„Pielęgnacja pięciu skwerów zieleni miejskiej w Starachowicach”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Pielęgnacja pięciu skwerów zieleni miejskiej w Starachowicach”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStarachowice
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-19
  • ZamawiającyGmina Starachowice
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00012894
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Pielęgnacja pięciu skwerów zieleni miejskiej w Starachowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 041-273-82-75

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pielęgnacja pięciu skwerów zieleni miejskiej w Starachowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25139651-7c15-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001188/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Podniesienie jakości życia mieszkańcom poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej w Starachowicach.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.um.starachowice.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiający ma Wykonawcami odbywa się przy użyciu: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal,pocztyelektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcy składający oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, muszą posiadać konto na Platformie ePUAP. Wykonawca przesyła w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym, zaszyfrowaną ofertę przez „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.Do zaszyfrowania oferty nie jest potrzebna ani aplikacja do szyfrowania ofert, ani plik z kluczem publicznym. Cały proces szyfrowania ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pl i został opisany w załączniku do SWZ „Instrukcja użytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały ww. Instrukcji. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, oświadczeń lub oraz innych dokumentów i informacji przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert).Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą,z uwzględnieniemwyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP, udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) lub za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany adrese-mail. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania). Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej poprzez e – mail: zamowienia@starachowice.eu. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopiedokumentów lub oświadczeń Wykonawca składa jako załączniki.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Starachowicach,ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, tel. (41) 273-82-75. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Starachowicach jest Pan Wojciech Gawęcki; e-mail: wojciech.gawecki@starachowice.eu Pani/Pana dane osobowe przetwarzanebędą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy);obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO; posiada Pani/Pan:napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informujeo ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych: Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021.HE

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi komunalnej w zakresie pielęgnacji pięciu skwerów zieleni miejskiej w Starachowicach:I. Skwer nr 1 Trzech Krzyży - powierzchnia do pielęgnacji - 32.313,15 m²a) drzewa - głóg - 206 szt.,b) krzewy - trzmielina 6.685 - szt., liguster - 5.056 szt., dereń 3.479 szt., śmiałek darniowy - 348 szt., czarny bez - 4.325 szt., kosodrzewina - 309 szt., jałowiec - 6.030 szt.,c) byliny – krwawnik- 514 szt., szałwia - 9.360 szt., bodziszek - 419 szt.,d) łąka kwietna na pow. 3.603,50 m²,e) trawnik z siewu i trawnik dywanowy - 9.154,70 m².II. Skwer nr 2 Majówka - powierzchnia do pielęgnacji – 9.967,12 m²a) drzewa - lipa drobnolistna - 9 szt., głóg - 9 szt.,b) krzewy- liguster pospolity, dereń, trzmielina, śmiałek darniowy, bez czarny, sosna kosodrzewina - 4.548 szt.,c) byliny - bluszcz pospolity, bodziszek czerwony, barwinek, szałwia - 5.462 szt.,d) trawnik z siewu – 7.284,65 m².III. Skwer nr 3 Targowica- powierzchnia do pielęgnacji - 5.323,00 m²a) krzewy- dereń świdwa, trzmielina europejska, sosna kosodrzewina- 1.346 szt.,b) byliny - krwawnik pospolity, śmiałek darniowy- 3.361 szt.,c) trawnik z siewu 2.327 m² , trawnik dywanowy - 1.552,00 m².Dodatkowo do pielęgnacji krzewy i byliny na powierzchni 644 m², które zostały posadzone w 2018 roku koło targowicy w ramach zagospodarowania terenu targowicy.IV. Skwer nr 4 – SCK – powierzchnia do pielęgnacji - 10.483,25 m²a) drzewa - lipa drobnolistna, klon pospolity - 21 szt.,b) krzewy - trzmielina, liguster, dereń, czarny bez, kalina kolorowa -1.000 szt.,c) byliny - bluszcz pospolity, bodziszek czerwony - 1.001 szt.,d) łąka kwietna na pow. 892 m²,e) trawnik z siewu i trawnik dywanowy - 5.415,25 m² oraz łąka parkowa - 2.620 m².V. Skwer nr 5 Skałka – powierzchnia do pielęgnacji - 7.209,30 m²a) drzewa - lipa drobnolistna 2 szt., głóg - 12 szt.,b) krzewy - wrzos zwyczajny - 1.320 szt., wrzosiec - 1.320 szt., dereń - 175 szt., sosna - 298 szt., śmiałek darniowy - 230 szt.,c) byliny - bluszcz pospolity - 117 szt., krwawnik - 620 szt.,d) łąka kwietna na pow. 387 m²,e) trawnik z siewu i trawnik dywanowy - 5.877,30 m² .1. Ogólne zasady pielęgnacji wszystkich roślin:- podlewanie - w zależności od zapotrzebowania, podlewanie należy dostosować do warunków atmosferycznych po sprawdzeniu wilgotności podłoża, (nie należy ich ani przesuszyć ani zalać wodą),- stały monitoring stanu zdrowia roślin. W razie wykrycia objawów patogenów należy natychmiast zastosować środki i działania zwalczające chorobę,- wykonywanie oprysków interwencyjnych – przeprowadzić do momentu sprowadzenia populacji patogenu poniżej progu szkodliwości i zablokowanie jego rozwoju,- należy przeprowadzić dwa rodzaje nawożenia: wiosenne oraz jesienne. Zastosowane nawozy mineralne powinny charakteryzować się odpowiednim stosunkiem makro i mikro elementów charakterystycznym dla rodzaju nawożenia. Dawkowanie dostosowane do zapotrzebowania roślin oraz od zasobności gleby w składniki odżywcze a także według zaleceń producenta,- opryskiwanie drzew preparatami dopuszczonymi do stosowania w warunkach miejskich,w celu ograniczenia populacji organizmów szkodliwych,- uzupełnianie powierzchni pod roślinami korą drobnomieloną,- ręczne usuwanie chwastów i wyrastającej trawy wchodzących w rabaty roślinne - utrzymanie linii rabat,- bieżące zbieranie odpadów, gałęzi, konarów i innych zanieczyszczeń wraz z ich wywozem,- grabienie trawników oraz rabat z liści wraz z ich wywozem,- wszystkie odpady powstające podczas wykonywania opisanych czynności (w tym pokos, obcięte gałęzie, zgrabione liście, przekwitłe kwiaty, zanieczyszczenia itd.). Wykonawca wywiezie, wykorzysta lub zutylizuje na własny koszt, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach,- wymienione wyżej czynności powinny być wykonane zgodnie ze sztuka ogrodniczą,- Wykonawca zabezpiecza ochronę terenów zieleni, poprzez kontrolę jego stanui zgłaszanie Zamawiającemu na bieżąco kradzieży, zanieczyszczeń itp.2. Szczegółowe wymagania pielęgnacyjne poszczególnych rodzajów zieleni na skwerach.a). Drzewa powinno się przeprowadzać kontrolę stabilizacji drzewa oraz mocowań (palikówi odciągów) raz na miesiąc. W razie konieczności należy wymienić mocowania lub zastosować korektę wiązania,obowiązkowe podlewanie w okresie suszy (od 50 do 150 l wody na sztukę w zależności od wielkości egzemplarza),wykonywanie cięć sanitarnych mających na celu usuwanie chorych, obumarłych lub nadłamanych pędów, gałęzi, konarów. Rany po cięciach należy zabezpieczyć odpowiednimi środkami ochrony. Podczas wykonywania cięć należy kierować się wyprowadzeniem prawidłowego pokroju korony,należy odnawiać (pogłębiać, usuwać chwasty) misy korzeniowe,cięcia zbędnych pędów odroślowych,luzowanie wiązań wraz ze wzrostem drzewa.b). Krzewyobowiązkowe podlewanie w okresie suszy (min. 20l /m²),przeprowadzanie cięć formujących krzewów należy przeprowadzić zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej, usuwanie przekwitłych kwiatostanów, suchych liści itp.,żywopłoty - obowiązkowe podlewanie w okresie suszy (min 20l /m²).c). Byliny, rośliny okrywoweobowiązkowe podlewanie w okresie suszy (min 20l /m²),usuwanie przekwitłych kwiatostanów, suchych liści itp.,wiosną usuwanie obumarłych części roślin.d). Trawnikikoszenie trawników: przyjmuje się że dla całości terenu parametry trawnika są takie same, częstotliwość zabiegów to jeden raz w tygodniu przez okres od 1 maja do 30 września,w miesiącach kwiecień i październik koszenie trawnika co 2 tygodnie,wywóz biomasy najpóźniej w następnym dniu po wykonaniu prac,wertykulację trawników należy przeprowadzić w okresie wiosennym najlepiej po pierwszym wiosennym koszeniu. Po wykonaniu wertykulacji należy uprzątnąć trawnikz zalegających zanieczyszczeń. W razie konieczności należy przeprowadzić dodatkowy dosiew trawy z nawożeniem wiosennym,należy stosować nawozy wieloskładnikowe co 8 tygodni. Ostatnią dawkę nawozu należy zastosować jesienią na 4 tygodnie przed końcem okresu wegetacyjnego,jesienią regularne zgrabianie liści z trawników.e) Łąki kwietneprzeprowadzić koszenie raz w roku na początku lata (czerwiec - lipiec), po zawiązaniu nasion. Pokos należy pozostawić w obrębie łąki na min. 3 tygodnie w celu wysiewu nasion, następnie zebrać. Nie należy kosić łąki wcześniej niż pod koniec czerwca, ze względu na możliwość wyginięcia gatunków kwitnących w tym czasie.należy przeprowadzić nawożenie NPK/ha raz w roku, po sprawdzeniu zasobności gleby, aby nie przenawozić. Ogólne zasady pielęgnacji wszystkich roślin zgodnie z instrukcją pielęgnacyjną zieleni stanowi załącznik do SWZ.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z: pielęgnacją, podlewaniem, odchwaszczaniem, koszeniem, grabieniem skoszonej trawy i wywozem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu oustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowanezgodnie z ilością uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wiosennych cięć pielęgnacyjnych bylin i krzewów

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kar umownych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

IWykonawcy muszą spełnić następujące warunki:1) posiadać zdolność techniczną lub zawodową tj.:a) wymagane jest wykazanie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług z zakresu utrzymania zieleni miejskiej, rabat kwiatowych, koszenia traw, pielęgnacji drzew i krzewów lub innych usług, na łączną kwotę minimum 50.000,00 zł (brutto).Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie.b) wymagane jest dysponowanie niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia, tj. pojazdami transportowymi oraz sprzętem specjalistycznym spełniającym określone przepisami prawa wymagania, w szczególności dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, w ilości i stanie technicznym umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia, w tym minimum:ciągnikiem z kosiarką zawieszaną – 1 szt., samobieżnymi kosiarkami spalinowymi - 4 szt., kosami (podkaszarkami) spalinowymi – 5 szt., samochodem samowyładowczym do 3,5 ton – 1 szt., przyczepą (bądź na podwoziu samochodu) ze zbiornikiem na wodę o poj. 2000 l – 1 szt., dmuchawą do liści - 2 szt., nożycami do żywopłotu co najmniej 2 szt., grabiami, sekatorami, aeratorem spalinowym, rozsiewaczem nawozu, wertykulatorem. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – sporządzonego wg załącznika - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE.UWAGA! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz dotyczy usług,w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.Wymagane jest wykazanie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług z zakresu utrzymania zieleni miejskiej, rabat kwiatowych, koszenia traw, pielęgnacji drzewi krzewów lub innych usług, na łączną kwotę minimum 50.000,00 zł (brutto).Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie.Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie.Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – sporządzonego wg załącznika – WYKAZ NARZĘDZI.Wymagane jest dysponowanie niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia,tj. pojazdami transportowymi oraz sprzętem specjalistycznym spełniającym określone przepisami prawa wymagania, w szczególności dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy,w ilości i stanie technicznym umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia, w tym minimum:ciągnikiem z kosiarką zawieszaną – 1 szt., samobieżnymi kosiarkami spalinowymi - 4 szt., kosami (podkaszarkami) spalinowymi – 5 szt., samochodem samowyładowczym do 3,5 ton – 1 szt., przyczepą (bądź na podwoziu samochodu) ze zbiornikiem na wodę o poj. 2000 l – 1 szt., dmuchawą do liści - 2 szt., nożycami do żywopłotu co najmniej 2 szt., grabiami, sekatorami, aeratorem spalinowym, rozsiewaczem nawozu, wertykulatorem. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie (więcej w pkt 7 SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wwyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenianw. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów: a) odpisu lub informacji zKrajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lubinnego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcyjest umocowana do jego reprezentowania. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, którejumocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Zamawiający żąda odWykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie doreprezentowania Wykonawcy. Wymóg złożenia ww. dokumentów stosuje się odpowiednio doosoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniapublicznego oraz osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby. Wykonawcanie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać zapomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał daneumożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku wskazania przez Wykonawcędostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych ibezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczeniana język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów;1) wypełniony formularz OFERTA,2) wypełnione formularze oświadczeń – załączniki nr 2 i 33) wypełnione formularze oświadczeń – załączniki nr 2a i 3a, jeśli dotyczy4) zobowiązanie innego podmiotu (zgodnie z pkt 7 ppkt 5 SWZ),5) uzasadnienie zastrzeżonych w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, jeśli dotyczy (zgodnie z pkt 12 ppkt 7 SWZ),6) pełnomocnictwo – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (zgodnie z pkt 7 ppkt 5 SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, októrych mowa wyżej. Podstawy dotyczące wykluczenia wskazane w niniejszej SWZ każdy zWykonawców musi wykazać odrębnie w składanej ofercie (dotyczy oświadczeń i deklaracji), czyw trakcie procedury badania i oceny ofert.Warunki udziału w postępowaniu zostały opisane wczęści SWZ odnoszącej się do wymaganych warunków udziału. Jeżeli oferta Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, Zamawiający żąda przedzawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tychWykonawców. Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek w formularzu „OFERTA”dokładnie wskazać dane (nazwa firmy, adres) wszystkich Wykonawców. Zasady składania ofertwspólnych regulują zapisy pkt 12 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy, które nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy, w przypadkach:1) Zmiany części zamówienia, którą wykonują podwykonawcy.2) Wprowadzenia podwykonawcy, w przypadku braku możliwości wykonania siłami własnymi za zgodą Zamawiającego.3) Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na pisemny wniosek Wykonawcy w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności:- wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie usługi i odbioru robót w szczególności: opadów deszczu/śniegu trwających w sposób ciągły, nieprzerwanie powyżej 5 dni kalendarzowych lub innych zjawisk atmosferycznych powodujących przerwanie usługi pielęgnacji skwerów. - wystąpienia klęsk żywiołowych.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z ww. okoliczności wymienionych, termin wykonania umowy może ulec odpowiednio przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-19 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-17

2021-03-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątnięcie działki - Wola Kopcowa
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzątnięcie działki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI