Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej
systemu radiokomunikacyjnego na obiektach zewnętrznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej
systemu radiokomunikacyjnego na obiektach zewnętrznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-277c87a5-7c13-4924-b855-d659962ce63b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244141/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnego na obiektach zewnętrznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://slaska-policja.eb2b.com.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://slaska-policja.eb2b.com.pl
zwanej dalej Platformą. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne
wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) Stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min
2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; d) Włączona obsługa
JavaScript; e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. f) Dopuszczalny format
przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf g) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej
i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego
po upływie terminu składania ofert. h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu
elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
Poniżej została określona instrukcja korzystania z Platformy, tj.: a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy
do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu email oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez
system. b) w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z
polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada
konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu. c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca
otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Formaty plików wykorzystywanych przez
Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego
tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów
publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a)
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający
rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów
elektronicznych związanych z prowadzonym postępowaniem udziela Operator Platformy Zakupowej pod numerem telefonu (+48) 22
378 39 70, (+48) 22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28,email:elpdesk@eb2b.com.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant
Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice. 2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje
obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-
24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia; 4. Podstawą prawną
przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych,
zwana w dalszej części „ustawą Pzp”;5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień Publicznych, ponadto w
zakresie określonym w ustawie Pzp, dane mogą być publikowane na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz
innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów; 6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa
trzeciego, organizacji międzynarodowej; 7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących
okresów przechowywania akt w Policji. 8. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących
Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w
zakresie określonym przepisami prawa; 9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu
Ochrony Danych Osobowych; 10. Podanie danych jest wymogiem ustawowym; 11. W przypadku niepodania danych nie będzie
możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają
zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 13. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych
osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków
konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków
wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w
celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy. 14. W przypadku gdy wykonanie
obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 15.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 16. W przypadku gdy wykonanie
obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-375/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
na obiekcie zewnętrznym nr 1 – SLR Pilchowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.1 oraz
3.1.1, 3.1.2 do SWZ.
2. Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odpowiednio w załączniku
nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 oraz nr 3.1.1, 3.2.1, 3.3.1, 3.4.1, 3.5.1, 3.6.1 oraz 3.1.2, 3.2.2, 3.3.2, 3.4.2, 3.5.2, 3.6.2 do SWZ i
stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem
oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od
dnia protokolarnego odbioru w zakresie danego zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił
Wykonawca.
5. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1 oraz nr 3.1.1, nr 3.1.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1
d) załącznik nr 3.2 oraz nr 3.2.1, nr 3.2.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2
e) załącznik nr 3.3 oraz nr 3.3.1, nr 3.3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3
f) załącznik nr 3.4 oraz nr 3.4.1, nr 3.4.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4
g) załącznik nr 3.5 oraz nr 3.5.1, nr 3.5.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5
h) załącznik nr 3.6 oraz nr 3.6.1, nr 3.6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6
6. Wspólny słownik CPV: 45312300-9 instalowanie anten
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji
technicznych, standardów oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku
zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane
rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których
jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w
dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa,
certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania. Ciężar udowodnienia, ze
oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SWZ8. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane,
wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy
dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do
SWZ).
10. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej
RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych
osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.
14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o
niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej spośród ofert nie podlegających odrzuceniu w następujący sposób:
2. Ocena ofert
X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – gwarancja - 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” ważnej w danym zadaniu zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoru
najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert
Ilość pkt = cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów
2.2. Punktacja dla kryterium (B) „gwarancja ” asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z
poniższym wzorem:
OB – GMINZ
ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt
GMAXZ - GMINZ
OB - gwarancja oferty badanej
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 60
2.2.1
W formularzu ofertowym dla danego zadania wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji. W przypadku zaoferowania przez
Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, tj.60 miesięcy do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w
przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym
gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji oferuje minimalną gwarancję 24
miesiące wymaganą przez Zamawiającego.2.2.2 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważne oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
b) jeżeli ważne oferty po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt
2.2.3 Zasady przyznawania punktów:
a) wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.3.
b) otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów
c) zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji dla oferowanych produktów w formie oświadczenia złożonego w tabeli
formularza ofertowego
d) zamawiający wymaga, aby gwarancja była podana w miesiącach
e) zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji wykonawca oferuje minimalną
gwarancję wymaganą przez Zamawiającego tj. 24 miesiące.
f) wykonawca może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 miesiąc
g) błędne podanie okresu gwarancji, np. 28,5 miesiąca lub w innych jednostkach, tygodniach, dniach, dla określonego sprzętu,
Zamawiający przeliczy okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując, że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodnie.
h) w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca udziela gwarancji w
wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego. W punktacji za to kryterium Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
i) w przypadku zaoferowania gwarancji przez Wykonawcę niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie
odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
2.3. Zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polega na zwiększeniu
cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
3. Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w danym zadaniu z uwagi, iż dwie lub więcej ofert uzyska taką
samą ocenę, Zamawiający zastosuje art. 248 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnego
na obiekcie zewnętrznym nr 2 – SLR Bytom/Radzionków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr
3.2 oraz 3.2.1, 3.2.2 do SWZ.
2. Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odpowiednio w załączniku
nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 oraz nr 3.1.1, 3.2.1, 3.3.1, 3.4.1, 3.5.1, 3.6.1 oraz 3.1.2, 3.2.2, 3.3.2, 3.4.2, 3.5.2, 3.6.2 do SWZ i
stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem
oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od
dnia protokolarnego odbioru w zakresie danego zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił
Wykonawca.
5. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1 oraz nr 3.1.1, nr 3.1.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1
d) załącznik nr 3.2 oraz nr 3.2.1, nr 3.2.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2
e) załącznik nr 3.3 oraz nr 3.3.1, nr 3.3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3
f) załącznik nr 3.4 oraz nr 3.4.1, nr 3.4.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4
g) załącznik nr 3.5 oraz nr 3.5.1, nr 3.5.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5
h) załącznik nr 3.6 oraz nr 3.6.1, nr 3.6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6
6. Wspólny słownik CPV: 45312300-0, 45312330-9.7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji
technicznych, standardów oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku
zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane
rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których
jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w
dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa,
certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania. Ciężar udowodnienia, ze
oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SWZ
spoczywa na Wykonawcy.
8. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane,
wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy
dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do
SWZ).10. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej
RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych
osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.
14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o
niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej spośród ofert nie podlegających odrzuceniu w następujący sposób:
2. Ocena ofert
X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – gwarancja - 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” ważnej w danym zadaniu zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoru
najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert
Ilość pkt = cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów
2.2. Punktacja dla kryterium (B) „gwarancja ” asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z
poniższym wzorem:
OB – GMINZ
ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt
GMAXZ - GMINZ
OB - gwarancja oferty badanej
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 60
2.2.1
W formularzu ofertowym dla danego zadania wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji. W przypadku zaoferowania przez
Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, tj.60 miesięcy do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w
przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym
gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji oferuje minimalną gwarancję 24
miesiące wymaganą przez Zamawiającego.2.2.2 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważne oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
b) jeżeli ważne oferty po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt
2.2.3 Zasady przyznawania punktów:
a) wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.3.
b) otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów
c) zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji dla oferowanych produktów w formie oświadczenia złożonego w tabeli
formularza ofertowego
d) zamawiający wymaga, aby gwarancja była podana w miesiącach
e) zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji wykonawca oferuje minimalną
gwarancję wymaganą przez Zamawiającego tj. 24 miesiące.
f) wykonawca może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 miesiąc
g) błędne podanie okresu gwarancji, np. 28,5 miesiąca lub w innych jednostkach, tygodniach, dniach, dla określonego sprzętu,
Zamawiający przeliczy okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując, że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodnie.
h) w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca udziela gwarancji w
wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego. W punktacji za to kryterium Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
i) w przypadku zaoferowania gwarancji przez Wykonawcę niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie
odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
2.3. Zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polega na zwiększeniu
cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
3. Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w danym zadaniu z uwagi, iż dwie lub więcej ofert uzyska taką
samą ocenę, Zamawiający zastosuje art. 248 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnego na
obiekcie zewnętrznym nr 3 – SLR Rudziniec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.3 oraz 3.3.1,
3.3.2 do SWZ.
2. Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odpowiednio w załączniku
nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 oraz nr 3.1.1, 3.2.1, 3.3.1, 3.4.1, 3.5.1, 3.6.1 oraz 3.1.2, 3.2.2, 3.3.2, 3.4.2, 3.5.2, 3.6.2 do SWZ i
stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem
oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od
dnia protokolarnego odbioru w zakresie danego zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił
Wykonawca.
5. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:a) załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1 oraz nr 3.1.1, nr 3.1.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1
d) załącznik nr 3.2 oraz nr 3.2.1, nr 3.2.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2
e) załącznik nr 3.3 oraz nr 3.3.1, nr 3.3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3
f) załącznik nr 3.4 oraz nr 3.4.1, nr 3.4.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4
g) załącznik nr 3.5 oraz nr 3.5.1, nr 3.5.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5
h) załącznik nr 3.6 oraz nr 3.6.1, nr 3.6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6
6. Wspólny słownik CPV: 45312300-0, 45312330-9.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji
technicznych, standardów oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku
zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane
rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których
jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w
dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa,
certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania. Ciężar udowodnienia, ze
oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SWZ
spoczywa na Wykonawcy.
8. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane,
wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy
dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do
SWZ).
10. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej
RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych
osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.
14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o
niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej spośród ofert nie podlegających odrzuceniu w następujący sposób:
2. Ocena ofert
X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – gwarancja - 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” ważnej w danym zadaniu zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoru
najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert
Ilość pkt = cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów
2.2. Punktacja dla kryterium (B) „gwarancja ” asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z
poniższym wzorem:
OB – GMINZ
ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt
GMAXZ - GMINZ
OB - gwarancja oferty badanej
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 60
2.2.1
W formularzu ofertowym dla danego zadania wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji. W przypadku zaoferowania przez
Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, tj.60 miesięcy do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w
przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym
gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji oferuje minimalną gwarancję 24
miesiące wymaganą przez Zamawiającego.2.2.2 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważne oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
b) jeżeli ważne oferty po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt
2.2.3 Zasady przyznawania punktów:
a) wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.3.
b) otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów
c) zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji dla oferowanych produktów w formie oświadczenia złożonego w tabeli
formularza ofertowego
d) zamawiający wymaga, aby gwarancja była podana w miesiącach
e) zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji wykonawca oferuje minimalną
gwarancję wymaganą przez Zamawiającego tj. 24 miesiące.
f) wykonawca może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 miesiąc
g) błędne podanie okresu gwarancji, np. 28,5 miesiąca lub w innych jednostkach, tygodniach, dniach, dla określonego sprzętu,
Zamawiający przeliczy okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując, że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodnie.
h) w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca udziela gwarancji w
wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego. W punktacji za to kryterium Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
i) w przypadku zaoferowania gwarancji przez Wykonawcę niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie
odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
2.3. Zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polega na zwiększeniu
cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
3. Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w danym zadaniu z uwagi, iż dwie lub więcej ofert uzyska taką
samą ocenę, Zamawiający zastosuje art. 248 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnego
na obiekcie zewnętrznym nr 4 – RTCN Katowice/Kosztowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr
3.4 oraz 3.4.1, 3.4.2 do SWZ.2. Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odpowiednio w załączniku
nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 oraz nr 3.1.1, 3.2.1, 3.3.1, 3.4.1, 3.5.1, 3.6.1 oraz 3.1.2, 3.2.2, 3.3.2, 3.4.2, 3.5.2, 3.6.2 do SWZ i
stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem
oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od
dnia protokolarnego odbioru w zakresie danego zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił
Wykonawca.
5. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1 oraz nr 3.1.1, nr 3.1.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1
d) załącznik nr 3.2 oraz nr 3.2.1, nr 3.2.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2
e) załącznik nr 3.3 oraz nr 3.3.1, nr 3.3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3
f) załącznik nr 3.4 oraz nr 3.4.1, nr 3.4.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4
g) załącznik nr 3.5 oraz nr 3.5.1, nr 3.5.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5
h) załącznik nr 3.6 oraz nr 3.6.1, nr 3.6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6
6. Wspólny słownik CPV: 45312300-0, 45312330-9.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji
technicznych, standardów oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku
zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane
rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których
jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w
dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa,
certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania. Ciężar udowodnienia, ze
oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SWZ
spoczywa na Wykonawcy.
8. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane,
wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy
dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do
SWZ).
10. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej
RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych
osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.
14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o
niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej spośród ofert nie podlegających odrzuceniu w następujący sposób:
2. Ocena ofert
X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – gwarancja - 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” ważnej w danym zadaniu zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoru
najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert
Ilość pkt = cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów
2.2. Punktacja dla kryterium (B) „gwarancja ” asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z
poniższym wzorem:
OB – GMINZ
ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt
GMAXZ - GMINZ
OB - gwarancja oferty badanej
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 60
2.2.1
W formularzu ofertowym dla danego zadania wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji. W przypadku zaoferowania przez
Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, tj.60 miesięcy do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w
przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym
gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji oferuje minimalną gwarancję 24
miesiące wymaganą przez Zamawiającego.2.2.2 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważne oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
b) jeżeli ważne oferty po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt
2.2.3 Zasady przyznawania punktów:
a) wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.3.
b) otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów
c) zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji dla oferowanych produktów w formie oświadczenia złożonego w tabeli
formularza ofertowego
d) zamawiający wymaga, aby gwarancja była podana w miesiącach
e) zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji wykonawca oferuje minimalną
gwarancję wymaganą przez Zamawiającego tj. 24 miesiące.
f) wykonawca może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 miesiąc
g) błędne podanie okresu gwarancji, np. 28,5 miesiąca lub w innych jednostkach, tygodniach, dniach, dla określonego sprzętu,
Zamawiający przeliczy okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując, że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodnie.
h) w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca udziela gwarancji w
wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego. W punktacji za to kryterium Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
i) w przypadku zaoferowania gwarancji przez Wykonawcę niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie
odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
2.3. Zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polega na zwiększeniu
cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
3. Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w danym zadaniu z uwagi, iż dwie lub więcej ofert uzyska taką
samą ocenę, Zamawiający zastosuje art. 248 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnego
na obiekcie zewnętrznym nr 5 – SB 32424 Będzin Orange. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr
3.5 oraz 3.5.1, 3.5.2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej spośród ofert nie podlegających odrzuceniu w następujący sposób:
2. Ocena ofert
X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – gwarancja - 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” ważnej w danym zadaniu zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoru
najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert
Ilość pkt = cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów
2.2. Punktacja dla kryterium (B) „gwarancja ” asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z
poniższym wzorem:
OB – GMINZ
ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt
GMAXZ - GMINZ
OB - gwarancja oferty badanej
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 60
2.2.1
W formularzu ofertowym dla danego zadania wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji. W przypadku zaoferowania przez
Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, tj.60 miesięcy do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w
przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym
gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji oferuje minimalną gwarancję 24
miesiące wymaganą przez Zamawiającego.2.2.2 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważne oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
b) jeżeli ważne oferty po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt
2.2.3 Zasady przyznawania punktów:
a) wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.3.
b) otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów
c) zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji dla oferowanych produktów w formie oświadczenia złożonego w tabeli
formularza ofertowego
d) zamawiający wymaga, aby gwarancja była podana w miesiącach
e) zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji wykonawca oferuje minimalną
gwarancję wymaganą przez Zamawiającego tj. 24 miesiące.
f) wykonawca może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 miesiąc
g) błędne podanie okresu gwarancji, np. 28,5 miesiąca lub w innych jednostkach, tygodniach, dniach, dla określonego sprzętu,
Zamawiający przeliczy okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując, że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodnie.
h) w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca udziela gwarancji w
wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego. W punktacji za to kryterium Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
i) w przypadku zaoferowania gwarancji przez Wykonawcę niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie
odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
2.3. Zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polega na zwiększeniu
cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
3. Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w danym zadaniu z uwagi, iż dwie lub więcej ofert uzyska taką
samą ocenę, Zamawiający zastosuje art. 248 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 – zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnego
na obiekcie zewnętrznym nr 6 – SB 35106 Mikołów Orange. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr
3.6 oraz 3.6.1, 3.6.2 do SWZ.
2. Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odpowiednio w załączniku
nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 oraz nr 3.1.1, 3.2.1, 3.3.1, 3.4.1, 3.5.1, 3.6.1 oraz 3.1.2, 3.2.2, 3.3.2, 3.4.2, 3.5.2, 3.6.2 do SWZ i
stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem
oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od
dnia protokolarnego odbioru w zakresie danego zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił
Wykonawca.
5. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1 oraz nr 3.1.1, nr 3.1.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1
d) załącznik nr 3.2 oraz nr 3.2.1, nr 3.2.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2
e) załącznik nr 3.3 oraz nr 3.3.1, nr 3.3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3
f) załącznik nr 3.4 oraz nr 3.4.1, nr 3.4.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4
g) załącznik nr 3.5 oraz nr 3.5.1, nr 3.5.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5
h) załącznik nr 3.6 oraz nr 3.6.1, nr 3.6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6
6. Wspólny słownik CPV: 45312300-0, 45312330-9.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji
technicznych, standardów oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku
zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane
rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których
jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów wdokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa,
certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania. Ciężar udowodnienia, ze
oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SWZ
spoczywa na Wykonawcy.
8. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane,
wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy
dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do
SWZ).
10. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej
RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych
osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.
14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o
niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i wagi
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej spośród ofert nie podlegających odrzuceniu w następujący sposób:
2. Ocena ofert
X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – gwarancja - 40 pkt
co łącznie daje 100 pkt
2.1 Punktacja dla kryterium (A) „Cena oferty” ważnej w danym zadaniu zostanie przeliczone na podstawie poniższego wzoru
najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert
Ilość pkt = cena brutto badanej oferty x 60 pkt.
a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska maksymalną ilość punktów tj. 60
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów
2.2. Punktacja dla kryterium (B) „gwarancja ” asortymentu będącego przedmiotem zamówienia będzie przyznawana zgodnie z
poniższym wzorem:
OB – GMINZ
ilość pkt = ----------------------------x 40 pkt
GMAXZ - GMINZ
OB - gwarancja oferty badanej
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 60
2.2.1
W formularzu ofertowym dla danego zadania wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji. W przypadku zaoferowania przez
Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, tj.60 miesięcy do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w
przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym
gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji oferuje minimalną gwarancję 24
miesiące wymaganą przez Zamawiającego.2.2.2 Wyznaczenie wartości punktów:
a) ważne oferty zostaną przeliczone wg powyższego wzoru
b) jeżeli ważne oferty po przeliczeniu wg powyższego wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę pkt
2.2.3 Zasady przyznawania punktów:
a) wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z zapisem w punkcie 2.3.
b) otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów
c) zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji dla oferowanych produktów w formie oświadczenia złożonego w tabeli
formularza ofertowego
d) zamawiający wymaga, aby gwarancja była podana w miesiącach
e) zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji wykonawca oferuje minimalną
gwarancję wymaganą przez Zamawiającego tj. 24 miesiące.
f) wykonawca może zwiększać okres gwarancji w skokach co 1 miesiąc
g) błędne podanie okresu gwarancji, np. 28,5 miesiąca lub w innych jednostkach, tygodniach, dniach, dla określonego sprzętu,
Zamawiający przeliczy okres miesięczny i zaokrągli w dół. Przyjmując, że miesiąc stanowi 30 dni lub 4 tygodnie.
h) w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca udziela gwarancji w
wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego. W punktacji za to kryterium Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
i) w przypadku zaoferowania gwarancji przez Wykonawcę niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie
odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
2.3. Zasady przyznawania punktów
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie do części setnych zgodnie z zasadą polega na zwiększeniu
cyfry znajdującej się na miejscu setnym o jeden, jeśli sąsiednia z prawej cyfra jest większa lub równa 5.
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.
3. Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty w danym zadaniu z uwagi, iż dwie lub więcej ofert uzyska taką
samą ocenę, Zamawiający zastosuje art. 248 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający będzie dokonywał oceny zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy na podstawie minimalnych
warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych zarówno samych wykonawców, jak i osób skierowanych przez wykonawcę
do realizacji zamówienia.
1.4.1 Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych, jeżeli Wykonawca dysponuje i
skieruje do realizacji zamówienia Kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych. Odnośnie do
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców,
którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
1.4.2 W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościachpodmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te będą kierować robotami, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz
osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług i robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami –
załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Wykonawca do
składanej oferty dołączy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 125 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z 13
kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835) i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez
Zamawiającego w sekcji VII. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
1.1.1 Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na
dzień składania ofert jeżeli zostały określone w sekcji VII,
1.1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim
każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1.1.3 Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby/podwykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wg wzoru załącznika
nr 6a do SWZ;
1.1.4 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wg wzoru załącznika nr 6 do SWZ;
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa w trybie art. 274 ust. 1 ustawy Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni:
1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy
sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, z zastrzeżeniem punktu 1.3.
2 Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy wg wzoru załącznika nr
5 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (spółka cywilna, konsorcjum firm),
oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
3 Podmiot trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu
określonego w sekcji VII ust. 1.4 SWZ składa aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, z
zastrzeżeniem punktu 1.3.
1.3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn.zm.), odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, o ile Wykonawca wskazał w
oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia, lub innym dokumencie dane umożliwiające
dostęp do tych środków.
1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zapisy sekcji VIII pkt 1
mają zastosowanie.
1.5. Zapisy art. 128, 274 ustawy Zamawiający stosuje odpowiednio.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy załączyć:
1 Formularz ofertowy ( Załącznik nr 1 do SWZ)
2 Kosztorys ofertowy
3 Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ( Załącznik nr 4 do SWZ)
4 Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia z art. 125 ust. 1 (Załącznik nr 4 i nr 4a do SWZ –
jeżeli dotyczy)
5 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia z art. 125 ust. 1 (załącznik nr 6 do SWZ)
6 Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby z art. 125 ust. 1 (Załącznik nr 6a do SWZ – jeżeli dotyczy)
7 Oświadczenie podwykonawcy z art. 125 ust. 1(Załącznik nr 4b do SWZ – jeżeli dotyczy)
8 Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
9 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Załącznik nr 4 do SWZ oraz Załącznik nr 4a do SWZ..
2. W przypadku konsorcjów i spółek cywilnych należy przedstawić odrębne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczące każdego ze współwykonawców.
Oświadczenie takie potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw
wykluczenia tylko w odniesieniu do danego konsorcjanta lub wspólnika (art. 125 ust. 4 Pzp). Oznacza to, że każdy ze
współwykonawców wykazuje w oświadczeniu tylko własne zdolności (zasoby).
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia
wskazane w sekcji VIII pkt. 1.1 składa również Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia. Postanowienia
sekcji VIII ust. 1.2-1.5 stosuje się odpowiednio.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 455 ustawy oraz wskazane w projektowanych postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-26 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://slaska-policja.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-26 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji 6 tygodni od dnia zawarcia umowy pod warunkiem, że Zamawiający najpóźniej na 14 dni kalendarzowych
przed upływem 6 tygodni dostarczy wykonawcy materiał wskazany w załącznikach do SWZ opis przedmiotu zamówienia. W
przypadku gdy Zamawiający nie dostarczy materiału wykonawcy, termin na realizację zostaje przesunięty, wówczas 14
dniowy termin liczy się od dnia dostarczenia materiału wykonawcy.