Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Druk, dostarczenie oraz wyładunek w cyku miesięcznym
11 numerów informatora „Twoje Bemowo”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA Dzielnica Bemowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 70
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-381
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bemowo.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bemowo.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk, dostarczenie oraz wyładunek w cyku miesięcznym
11 numerów informatora „Twoje Bemowo”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db5b054c-2674-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00217270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002146/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Druk informatora Twoje Bemowo
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Stały
dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na
komputer;•komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;•
Zainstalowanaprzeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google
Chrome lub MSEdge;• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie
.pdf;• Wielkośćpojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB;•
Dopuszczalne formatyplików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg,
jpeg, tif, tiff, geotiff, png,svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip,
7z, html, xhtml, css, xml,xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc• Plik
załączony i zapisany przezWykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format
kodowania UTF8. Możliwośćotworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez
Zamawiającego po upływie terminuskładania ofert;• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę
stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego odpowiednim źródłemczasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.1. W przypadku
składania wniosku lub oferty w formieelektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym
podpisem elektronicznym), Wykonawcamusi posiadać:• Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby
składającej wniosek lub ofertę w Systemie;•Włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;•
Zainstalowane na komputerze środowiskouruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w
wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania zestrony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment
8u202 - Windows x86 Offline orazWindowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w
sekcji Java SE Development Kit8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE -
JAVA w wersji OpenJDK)•Zainstalowana aplikacja Szafir Host• Podłączony lub wbudowany w
komputer czytnik kart podpisuelektronicznego. Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można
zweryfikować po zalogowaniudo OnePlace, po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.c.d w tabeli
zamieszczonej w Rozdziale IX ust. 3 pkt 2 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD-I-WZP.271.45.2021.APO
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest druk, dostarczenie oraz wyładunek w cyku miesięcznym 11 numerów informatora „Twoje Bemowo”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każda z ofert będzie oceniana wg powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:
P = P(C) + P(D)
gdzie:
P – łączna liczba punktów
P(C) – liczba punktów w kryterium „cena oferty brutto”.
P(D) – liczba punktów w kryterium „jakość nadruku”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość nadruku
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Oświadczenie składa się zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert Zamawiający żąda na podstawie art. 106 ust 1 ustawy przedmiotowych środków dowodowych w postaci:
1) Jednej, nieodpłatnej próbki. Zamawiający przez próbkę rozumie: 1 kartkę zadrukowanego dwustronnie papieru o parametrach tożsamych z zaoferowanym, o powierzchni min. kartki A4, na której będzie znajdował się tekst o minimalnej powierzchni 50 cm2 i co najmniej dwa zdjęcia w kolorze, z czego jedno o wielkości 14 x11 cm (+/- 2 cm).
a) W celu dokonania oceny oferty przez Zamawiającego w kryterium „jakość nadruku”, Wykonawca składa wraz z ofertą wyłącznie jedną sztukę próbki.
b) Próbkę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Powstańców Śląskich 70, 01-381 Warszawa, parter, stanowisko podawcze 1 lub 2 (nie dotyczy przesyłek pocztowych i kurierskich - kurierzy obowiązani są dostarczyć próbki do kancelarii Zamawiającego, parter, pok. 024) w terminie do dnia 15.10.2021 r., do godz. 10:00.
c) Próbkę należy umieścić w opakowaniu, zamkniętym, z napisem:
Próbka do postępowania na: Druk, dostarczenie oraz wyładunek w cyku miesięcznym 11 numerów informatora „Twoje Bemowo” .
Nie otwierać przed dniem 15.10.2021r., godz. 11:00
(Postępowanie nr: UD-I-WZP.271.45.2021.APO)
d) W przypadku złożenia większej ilości próbek (np. 2 szt. wydrukowanych stron papieru) lub niezłożenia próbki, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
e) Na wniosek Wykonawcy, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający odeśle próbki na podany w formularzu oferty adres.
f) Zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy, jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) SWZ, wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający nie wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
2) W celu potwierdzenia wymaganych parametrów technicznych papieru, na którym drukowane będzie czasopismo, określonych w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie gramatury nominalnej, techniki papieru, białości ISO brightness, nieprzezroczystości Zamawiający żąda na podstawie art. 106 ust 1 ustawy przedmiotowych środków dowodowych tj. oświadczenia zgodnie z pkt 8 załącznika nr 1 do SWZ.
Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy, jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) SWZ, wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
2. Wykonawca przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1 składa wraz z ofertą.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) dokument lub dokumenty, z którego (ych) będzie wynikać zakres umocowania w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach rejestrowych;
2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
UWAGA:
Oferta składana przez spółki cywilne (ustawowo zdefiniowane w Tytule XXXI Księgi Trzeciej kodeksu cywilnego (Dz. U. 1964 r. Nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy Prawo przedsiębiorców (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.) jest traktowana, jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 58 ustawy Pzp) i solidarnie za nie odpowiadających.
3) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
4) przedmiotowe środki dowodowe (próbka) – należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak
6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://zamowienia.um.warszawa.pl
6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:
1) Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone,
co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Adres strony internetowej na której zostanie przeprowadzona aukcja elektroniczna: https://zamowienia.um.warszawa.pl
2) Elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
- jedynym elementem oceny ofert w aukcji elektronicznej jest cena brutto oferty
za realizację przedmiotowego zamówienia (cena – 60%). Ceną wyjściową
w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej.
3) Zamawiający nie przewiduje ograniczeń co do przedstawionych wartości, wynikających z opisu przedmiotu zamówienia.
4) W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych
w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji.
5) Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
a) postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
b) postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji zgodnie ze wzorem określonym
w rozdziale XVIII ust. 1 pkt 1) SWZ.
c) oferta złożona przez wykonawcę przestaje wiązać, jeżeli złoży on korzystniejszą ofertę w toku aukcji.
d) Zamawiający przewiduje zastosowanie mechanizmu dogrywek.
6) Zamawiający określa minimalne postąpienie na kwotę 500,00 PLN.
7) Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
a) Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną do udziału w aukcji elektronicznej wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone. Zamawiający otworzy aukcję elektroniczną w terminie nie krótszym niż 2 dni robocze
od przekazania zaproszenia.
b) Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej za pomocą danych uwierzytelniających przekazanych przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom, którym Zamawiający przekazał zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej.
9) Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
a) aukcja jednoetapowa,
b) czas trwania aukcji: 15 minut
10) Aukcja elektroniczna zostanie zamknięta gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 3 minut od złożenia oferty przez jednego
z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia aukcji.
11) Po zakończeniu aukcji elektronicznej Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przystępując do zawarcia umowy składa zaktualizowany formularz cenowy. Ceny jednostkowe brutto w zaktualizowanym formularzu cenowym muszą zostać określone tak, aby suma wartości brutto dla wyszczególnionych w formularzu cenowym czynności wynikająca
z przemnożenia cen jednostkowych i ilości nie przekroczyła ceny brutto wylicytowanej.
Zaktualizowany formularz cenowy musi być złożony w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego przy użyciu platformy zakupowej Zamawiającego, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
12) W przypadku nie przeprowadzenia aukcji lub, gdy po jej przeprowadzeniu
nie ulegnie zmianie cena brutto, najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana
w sposób wskazany w Rozdziale XVIII ust. 1 SWZ.
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Do oferty należy dołączyć:
1) dokument lub dokumenty, z którego (ych) będzie wynikać zakres umocowania w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach rejestrowych;
2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
UWAGA:
Oferta składana przez spółki cywilne (ustawowo zdefiniowane w Tytule XXXI Księgi Trzeciej kodeksu cywilnego (Dz. U. 1964 r. Nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy Prawo przedsiębiorców (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.) jest traktowana, jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 58 ustawy Pzp) i solidarnie za nie odpowiadających.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie przedłużenia terminu wykonania Przedmiotu umowy z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu Przedmiotu
umowy. Termin będzie liczony od chwili zaistnienia udokumentowanej przez Wykonawcę okoliczności do czasu jej ustania.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany papieru, , w zakresie parametrów: gramatury nominalnej, białości i nieprzezroczystości, w przypadku braku jego dostępności na rynku, wycofania z produkcji z zastrzeżeniem, że:
- parametry nowego papieru będą nie gorsze niż parametry papieru wskazanego w druku oferty (tj. papieru zaoferowanego),
- zmiana nie wpłynie na wynagrodzenie określone w § 6 umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-15 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-13