Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa instalacji branży elektrycznej oraz sanitarnej - zlokalizowanych w piwnicy i na parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową przy ul. Strzeleckiej 8 w Warszawie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016365090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Janusza Kurtyki 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-676
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225818820
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@ipn.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ipn.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Organ Władzy Publicznej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa instalacji branży elektrycznej oraz sanitarnej - zlokalizowanych w piwnicy i na parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową przy ul. Strzeleckiej 8 w Warszawie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5702b040-8633-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011021/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa instalacji elektrycznej w Warszawie przy ul. Strzeleckiej 8.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ipn.logintrade.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ipn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu platformy przetargowej:Dopuszczalne przeglądarki internetowe:• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,• Google Chrome 31• Mozilla Firefox 26• Opera 18Pozostałe wymagania techniczne:• dostęp do sieci Internet• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax• włączona obsługa JavaScript• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s• zainstalowany Acrobat Reader• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszyWspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies SA.• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwgKodowanie i oznaczenie czasu przekazania danychCzas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. Potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie przetargowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na platformie przetargowej czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez platformę zakupową.9. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się znakiem postępowania (BAG -9/21).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.2)1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).2) W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BAG- 9/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji branży elektrycznej oraz sanitarnej zlokalizowanej w piwnicy i na parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową przy ul. Strzeleckiej 8 w Warszawie, działka nr ewid. 22.Szczegółowy zakres zamówienia oraz wymagania jakościowe określa projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót opracowane dla branży elektrycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje:1. W ramach wykonywanych prac aranżacyjnych piwnic przy ulicy Strzeleckiej 8 w Warszawie, zostaną wykonane systemy multimedialne sterowane w oparciu o technologię bezprzewodową za pomocą protokołu Bluetooth, nastąpi wykonanie rozbudowy istniejącej instalacji oświetleniowej pomieszczeń piwnic i przystosowanie jej do celów multimedialnych i aranżacyjno-ekspozycyjnych, modernizacji instalacji bezpieczeństwa – rozbudowa instalacji telewizji CCTV, a także odwodnienie istniejącej studzienki z zaworem zwrotnym do istniejącego pionu kanalizacyjnego i wyposażenie jej w pompę zatapialną. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również zdemontowanie istniejącej tymczasowej instalacji elektrycznej oraz nagłośnienia i przekazanie jej Zamawiającemu. 2. W skład dokumentacji projektowej opisującej przedmiot zamówienia wchodzi: Projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę (Decyzja pozwolenia na budowę nr 174/2020 z dnia 28.08.2020 r., Decyzja MWKZ zezwalające na prace zawarte w projektach: architektura, zabezpieczenie inskrypcji, projekt sanitarny, projekt elektryczny z dnia 31.07.2020r.), Projekt wykonawczy instalacje elektryczne, Projekt wykonawczy instalacje sanitarne Przedmiar robót – system multimedialny, Przedmiar robót – system ochrony, Przedmiar robót – instalacje sanitarne, STWiOR – system multimedialny, STWiOR – system ochrony,3. Do obowiązków Wykonawcy należy również: 1) przeprowadzenie wymaganych prób sprzętu, urządzeń, instalacji, konfiguracja, wysterowanie systemów oświetleniowych i multimedialnych zgodnie ze scenariuszem, wykonanie pomiarów elektrycznych;2) instruktaż osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia opisany w specyfikacji technicznej dla systemów multimedialnych stanowiącej Załącznik nr 14 do SWZ;3) dostarczenie instrukcji obsługi systemów oświetleniowych i multimedialnych objętych przedmiotem zamówienia w wersji papierowej w języku polskim;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
35113300-2 - Instalacje bezpieczeństwa