Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompowniami i zasilaniem elektrycznym dla msc....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompowniami i zasilaniem elektrycznym dla msc. Zatoka oraz częściowo w msc. Bogucice i Ostrów Szlachecki, gmina Bochnia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBochnia
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-05
  • ZamawiającyGMINA BOCHNIA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00035457
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompowniami i zasilaniem elektrycznym dla msc. Zatoka oraz częściowo w msc. Bogucice i Ostrów Szlachecki, gmina Bochnia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 26

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146901120

1.5.8.) Numer faksu: 146119922

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bochnia-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbochnia/Article/id,240546.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompowniami i zasilaniem elektrycznym dla msc. Zatoka oraz częściowo w msc. Bogucice i Ostrów Szlachecki, gmina Bochnia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e70ff3aa-a0e1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035457

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004109/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompowniami i zasilaniem elektrycznym dla msc. Zatoka oraz częściowo w msc. Bogucice i Ostrów Szlachecki, gmina Bochnia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim elektronicznie za pośrednictwem Platformy pod adresem https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl i formularza w zakładce „Korespondencja”.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem terminu wskazanego przez Zamawiającego. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia@bochnia-gmina.pl 3. Wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem Platformy Zakupowej, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, TLS 1.2, najlepiej wnajnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f)Platforma Zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić w języku polskim w postaci elektronicznej, podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (E-dowód podpis elektroniczny) przez osobę uprawnioną, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie,właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione, a następnie złożyć pod rygorem nieważności przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Bochnia z siedzibą w Bochni – reprezentowany przez Wójta Gminy Bochnia.2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@bochnia-gmina.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym. Pozostałe informacje zgodnie z Rozdziałem II SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IFS.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompowniami i zasilaniem elektrycznym dla msc. Zatoka oraz częściowo w msc. Bogucice i Ostrów Szlachecki, gmina Bochnia. Łączna długość sieci kanalizacji grawitacyjnej wraz z odcinkami bocznymi wynosi – 7349,0m,Łączna długość sieci kanalizacji tłocznej wynosi – 2355,5m.Przepompownie ścieków – 5 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje również:1) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i złożenie jej do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bochni w celu uzyskania klauzuli 2) Wykonanie kamerowania kanalizacji z wykresami spadków w wersji papierowej oraz wersji cyfrowej pełnej dla wszystkich odcinków kanalizacji oznaczonych w projekcie budowlanym symbolami literowymi3) Wykonanie aktualnych szkiców tyczenia potwierdzone przez geodetę i kierownika budowy z adnotacją potwierdzającą wykonanie kanalizacji sanitarnej wg nich wraz z opracowaną inwentaryzacją geodezyjną bez klauzuli dla wszystkich odcinków kanalizacji oznaczonych w projekcie budowlanym symbolami literowymi.2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają, załączone do niniejszej SWZ: dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Kryterium I - Cena – waga 60 %Oferta otrzyma taką liczbę punktów, która powstanie poprzez podzielenie najniższej ceny spośród ważnych ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez znaczenie kryterium 60 % i liczbę 100.2) Kryterium II - Okres gwarancji na realizowany przedmiot umowy – waga 40Przez rozszerzenie okresu gwarancji zamawiający rozumie okres udzielenia gwarancji dłuższy niż wymagany liczony od daty odbioru końcowego.Wymagany okres gwarancji 36 miesięcy. Maksymalny okres udzielonej gwarancji nie może być dłuższy niż 60 miesięcy i powinien być podawany w pełnych miesiącach, np. 37, 38, 39 itd. Oferta otrzyma następującą liczbę punktów:Dla gwarancji 36 miesięcy - 0 pkt.Dla gwarancji zaoferowanych w przedziale od 37 – 60 miesięcy oferta otrzyma taką liczbę punktów, która powstanie poprzez podzielenie okresu gwarancji w ocenianej ofercie przez najdłuższą gwarancję wśród ocenianych ważnych ofert i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 i znaczenie kryterium 40. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole) Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny termin gwarancji tj. 36 miesięcy.Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji poniżej 36 miesięcy Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z SIWZ.Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy od maksymalnego, Zamawiający przyzna ofercie maksymalną ilość punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaoferowany w ofercie przez Wykonawcę.Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w oparciu o podane kryteria w sumie uzyska największą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na realizowany przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy w swojej specjalności po uzyskaniu uprawnień polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy, liczone od dnia uzyskania uprawnień*,- osobą na stanowisku kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy w swojej specjalności po uzyskaniu uprawnień polegające na pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych lub kierownika budowy, liczone od dnia uzyskania uprawnień*, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 3 do SWZ,* w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwieb) posiada wiedzę i doświadczenie: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną robotę mającą w swoim zakresie budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 4 do SWZ.3. W odniesieniu do powyższych warunków Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim wypadku Wykonawcy dołączają do oferty również oświadczenie, z którego wynika, które roboty lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 7 do SWZ, w oparciu o zamieszczony na Platformie wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:  20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer konta w Banku: 27 8589 0006 0260 0110 0001 0004 z dopiskiem „Wadium – postępowanie nr IFS.271.3.2021”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP 2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: GMINA BOCHNIA, ul. Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art. 125, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.3. W przypadku, o którym mowa w rozdziale VIII ust.3 Wykonawcy dołączają do oferty również oświadczenie, z którego wynika, które roboty lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 454 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1) zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,a) w przypadku zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług. b) w przypadku ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą Umową w razie stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia, ujętych w SIWZ lub zwiększenia zakresu prac, rozliczenie tych prac będzie następować w sposób następujący;2) terminu realizacji przedmiotu Umowy, gdy jest ona spowodowana: a) siłą wyższą b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót budowlanych c) zmiany zakresu prac objętych niniejszą Umową w przypadku zastosowania zmian opisanych w pkt.3); d) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu; e) koniecznością wykonania robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe, wpływających na termin wykonania robót objętych niniejszą Umową podstawową; f) jeżeli w trakcie prowadzenia robót budowlanych, lub innych zostaną ujawnione dotychczas nieznane elementy zabudowy uniemożliwiające prowadzenie tych robótg) wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, niezawinionych przez niego opóźnień w dostawie materiałów,h) zawieszenia, opóźnienia lub przestoju w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nie wynikających z winy Wykonawcy,3) materiałów, przy czym zmiana taka może być spowodowana:a) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji na podstawie której należy wykonać roboty, stanowiącej załącznik do SIWZ, spowodowaną:- zaprzestaniem produkcji;- udowodnionym, niezawinionym przez Wykonawcę dłuższym terminem ich dostawy na plac budowy; - wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;b) dostępnością na rynku materiałów i urządzeń lub technologii realizacji robót pozwalających na poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji przyszłego obiektu c) koniecznością zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa; 4) zmiana Podwykonawcy, rezygnacja z Podwykonawcy, wprowadzenie nowego Podwykonawcy, powierzenie określonego zakresu Podwykonawcy lub zmiany zakresu części prac powierzonych Podwykonawcy – z zachowaniem trybu postępowania opisanego w § 4 niniejszej Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wraz z ofertą - Załącznikiem Nr 1 – Formularz ofertowy wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:- Załącznik Nr 2 – Oświadczenie z art. 125 ust.1 - Kosztorys uproszczony sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z załączonym przedmiarem robót - Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru) lub wskazanie w formularzu ofertowym strony internetowej z której zamawiający sam uzyska te dokumenty lub informacje; - odpowiednie pełnomocnictwa, wymagane postanowieniami niniejszego Rozdziału ust.5- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które roboty i usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ - zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów wykonawcy (jeżeli dotyczy) - wzór zobowiązania stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.
2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI