Pielęgnacja zieleni w Parku Miejskim w Starachowicach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pielęgnacja zieleni w Parku Miejskim w Starachowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStarachowice
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-15
  • ZamawiającyGmina Starachowice
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00012442
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pielęgnacja zieleni w Parku Miejskim w Starachowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 041-273-82-75

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pielęgnacja zieleni w Parku Miejskim w Starachowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-250e04f6-7b5e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001188/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Pielęgnacja zieleni w Parku Miejskim po realizacji projektu pn. "Zagospodarowanie Parku Miejskiego w Starachowicach".

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.um.starachowice.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal,poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcy składający oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, muszą posiadać konto na Platformie ePUAP. Wykonawca przesyła w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zaszyfrowaną ofertę przez „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. Do zaszyfrowania oferty nie jest potrzebna ani aplikacja do szyfrowania ofert, ani plikz kluczem publicznym. Cały proces szyfrowania ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pli został opisany w załączniku do SWZ „Instrukcja użytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały ww. instrukcji.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, oświadczeń lub oraz innych dokumentówi informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert).Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą,z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP, udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) lub za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany adres email. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznejpoprzez e – mail: zamowienia@starachowice.eu.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń Wykonawca składa jako załączniki.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Starachowicach,ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, tel. (41) 273-82-75.inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Starachowicach jest Pan Wojciech Gawęcki; e-mail: wojciech.gawecki@starachowice.eu Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOw celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Pielęgnacja zieleni w Parku Miejskim w Starachowicach prowadzonym w trybie podstawowym;odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy);obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;posiada Pani/Pan:na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych:Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnymz ustawą.W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021.SD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi komunalnej w zakresie pielęgnacjizieleni w Parku Miejskim w Starachowicach:1) Zieleń w Parku Miejskim- bioróżnorodność:a) ogród deszczowy cieniolubny - cieniolubne mokradła,b) ogród deszczowy słoneczny - podmokłe ogrody słoneczne,c) ogród naturalistyczny,d) ogród różaneczników i wrzosów,e) ogród egzotyczny,f) ogród czterech pór rokug) bór sosnowy,h) ogród naturalistyczny,i) rodzime łąki kwietne,j) rodzime krzewy liściaste,k) rodzime drzewa liściaste,l) park leśny,m) pomniki przyrody.2) Koncepcja zieleni w Parku opiera się na przestrzeniach: ogrodowej i leśnej.a) Część ogrodowa - znajduje się w dolinie cieku wodnego, u podnóża wzgórzaod ul. Radomskiej. W celu zapewnienia odpowiednich warunków rozwoju niższych pięter roślinności, ograniczono w niej zadrzewienie wprowadzając otwarte przestrzenie łąk i ogrodów kwiatowych. Część ogrodową wypełnia „rzeka kwiatów”, stanowiąca sekwencję poszczególnych ogrodów tematycznych, rozciągających się wzdłuż cieku. Sekwencja ogrodów tematycznych składa się z następujących części:cieniolubne mokradła – wykorzystują istniejące warunki siedliskowe oraz występujące obecnie rośliny typowe dla zacienionych podmokłych terenów gatunki bagienne,podmokłe ogrody słoneczne - pełnią rolę ogrodów deszczowych składających sięz roślin hydrofitowych. Na wyznaczonym terenie wprowadzono gatunki o cechach ozdobnych a jednocześnie będące podstawą naturalnego systemu oczyszczania wody. Gatunki roślin: turzyca wiosenna, turzyca pseudociborowata, sit rozpierzchły, kosaciec syberyjski, kosaciec żółty, lobelia szkarłatna, miecznica wąskolistna, fiołek błotny, tatarak zwyczajny, długosz królewski, wietlica samicza, kosaciec syberyjski, lilia biała "Św. Józefa", wiązówka czerwona, tojeść pospolita, mozga trzcinowata, firletka poszarpana, mięta nadwodna, niezapominajka błotna, pierwiosnek i babka zwyczajna,ogród naturalistyczny – stanowi on przedpole na strome skarpy schodzące do doliny cieku. Pozbawiony jest gęstych drzew i stwarza dogodne warunki ekspozycji rabat kwiatowych.Gatunki roślin: zawilec żółty, czosnek niedźwiedzi, kopytnik pospolity, bodziszek czerwony, złocień ogrodowy "Orchid Helen", szałwia omszona "Adrian", przetacznik kłosowy, krwawnik pospolity, jeżówka purpurowa, bodziszek czerwony, barwinek pospolity, dąbrówka i kopytnik.ogród różaneczników i wrzosów – to ogród ozdobny, oparty na gatunkach obcych, stanowi ogrodowy artefakt kontrastujący z naturalną roślinnością parku. Tworzy go kompozycja różaneczników oraz wrzosów i wrzośców. Rośliny te dobrze znoszą lekkie zacienienie, tak więc występujące w ich otoczeniu drzewa zapewnią właściwe warunki siedliskowe, a jednocześnie zapewnią odpowiednie tło dla kolorowych kompozycji. Na ogród składają się trzy zestawy kompozycyjne zawierające rośliny: wrzosy, wrzośce, borówka brusznica, borówka amerykańska, żurawina wielkoowocowa, różaneczniki (żółty), leszczynowiec skąpo kwiatowy, azalia wielkokwiatowa, wilczomlecz, kuklik mieszańcowy, epimedium wielkokwiatowe, języczka pomarańczowa i pięciornik gęsi.ogród egzotyczny – to zestaw bylin o charakterze ozdobnym. Zostały one wrazz ogrodem wrzosowatych i różaneczników umieszczone w „reprezentatywnej” części parku, naprzeciwko obiektu kawiarni. W kompozycji dominują odcienie fioletui pomarańczu. Gatunki roślin: czosnek olbrzymi, szałwia lekarska, kuklik zwisły, czyściec wielokwiatowy, czosnek główkowaty, jarzmianka większa, ślazownik, floks wiechowaty, trytoma groniasta i prusznik płożący.ogród czterech pór roku – rabaty w przeważającej części naturalistyczne wzbogacone roślinami typowymi dla ogródków ozdobnych.Gatunki roślin: złocień ogrodowy, szałwia omszona, marzanka wonna, bodziszek czerwony, kocimiętka, melisa lekarska, dalia, onętek żółty, floks wiechowaty, aster gawędka, kuklik zwisły, czyściec wielkokwiatowy, złocień ogrodowy, dzika róża, len trwały, powojnik pnący i rumian żółty,wilgotne łąki kwietne towarzyszą ciekowi wodnemu - naturalne łąki kwiatowe, koszone kilka razy do roku wzbogacane o gatunki atrakcyjnie kwitnące. Ogrody te będą pełniły rolę ozdobną, ale również rolę ekologiczną - będą wzmacniały istniejący korytarz ekologiczny jakim jest ciek wodny,suche łąki kwietne z wątkami naturalistycznych rabat - będą miejscem przyciągającym motyle, pszczoły i inne owady,krzewy: kwitnące, charakterystyczne dla krajobrazu ogrodów polskich, głównie kwitnące na biało, ponadto krzewy wzmacniające skarpy i brzegi rzeki - te przyciągające ptaki i owady, stanowiące dla nich pokarm zimą, schronienie i miejsca lęgowe.Gatunki takie jak: kalina koralowa, bez koralowy, kruszyna, kalina japońska, dereń świdwa, hortensja ogrodowa, śliwa tarnina, tawuła norweska i tawuła.W centralnej części ogrodu posadzono zestaw krzewów atrakcyjnych w różnych porach roku: ognik szkarłatny, kalina japońska, oczar żółty i azalia wielkokwiatowa,pnącza - towarzyszą budowlom, ozdabiają pergole i pną się po skarpach. Zestawy pnączy obejmują gatunki: winorośl pachnąca, winorośl japońska, hortensja ogrodowa, clematis alpina, powojnik japoński, winorośl pachnąca, dławisz i groszek pachnący.b) Część leśna:Obszar - rodzime krzewy liściaste.Krzewy liściaste - 1145 szt., w tym gatunki: dzika róża 37 szt., leszczynowiec 27 szt., róża pomarszczona 84 szt., ognik szkarłatny 31 szt., oczar żółty 10 szt., pięknotka 18 szt., kalina koralowa 18 szt., bez koralowy 18 szt., kruszyna 18 szt., kalina japońska 39 szt., hortensja ogrodowa 94+19 szt., śliwa tarnina 467szt., dereń świdwa 51 szt., tawuła norweska 89 szt., tawuła 89 szt., szakłak pospolity 18 szt. czeremcha pospolita 18 szt., drzewa i krzewy liściaste na skarpach 1674 szt. w tym gatunki: róża rdzawa 558 szt. róża jabłkowata 558 szt. róża miękka 558 szt., krzewyi krzewinki 1266 szt., w tym gatunki: barwinek pospolity - 1266 szt., pnącza 258 szt., w tym gatunki: powojnik 10 szt., winorośl pachnąca 71 szt., winorośl japońska 19 szt., powojnik japoński 26 szt,. dławisz 26 szt., fallopia auberta 7 szt., groszek pachnący 56 szt., clematis alpina 43 szt.Obszar - czterech pór roku (festiwal kwiatów).Kwietniki z bylinami i trawami - 9013 szt., w tym gatunki: prusznik płożący 6 szt., aster 105 szt., bodziszek czerwony 624 szt., czyściec wielokwiatowy 177 szt., dąbrówka rozłogowa 899+176 szt., dzelżan "The Bishop" 48 szt., epimedium wielokwiatowe 184 szt., floks wiechowaty 119 szt., jarzmianka większa 82 szt., jeżówka purpurowa 162 szt., języczka pomarańczowa 46 szt., kocimiętka Faassena 260 szt., kopytnik pospolity 333+899 szt., krwawnik pospolity 365 szt., kuklik mieszańcowy 138 szt., kuklik zwisły 194 szt., len trwały 255 szt., marzanka wonna 217 szt., melisa lekarska 260 szt., pięciornik gęsi 382 szt., przetacznik kłosowy 365 szt., rumian żółty 312 szt, słoneczniczek szorstki „Asahii“ 48 szt., szałwia lekarska 32 szt., szałwia omsza "Adrian" 560 szt., ślazownik 60 szt., trytoma groniasta 32 szt., wilczomiecz złocisty 25 szt., zawilec żółty 405 szt., złocień "Orchid Helen" 786 szt., złocień właściwy 55 szt., fiołek trójbarwny 145 szt., liliowiec „Lavender Tu Tu' 10 szt., liliowiec „Little Red Baron“ 10 szt., przetacznik „Blue Shades“ 76 szt., przetacznik „Schneeriesin“ 151 szt., lilia „Agnieszka“ 10 szt.Obsadzenie kwietników roślinami cebulkowymi: 4762 szt., w tym gatunki: czosnek główkowaty 187 szt., czosnek niedźwiedzi 4445 szt., czosnek olbrzymi 130 szt.Obszar - rodzime drzewa i krzewy iglaste Polski.Drzewa i krzewy liściaste 25 szt., krzewy i krzewinki 990 szt., w tym gatunki: borówka amerykańska 198 szt., borówka brusznica 198 szt., wrzosy 198 szt., wrzośce 198 szt. i żurawina 198 szt. Obszar - kolekcja różaneczników.Krzewy liściaste 64 szt., w tym gatunki: azalia wielokwiatowa 27 szt., 37 szt.i różanecznik żółty 27 szt.Obszar - ogrody wodne.Kwietniki z bylinami i trawami 8516 szt. w tym gatunki: babka zwyczajna 169 szt., długosz królewski 854+24 szt., fiołek błotny 455 szt., firletka poszarpana 169 szt., kosaciec syberyjski 410 szt., kosaciec żółty 184 szt., lilia Św. Józefa 839 szt., lobelia szkarłatna 132+16 szt., miecznica wąskolistna 658 szt., mięta nadwodna 169 szt., mozga trzcinowata 121 szt., niezapominajka błotna 218 szt., pierwiosnek lekarski 290 szt,. sit rozpierzchły 156 szt., tatarak zwyczajny 184 szt., tojeść pospolita 290 szt., turzyca pseudociborowata 1358 szt., turzyca wiosenna „The Beatles“ 1502 szt., wiązówka czerwona 73 szt., wietlica samcza 31+214 szt.Obszar - otoczenie pomników przyrody.Krzewy i krzewinki, w tym gatunki: barwinek pospolity- 49 szt.Kwietniki – gazony z roślinami kwietnikowymi 376 m², w tym gatunki: aksamitka pomarańczowa 321 m², aster gawędka 35 m², cynie/jastrzębiec 10 m² i liliowiec „Agnieszka“ 10 m².Trawniki wykonane darniowaniem pełnym na terenie płaskim 390,80 m² oraz trawniki wykonane dywanowym siewem 3000 m².Ogólne zasady pielęgnacji wszystkich roślin - zgodnie z instrukcją pielęgnacyjną zielen dla Parku w Starachowicach stanowiącą załącznik do SWZ.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z: pielęgnacją, podlewaniem, odchwaszczaniem, koszeniem, grabieniem skoszonej trawy i wywozem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania wiosennych cięć pielęgnacyjnych bylin i krzewów

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kar umownych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki:1) posiadać zdolność techniczną lub zawodową tj.:a) wymagane jest wykazanie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług z zakresu utrzymania zieleni miejskiej, rabat kwiatowych, koszenia traw, pielęgnacji drzew i krzewów lub innych usług na łączną kwotę minimum 50.000,00 zł (brutto).Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszeniao zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie.b) wymagane jest dysponowanie niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia,tj. pojazdami transportowymi oraz sprzętem specjalistycznym spełniającym określone przepisami prawa wymagania, w szczególności dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, w ilości i stanie technicznym umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia, w tym minimum:ciągnikiem z kosiarką zawieszaną – 1 szt., samobieżnymi kosiarkami spalinowymi - 4 szt., kosami (podkaszarkami) spalinowymi – 5 szt., samochodem samowyładowczym do 3,5 ton – 1 szt., przyczepą (bądź na podwoziu samochodu) ze zbiornikiem na wodę o poj. 2000 l – 1 szt.,dmuchawą do liści - 2 szt., nożycami do żywopłotu co najmniej 2 szt., Ponadto winien posiadać: grabie, sekatory, aerator spalinowy, rozsiewacz nawozu, wertykulator. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonaniai podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – sporządzonego wg załącznika - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE.UWAGA! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz dotyczy usług,w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.Wymagane jest wykazanie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług z zakresu utrzymania zieleni miejskiej, rabat kwiatowych, koszenia traw, pielęgnacji drzewi krzewów lub innych usług na łączną kwotę minimum 50.000,00 zł (brutto).Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszeniao zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie.Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie.b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – sporządzonego wg załącznika – WYKAZ NARZĘDZI.Wymagane jest dysponowanie niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia,tj. pojazdami transportowymi oraz sprzętem specjalistycznym spełniającym określone przepisami prawa wymagania, w szczególności dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy,w ilości i stanie technicznym umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia, w tym minimum:ciągnikiem z kosiarką zawieszaną – 1 szt., samobieżnymi kosiarkami spalinowymi - 4 szt., kosami (podkaszarkami) spalinowymi – 5 szt., samochodem samowyładowczym do 3,5 ton – 1 szt., przyczepą (bądź na podwoziu samochodu) ze zbiornikiem na wodę o poj. 2000 l – 1 szt.,dmuchawą do liści - 2 szt., nożycami do żywopłotu co najmniej 2 szt., Ponadto winien posiadać: grabie, sekatory, aerator spalinowy, rozsiewacz nawozu, wertykulator. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie.Więcej w pkt 7 pkt 2 SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożeniaw wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia nw. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencjii Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.Wymóg złożenia ww. dokumentów stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.Oferta winna zawierać co najmniej:1) wypełniony formularz OFERTA,2) wypełnione formularze oświadczeń – załączniki nr 2 i 33) wypełnione formularze oświadczeń – załączniki nr 2a i 3a, jeśli dotyczy4) zobowiązanie innego podmiotu (zgodnie z pkt 7 ppkt 5 SWZ),5) uzasadnienie zastrzeżonych w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, jeśli dotyczy (zgodnie z pkt 12 ppkt 7 SWZ),6) pełnomocnictwo – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (zgodnie z pkt 7 ppkt 5 SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa wyżej.Podstawy dotyczące wykluczenia wskazane w niniejszej SWZ każdy z Wykonawców musi wykazać odrębnie w składanej ofercie (dotyczy oświadczeń i deklaracji), czy w trakcie procedury badania i oceny ofert.Warunki udziału w postępowaniu zostały opisane w części SWZ odnoszącej się do wymaganych warunków udziału. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek w formularzu „OFERTA” dokładnie wskazać dane (nazwa firmy, adres) wszystkich Wykonawców.Zasady składania ofert wspólnych regulują zapisy pkt 12 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy, które nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy, w przypadkach:1) Zmiany części zamówienia, którą wykonują podwykonawcy.2) Wprowadzenia podwykonawcy, w przypadku braku możliwości wykonania siłami własnymi za zgodą Zamawiającego.3) Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na pisemny wniosek Wykonawcy w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności:- wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie usługi i odbioru robót w szczególności: opadów deszczu/śniegu trwających w sposób ciągły, nieprzerwanie powyżej 5 dni kalendarzowych lub innych zjawisk atmosferycznych powodujących przerwanie usługi pielęgnacji skwerów. - wystąpienia klęsk żywiołowych.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z ww. okoliczności wymienionych, termin wykonania umowy może ulec odpowiednio przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-15 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-13

2021-03-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątnięcie działki - Wola Kopcowa
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzątnięcie działki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI