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców. W przypadku gdy przedmiotowe środkidowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowaniaodpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniapublicznego, lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takichzasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”,zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia lub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymipodmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument. Poświadczeniazgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w ust.8.8, dokonuje w przypadku: 1) dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania– odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lubpodwykonawca, w zakresie lub dokumentów potwierdzających umocowanie doreprezentowania, które każdego z nich dotyczą; 2) przedmiotowych środków dowodowych –odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia; 3)innych dokumentów – odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa może ulec zmianie w szczególności w zakresie zapisów obejmujących: terminzakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, zastosowane materiały i urządzenia, wysokośćwynagrodzenia, zmianę sposobu realizacji gwarancji, zmianę zakresu prac objętych umową.2.Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 dopuszczalne są szczególności w przypadku: a) wsytuacji zaistnienia siły wyższej;b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniemniezawinionych przez stronę umowy okoliczności, których nie można było przy dołożeniunależytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowewykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 6 ust.1;c) utraty przez Zamawiającegoźródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródełfinansowania zamówienia; d) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenianowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującejnormy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu doprzedmiotu zamówienia; e) zmiana ustawowej stawki podatku VAT; f) w sytuacji, gdydostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczynobiektywnych, w tym w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jegomiejsce Wykonawca dostarczy towar tożsamy, spełniający warunki określone w opisieprzedmiotu zamówienia, o parametrach nie gorszych niż model wskazany w ofercie. Powyższakwestia uregulowana zostanie aneksem do niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest dodostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami ogłoszenia oraz umowy i złożone dlazaoferowanego modelu na etapie składania ofert;3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych wust. 2 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonaniatakich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.4.Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienieokoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/umed_lodz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oferta ma być sporządzona pod rygorem nieważności w formie lub postaci elektronicznej i musizawierać następujące oświadczenia, dokumenty i przedmiotowe środki dowodowe podpisanekwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:1)Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wg załącznika nr 1 do SWZ;2) Wypełniony i podpisanyFormularz - Przedmiot zamówienia – wg załącznika nr 2 do SWZ;3) Oświadczenie wykonawcy –wg załącznika nr 3 do SWZ;4) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczeniawykonawca załącza do oferty oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 5)Opcjonalnie: pełnomocnictwo - jeśli występuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo dla osobyreprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo doreprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy.Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznejopatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym, lub podpisemosobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonejza zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisemelektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry - Dłutów
Lokalizacja zleceniałódzkie
Data dodania20-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry.
Pralka nie pobiera wody.
Zainteresowanych proszę o kontakt.