Organizacja i przeprowadzenie spotkań edukacyjnych dla gmin województwa lubuskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja i przeprowadzenie spotkań edukacyjnych dla gmin województwa lubuskiego na potrzeby projektu pn. Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-05
  • ZamawiającyWojewództwo Lubuskie-Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-24
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00428191
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie spotkań edukacyjnych dla gmin województwa lubuskiego na potrzeby projektu pn. Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie-Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977895931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 7

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-057

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.czora@lubuskie

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie spotkań edukacyjnych dla gmin województwa lubuskiego na potrzeby projektu pn. Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b76ff24f-bc49-4011-a351-851ac76cd015

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Pomoc Techniczna dla Funduszy Europejskich 2021-2027, projekt pn. „Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargiumwl.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego znajdującej się pod adresem https://przetargiumwl.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce „Korespondencja”. Szczegółowa Instrukcja korzystania z Platformy dostępna jest w sekcji „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem https://przetargiumwl.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.
Pełna informacja znajduje się w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Pełna informacja znajduje się w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Marszałek Województwa Lubuskiego z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra,
w sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych prosimy o kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych, którym jest Dyrektor Biura Ochrony Informacji i Bezpieczeństwa Publicznego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, e-mail: iodo@lubuskie.pl. tel. 68 45 65 585, faks: 68 45 65 329,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w poniższym SWZ
Pełna informacja znajduje się w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.III.2721.2.28.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie spotkań edukacyjnych dla gmin województwa lubuskiego na potrzeby projektu pn. „Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0” w ramach programu Pomoc Techniczna dla Funduszy Europejskich 2021-2027.
Głównym celem realizacji zamówienia jest podniesienie poziomu wiedzy uczestników szkoleń (przedstawicieli gmin województwa lubuskiego, tj. urzędników gminnych, członków Komitetów Rewitalizacji i innych interesariuszy zaangażowanych w koordynację i wdrażanie programu rewitalizacji danej gminy) oraz wzmocnienie zdolności gmin województwa lubuskiego w zakresie programowania i wdrażania działań rewitalizacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja spotkań edukacyjnych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenerów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolność techniczna i zawodowa:
1) Wykonawca musi wykazać, że od 2015 roku do dnia składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie usługi
w zakresie:
a) przeprowadzenie co najmniej 20 (dwudziestu) szkoleń dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z tematyki nowego podejścia do rewitalizacji na podstawie ustawy o rewitalizacji z 2015 r.,
b) opracowanie co najmniej 5 (pięciu) projektów programów rewitalizacji, w tym minimum 2 (dwóch) projektów Gminnych Programów Rewitalizacji, które stanowiły podstawę przyjęcia dokumentu przez radę gminy (podać nr uchwały),
c) przygotowanie co najmniej 1 (jednego) projektu uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji,
d) przygotowanie co najmniej 1 (jednego) projektu uchwały w sprawie ustanowienia Specjalnej Strefy Rewitalizacji lub analizy dotyczącej ustanowienia Specjalnej Strefy Rewitalizacji,
e) realizacji co najmniej 1 szkolenia teoretyczno-warsztatowego z zakresu terenów zielonych i/lub błękitno-zielonej infrastruktury wraz z wykonaniem przynajmniej 1 obiektu takiej infrastruktury; w przypadku gdy w ramach szkolenia nie wykonano obiektów, o których mowa powyżej, wykonawca musi wykazać dodatkowo doświadczenie w realizacji co najmniej 1 takiego obiektu lub w zaprojektowaniu
co najmniej 3 takich obiektów.
W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawca musi załączyć
do oferty wykaz zawierający informacje dotyczące realizacji ww. zadań oraz dokumenty potwierdzające prawidłowość ich wykonania (np. referencje, protokoły odbioru).
2) Wykształcenie osób prowadzących szkolenia (dalej zwanych trenerami):
a) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie wykaz trenerów (minimum 3 osoby) proponowanych do prowadzenia spotkań. Każda z tych osób musi posiadać wykształcenie wyższe.
b) Minimum 1 trener (przewidziany do prowadzenia części warsztatowej spotkania edukacyjnego pn. „Tereny zielone i błękitno-zielona infrastruktura dla łagodzenia zmian klimatu na obszarach zabudowanych”) musi posiadać wykształcenie wyższe z przynajmniej jednej z następujących dziedzin nauk: z dziedziny nauk inżynieryjno-technicznych, tj. architektura i urbanistyka (z wyłączeniem architektury wnętrz)
lub inżynieria środowiska lub nauk rolniczych, tj. ogrodnictwo lub nauki leśne .
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające zdobyte wyksztalcenie.
3) Doświadczenie trenerów.
a) Co najmniej 2 osoby muszą wykazać w swoim dorobku przeprowadzenie minimum po 5 spotkań edukacyjnych (szkoleń, seminariów, warsztatów) na temat rewitalizacji w okresie od 2015 r. do dnia składania oferty przez Wykonawcę.
b) Co najmniej 1 osoba musi wykazać w swoim dorobku realizację minimum 1 szkolenia teoretyczno-warsztatowego z zakresu terenów zieleni miejskiej i/lub błękitno-zielonej infrastruktury wraz z wykonaniem obiektów takiej infrastruktury;
w przypadku gdy w ramach szkoleń nie wykonano obiektów, o których mowa powyżej, przynajmniej 1 osoba (przewidziana do prowadzenia części warsztatowej spotkania edukacyjnego pn. „Tereny zielone i błękitno-zielona infrastruktura dla łagodzenia zmian klimatu na obszarach zabudowanych”) musi wykazać dodatkowo doświadczenie w realizacji co najmniej 1 takiego obiektu lub w zaprojektowaniu
co najmniej 3 takich obiektów.
c) Minimum 1 ze wskazanych trenerów musi wykazać doświadczenie w zakresie opracowania co najmniej 1 (jednego) projektu Gminnego Programu Rewitalizacji.
d) Minimum 1 ze wskazanych osób musi wykazać doświadczenie w zakresie przygotowania co najmniej 1 (jednego) projektu uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji.
e) Minimum 1 ze wskazanych osób musi wykazać doświadczenie w zakresie przygotowania co najmniej 1 (jednego) projektu uchwały w sprawie ustanowienia Specjalnej Strefy Rewitalizacji lub analizy dotyczącej ustanowienia Specjalnej Strefy Rewitalizacji.
f) Co najmniej 2 ze wskazanych osób muszą być autorem lub współautorem
co najmniej 1 (jednej) publikacji, dotyczącej rewitalizacji w okresie od 2015 r. do dnia składania oferty (przez publikację należy rozumieć: ekspertyzę, ewaluację, raport, artykuł w czasopiśmie, książkę).
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zmusi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające prawidłowość wykonania ww. zadań (np. referencje).

Oferta musi zawierać informacje na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia trenerów, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Należy przedstawić wykaz ww. spotkań, zawierający tytuł spotkania, miejsce, datę oraz liczbę i charakter odbiorców oraz nazwę zleceniodawcy. W przypadku realizacji obiektów z zakresu zieleni miejskiej i/lub błękitno-zielonej infrastruktury (lub zaprojektowania takich obiektów) również należy przedstawić stosowny wykaz. Wykonawca musi przedstawić wykaz zawierający informacje dotyczące opracowanych programów rewitalizacji oraz projektów uchwał. Wykonawca musi załączyć do oferty wykaz publikacji zawierający następujące informacje: autor (współautor), tytuł, rok opracowania, wydawnictwo lub nazwa zamawiającego, a w przypadku czasopism – tytuł i numer czasopisma. Zamawiający dopuszcza przy tym publikacje nierecenzowane naukowo.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ
3) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie od 2015 r.,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie
z załącznikiem nr 7 do SWZ;
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 5 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 5 pkt 1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
8. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
9. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. „Formularz ofertowy” - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby dla wykonawcy (jeśli dotyczy) – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
3. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
4. Pełnomocnictwo – jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentacji nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 3 Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, winno złożone w oryginale: a) w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub b) w postaci elektronicznej podpisane podpisem zaufanym lub c) w postaci elektronicznej podpisane podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie pełnomocnictwa w postaci cyfrowego odwzorowania (skanu) dokumentu, który pierwotnie sporządzono jako dokument w postaci papierowej - dokument w postaci elektronicznej musi być opatrzony przez mocodawcę lub notariusza podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
5. Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy.
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku (ZIP).
6. Koncepcja spotkań edukacyjnych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany określone w załączniku nr 9 - Projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargiumwl.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę korepetycje z matematyki- Kożuchów
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania15-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę korepetycje z matematyki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI