4/2021/EZ

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
4/2021/EZ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBochnia
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
  • Termin składania wniosków2021-05-05
  • ZamawiającyKopalnia Soli Bochnia sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00039167
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
4/2021/EZ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kopalnia Soli Bochnia sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000867845

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Campi 15

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48146152402

1.5.8.) Numer faksu: +48146124718

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kopalnia-bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalnia-bochnia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pozostałe górnictwo i wydobywanie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

4/2021/EZ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46fb3fa9-a403-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.kopalnia-bochnia.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kopalniabochnia.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie zapośrednictwem strony internetowej postępowania znajdującej się pod adresem: https://kopalniabochnia.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lubinformacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ichczytelna treść dotrze do Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień orazinformacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.3. Szczegółowe warunki korzystania zPlatformy zawarte są na stronie https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl w zakładce „Baza wiedzy”,która jest dostępna dla zalogowanych Wykonawców.4. Zamawiający wskazuje informacje, o którychmowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia iprzechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresemhttps://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl:1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnymwspieranym przez producenta2) Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS InternetExplorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge3)Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer(zalecane szerokopasmowe łącze internetowe).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochroniedanych lub „RODO”):1) Administratorem danych osobowych jest Kopalnia Soli Bochnia sp. z o. o., ul.Campi 15, 32-700 Bochnia.2) Przestrzeganie zasad ochrony danych w Kopalnia Soli Bochnia sp. z o.o., ul. Campi 15, 32-700 Bochnia nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możnaskontaktować pod adresem email: iod@kopalnia-bochnia.pl3) Dane osobowe przetwarzane będą napodstawie: a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przedzawarciem umowy, poprzez wzięcie udziału w postępowaniu organizowanym przez Administratoradanych, a także przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zawartej z wybranym Wykonawcą umowyo zamówienie publiczne. b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego wynikającego zustawy i przepisów wykonawczych do ustawy, w zakresie dokumentów jakie może żądać Zamawiającyod Wykonawców.4) Odbiorcami danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego,podmioty przetwarzające działające na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie zpoleceniami administratora, oraz inne podmioty którym dane będą udostępnione na podstawieprzepisów prawa, w tym w szczególności osoby lub podmioty posiadające dostęp do dokumentacjipostępowania zgodnie z art. 18 lub art. 74 ustawy.5) Przetwarzane dane osobowe nie będąprzekazywane do państwa trzeciego (tj. państwa nienależącego do Europejskiego ObszaruGospodarczego) i/lub organizacji międzynarodowej.6) Dane osobowe będą przechowywane przezokres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywaniaumowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały ten okres, a następnie doupływu terminów określonych w przepisach prawa podatkowego, terminów przedawnienia roszczeńwynikających z zawartej umowy lub terminu przechowywania dokumentacji wynikającej zobowiązującej u Zamawiającego Instrukcji Archiwalnej, w zależności od tego, który z tych terminównastąpi najpóźniej.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z ustawy orazRODO, osobie, której dane dotyczą przysługują następujące prawa: a) dostępu do treści danych (art.15 RODO);b) do sprostowania danych (art. 16 RODO);c) do ograniczenia przetwarzania danych (art.18 RODO);d) do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.2)Osobie, której dane dotyczą nie przysługują następujące prawa:a) do usunięcia danych (art. 17RODO), z uwagi na treść art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO,b) do przenoszenia danych (art. 20RODO), gdyż przetwarzanie nie będzie odbywało się w sposób zautomatyzowany,c) do wniesieniasprzeciwu (art. 21 RODO), gdyż przetwarzanie nie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) lub f)RODO.3) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy. 4) W odniesieniu dopodanych danych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.Zamawiający informuje,że zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, zuprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkowaćzmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawiezamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.Zamawiający informuje, że w postępowaniuo udzielenia zamówienia zgłoszenie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.W przypadku wskazaniaw treści dokumentów zamówienia danych osobowych osób trzecich, Wykonawca jest zobowiązany dozłożenia oświadczenia o wykonaniu wobec tych osób obowiązku wynikającego z art. 13 lub art. 14RODO.Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwieniakorzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, wyłącznie do upływuterminu na ich wniesienie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Optymalizacja pracy wentylatora.2) Modernizacja części elektrycznej wentylatora.3) Zakładane efekty modernizacji wentylatora WOK-2j:a. wydajność optymalnej pracy; ok. 1200 m3/min,b. wydajność maksymalna pracy: minimum 1500 m3/min,c. wydajność minimalna pracy: maksymalnie 800 m3/min.4) Określenie nowych charakterystyk pracy wentylatora po wykonanej modernizacji.5) Przygotowanie dokumentacji koniecznej do wykonania modernizacji na obiekcie Zamawiającego i odbioru technicznego przez właściwe organy nadzoru górniczego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonaną modernizację

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza warunku, w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:a. udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednego montażu/modernizacji/wymiany wentylatora głównego przewietrzania w ruchu zakładu górniczego o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto,b. udokumentowanie, że bieżący dozór robót sprawowany będzie przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania czynności osoby dozoru ruchu w specjalności mechanicznej i elektrycznej w wyrobiskach podziemnych zakładu, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 2 lub 5 ustawy Prawo geologiczne i górnicze, dopuszcza się osobę, która posiada stwierdzone kwalifikacje do wykonywania czynności dozoru ruchu mechanicznego i elektrycznego w kopalniach wydobywających kopaliny inne niż węgiel kamienny (co najmniej po jednej osobie).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokument potwierdzającego wpis do jednego z rejestrów zawodowych lubhandlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, sporządzonegonie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – w zakresie wykonawców prowadzących działalność gospodarczą:a) dokumentu potwierdzającego wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, sporządzonego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;2) w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy:a) wykazu wykonanego w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej usługi dotyczącej montażu/modernizacji/wymiany wentylatora głównego przewietrzania w ruchu zakładu górniczego, o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto wraz z podaniem, wartości, daty, miejsca wykonywanego montażu/modernizacji/wymiany i podmiotu, na rzecz, którego montaż/modernizacja/wymiana ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ten montaż/modernizacja/wymiana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego montaż/modernizacja/wymiana była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ;b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, zawierającego informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.3) w odniesieniu do braku podstaw wykluczenia:a) oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniach składanych na podstawie art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XVII pkt 1 niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:PKO SA Oddział Bochnia nr: 71 1240 5208 1111 0000 5478 3162 z dopiskiem: wadium w sprawie przetargu 4/2021/EZ 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Bochnia sp. z o. o. 6. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa wraz z ofertą załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument". 7. Wadium złożone w innej formie niż pieniężna musi obejmować okres od dnia składania ofert do dnia upływu terminu związania ofertą określonego w rozdziale XIV pkt. 1.8. Zamawiający, zgodnie z art. 98 ust 6 pkt 1 ustawy zatrzymuje wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.9. Zamawiający zgodnie z art. 98 ust. 6 pkt 2, 3 ustawy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.10. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy , zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.11. Zgodnie z treścią art. 98 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą. 2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynności unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.12. Zgodnie z treścią art. 98 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,2) którego oferta została odrzucona, 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynności unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.13. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt. 9 powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z brzmieniem art. 58 ust. 1 ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzieleniezamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej, członkowie konsorcjum).1) Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy).W związku z powyższym,Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązanidołączyć do oferty pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2ustawy. Pełnomocnictwo winno być załączone w oryginale w postaci elektronicznej, podpisanekwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub jako jego cyfrowe odwzorowanie opatrzone kwalifikowalnym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcę lub notariusza, poświadczającezgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. 2) W przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego ofertę podpisujepełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.3) Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w celu spełnienia warunków udziału wpostępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy mogą polegać nazdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacjiktórych te zdolności są wymagane. W takim przypadku, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawyWykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.Oświadczenie należy załączyć obligatoryjnie, a w przypadku jego braku nie podlega onouzupełnieniu i oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje sięmożliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:1) w przypadkuniedokonania przez Zamawiającego zlecenia dostaw w maksymalnej ilości, dopuszcza sięmożliwość jednokrotnego przedłużenia okresu obowiązywania umowy;2) zaistnieniaokoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania lub zawarciaumowy;3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczynleżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonaniaumowyZmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 455 ustawyPrawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć wyłącznie w wersji elektronicznej na Platformie pod adresem: https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY" na zasadach i trybie określonym w części XII niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-03

2021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI