Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i biurowego wraz z montażem dla projektu „Ochrona i zrównoważone wykorzystywanie wodnych obiektów rekreacyjnych w miastach przygranicznych w Kętrzynie ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kętrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: (0-89) 752-05–69
1.5.8.) Numer faksu: (0-89) 752-05–31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.bednarska@miastoketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastoketrzyn.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i biurowego wraz z montażem dla projektu „Ochrona i zrównoważone wykorzystywanie wodnych obiektów rekreacyjnych w miastach przygranicznych w Kętrzynie ...
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f98b51b2-b8c4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059375
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004326/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla projektu” „Ochrona i zrównoważone wykorzystywanie wodnych obiektów rekreacyjnych w miastach przygranicznych w Kętrzynie i Kaliningradzie”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Współpracy Transgranicznej Polska-Rosja 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcamiodbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej 2.Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:- Kamil Radzewicz w zakresiespraw formalnych, email: j.bednarska@miasoketrzyn.pl - Anna Grabias w zakresie sprawmerytorycznych,email: grabias.um@gmail.com 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 4. Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów ioświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystaniaz systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracjipublicznej(ePUAP). 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanychformularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji”wynosi 150MB.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje siędatę ich przekazania na ePUAP. 7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz IDpostępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również naLiście wszystkich postępowańw miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze stronygłównej z zakładki Postępowania
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznegosą przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami RozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE.L. z 2016r. Nr 119, stron.1) (dalej jako: „RODO”). Dane te mogą dotyczyć tak samegoWykonawcy(osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osobyfizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie Wykonawca przedkłada celem wykazaniaspełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak ipotwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.2. Działajączgodnie z art.13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający poniżej informuje o sposobie i celu, w jakimprzetwarzane będą dane osobowe, a także o przysługujących prawach, wynikających z regulacjiRODO: 1) Administrator danych osobowych:Z chwilą udostępnienia Zamawiającemu danychosobowych Administratorem tych danych osobowych jest: Gmina Miejska Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego11, 11-400 Kętrzyn, NIP: 742-205-13-31, REGON: 510743440.2) Nadzór nad prawidłowymprzetwarzaniem danych osobowych: Zamawiający wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych, zktórym można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowychoraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych drogąelektroniczną: iod@miastoketrzyn.pl lub pisemnie na adres Administratora danych: Urząd Miasta wKętrzynie, 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11 z dopiskiem „Inspektor ochrony danychosobowych”.3) Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych oraz cel ich przetwarzania:Daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tj. obowiązek prawny ciążący naadministratorze) w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia, zawarcia irozliczenia umowy,archiwizacji, a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE w celumonitoringu,sprawozdawczości i kontroli.4) Źródło pochodzenia danych:a) Dane osoboweprzekazywane przez Wykonawcę i uzyskane w trakcie postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i dokumentach i oświadczeniachdołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych napodstawie art.26 ustawy PZP ;b) dane przedsiębiorców ujawniane w Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej (CEIDG) stanowią dane osobowe w rozumieniu RODO,c) w odniesieniu dopodanych danych osobowych, dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będąpodlegać profilowaniu.dalsze informacje zawiera SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SO.271.16.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego z klawiaturą,myszką, urządzenia wielofunkcyjnego oraz aparatu fotograficznego z torbą i kartą pamięci dorealizacji przedmiotowego projektu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
30231300-0 - Monitory ekranowe
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
48620000-0 - Systemy operacyjne