Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Druk przewodników, kalendarzy i broszur”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120848102
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Vetulaniego 1A
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-227
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zpkwm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zpkwm.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Druk przewodników, kalendarzy i broszur”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecde9624-25c8-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00209713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002930/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa druku i dostawy dla ZPKWM
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.malopolska.pl/zpkwmalopolskiego oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: przetargi@zpkwm.pl, https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP: /ZPKWM/SkrytkaESP
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. Informacje ogólne
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://bip.malopolska.pl/zpkwmalopolskiego
oraz poczty elektronicznej: przetargi@zpkwm.pl
Kontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego”).
Elektroniczna skrzynka podawcza: /ZPKWM/SkrytkaESP
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Zamawiający rekomenduje przesyłanie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów: .zip .7Z.
6. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji podpisów.
XIII. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem przedmiotowego postępowania.
2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@zpkwm.pl
3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt. 2) adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego z siedzibą w Krakowie, ul. Adama Vetulaniego 1a, 31-227 Kraków, posiadający NIP: 945-21-18-710, REGON: 120848102, zwany dalej „ZPKWM”, będący wojewódzką samorządową jednostką organizacyjną Województwa Małopolskiego, posiadający numery telefonów: 12 415 38 33, 12 415 72 21 oraz adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpkwm.pl;
2. Inspektorem ochrony danych w Zespole Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego jest Pan Włodzimierz Okrajek, kontakt: iodo@zpkwm.pl;
3. Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.), oraz zawarciem i realizacją umowy ;
4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych, o których mowa jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
5. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany;
7. Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
10. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione innym podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OT/271/2/8/2021/EB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I. PRZEWODNIKI PO ŚCIEŻKACH EDUKACYJNYCH
Nakład: 5 szt. x 3.000 egz. (15.000 egz.)
Druk przewodników po ścieżkach edukacyjnych
• Het na hore bez skole
• Szlakiem leśnych
• W poszukiwaniu buczyny karpackiej
• Rogasiowy szlak
• Las lipowy Obrożyska
Format: 130 x 205 mm, pionowy (każdy przewodnik)
Druk offsetowy, pełen kolor 4+4 (każdy przewodnik )
Oprawa miękka zeszytowa, szyta -2 zszywki (każdy przewodnik)
Papier okładka: matowy powlekany papier z certyfikatem FSC® – znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej. www.fsc.org. FSC oraz certyfikatem PEFC™; 170 [g/m2] (każdy przewodnik)
Papier środek: matowy powlekany papier z certyfikatem FSC® – znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej. www.fsc.org. FSC oraz certyfikatem PEFC™; 130 [g/m2] (każdy przewodnik)
Ilość stron: 32 + 4 (każdy przewodnik)
Zamawiający posiada nadane numery ISBN
Projekty zostaną przesłane do Wykonawcy przez Zamawiającego
Termin wykonania: 30 dni od przekazania materiałów
Miejsce dostawy: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego Oddział Stary Sącz-Wola Krogulecka 82; 33-342 Barcice
4.2.6.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-03
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
P (całkowita liczba punktów) = Cena + jakość wydruku
Punktacja przyznana ofertom w kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów (cena + jakość wydruku), tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość wydruku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II. POMYSŁ NA WYCIECZKĘ
Nakład: (14 000 egz.)
Pomysł na wycieczkę po Popradzkim Parku Krajobrazowym x 3.000 szt.
Pomysł na wycieczkę po PK Dolinki Krakowskie - 2.000 szt.
Pomysł na wycieczkę po Bielańsko-Tynieckim PK - 2.000 szt.
Pomysł na wycieczkę po Tenczyńskim PK - 2.000 szt.
Pomysł na wycieczkę po PK Orlich Gniazd - 2.000 szt.
Pomysł na wycieczkę po Ciężkowicko-Rożnowskim PK - 1.000 szt.
Pomysł na wycieczkę po PK Pasma Brzanki - 1.000 szt.
Pomysł na wycieczkę po Wiśnicko-Lipnickim PK - 1.000 szt.
Wymiary zgodne z poniższym szkicem:
• element zaznaczony na niebiesko, kolor 4+0,
• element zaznaczony na czerwono, kolor 4+4
Papier okładka (na szkicu zaznaczona obrysem czerwonym): matowy powlekany papier z certyfikatem FSC® – znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej. www.fsc.org. FSC oraz certyfikatem PEFC™; 170 [g/m2]
format: 297 x 210 mm (A4)
Papier środek (na szkicu zaznaczona obrysem niebieskim): matowy powlekany papier z certyfikatem FSC® – znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej. www.fsc.org. FSC oraz certyfikatem PEFC™; 115 [g/m2]
format: 594 x 140 mm (1/3 A2)
Szraf niebieski oznacza powierzchnię sklejenia.
Zamawiający posiada nadane numery ISBN
Projekty zostaną przesłane do Wykonawcy przez Zamawiającego
Termin wykonania: 30 dni od przekazania materiałów
Miejsce dostawy: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego Oddział w Tarnowie- Centrum Edukacji Przyrodniczej w Jastrzębi
4.2.6.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-03
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
P (całkowita liczba punktów) = Cena + jakość wydruku
Punktacja przyznana ofertom w kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów (cena + jakość wydruku), tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość wydruku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III. SPACEROWNIKI
Nakład: (9 000 egz.)
Spacerownik Popradzki - 3.000 szt.
Spacerownik Bielańsko_Tyniecki - 3.000 szt.
Spacerownik Wiśnicko-Lipnicki - 1.000 szt.
Spacerownik Cieżkowicko-Rożnowski - 1.000 szt.
Spacerownik Pasma Brzanki - 1.000 szt.
Format: A5, pionowy
Druk offsetowy, pełen kolor 4+4
Oprawa miękka zeszytowa, szyta -2 zszywki
Papier okładka: offsetowy z recyklingu 170 [g/m2]
Papier środek: offsetowy z recyklingu 130 [g/m2]
Ilość stron okładka: 4
Ilość stron środek: 32
Zamawiający posiada nadany numer ISBN
Projekty zostaną przesłane do wykonawcy przez zamawiającego
Termin wykonania: 30 dni od przekazania materiałów
Miejsce dostawy: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego Oddział w Tarnowie- Centrum Edukacji Przyrodniczej w Jastrzębi
4.2.6.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-03
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
P (całkowita liczba punktów) = Cena + jakość wydruku
Punktacja przyznana ofertom w kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów (cena + jakość wydruku), tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość wydruku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV - Druk kalendarza wieloplanszowego (7 plansz)
Nakład: 1000 szt.
Format: 350 mm na 480 mm (pionowy)
Papier: matowy powlekany papier z certyfikatem FSC®- znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej.www.fsc.org. 2 oraz certyfikatem PEFC™; 250 [g/m2]
Spirala w kolorze białym z zawieszką na środku
Jedna karta kalendarza 4+0, 6 kart 4+4
Projekt zostanie przesłany do Wykonawcy przez Zamawiającego
Termin wykonania: 15 dni od przekazania materiałów
Miejsce dostawy: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego Oddział Kraków
ul. Vetulaniego 1a, Kraków
4.2.6.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-03
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
P (całkowita liczba punktów) = Cena + jakość wydruku
Punktacja przyznana ofertom w kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów (cena + jakość wydruku), tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość wydruku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ V - BROSZURY
Nakład: (6.000 szt.)
Ogrody przyjazne naturze – 3000 szt.
Popielice - 1.000 szt.
Ostańce - 1.000 szt.
Zbiorniki wodne - 1.000 szt.
Format: A5, pionowy
Druk offsetowy, pełen kolor 4+4
Oprawa miękka zeszytowa, szyta -2 zszywki
Papier okładka: matowy powlekany papier z certyfikatem FSC® – znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej. www.fsc.org. FSC oraz certyfikatem PEFC™; 170 [g/m2]
Papier środek: matowy powlekany papier z certyfikatem FSC® – znak odpowiedzialnej gospodarki leśnej. www.fsc.org. FSC oraz certyfikatem PEFC™; 130 [g/m2]
Ilość stron środek: 40
Zamawiający posiada nadany numer ISBN
4.2.6.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-03
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
P (całkowita liczba punktów) = Cena + jakość wydruku
Punktacja przyznana ofertom w kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów (cena + jakość wydruku), tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość wydruku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 6 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) W celu umożliwienia dokonania oceny we wskazanym w Rozdziale XX kryterium „Jakość wydruku” Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia jednej próbki produktu przedstawiającego wykonane usługi w zakresie zamówień dotyczących druku książek lub broszur o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu niniejszej SWZ, dla każdej Części osobno. Jeżeli Wykonawca wykonywał na rzecz Zamawiającego podobne zlecenia należy wskazać jedynie tytuły publikacji oraz rok wydania. Próbki należy przesłać do Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert tj. do dnia 14.10.2021 do godziny 10:00 na adres: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego, ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów.
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu, którego terść odpowiada treści art. 125 ust 1 ustawy (wg wzoru stanowiącego Załącznik do SWZ)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy składający ofertę wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór pełnomocnictwa stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale VIII pkt 3 ppkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-14 14:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-12