Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie Parku Miejskiego w Mogilnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOGILNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523185532
1.5.8.) Numer faksu: 523152693
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mogilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mogilno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie Parku Miejskiego w Mogilnie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2546d43-9383-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027389
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000270/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Utrzymanie Parku Miejskiego w Mogilnie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.mogilno.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu,w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lubkonkursie,wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającyma wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej zdefiniowanych w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniuusług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa wart.125 ust.1p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatachdanych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. 3. Zawiadomienia,oświadczenia,wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: 1) drogąelektroniczną:zamowieniapubliczne@mogilno.pl 2)poprzez Platformę, dostępną podadresem:https://platformazakupowa.pl/pn/mogilno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie zart. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniemz Platformy: 1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego niemniejsza niż 512 KB/S, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GBRam,procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MSWindows7,MacOs x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarkainternetowa,w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) włączona obsługaJavaScript, 5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss)generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem GłównegoInstytutu Miar,7)ofertę, a także oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz obraku podstaw do wykluczenia z postępowania składa się, pod rygorem nieważności, w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4maja2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Zamawiający – Gmina Mogilno, ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, tel. tel. 523185500,reprezentowany przez Burmistrza Mogilna; 2) administrator wyznaczył Inspektora DanychOsobowych pod adresem e-mail: arnold.partner@gmail.com 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzanebędą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmujecały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednioPani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawyP.Z.P.,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniudo Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosownie do art. 22RODO. 8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałobypo stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana dowskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podanianazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanienazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lubprawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwymdla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZA.271.6.2021.WGS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 91666,66 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie Parku Miejskiego w Mogilnie, w tym:1) Grabienie trawników w okresie jesiennym;2) Koszenie trawników na terenie Parku Miejskiego;3) Koszenie terenów zielonych wokół Jeziora Mogileńskiego;4) Zamiatanie alejek spacerowych.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymikryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60%; 2) Czas reakcji (R) – waga kryterium40%. 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60% C=cenanajniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofertniepodlegających odrzuceniu x 100 pkt x 60% a) Podstawą przyznania punktów w kryterium„cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. b) Cenaofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku zrealizacją przedmiotu zamówienia. 2) Czas reakcji (R) – waga 40% a) Kryterium Czas reakcji (R)będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego, podanegoprzez Wykonawcę w formularzu ofertowym. b) Czas reakcji należy proponować jedynie wpełnych godzinach. c) Najdłuższy możliwy czas reakcji uwzględniony do oceny przezZamawiającego to 72 godziny licząc od godziny zgłoszenia. d) Przyznane punkty zostanązaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku:24 godzin i krócej czasu reakcji proponowanegoprzez Wykonawcę - 40 pkt; 25 do 48 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę -30 pkt; 49 do 72 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 20 pkt. e) Ilośćpunktów uzyskanych w ramach kryterium Czas reakcji jest maksymalną ilością punktówzdobytych przez danego Wykonawcę w tym kryterium i maksymalnie wynosi 40 pkt. 3. Punktacjaprzyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością dodwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4. Za najkorzystniejszą zostanieuznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych wkażdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wgwzoru:P = C + R gdzie: P – liczba uzyskanych punktów C – liczba uzyskanych punktów wkryterium Cena R – liczba uzyskanych punktów w kryterium Czas reakcji 5. W toku badania ioceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonejoferty, w tym zaoferowanej ceny. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego ofertazostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7