BUDOWA I DOBUDOWY OŚWIETLENIA ULICZNEGO - dwie części zamówienia

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
BUDOWA I DOBUDOWY OŚWIETLENIA ULICZNEGO - dwie części zamówienia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMyszków
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-26
  • ZamawiającyGmina Myszków
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-09
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00452361
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA I DOBUDOWY OŚWIETLENIA ULICZNEGO - dwie części zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA I DOBUDOWY OŚWIETLENIA ULICZNEGO - dwie części zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d1aea58-39d9-48da-b14d-b3be7afe2c6b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045774/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa i dobudowy oświetlenia ulicznego - zadanie nr 1 (przy ulicach: Pohulańska, Waryńskiego, Palmowa, Projektowana i Koziegłowska oraz łączniku ulicy Batalionów Chłopskich z ulicą Wyzwolenia).

1.1.16 Budowa i dobudowy oświetlenia ulicznego - zadanie nr 2 (przejścia dla pieszych przy ulicy Pułaskiego).

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/445418

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/445418

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej, który jest dostępny pod adresem internetowym https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/user/terms
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
2. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s;
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
3. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu elektronicznego:
1) odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
­- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,
­- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
2) odnośnie podpisu osobistego:
­- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
­- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym;
3) odnośnie podpisu zaufanego:
­- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB (pojemność pliku wynikowego po jego podpisaniu), dostępny format podpisu „xml”.
4. Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 50 MB, z ograniczeniem do 10 MB (pojemność pliku wynikowego po jego podpisaniu), kiedy do podpisywania dokumentów elektronicznych stosuje się podpis zaufany

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia
nr referencyjny postępowania: ZP.271.17.2024.PZ stanowi załącznik nr 17 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2024.PZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonie robót budowlanych polegających na budowie i dobudowie oświetlenia ulicznego ramach zadania pn.: Budowy i dobudowy oświetlenia ulicznego.
2. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
3. Kody CPV:
1) Główny kod CPV:
- 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,
2) Dodatkowe kody CPV:
- 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego,
- 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych.
4. Opis rozwiązań równoważnych został opisany w rozdziale 5 - Opis przedmiotu zamówienia od pkt 4 do pkt 11.

12. Wszyscy użytkownicy dróg (piesi i kierowcy pojazdów), w tym osoby niepełnosprawne będą korzystać z polepszonych warunków oświetleniowych, które będą rezultatem wykonania przedmiotu umowy. Z uwagi na charakter zamówienia użytkownicy dróg nie będę uprawnieni do bezpośredniego korzystania z wykonanej infrastruktury będącej pod napięciem.
14. Dalszy, tj. kolejny podział części 1 oraz części 2 zamówienia byłby nieracjonalny z powodów ekonomicznych.
15. Wykonawca może w zależności od własnego wyboru złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia, przy czym na daną część zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę.
16. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp.
17. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
18. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
19. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia:
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wydzielonego oświetlenia ulicznego przy ulicy Pohulańskiej, Waryńskiego oraz przy łączniku ulicy Batalionów Chłopskich z ulicą Wyzwolenia w Myszkowie, budowie oświetlenia przy ulicy Palmowej w Myszkowie oraz przebudowach sieci elektroenergetycznych napowietrznych oświetleniowych, które polegają na podwieszeniu linii nn oraz opraw oświetleniowych na istniejących słupach nn przy ulicy Projektowanej i Koziegłowskiej w Myszkowie.
19.1 Budowa wydzielonego oświetlenia ulicznego przy ulicy Pohulańskiej
w Myszkowie:
1) Budowa wydzielonego oświetlenia polegająca na ułożeniu kabla o długości 240 m;
2) Montaż i stawianie słupów oświetleniowych – 6 szt.;
3) Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego LED - 6 szt.;
4) Pomiary i roboty pozostałe:
­- sprawdzenie i pomiar 1 fazowego obwodu elektrycznego niskiego
napięcia - 1 pomiar;
­- badanie linii kablowej nn – kabel 4 żyłowy – 7 odc.;
­- badania i pomiary instalacji uziemiającej – 3 szt.;
­- sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania – 2 próby;
5) Obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wyłączenia – 1 szt.;
6) Czasowa organizacja ruchu:
­- opracowanie, zatwierdzenie, wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
19.2 Budowa wydzielonego oświetlenia ulicznego przy ulicy Waryńskiego
w Myszkowie:
1) Budowa wydzielonego oświetlenia polegająca na ułożeniu kabla o długości 296 m;
2) Montaż i stawianie słupów oświetleniowych – 6 szt.;
3) Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego LED – 6 szt.;
4) Pomiary i roboty pozostałe:
­- sprawdzenie i pomiar 1 fazowego obwodu elektrycznego niskiego
napięcia – 1 pomiar;
­- badanie linii kablowej nn – kable 4 – żyłowy – 6 odc.;
­- badanie i pomiary instalacji uziemiającej – 2 szt.;
­- sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania – 1 próba.;
­- pomiar luminacji – 1 szt.;
5) Obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 1 kpl.;
6) Czasowa organizacja ruchu:
­- opracowanie, zatwierdzenie, wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
19.3 Budowa wydzielonego oświetlenia ulicznego przy łączniku ulicy Batalionów Chłopskich z ulicą Wyzwolenia w Myszkowie:
1) Budowa wydzielonego oświetlenia polegająca na ułożeniu kabla o długości 124 m.;
2) Montaż i stawianie słupów oświetleniowych – 3 szt.;
3) Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego LED – 3 szt.;
4) Pomiary i roboty pozostałe:
­- sprawdzenie i pomiar 1 – fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia
– 1 pomiar,
­- badanie linii kablowej nn – kabel 4 – żyłowy – 3 odc.;
­- badanie i pomiar instalacji uziemiającej – 2 szt.;
­- sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania – 1 próba;
­- pomiar luminancji – 1 szt.;
5) Obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 1 kpl.;
6) Czasowa organizacja ruchu:
­- opracowanie, zatwierdzenie, wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
19.4 Budowa oświetlenia ulicznego przy ulicy Palmowej w Myszkowie:
1) Budowa oświetlenia polegająca na ułożeniu przewodów izolowanych linii napowietrznej nn o długości 0,051 km. przew.;
2) Montaż i stawianie słupa linii napowietrznej nn – 1 szt.;
3) Montaż oprawy oświetlenia zewnętrznego LED – 1 szt.;
4) Pomiary i roboty pozostałe:
­- sprawdzenie i pomiar kompletnego 1 – fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia – 1 pomiar,
­- badanie i pomiar instalacji uziemiającej – 1 szt.,
­- sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania – 1 próba,
­- pomiar luminancji – 1 szt.;
5) Obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 1 kpl.;
6) Czasowa organizacja ruchu:
­- opracowanie, zatwierdzenie, wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
19.5 Przebudowa sieci elektroenergetycznej napowietrznej oświetleniowej polegająca na podwieszeniu linii nn oraz opraw oświetleniowych na istniejących słupach nn przy ulicy Projektowanej ( dz. nr 875, 1100/3 ) w Myszkowie:
1) Przebudowa oświetlenia polegająca na montażu przewodów izolowanych linii napowietrznej nn typu AsXSn o długości 0,113 km przew.;
2) Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego LED -2 szt.;
3) Pomiary i roboty pozostałe:
­- sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia – 1 pomiar,
­- badania i pomiary instalacji uziemiającej – 1 szt.,
­- sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania – 1 próba,
­- pomiary luminancji – 1 szt.;
4)- Obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 1 kpl.;
5) Czasowa organizacja ruchu:
­- opracowanie, zatwierdzenie, wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
19.6 Przebudowa sieci elektroenergetycznej napowietrznej oświetleniowej polegająca na podwieszeniu linii nn oraz opraw oświetleniowych na istniejących słupach nn przy ulicy Projektowanej ( dz. nr 850, 853, 912, 913 ) w Myszkowie:
1) Przebudowa oświetlenia polegająca na montażu przewodów izolowanych linii napowietrznej nn o długości 0,050 km przew.;
2) Montaż oprawy oświetlenia zewnętrznego LED – 1 szt.;
3) Pomiary i roboty pozostałe:
­- sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia – 1 pomiar,
­- badania i pomiary instalacji uziemiającej – 1 szt.,
­- sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania – 1 próba,
­- pomiary luminancji – 1 szt.;
4) Obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 1 kpl.;
5) Czasowa organizacja ruchu:
­- opracowanie, zatwierdzenie, wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
19.7 Przebudowa sieci elektroenergetycznej napowietrznej oświetleniowej polegająca na podwieszeniu linii nn oraz opraw oświetleniowych na istniejących słupach nn przy ulicy Koziegłowskiej w Myszkowie:
1) Przebudowa oświetlenia polegająca na montażu przewodów izolowanych linii napowietrznej nn o długości 0,161 km. przew.;
2) Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego LED – 4 szt.;
3) Pomiary i roboty pozostałe:
­- sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia – 1 pomiar,
­- badania i pomiary instalacji uziemiającej – 2 szt.,
­- sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania – 1 próba,
4) Obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 1 kpl.;
5) Wyłączenia, zajęcie pasa drogowego;
6) Czasowa organizacja ruchu:
­- wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
19.8 Szczegółowo przedmiot zamówienia w zakresie części 1 zamówienia został zawarty w:
1) Dokumentacji do realizacji części 1 zamówienia stanowiącej załącznik nr 1
do SWZ;
2) Wymaganiach stawianych przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia, dotyczące części 1 zamówienia stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. Wymagania te dotyczą oferowanych przez Wykonawcę opraw oświetlenia ulicznego.
19.9 W przypadku rozbieżności w zapisach dokumentu „Wymagania stawiane przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia, a w szczególności oferowanym przez Wykonawcę oprawom oświetlenia ulicznego” i w zapisach dokumentów „Dokumentacji do realizacji zamówienia”, jako wiążące należy przyjąć zapisy zawarte w treści dokumentu „Wymagania stawiane przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia, a w szczególności oferowanym przez Wykonawcę oprawom oświetlenia ulicznego”.
UWAGA:
W dokumentacji projektowej na budowę wydzielonego oświetlenia ulicznego przy ulicy Waryńskiego w Myszkowie oraz na budowę wydzielonego oświetlenia ulicznego przy łączniku ulicy Batalionów Chłopskich z ulicą Wyzwolenia w Myszkowie projektant dokonał nieistotnych zmian, które zostały naniesione w ww. dokumentacjach

4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda z ofert nieodrzuconych będzie oceniana w ramach określonych powyżej poszczególnych kryteriów, w następujący sposób:
1) w kryterium 1: cena, w którym jednemu procentowi wagi tego kryterium odpowiada jeden punkt (można uzyskać maksymalnie 60 pkt), zgodnie z nw. wzorem:
PC = C*Cn/Co, w którym poszczególne symbole oznaczają:
PC – liczba punktów wyliczona w kryterium: cena;
C – maksymalna ilość punktów dla kryterium ceny - 60 pkt;
Cn – najniższa cena spośród ocenianych ofert, w zł;
Co – cena oferty ocenianej, w zł;
2) w kryterium 2: Suma mocy znamionowej (rzeczywistej) wszystkich oferowanych do zainstalowania opraw oświetlenia ulicznego, w którym jednemu procentowi wagi tego kryterium odpowiada jeden punkt (można uzyskać maksymalnie 40 pkt), zgodnie
z opisanym sposobem oceny:
Pz = (min Pz / Pzo) * P ;
gdzie:
PZ – liczba punktów wyliczona w kryterium: Suma mocy znamionowej (rzeczywistej) wszystkich oferowanych do zainstalowania opraw oświetlenia ulicznego.
P – maksymalna liczba punktów w kryterium: Suma mocy znamionowej (rzeczywistej) wszystkich oferowanych do zainstalowania opraw oświetlenia ulicznego – 40 pkt.
min Pz – najniższa suma mocy znamionowej (rzeczywistej) wszystkich oferowanych do zainstalowania opraw oświetlenia ulicznego spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert, podawana w [W] z dokładnością do dwóch cyfr po przecinku.
Pzo – suma mocy znamionowej (rzeczywistej) wszystkich oferowanych
do zainstalowania opraw oświetlenia ulicznego w ofercie Wykonawcy (maksymalnie 1 024,80 W), podawana w [W] z dokładnością do dwóch cyfr po przecinku.
Wymóg wejścia:
- spełnianie przez oferowane oprawy oświetlenia ulicznego wszystkich wymagań określonych w załączniku nr 2 do SWZ,
- maksymalna moc znamionowa (rzeczywista) wszystkich opraw oświetlenia ulicznego przewidzianych w dokumentacji projektowej do zainstalowania:
1 024,80 W.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje albo zaoferuje moc znamionową (rzeczywistą) wszystkich oferowanych do zainstalowania opraw oświetlenia ulicznego większą niż 1 024,80 W, Zamawiający dokona odrzucenia oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp (Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia).
2. Oceniana oferta Wykonawcy złożona na realizację części 1 zamówienia otrzyma łączną (końcową) liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób:
SP = PC + Pz, gdzie poszczególne symbole oznaczają:
1) SP – suma punktów uzyskanych podczas oceny ofert;
2) PC – liczba punktów uzyskana w kryterium: cena;
3) Pz – liczba punktów uzyskana w kryterium: suma mocy znamionowej (rzeczywistej) wszystkich oferowanych do zainstalowania opraw oświetlenia ulicznego.
3. Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale 19 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Suma mocy znamionowej (rzeczywistej) wszystkich oferowanych do zainstalowania opraw oświetlenia ulicznego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

20 Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia:
20.1 Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na doprowadzeniu zasilania do istniejących słupów z oprawami przejść dla pieszych przy ulicy Pułaskiego w Myszkowie zlokalizowanych:
­- w rejonie skrzyżowania z ulicą Okrzei,
­- w rejonie skrzyżowania z ulicą Piłsudskiego,
­- w rejonie Zespołu Szkół Nr 2,
­- w rejonie skrzyżowania ul. Folwarcznej z ul. Wyzwolenia.
20.2 Budowa sieci elektroenergetycznej 0,4 kV oświetleniowej – doprowadzenie zasilania do istniejących słupów z oprawami przejść dla pieszych przy ulicy Pułaskiego w Myszkowie w rejonie skrzyżowania z ulicą Okrzei:
1) Budowa oświetlenia:
­- ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości
8 cm – 23 m³,
­- kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny – 14 m³,
­- ułożenie rur osłonowych giętkich – 59 m,
­- wykopy pionowe ręczne dla urządzenia przyciskowego wraz z jego zasypaniem w gruncie nienawodnionym – 3 m³,
­- przewierty mechaniczne dla rur o średnicy do 125 mm – 4 m,
­- układanie kabli w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych YAKXS 4x35
– 60 m,
­- montaż uziomów poziomych w wykopie – 54 m,
­- zarobienie na sucho końca kabla 4 – żyłowego – 2 szt.,
­- zasypanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie – 14 m³,
­- przywrócenie terenu do stanu pierwotnego – nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej – kostka z demontażu 0,8 – 23m²,
2) Pomiary i roboty pozostałe:
­- sprawdzenie i pomiar 1 fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia
– 1 pomiar,
­- badanie linii kablowej N.N – kabel 4 żyłowy – 1 odc.,
­- sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania – 1 próba;
3) Obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 1 szt..;
4) Czasowa organizacja ruchu:
­- wprowadzenie czasowej organizacji ruchu;
5) Zajęcie pasa drogowego – 1 szt.
20.3 Budowa sieci elektroenergetycznej 0,4 kV oświetleniowej – doprowadzenie zasilania do istniejących słupów z oprawami przejść dla pieszych przy ulicy Pułaskiego w Myszkowie w rejonie skrzyżowania z ulicą Piłsudskiego:
1) Budowa oświetlenia:
­- ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości
8 cm – 8 m²,
­- kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie – 7 m³,
­- ułożenie rur osłonowych giętkich – 30 m,
­- wykopy pionowe ręczne dla urządzenia przyciskowego wraz z jego zasypaniem w gruncie nienawodnionym – 3 m³,
­- przewierty mechaniczne dla rury o śr. do 125 mm pod obiektami – 11 m,
­- układanie kabli w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych YAKXS 4x35
– 40 m,
­- układanie kabli przez wciąganie do rur osłonowych mocowanych na słupach betonowych ASXSN 2x25 – 8 m,
­- montaż uziomów poziomych w wykopie – 27 m,
­- mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych w gruncie – 18 m,
­- przewody uziemiające i wyrównawcze w kanałach odkrytych na słupach
– 0,100 m,
­- łączenie przewodów instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych
– 0,040 szt.,
­- zarobienie na sucho końca kabla 4 – żyłowego o przekroju żył do 50mm² na napięcie do 1 kV – 2 szt.,
­- zasypywanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie – 7 m³,
­- montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn – ograniczniki przepięć – 2 szt.,
­- montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn – zacisk odgałęźny dwustronnie przebijający – 2 szt.,
­- Szafka SON z wyposażeniem – 1 szt.,
­- montaż rur osłonowych stalowych na słupie – 6 m,
­- przywrócenie terenu do stanu pierwotnego nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej – kostka
z demontażu 0,8 – 8 m²;
2) Pomiary i roboty pozostałe:
­- sprawdzenie i pomiar 1 fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia
– 1 pomiar;
­- badanie linii kablowej nn – kable 4 – żyłowy – 1 odc.;
­- badanie i pomiary instalacji uziemiającej – 1 szt.;
­- sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania – 1 próba.;
3) Obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 1 kpl.;
4) Czasowa organizacja ruchu:
­- wprowadzenie czasowej organizacji ruchu;
5) Zajęcie pasa drogowego – 1 szt.
20.4 Budowa sieci elektroenergetycznej 0,4 kV oświetleniowej – doprowadzenie zasilania do istniejących słupów z oprawami przejść dla pieszych przy ulicy Pułaskiego w Myszkowie w rejonie Zespołu Szkół Nr 2:
1) Budowa oświetlenia:
­- kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie – 18 m³;
­- ułożenie rur osłonowych giętkich – 79 m;
­- wykopy pionowe ręczne dla urządzenia przeciskowego wraz z jego zasypaniem w gruncie nienawodnionym – 9 m³;
­- przewierty mechaniczne dla rury pod obiektami – 23 m;
­- układanie kabli w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych – YAKXS 4x35 – 89 m;
­- układanie kabli przez wciąganie do rur osłonowych mocowanych na slupach betonowych - ASXSN2x25 – 8 m;
­- montaż uziomów poziomych w wykopie – 73 m;
­- mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych w gruncie – 18 m;
­- przewody uziemiające i wyrównawcze w kanałach odkrytych na słupach
– 0,100 m;
­- łączenie przewodów instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych
– 4 szt.;
­- zarobienie na sucho końca kabla 4 – żyłowego o przekroju żył do 50 mm²
na napięcie do 1 kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych – 2 szt.;
­- zasypywanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie – 18 m³;
­- montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn – ogranicznik przepięć – 2 szt.;
­- montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn – zacisk odgałęźny dwustronnie przebijający – 2 szt.;
­- szafka SON z wyposażeniem – 1 szt.;
­- montaż rur osłonowych stalowych na słupie – 6 m;
2) Pomiary i roboty pozostałe:
­- sprawdzenie i pomiar 1 – fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia
– 1 pomiar;
­- badanie linii kablowej nn – kabel 4 – żyłowy – 1 odc.;
­- badanie i pomiar instalacji uziemiającej – 1 szt.;
­- sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania – 1 próba;
3) Obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 1 kpl.;
4) Czasowa organizacja ruchu:
­- wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
5) Zajęcie pasa drogowego – 1 szt.
20.5 Budowa sieci elektroenergetycznej 0,4 kV oświetleniowej – doprowadzenie zasilania do istniejących słupów z oprawami przejść dla pieszych przy ulicy Pułaskiego w Myszkowie w rejonie skrzyżowania ul. Folwarcznej z ul. Wyzwolenia:
1) Budowa oświetlenia:
­- ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 8 cm – 2 m²,
­- kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie – 5 m³,
­- ułożenie rur osłonowych giętkich – 25 m,
­- wykopy pionowe ręczne dla urządzenia przyciskowego wraz z jego zasypaniem w gruncie nienawodnionym – 3 m³,
­- przewierty mechaniczne dla rury o śr, do 125 mm pod obiektami – 4 m,
­- układanie kabli w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych – YAKXS 4x35 – 35 m,
­- układanie kabli przez wciąganie do rur osłonowych mocowanych na słupach betonowych – ASXSN 2x25 – 8 m,
­- montaż uziomów poziomych w wykopie – 22 m,
­- mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych – 18 m,
­- przewody uziemiające i wyrównawcze w kanałach odkrytych na słupach – 100 m,
­- łączenie przewodów instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych
– 4 szt.,
­- zarobienie na sucho końca kabla 4 – żyłowego o przekroju żył do 50mm² na napięcie do 1 kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych – 2 szt.,
­- zasypywanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie – 5 m³,
­- montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn – ograniczniki przepięć – 2 szt.,
­- montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn – zacisk odgałęźny dwustronnie przebijający – 2 szt.,
­- szafka SON z wyposażeniem – 1 szt.,
­- montaż rur osłonowych stalowych na słupie – 6 m,
­- przywrócenie terenu do stanu pierwotnego – odtworzenie dla prowadzenia linii kablowej,
­- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej – kostka z demontażu 0,8 – 2 m²;
2) Pomiary i roboty pozostałe:
­- sprawdzenie i pomiar 1 fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia
– 1 pomiar;
­- badanie linii kablowej nn – kable 4 – żyłowy – 1 odc.;
­- badanie i pomiary instalacji uziemiającej – 1 szt.;
­- sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania – 1 próba;
3) Obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 1 kpl.;
4) Czasowa organizacja ruchu:
­- wprowadzenie czasowej organizacji ruchu.
5) Zajęcie pasa drogowego – 1 szt.
20.6 Szczegółowo przedmiot zamówienia w zakresie części 2 zamówienia został zawarty w Dokumentacji do realizacji części 2 zamówienia stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda z ofert nieodrzuconych będzie oceniana w ramach określonych powyżej poszczególnych kryteriów, w następujący sposób:
1) w kryterium 1: cena, w którym jednemu procentowi wagi tego kryterium odpowiada jeden punkt (można uzyskać maksymalnie 60 pkt), zgodnie z nw. wzorem:
PC=C * Cn/Co, w którym poszczególne symbole oznaczają:
PC – liczba punktów wyliczona w kryterium: cena;
C – maksymalna ilość punktów dla kryterium ceny - 60 pkt;
Cn – najniższa cena spośród ocenianych ofert, w zł;
Co – cena oferty ocenianej, w zł;
2) w kryterium 2: okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy (zamówienia), w którym jednemu procentowi wagi tego kryterium odpowiada jeden punkt (można uzyskać maksymalnie 30 pkt), zgodnie z opisanym sposobem oceny:
PG – liczba punktów uzyskana w kryterium okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy - w miesiącach, przyznawana w następujący sposób:
0 pkt – za oferowany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy, wynoszący 60 miesięcy,
po 1 pkt – za każdy dodatkowo zaoferowany miesiąc gwarancji na wykonany przedmiot umowy, powyżej 60 miesięcznego minimalnego okresu gwarancji na wykonany przedmiot umowy, co oznacza:
- 1 pkt – za oferowany 61-miesięczny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy,
- 2 pkt – za oferowany 62-miesięczny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy,
… dalej, aż do 30 pkt – za oferowany 90-miesięczny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy.
Minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi: 60 miesięcy.
Maksymalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi:
90 miesięcy.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje albo zaoferuje krótszy niż
60-miesięczny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy, Zamawiający dokona odrzucenia oferty Wykonawcy.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy niż 90-miesięczny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy, Zamawiający do oceny oferty przyjmie 90-miesięczny okres gwarancji, natomiast do umowy zostanie wówczas wpisany oferowany okres gwarancji.
3) w kryterium 3: termin usuwania wad przedmiotu umowy w okresie gwarancji lub rękojmi, w którym jednemu procentowi znaczenia tego kryterium odpowiada jeden punkt (można uzyskać maksymalnie 10 pkt), zgodnie z opisanym sposobem oceny:
PTUW – liczba punktów uzyskana w kryterium termin usuwania wad przedmiotu umowy w okresie gwarancji lub rękojmi, przyznawana w następujący sposób:
0 pkt – za oferowany najdłuższy termin usuwania wad przedmiotu umowy, wynoszący 15 dni,
1 pkt – za oferowany 14-dniowy termin usuwania wad przedmiotu umowy,
2 pkt – za oferowany 13-dniowy termin usuwania wad przedmiotu umowy,
3 pkt – za oferowany 12-dniowy termin usuwania wad przedmiotu umowy,
...dalej aż do 10 pkt – za oferowany 5 - dniowy termin usuwania wad przedmiotu umowy...
Najdłuższy termin usuwania wad przedmiotu umowy w okresie gwarancji lub rękojmi wynosi: 15 dni.
Najkrótszy termin usuwania wad przedmiotu umowy w okresie gwarancji lub rękojmi wynosi: 5 dni.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje albo zaoferuje dłuższy niż
15-dniowy termin usuwania wad przedmiotu umowy, Zamawiający dokona odrzucenia oferty Wykonawcy.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje krótszy niż 5-dniowy termin usuwania wad przedmiotu umowy, Zamawiający do oceny oferty przyjmie 5-dniowy termin usuwania wad przedmiotu umowy, natomiast do umowy z Wykonawcą zostanie wówczas wpisany oferowany termin usuwania wad.
2. Oceniana oferta Wykonawcy złożona na realizację części 2 zamówienia otrzyma łączną (końcową) liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób:
SP = PC + PG + PTUW, gdzie poszczególne symbole oznaczają:
1) SP – suma punktów uzyskanych podczas oceny ofert;
2) PC – liczba punktów wyliczona w kryterium: cena;
3) PG – liczba punktów uzyskana w kryterium: okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy (zamówienia);
4) PTUW – liczba punktów uzyskanych w kryterium: termin usuwania wad przedmiotu umowy w okresie gwarancji lub rękojmi.
3. Pozostałe informacje w rozdziel 19 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy (zamówienia)

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usuwania wad przedmiotu umowy w okresie gwarancji lub rękojmi

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia w zakresie części 1 zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 70 000,00 zł.
Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunek dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej winni spełniać przynajmniej na wymaganym poziomie: łącznie. W tym celu Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni wykazać spełnianie tego warunku w wielkościach podlegających sumowaniu dotyczących wielkości posiadanych przez nich środków finansowych lub posiadanej przez nich zdolności kredytowej.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach jednego zamówienia (umowy) roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie w rozumieniu Prawa budowlanego, oświetlenia ulicznego o długości co najmniej 200 metrów.
W przypadku wykazywania przebudowy oświetlenia ulicznego długość przebudowanego odcinka oświetlenia, na którym oświetlenie uliczne zostało faktycznie wykonane, winna wynosić min. 200 m.
b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:
- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli nowsze przepisy nie uchyliły ważności tych uprawnień, lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte poza granicami Polski i uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334), określając dla tej osoby zakres czynności oraz informując o podstawie dysponowania tą osobą,
- min. 2 osobami wykonującymi roboty elektromontażowe, posiadającymi
co najmniej dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu robót elektromontażowych.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców, który zrealizuje roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W zakresie dysponowania osobami skierowanymi do realizacji zamówienia potencjał osobowy może być łączony przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. O udzielenie zamówienia w zakresie części 2 zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 20 000,00 zł.
Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunek dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej winni spełniać przynajmniej na wymaganym poziomie: łącznie. W tym celu Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni wykazać spełnianie tego warunku w wielkościach podlegających sumowaniu dotyczących wielkości posiadanych przez nich środków finansowych lub posiadanej przez nich zdolności kredytowej.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach jednego zamówienia (umowy) roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie w rozumieniu Prawa budowlanego, sieci elektroenergetycznej o długości co najmniej 100 metrów.
W przypadku wykazywania przebudowy sieci elektroenergetycznej długość przebudowanego odcinka sieci elektroenergetycznej, na którym sieć elektroenergetyczna została faktycznie wykonana, winna wynosić min. 100 m.
b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:
- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń,
w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U.
z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji
i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U.
z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli nowsze przepisy nie uchyliły ważności tych uprawnień, lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte poza granicami Polski i uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334), określając dla tej osoby zakres czynności oraz informując o podstawie dysponowania tą osobą,
- min. 2 osobami wykonującymi roboty elektromontażowe, posiadającymi
co najmniej dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu robót elektromontażowych.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców, który zrealizuje roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W zakresie dysponowania osobami skierowanymi do realizacji zamówienia potencjał osobowy może być łączony przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawca składający ofertę na dwie części zamówienia winien spełniać warunki udziału w postepowaniu w następujący sposób:
1) W zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej – łącznie dla części 1 i 2 zamówienia, tj. wymagane środki finansowe lub zdolność kredytowa podlegają sumowaniu z części 1 i 2 zamówienia;
2) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej wystarczające jest spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymaganych dla część 1 zamówienia.
4. Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, odnosić należy również do wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. Wzór tego oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
5. Zgodnie z art. 118 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
8. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 7, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 8 do SWZ (wzór został opracowany dla jednego podmiotu, bowiem każdy podmiot udostępniający zasoby składa odrębne zobowiązanie).
Pozostałe inf. dot. war. zam. znajdują się w rozdz. 9 SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia – podmiotowy środek dowodowy, które zostały wskazane przez Zamawiającego w SWZ i zawarte w złożonym wcześniej oświadczeniu Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu. Wzór tego oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SWZ;
2) oświadczenia podmiotów udostępniających zasoby o aktualności informacji
na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia – podmiotowy środek dowodowy, które zostały wskazane przez Zamawiającego w SWZ i zawarte w złożonych wcześniej oświadczeniach tych podmiotów o niepodleganiu wykluczeniu, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach tych podmiotów. Wzór tego oświadczenia stanowi załącznik nr 12 do SWZ (wzór został opracowany dla jednego podmiotu, bowiem każdy podmiot udostępniający zasoby składa odrębne oświadczenie).
2. W wezwaniu dokonywanym na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp., Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane przez Wykonawcę wraz z ofertą w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu:
1) oświadczenie Wykonawców występujących wspólnie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
2. Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
– podmiotowy środek dowodowy. Wzór tego oświadczenia stanowi załącznik
nr 13 do SWZ.
3. W wezwaniu dokonywanym na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp., Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wymagania stawiane przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia w zakresie części 1 zamówienia wymagające złożenia przedmiotowych środków dowodowych w celu wykazania ich spełnienia, zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ.
2. W celu zaoferowania przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 zamówienia spełniającego wymagania Zamawiającego Wykonawca składa wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1) karta katalogowa lub oświadczenie producenta oprawy oświetlenia ulicznego potwierdzającą/potwierdzające wymagania techniczno-użytkowe i cechy określone dla oprawy oświetlenia ulicznego w tabeli II poz. 1 – 13 załącznika nr 2 do SWZ;
2) oświadczenie producenta opraw oświetlenia ulicznego, że oferowane oprawy oświetlenia ulicznego, tj. wymienione w ofercie, posiadają gwarancję producenta na okres min. 5 lat na trwałość strumienia światła oprawy mierzoną parametrem L90B10 zastosowanych w oprawie ulicznej źródeł światła LED z uwzględnieniem spadków strumienia światła oprawy w okresie gwarancji (tabela II poz. 14 załącznika nr 2 do SWZ);
3) oświadczenie producenta zasilacza/zasilaczy opraw oświetlenia ulicznego,
że zasilacz/zasilacze oprawy/opraw oświetlenia ulicznego o parametrach techniczno-użytkowych oferowanych w ofercie posiadają gwarancję producenta na okres min. 5 lat (tabela II poz. 15 załączniku nr 2 do SWZ).
3. Przedmiotowe środki dowodowe składa się w formie, postaci, zakresie i w sposób określony w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
4. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 2, będą niekompletne,
to Zamawiający na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5. Postanowień ust. 4 nie stosuje się, jeżeli pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
6. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
7. Dokumenty dotyczące przedmiotowych środków dowodowych sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) karta katalogowa lub oświadczenie producenta oprawy oświetlenia ulicznego potwierdzającą/potwierdzające wymagania techniczno-użytkowe i cechy określone dla oprawy oświetlenia ulicznego w tabeli II poz. 1 – 13 załącznika nr 2 do SWZ;
2) oświadczenie producenta opraw oświetlenia ulicznego, że oferowane oprawy oświetlenia ulicznego, tj. wymienione w ofercie, posiadają gwarancję producenta na okres min. 5 lat na trwałość strumienia światła oprawy mierzoną parametrem L90B10 zastosowanych w oprawie ulicznej źródeł światła LED z uwzględnieniem spadków strumienia światła oprawy w okresie gwarancji (tabela II poz. 14 załącznika nr 2 do SWZ);
3) oświadczenie producenta zasilacza/zasilaczy opraw oświetlenia ulicznego,
że zasilacz/zasilacze oprawy/opraw oświetlenia ulicznego o parametrach techniczno-użytkowych oferowanych w ofercie posiadają gwarancję producenta na okres min. 5 lat (tabela II poz. 15 załączniku nr 2 do SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, odnosić należy również do wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. Wzór tego oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). Pełnomocnictwo,
o którym mowa powyżej, może wynikać z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Warunki udziału w postępowaniu dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone
w sekcji V 5. 4). niniejszego ogłoszenia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dot. CZ. 1 ZAM.
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielnie zamówienia, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Informacje w zakresie rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajdują się w § 13 załącznika nr 14 do SWZ.
DOT. CZ. 2 ZAM.
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielnie zamówienia, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Informacje w zakresie rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajdują się w § 12 załącznika nr 16 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć przy użyciu Platformy pod adresem: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl poprzez zakładkę: „Załączniki”, bezpośredni link do przedmiotowego postępowania: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/445418

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-26 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Do oferty należy dołączyć:
1) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
2) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1) - pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki), potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z rozdz. 18 SWZ;
5) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 5 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców (dotyczy również spółki cywilnej);
6) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie;
7) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Z treści oświadczenia wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy występujący wspólnie.
Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, odnosić należy również do wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
8) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
9) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu podmiotu udostępniającego zasoby, w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 9 do SWZ;
10) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby, w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 10 do SWZ;
11) W celu zbadania przez Zamawiającego, że oferowane w części 1 zamówienia oprawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, określonym przez Zamawiającego w tabeli II załącznika nr 2 do SWZ, Wykonawca winien do oferty załączyć dokumenty wymienione w pkt. 5.10) niniejszego ogłoszenia.
2. Wymagania, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp zostały określone w Rozdziale 22 SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii - Przeczyce
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI