Utrzymanie Parku Miejskiego w Mogilnie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie Parku Miejskiego w Mogilnie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMogilno
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-12
  • ZamawiającyGMINA MOGILNO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00027389
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie Parku Miejskiego w Mogilnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOGILNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Mogilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523185532

1.5.8.) Numer faksu: 523152693

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mogilno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mogilno.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie Parku Miejskiego w Mogilnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2546d43-9383-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000270/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Utrzymanie Parku Miejskiego w Mogilnie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.mogilno.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu,w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lubkonkursie,wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającyma wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej zdefiniowanych w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniuusług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa wart.125 ust.1p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatachdanych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. 3. Zawiadomienia,oświadczenia,wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: 1) drogąelektroniczną:zamowieniapubliczne@mogilno.pl 2)poprzez Platformę, dostępną podadresem:https://platformazakupowa.pl/pn/mogilno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie zart. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniemz Platformy: 1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego niemniejsza niż 512 KB/S, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GBRam,procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MSWindows7,MacOs x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarkainternetowa,w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) włączona obsługaJavaScript, 5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss)generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem GłównegoInstytutu Miar,7)ofertę, a także oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz obraku podstaw do wykluczenia z postępowania składa się, pod rygorem nieważności, w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4maja2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Zamawiający – Gmina Mogilno, ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, tel. tel. 523185500,reprezentowany przez Burmistrza Mogilna; 2) administrator wyznaczył Inspektora DanychOsobowych pod adresem e-mail: arnold.partner@gmail.com 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzanebędą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmujecały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednioPani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawyP.Z.P.,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniudo Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosownie do art. 22RODO. 8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałobypo stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana dowskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podanianazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanienazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lubprawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwymdla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZA.271.6.2021.WGS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 91666,66 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie Parku Miejskiego w Mogilnie, w tym:1) Grabienie trawników w okresie jesiennym;2) Koszenie trawników na terenie Parku Miejskiego;3) Koszenie terenów zielonych wokół Jeziora Mogileńskiego;4) Zamiatanie alejek spacerowych.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymikryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60%; 2) Czas reakcji (R) – waga kryterium40%. 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60% C=cenanajniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofertniepodlegających odrzuceniu x 100 pkt x 60% a) Podstawą przyznania punktów w kryterium„cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. b) Cenaofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku zrealizacją przedmiotu zamówienia. 2) Czas reakcji (R) – waga 40% a) Kryterium Czas reakcji (R)będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego, podanegoprzez Wykonawcę w formularzu ofertowym. b) Czas reakcji należy proponować jedynie wpełnych godzinach. c) Najdłuższy możliwy czas reakcji uwzględniony do oceny przezZamawiającego to 72 godziny licząc od godziny zgłoszenia. d) Przyznane punkty zostanązaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku:24 godzin i krócej czasu reakcji proponowanegoprzez Wykonawcę - 40 pkt; 25 do 48 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę -30 pkt; 49 do 72 godzin czasu reakcji proponowanego przez Wykonawcę - 20 pkt. e) Ilośćpunktów uzyskanych w ramach kryterium Czas reakcji jest maksymalną ilością punktówzdobytych przez danego Wykonawcę w tym kryterium i maksymalnie wynosi 40 pkt. 3. Punktacjaprzyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością dodwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4. Za najkorzystniejszą zostanieuznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych wkażdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wgwzoru:P = C + R gdzie: P – liczba uzyskanych punktów C – liczba uzyskanych punktów wkryterium Cena R – liczba uzyskanych punktów w kryterium Czas reakcji 5. W toku badania ioceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonejoferty, w tym zaoferowanej ceny. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego ofertazostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zadanie w zakresie utrzymania i pielęgnowania parku, polegające na m.in.: grabieniu trawników w okresie jesiennym, koszeniu trawników, zamiataniu alejek parkowych oraz zimowym utrzymaniu alejek spacerowych, o wartości co najmniej 40 000,00 zł (słownie: czterdziestu tysięcy złotych 00/100).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Na podstawie art. 273 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy zwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególniwykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia zpostępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mogilno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-11

2021-04-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont konserwatorski kościoła parafialnego - Gronowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont konserwatorski kościoła parafialnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI