Budowa oświetlenia ulicy Przyczółkowej – 3 części Przebudowa drogi w zakresie przebudowy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia ulicy Przyczółkowej – 3 części Przebudowa drogi w zakresie przebudowy oświetlenia ulicy Ratuszowej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-05-10
  • ZamawiającyZarząd Dróg Miejskich
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00039132
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicy Przyczółkowej – 3 częściPrzebudowa drogi w zakresie przebudowy oświetlenia ulicy Ratuszowej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010270068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chmielna 120

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-801

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.jablonska@zdm.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdm.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicy Przyczółkowej – 3 częściPrzebudowa drogi w zakresie przebudowy oświetlenia ulicy Ratuszowej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5850242b-a345-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009587/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa oświetlenia ulicy Ratuszowej - roboty budowlane

1.1.14 Budowa oświetlenia ulicy Przyczółkowej - roboty budowlane

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdm-waw.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdm-waw.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje w SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: zdm-waw.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDM/UM/DZP/25/TP/17/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia ulicy Przyczółkowej, na odcinku od skrzyżowania z ulicą Klimczaka do skrzyżowania z ulicą Vogla/Branickiego wraz z brakującym odcinkiem ciągu głównego ulicy Przyczółkowej w kierunku POW

4.2.6.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia jezdni serwisowej ulicy Przyczółkowej, na odcinku od skrzyżowania z ulicą Vogla/Branickiego do skrzyżowania z Południową Obwodnicą Warszawy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia jezdni serwisowej ulicy Przyczółkowej, na odcinku od skrzyżowania z Południową Obwodnicą Warszawy do granicy m. st. Warszawy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi w zakresie przebudowy oświetlenia ulicy Ratuszowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca uzyskał średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie „rachunków zysku i strat” pozycja „przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów” lub „przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi”) w wysokości nie mniejszej niż:część 1: 700 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych);część 2: 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).część 3: 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych),część 4: 860 000,00 zł (słownie: osiemset sześćdziesiąt tysięcy złotych)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej: część 1: 350 000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych);część 2: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).część 3: 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).część 4: 430 000,00 zł (słownie: czterysta trzydzieści tysięcy złotych)zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: część 1:3 zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto na remont lub budowę oświetlenia ulicznego lub zewnętrznego, w tym jeden z nich na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł bruttoczęść 2:3 zamówienia o wartości łącznej nie mniej niż 1 500 000,00 zł brutto na remont lub budowę oświetlenia ulicznego lub zewnętrznego, w tym jeden z nich na kwotę co najmniej 750 000,00 zł brutto. część 33 zamówienia o wartości łącznej nie mniej niż 1 500 000,00 zł brutto na remont lub budowę oświetlenia ulicznego lub zewnętrznego, w tym jeden z nich na kwotę co najmniej 750 000,00 zł brutto.część 43 zamówienia o wartości łącznej nie mniej niż 2 000 000,00 zł brutto na remont lub budowę oświetlenia ulicznego lub zewnętrznego, w tym jeden z nich na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł brutto.Uwaga:W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy spełnić sumarycznie warunki ustalone dla każdej z części. Przez oświetlenie uliczne lub zewnętrzne Zamawiający rozumie oświetlenie dróg, ciągów pieszych, pieszo-rowerowych, dróg rowerowych, parkingów zewnętrznych lub placów, realizowanych przy użyciu urządzeń i elementów oświetleniowych. Wykonawca ma do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm.), zgodnie z poniższym wykazem: Część 1Lp. - Stanowisko - Wymagana liczba osób – Okres posiadania wymaganych uprawnień - Doświadczenie zawodowe (liczba lat pracy na danym stanowisku) – podstawa dysponowania. 1. - Kierownik robót *1) - 1 osoba – 3 lata - 3 lata- podstawa dysponowania;2. - Brygadzista *2)- 1 osoba - 3 lata - 3 lata- podstawa dysponowania.3. - Monter elektryk *3) – 5 osób – 1 rok – 1 rok – podstawa dysponowaniaCzęść 2Lp. - Stanowisko - Wymagana liczba osób – Okres posiadania wymaganych uprawnień - Doświadczenie zawodowe (liczba lat pracy na danym stanowisku) – podstawa dysponowania. 1. - Kierownik robót *1) - 1 osoba – 3 lata - 3 lata- podstawa dysponowania;2. - Brygadzista *2)- 1 osoba - 3 lata - 3 lata- podstawa dysponowania.3. - Monter elektryk *3) – 4 osoby – 1 rok – 1 rok – podstawa dysponowaniaCzęść 3Lp. - Stanowisko - Wymagana liczba osób – Okres posiadania wymaganych uprawnień - Doświadczenie zawodowe (liczba lat pracy na danym stanowisku) – podstawa dysponowania. 1. - Kierownik robót *1) - 1 osoba – 3 lata - 3 lata- podstawa dysponowania;2. - Brygadzista *2)- 1 osoba - 3 lata - 3 lata- podstawa dysponowania.3. - Monter elektryk *3) – 4 osoby – 1 rok – 1 rok – podstawa dysponowaniaCzęść 4Lp. - Stanowisko - Wymagana liczba osób – Okres posiadania wymaganych uprawnień - Doświadczenie zawodowe (liczba lat pracy na danym stanowisku) – podstawa dysponowania. 1. - Kierownik robót *1) - 1 osoba – 3 lata - 3 lata- podstawa dysponowania;2. - Brygadzista *2)- 1 osoba - 3 lata - 3 lata- podstawa dysponowania.3. - Monter elektryk *3) – 5 osób – 1 rok – 1 rok – podstawa dysponowaniaUwaga:W przypadku złożenie ofert na realizację więcej niż 1 części należy spełnić następujące wymagania:Lp. - Stanowisko - Wymagana liczba osób – Okres posiadania wymaganych uprawnień - Doświadczenie zawodowe (liczba lat pracy na danym stanowisku) – podstawa dysponowania. 1. - Kierownik robót *1) - 1 osoba – 3 lata - 3 lata- podstawa dysponowania;2. - Brygadzista *2)- 2 osoby - 3 lata - 3 lata- podstawa dysponowania.3. - Monter elektryk *3) – 10 osób – 1 rok – 1 rok – podstawa dysponowania*1) Kierownik robót powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.*2) Brygadzista posiadający:1.świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją na stanowisku dozoru:a)urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV (lub: o napięciu znamionowym powyżej 1 kV), b)sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego.2. świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją na stanowisku eksploatacji:a) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV lub o napięciu znamionowym powyżej 1kV; b) sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego.3. podstawa dysponowania umowa o pracę.*3) Monter elektryk posiadający świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją na stanowisku eksploatacji: a) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV lub o napięciu znamionowym powyżej 1kV; b) sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego. Podstawa dysponowania umowa o pracę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - sprawozdania finansowego albo jego części, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez firmę audytorską zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio ze sprawozdaniem z badania sprawozdania finansowego, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających w szczególności przychody oraz aktywa i zobowiązania – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres. Z załączonej części sprawozdania finansowego powinno wynikać, że sprawozdanie spełnia wymogi art. 52 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, tj. że sprawozdanie finansowe zostało podpisane - z podaniem zarazem daty podpisu – przez osobę, której powierzono prowadzenie ksiąg rachunkowych, i kierownika jednostki, a jeżeli jednostką kieruje organ wieloosobowy – przez wszystkich członków tego organu. W przypadku odmowy podpisu wymagane jest załączenie pisemnego uzasadnienia dołączonego do sprawozdania finansowego.- dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (zawierających potwierdzenie zapłaty ubezpieczenia);- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - załącznik nr 2 („Doświadczenie Wykonawcy”). Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające, czy wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.- wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą podmiotowych środków dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

dla części 1: 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych)dla części 2: 10 900,00 zł (dziesięć tysięcy dziewięćset złotych).dla części 3: 23 000,00 zł (dwadzieścia trzy tysiące złotych),dla części 4: 25 300,00 zł (dwadzieścia pięć tysiące trzysta złotych)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe informacje znajdują się SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe informacje znajdują się SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Postępowanie prowadzone na elektronicznej Platformie E-Zamawiający (dalej w skrócie: „Platforma”) pod adresem: https://zdm-waw.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do wykończeń wnętrz - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-07-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje samodzielnej brygady do współpracy. Realizujemy inwestycje na terenie całej Polski (budownictwo mieszkalne, użyteczności publicznej). Termin rozpoczęcia prac do ustalenia po kontakcie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI