Przygotowanie i przeprowadzenie działań interwencyjno-rozwojowych dla wybranych zespołów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie działań interwencyjno-rozwojowych dla wybranych zespołów pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, w ramach projektu „Odnowa Zespołu”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-09
  • ZamawiającyWojewództwo Mazowieckie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-24
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00428886
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie działań interwencyjno-rozwojowych dla wybranych zespołów pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, w ramach projektu „Odnowa Zespołu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Mazowieckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazovia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i przeprowadzenie działań interwencyjno-rozwojowych dla wybranych zespołów pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, w ramach projektu „Odnowa Zespołu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eafbe358-bb31-496e-a488-c601d3f39a2f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070713/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Warsztaty szkoleniowe zespół OdNowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/959286

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/959286

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, o której mowa w ust. 3.5 ogłoszenia, i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie Platformy dot. danego postępowania. Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 2. Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dot. logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści OPiW, ofert oraz innych czynności podejmowanych w przedmiotowym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców": https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Informacje dotyczące przedmiotowego postępowania będą zamieszczane na Platformie w zakładce „Wiadomości”, sekcji “Komunikaty publiczne”. Korespondencja, której adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca w trakcie toczącego się postępowania powinien sprawdzać komunikaty i wiadomości przesłane przez Zamawiającego bezpośrednio na Platformie Zakupowej, gdyż system powiadomień Platformy może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 4. Zaleca się, aby Wykonawca założył bezpłatne Konto Użytkownika na platformazakupowa.pl. Warunkiem założenia Konta jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail). W celu założenia konta Użytkownik wypełnia formularz Założenia konta, podając m. in. adres e-mail. Powiadomienia systemowe dot. opublikowania komunikatu publicznego lub przesłania spersonalizowanej wiadomości przekazywane będą wyłącznie na adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę w formularzu Założenia konta. 5. Realizując obowiązek wynikający z art. 67 PZP Zamawiający informuje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej: 1) minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Platformy Zakupowej to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s., 2) Platforma Zakupowa jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli, 3) w celu założenia Konta Użytkownika na Platformie Zakupowej, konieczne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail), 4) występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB (w przypadku większych plików zalecane jest skorzystanie z instrukcji pakowania plików, dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda), 5) komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników); występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB, 6) czas wyświetlany na Platformie Zakupowej synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar. 6. Wykonawca za pośrednictwem Platformy Zakupowej składa ofertę, przygotowaną w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-D-III.272.60.2024.AS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiającego

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie działań interwencyjno-rozwojowych dla wybranych zespołów pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, w ramach projektu „Odnowa Zespołu”. Głównym celem projektu „Odnowa Zespołu” jest zwiększenie efektywności współpracy przy realizacji zadań przez zespoły merytoryczne biorące udział w projekcie. Cel ten będzie realizowany poprzez cele pośrednie jakimi są:
1) poszerzenie świadomości i wiedzy członków zespołu na temat źródeł trudności, pomoc w uświadomieniu sobie, przez członków zespołów oraz kierowników zespołów, ważnych dla nich potrzeb i istniejących w zespołach blokad;
2) dostarczenie zespołom adekwatnych form wsparcia w zakresie tych obszarów współpracy, które dany zespół identyfikuje jako problemowe, wymagające pilnego udoskonalenia;
3) wypracowanie przez zespoły planu działań oraz wskaźników efektywności realizacji planu, wraz z określeniem narzędzi, które pozwolą zrealizować przyjęty plan i utrwalić zmiany;
Liczba uczestniczących w projekcie zespołów, złożonych z pracowników i kierownika:
1) w zamówieniu podstawowym: minimalnie 3, maksymalnie 4 zespoły zakwalifikowane do projektu przez Zamawiającego
2) w opcji: minimalnie 3, maksymalnie 4 zespoły, tj. zespoły, które dotychczas nie uczestniczyły w projekcie i które zostały zakwalifikowane do projektu przez Zamawiającego, w kolejnej jego edycji (w przypadku uruchomienia opcji).
4. Liczebność zespołów (rozumiana jako przewidywana liczba aktywnie uczestniczących w projekcie pracowników danego zespołu) planowana jest w następującym układzie:
1) Zespół nr 1 - liczący do 16 osób (łącznie z kierownikiem)
2) Zespół nr 2 - liczący do 16 osób (łącznie z kierownikiem)
3) Zespół nr 3 - liczący od 3 do 6 osób (łącznie z kierownikiem)
4) Zespół nr 4 - liczący od 17 do 28 osób (łącznie z kierownikiem)
Zakres działań oczekiwanych od Wykonawcy:
1) pogłębienie diagnozy potrzeb zespołów i wsparcie w identyfikacji ich obszarów trudności,
2) dobór narzędzi i metod pracy z zespołami (w uzgodnieniu z Zamawiającym), pozwalających na zrealizowanie celów projektu zgodnie z przyjętymi w projekcie standardami,
3) bezpośrednia praca z zespołami tj. realizacja działań założonych w projekcie zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę planem pracy,
4) podsumowanie przebiegu pracy z zespołami oraz jej rezultatów oraz raportowanie ich do Zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

79633000-0 - Rozwój personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiot zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe oraz opcję (w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji), w ramach której zostaną przygotowane i przeprowadzone działania interwencyjno-rozwojowe dla kolejnych zespołów pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.
Liczba uczestniczących w projekcie zespołów, złożonych z pracowników i kierownika w opcji: minimalnie 3, maksymalnie 4 zespoły, tj. zespoły, które dotychczas nie uczestniczyły w projekcie i które zostały zakwalifikowane do projektu przez Zamawiającego, w kolejnej jego edycji (w przypadku uruchomienia opcji.
Działania realizowane w ramach opcji, należy rozumieć jako działania realizowane przez Wykonawcę w ramach kolejnej edycji projektu Odnowa Zespołu tj. realizowanej dla kolejnych zespołów – zaplanowanie, realizacja i podsumowanie działań przebiegać będzie w opcji w sposób analogiczny do zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 574 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena pracy trenerów/coachów

4.3.7.) Kolejność kryterium: 2

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: koncepcja merytoryczna

4.3.7.) Kolejność kryterium: 3

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: harmonogram pracy

4.3.7.) Kolejność kryterium: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na realizacji projektów rozwojowych dla zespołów pracowników firm lub instytucji (doradczo-szkoleniowe i/lub interwencyjne i/lub z zakresu coachingu zespołowego), w zakresie kompetencji miękkich, przy czym:
a) w każdym z wskazanych zamówień brał/y udział zamknięty/e zespół/zespoły pracowników danej firmy/instytucji,
b) projekty realizowane były przez co najmniej dwuosobowy zespół trenerów lub coachów;
2) wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował zespołem minimum 3 trenerów/coachów, posiadającymi następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a) wszystkie osoby posiadają doświadczenie trenerskie, tj. minimalnie 10-letnie doświadczenie w pracy trenera w obszarze kompetencji miękkich oraz minimum 2000 godzin przepracowanych jako trener,
b) wszystkie osoby posiadają doświadczenie w pracy z kadrą kierowniczą w zakresie rozwijania kompetencji miękkich (jako trener i/lub jako coach i/lub jako konsultant);
c) każda z osób posiada doświadczenie we wspieraniu zespołów w rozwijaniu kompetencji i podnoszeniu efektywności działania w minimum trzech z następujących obszarów problemowych:
• planowanie pracy i zarządzanie czasem w dynamicznym środowisku,
• współpraca i komunikacja w zespołach różnorodnych tj. skupiających osoby pod różnymi względami odmienne od siebie,
• równoważenie zaangażowania i asertywności w budowaniu zasad współpracy z klientem wewnętrznym/zewnętrznym,
• budowanie dobrostanu i odporności w wymagającym środowisku pracy,
• integrowanie zespołów poprzez budowanie otwartości, zaufania i więzi w zespole;
d) minimum trzy osoby posiadają kwalifikacje do prowadzenia coachingu (tj. każda z tych osób jest certyfikowanym/dyplomowanym coachem lub ukończyła studia/studia podyplomowe z zakresu coachingu);
e) minimum dwie z wskazanych osób posiada doświadczenie w prowadzeniu coachingu zespołowego, tj. w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, każdy z dwóch trenerów/coachów przeprowadził sesje coachingu zespołowego dla minimum 2 zespołów;
f) wszystkie osoby posiadają wyższe wykształcenie, w tym co najmniej jedna osoba posiada wykształcenie psychologiczne (ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia);
g) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał jedną osobę do pełnienia roli Koordynatora merytoryczny projektu, która posiada doświadczeniem w koordynowaniu współpracy trenerów i/lub coachów, tj. w ciągu ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniła rolę koordynatora co najmniej dwuosobowego zespołu trenerów/coachów w minimum 3 projektach rozwojowych z zakresu kompetencji miękkich lub posiada minimum trzyletnie doświadczenie w zarządzaniu pracą trenerów/coachów jako przełożony; Koordynatorem projektu może być jeden z trenerów/coachów, wskazanych do realizacji zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał złożenia:
1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Na potwierdzenie zgodności oferowanych przez Wykonawcę usług z kryteriami oceny ofert, określonymi w § 21 OPiW, Zamawiający będzie żądał złożenia wraz z ofertą ostateczną (ofertą składaną po przeprowadzeniu negocjacji oraz sporządzeniu przez Zamawiającego specyfikacji warunków zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia; oferta ostateczna składana będzie przez Wykonawców zaproszonych do składania ofert) następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) nagranych próbek pracy trzech trenerów-coachów;
2) koncepcji merytorycznej – prezentującej podejście metodologiczne Wykonawcy do realizacji zakresu przedmiotu zamówień, z uwzględnieniem zarówno oferowanych zasobów (np. katalogu oferowanych przez Wykonawcę narzędzi i rekomendowanych metod pracy z zespołami, kompetencji trenerów-coachów i sposobu organizacji ich pracy), jak i samego pomysłu Wykonawcy na realizację działań zaplanowanych w projekcie;
3) harmonogramu - przykładowej, optymalnej, z punktu widzenia Wykonawcy, symulacji organizacji pracy z zespołami, w odpowiedzi na określone wytyczne i przykładowe okoliczności, spójne z zakresem przedmiotu zamówienia, które zostaną przedstawione w instrukcji przez Zamawiającego

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby składa, wraz z ofertą wstępną, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty dokumentów. 4. W związku z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497, ze zm.), treść oświadczenia, o którym mowa w sekcji V ustęp 5.5.) ogłoszenia, uzupełniona została o przesłanki wykluczenia Wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 ww. ustawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa każdy z Wykonawców. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być opatrzona nazwami wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty wstępnej oświadczenie, określające zakres usług, które wykonają poszczególni Wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określony zostanie w projektowanych postanowieniach umowy, które przekazane zostaną Wykonawcom wraz ze specyfikacją warunków zamówienia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-09 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-09 11:10

8.8.) Krótki opis minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, niepodlegających negocjacjom, które muszą spełnić wszystkie oferty:

Zamawiający wskazuje, że poniższe elementy zamówienia nie będą podlegać negocjacjom:
1) cel projektu ujęty w Opisie potrzeb Zamawiającego,
2) maksymalna liczba zespołów przewidywana w ramach zamówienia podstawowego,
3) miejsce realizacja wszystkich spotkań w ramach przedmiotu zamówienia w obrębie Warszawy,
4) realizacja spotkań wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godzinach 08:00-16:00,
5) ogólny zakres merytoryczny pracy z zespołami tj. przygotowanie do pracy na kompetencjach miękkich, mających istotny wpływ na:
a) budowanie dobrze zorganizowanych zespołów, potrafiących identyfikować źródła trudności organizacyjnych i negocjować rozwiązania z otoczeniem,
b) potrafiących czerpać z różnorodności i radzić sobie z konfliktami na tym tle;
c) tworzonych przez osoby zaangażowane, ale także potrafiące komunikować się asertywnie,
d) odpornych, potrafiących radzić sobie w wymagającym i hierarchicznym środowisku;
e) tworzonych przez osoby potrafiące budować relacje sprzyjające rozwijaniu zaufania, bezpieczeństwa psychologicznego i integracji

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Forma elektroniczna oznacza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej oraz opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2. OPiW – Opis potrzeb i wymagań, zamieszczony na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/959286.
3. ustawa PZP - ustawa z dnia 11 września 2019 r. Praw zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
4. Wskazany termin realizacji zamówienia jest terminem orientacyjnym, dotyczy zakresu zamówienia realizowanego w ramach zamówienia podstawowego oraz opcji.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkoleń na magazynierów z obsługą wózków jezdniowych
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkoleń na magazynierów z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem (II WJO) z elementami gospodarki magazynowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI