Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Państwowego Muzeum na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Państwowego Muzeum na Majdanku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2024-08-02
  • ZamawiającyPaństwowe Muzeum na Majdanku
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-24
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00428885
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Państwowego Muzeum na Majdanku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum na Majdanku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276096

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Droga Męczenników Majdanka 67

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-325

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@majdanek.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.majdanek.eu/bip

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Państwowego Muzeum na Majdanku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56cf3670-78ce-4170-94fa-7386b62fb884

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00088550/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Państwowego Muzeum na Majdanku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56cf3670-78ce-4170-94fa-7386b62fb884

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl Korzystanie z platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin - serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z
wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce
„Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również
dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: zamowieniapubliczne@majdanek.eu jednakże ta forma komunikacji nie dotyczy składania ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Muzeum na Majdanku, ul. Droga Męczenników Majdanka 67, 20-
325 Lublin
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Państwowym Muzeum na Majdanku jest osoba, z którą można uzyskać kontakt pod
adresem e-mail: iod@majdanek.eu;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na wykonanie usług pn.: „Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Państwowego Muzeum na Majdanku”
Znak sprawy: SZP.271.1.3.2024.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ust. 1 i ust. 4 oraz art. 266 w zw. z art. 222 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. –Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.) dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu
przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10) W przypadku dojścia do zawarcia umowy (Obowiązek informacyjny związany z
realizacją umowy) podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a) art 6 ust. 1 lit b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (RODO) tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą,
lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
b) art. 6 ust. 1 lit c RODO tj. przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawego ciążącego na administratorze w
szczególności w zakresie:
- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
- art. 42 ust. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- art. 5 ust. 1 w zw. z art. 6 ust. 1 i 2b ustawy z dnia 14 lipca 1983 r . o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
11) W przypadku dojścia do zawarcia umowy dane osobowe osób fizycznych, w szczególności osób reprezentujących oraz
wskazanych do kontaktu, związanych z wykonaniem umowy, pozyskane bezpośrednio lub pośrednio, będą przetwarzane przez
Strony umowy w celu i okresie jej realizacji, a także w celach związanych z rozliczaniem umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i
dochodzenia ewentualnych roszczeń w okresie przewidzianym przepisami prawa, na podstawie i w związku z realizacją obowiązków
nałożonych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie będą przedmiotem sprzedaży i udostępniania podmiotom
zewnętrznym, za wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również przekazywane do państw trzecich i
organizacji międzynarodowych. Mogą one zostać przekazane podmiotom współpracującym z Zamawiającym w oparciu o umowy
powierzenia zawarte zgodnie z art. 28 RODO, m.in. w związku ze wsparciem w zakresie IT, czy obsługą korespondencji. W
pozostałym zakresie zasady i sposób postępowania z danymi został opisany powyżej.
12) Administrator danych zobowiązuje Panią/Pana do poinformowania o zasadach i sposobie przetwarzania danych wszystkie osoby
fizyczne zaangażowane w realizację umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Znak sprawy: SZP.271.1.3.2024.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pn.:„Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Państwowego Muzeum na Majdanku” zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SWZ,
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na warunkach i zasadach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załączniki nr 8 do SWZ oraz zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia.
3. W zakres niniejszego zamówienia wchodzą następujące elementy:
1) Przeprowadzenie konsultacji z Zamawiającym w formie warsztatowej w celu dopracowania szczegółów projektów graficznych i funkcjonalności portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej.
2.)Stworzenie portalu internetowego:
a. stworzenie projektu szaty graficznej oraz interfejsu użytkownika,
b. stworzenie backendu portalu oraz systemu zarządzania treścią (CMS),
c. wdrożenie portalu na zasobach Zamawiającego,
d. częściowa migracja treści znajdujących się w obecnym portalu Zamawiającego.
3) Stworzenie aplikacji mobilnej:
a. stworzenie projektu szaty graficznej oraz interfejsu użytkownika, które zachowywać będą spójność z projektem portalu internetowego,
b. objęcie aplikacji mobilnej wspólnym systemem zarządzania treścią (CMS) z portalem internetowym,
c. doradztwo przy planowaniu rozmieszczenia i montażu sensorów beacon dostarczonych przez Zamawiającego na obszarze objętym ścieżkami zwiedzania w aplikacji mobilnej,
d. Umieszczenie aplikacji mobilnej w serwisach do pobierania oprogramowania dla najpopularniejszych platform mobilnych.
4) Przygotowanie nagrań lektorskich w języku polskim i angielskim oraz tłumaczeń treści na język angielski obejmujących zawartość aplikacji mobilnej (zgodnie z załącznikiem nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia).
5) Integracja portalu internetowego z zewnętrzną usługą płatności elektronicznych oraz platformą wysyłki newsletterów.
6) Stworzenie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej w oparciu o wytyczne dla dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych na poziomie określonym w załączniku do Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
7) Stworzenie dokumentacji powykonawczej dla portalu i aplikacji mobilnej.
8) Przekazanie kodów źródłowych portalu i aplikacji mobilnej.
9) Przeszkolenie użytkowników w zakresie redakcji treści oraz administrowania portalem i aplikacją mobilną.
10) Przekazanie praw majątkowych do projektów graficznych i kodów źródłowych portalu i aplikacji mobilnej.
11) Świadczenie gwarancji i rękojmi dla portalu i aplikacji mobilnej w tym obsługi deweloperskiej aplikacji mobilnej w serwisach do pobierania oprogramowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72212200-1 - Usługi opracowywania oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

72421000-7 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji klienckich

72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Komisja dokona oceny ofert zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XVI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej (klauzula społeczna)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 112 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp):
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w tym zakresie:
4.1) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 zamówienia, w tym:
a) co najmniej jedno zamówienie obejmujące usługi polegające m.in. na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu portalu internetowego ze zintegrowanym systemem CMS, spełniającego wymagania WCAG 2.1 na poziomie co najmniej jak wymagany Załącznikiem do Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1440.), o wartości tego zamówienia co najmniej 70.000,00 zł brutto, oraz
b) co najmniej jedno zamówienie obejmujące usługi polegające m.in. na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu aplikacji mobilnej spełniającej wymagania WCAG 2.1 na poziomie co najmniej jak wymagany Załącznikiem do Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1440.), (Zamawiający nie określa wartości tego zamówienia)
Uwaga 1: Przez wartość ww. jednego zamówienia Zamawiający rozumie łączną wartość wykonanych określonych w opisanym warunku usług w ramach 1 umowy.
Uwaga 2: Wykazywany przez Wykonawcę portal internetowy i aplikacja mobilna winny spełniać wymagania WCAG 2.1 na poziomie co najmniej jak wymagany Załącznikiem do Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1440.), w brzmieniu obowiązującym w okresie ich wykonania.
Uwaga 3: Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia
Uwaga 4: Mając na uwadze art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, o którym mowa w pkt 4.1) powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Uwaga 5: Mając na uwadze art. 118 ust. 2 ustawy Pzp w odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, o którym mowa w pkt 4.1) powyżej, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli podmioty te wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Uwaga 6: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać usługę (zakres), w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
Uwaga 7: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), Zamawiający dokona jej przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
4.2) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum 4 osoby, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, posiadające doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, w tym:
a) co najmniej 1 osobę do pełnienia funkcji - menedżer projektu, posiadającą doświadczenie przy realizacji, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 usługi, obejmującej m.in. zaprojektowanie i/lub wykonanie i/lub wdrożenie portalu internetowego ze zintegrowanym systemem CMS i/lub aplikacji mobilnej w zakresie kierowania lub koordynowania pracy zespołu realizującego;
b) co najmniej 1 osobę do pełnienia funkcji - projektant/grafik, posiadającą doświadczenie przy realizacji, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 usługi, obejmującej m.in. zaprojektowanie i/lub wykonanie i/lub wdrożenie portalu internetowego ze zintegrowanym systemem CMS i/lub aplikacji mobilnej, spełniającego/ych wymagania WCAG 2.1 na poziomie co najmniej jak wymagany Załącznikiem do Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1440.), w zakresie projektowania i/lub wykonywania grafiki;
c) co najmniej 1 osobę do pełnienia funkcji - specjalista UX/UI, posiadającą doświadczenie przy realizacji, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 usługi, obejmującej m.in. zaprojektowanie i/lub wykonanie i/lub wdrożenie portalu internetowego ze zintegrowanym systemem CMS i/lub aplikacji mobilnej, spełniającego/ych wymagania WCAG 2.1 na poziomie co najmniej jak wymagany Załącznikiem do Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1440.), w zakresie wykonywania czynności/prac związanych z analizą potrzeb przyszłego użytkownika i/lub projektowaniem interfejsu użytkownika;
d) co najmniej 1 osobę do pełnienia funkcji – programista, posiadającą doświadczenie przy realizacji co najmniej 1 usługi, obejmującej m.in. zaprojektowanie i/lub wykonanie i/lub wdrożenie portalu internetowego ze zintegrowanym systemem CMS i/lub aplikacji mobilnej w zakresie wykonywania czynności/prac programistycznych.
Uwaga 1: Zamawiający dopuszcza by jedna (ta sama) osoba spełniła więcej niż jedno powyższe wymaganie, wskazane w ppkt 4.2) lit. od a) do d), oraz została wskazana do pełnienia więcej niż jednej funkcji w zespole realizującym niniejsze zamówienia, z zastrzeżeniem że Wykonawca wykaże nie mniej niż 3 (trzy) osoby posiadające wymagane doświadczenie i łącznie spełniające ww. warunki opisane w ppkt 4.2) lit. od a) do d).
Uwaga 2: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
Uwaga 3: Wykazywany przez Wykonawcę portal internetowy i aplikacja mobilna winny spełniać wymagania WCAG 2.1 na poziomie co najmniej jak wymagany Załącznikiem do Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1440.), w brzmieniu obowiązującym w okresie ich wykonania.
2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 4 SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych na zasadach i warunkach tożsamych jak określono to powyżej dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w Rozdziale VI ust. 3 SWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;
2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia;
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ Rozdział VII:
4. Zgodnie z art. 274 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia potwierdzających:
1) brak podstaw wykluczenia tj.:
a) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ), albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ Rozdział VII:
4. Zgodnie z art. 274 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia potwierdzających:
[...]
2) spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) w celu wykazania spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale VI ppkt 4.1:
wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) w celu wykazania spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale VI ppkt 4.2 wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania opisanych w Rozdziale V ust 1 SWZ - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale VI ust. 1 SWZ - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ dotyczące tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości:
2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym Rozdziale SWZ.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu – należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku: 58 1130 1206 0028 9173 9790 0001, tytuł przelewu: „Wadium w postępowaniu znak sprawy: SZP.271.1.3.2024.”
- wadium w formie pieniądza uważa się za prawidłowo wniesione, gdy środki pieniężne będą znajdowały się na koncie Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert.
b) w gwarancjach bankowych;
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi posiadać cechy bezwarunkowości, nieodwołalności i płatności na pierwsze żądanie.
5. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem pkt 6. niniejszego Rozdziału SWZ.
6. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie Pzp przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Zwrot wadium:
1) z urzędu: Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp.
2) na wniosek Wykonawcy: Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
Uwaga: Złożenie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie Pzp oraz rozdziale XVII SWZ.
10. Zatrzymanie wadium:
1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż w pieniądzu, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
2) Jeżeli Wykonawca jest podmiotem niepodlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.
3) Pozostałe kwestie związane z wadium będą rozwiązywane zgodnie z ustawą Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

8. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty, zgodnie z Rozdziałem XII pkt 13 SWZ.
2) Przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie rozumie się np. konsorcjum firm, spółkę cywilną. W przypadku Wykonawców będących spółką cywilną, zaleca się aby pełnomocnictwo do reprezentowania wspólników jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostało podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) Jeżeli w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 1, Zamawiający w toku postępowania wezwie Wykonawcę do złożenia stosownego pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w złożonym na wezwanie pełnomocnictwie lub w odrębnym oświadczeniu, potwierdzili czynności dokonane przez tzw. pełnomocnika rzekomego w okresie kiedy nie posiadał on stosownego umocowania, pod rygorem nieważności czynności prawnej dokonanej w cudzym imieniu bez umocowania lub z przekroczeniem jego zakresu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w § 16 Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępne pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56cf3670-78ce-4170-94fa-7386b62fb884

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z SWZ Rozdział II:
11. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023r. poz. 1465 z późn. zm.). Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy obejmujące zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej były wykonywane przez osobę/by zatrudnioną/ne na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych oraz kapitałowych niezatrudniających pracowników, Zamawiający zastrzega a Wykonawca potwierdza, że ww. czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy wykonują osobiście osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólnicy spółek osobowych oraz kapitałowych.
12. Obowiązki Wykonawcy i uprawnienia Zamawiającego w zakresie weryfikacji spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 11 czynności, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
13. W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 11 czynności, Zamawiający przewiduje obowiązek zapłaty przez Wykonawcę kary umownej określonej w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
14. Zamawiający przewiduje zatrudnienie osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
15. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz projektowania uniwersalnego, w szczególności z uwzględnieniem obowiązków wynikających z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U z 2022 r. poz. 2240 z późn. zm.).
Zgodnie z SWZ Rozdział V:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz
3) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r poz. 507) .
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług UX/UI w na potrzeby realizacji projektu - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług UX/UI w na potrzeby realizacji projektu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI