Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W NOWEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001112669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Myśliwska 2 lokal B
1.5.2.) Miejscowość: Nowe
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-170
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523328568
1.5.8.) Numer faksu: 523328568
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: saponowe@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://saponowe.naszaplacowka.pl/bip/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja Samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87ace2a2-b89e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów szkół Gminy Nowe szansą na lepsze jutro
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).2) Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt z zastrzeżeniem możliwości wynikających z rozporządzenia oraz rozdziału XV SWZ. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 IDW składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) https://miniportal.uzp.gov.pl/. 4) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia lub numerem postępowania.5) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.6) Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza do komunikacji. 7) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu tych formularzy opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Regulaminie ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin).8) Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.9) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).10) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” musi wynosi 150 MB.11) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP,12) Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: saponowe@o2.pl13) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 12 powyżej adres e-mail, przy jednoczesnym przesłaniu przez Wykonawcę dokumentów za pośrednictwem ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zam. udostępnia dane osob., o których mowa w art. 10 roz. 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie.2. Skorzystanie przez osobę, której dane osob. dotyczą, z upraw. do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 roz.2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zam. pub. w zakresie niezgodnym z ustawą.3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetw., o którym mowa w art. 18 ust. 1 roz. 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osob. do czasu zakończenia tego postępowania.4. W przyp. gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 roz. 2016/679, spowoduje ograniczenie przetw. danych osob. zawartych w protokole postępowania lub zał. do tego protokołu, od dnia zakończenia postęp.o udzielenie zam. zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 roz.2016/679.5. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio.6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osob. są przetw. przez zam., z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 roz. 2016/679, zam.może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych infor., mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zam..7. Skorzystanie przez osobę, której dane osob. są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osob., o którym mowa w art. 16 roz. 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postęp. oraz jego załączników.8. W postęp. są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osob. (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz roz.2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej dział.gosp.), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postęp., braku podstaw do wykluczenia z postęp., jak i potwierdzenia wymogów zam. dotyczących wykonania przedmiotu zam..9. W postęp. i po zakończeniu postęp. do przetw.danych osob. osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osob. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz roz. 2016/679.10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 roz. 2016/679, zam. informuje, że: 1) adm. danych osob. osób fiz. jest Gmina Nowe.2) Zam. wyznaczył IOD, z którym można się skontaktować pocztą elektr.na adres agnieszka.stawicka@cbi24.pl3) dane osob. osób fiz. przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c roz. 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zam. pub. - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gm. Nowe. Oznaczenie spr.: 271.1.2021.UK) w odniesieniu do danych osob. osób fizy. decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 roz. 2016/679;5) osoba fizyczna posiada:a) na podstawie art. 15 roz. 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; b) na podstawie art. 16 roz. 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osob.;c) na podstawie art. 18 roz. 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osob. z zastrzeż. przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 roz. 2016/679;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO gdy osoba fiz. uzna, że przetwarzanie danych osob. jej dotyczących narusza przepisy roz. 2016/679; 6) osobie fizycznej nie przysługuje:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e roz. 2016/679 prawo do usunięcia danych osob.; b) prawo do przenoszenia danych osob., o którym mowa w art. 20 roz. 2016/679;c) na podstawie art. 21 roz. 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetw. danych osob., gdyż podstawą prawną przetw. danych osob. osób fiz. jest art. 6 ust. 1 lit. c roz. 2016/679.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 11. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679). 12. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679. 13. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o udzielenie zamówienia w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.1.2021.UK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - przedmiot zamówienia "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego dla szkół podstawowych w gminie Nowe": 1) Szkoła Podstawowa w Trylu, 86-170 Nowe, Tryl 98,2) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Arkadego Fiedlera w Nowem, 86-170Nowe, ul. Myśliwska 2bZakres części 1 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do niniejszego SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w zł:1) znaczenie kryterium - 60% (0,6);2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pktgdzie:a) Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;b) Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną;c) C - cena w ofercie ocenianej. 2. Kryterium „Termin płatności faktur” (TPF):1) znaczenie kryterium - 40% (0,4);2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „TPF”:Ltpf = (TP / TPmax) x 0,4 x 100 pktgdzie:a) Ltpf - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „TPF” ocenianej oferty;b) TP - termin płatności w ofercie ocenianejc) TPmax - termin płatności w ofercie z najdłuższym terminem płatnościWykonawca podaje termin płatności w liczbach całkowitych oraz słownie w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby najkrótszy termin płatności wynosił 7 dni, a najdłuższy 21 dni. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda terminu płatności lub zaoferuje termin krótszy niż 7 dni, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z SWZ. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu płatności przekraczającego 21 dni, na potrzeby oceny oferty Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował 21-dniowy termin płatności. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę z największą liczbą punktów sumowanych zgodnie z kryterium oceny).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktur
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryterium „Cena” w zł:1) znaczenie kryterium - 60% (0,6);2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pktgdzie:a) Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;b) Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną;c) C - cena w ofercie ocenianej. 2. Kryterium „Termin płatności faktur” (TPF):1) znaczenie kryterium - 40% (0,4);2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „TPF”:Ltpf = (TP / TPmax) x 0,4 x 100 pktgdzie:a) Ltpf - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „TPF” ocenianej oferty;b) TP - termin płatności w ofercie ocenianejc) TPmax - termin płatności w ofercie z najdłuższym terminem płatnościWykonawca podaje termin płatności w liczbach całkowitych oraz słownie w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby najkrótszy termin płatności wynosił 7 dni, a najdłuższy 21 dni. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda terminu płatności lub zaoferuje termin krótszy niż 7 dni, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z SWZ. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu płatności przekraczającego 21 dni, na potrzeby oceny oferty Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował 21-dniowy termin płatności. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę z największą liczbą punktów sumowanych zgodnie z kryterium oceny).4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - przedmiot zamówienia " Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w gminie Nowe":1) Szkoła Podstawowa w Trylu, 86-170 Nowe, Tryl 98,2) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Arkadego Fiedlera w Nowem, 86-170Nowe, ul. Myśliwska 2bZakres części 2 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 2 do niniejszego SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w zł:1) znaczenie kryterium - 60% (0,6);2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pktgdzie:a) Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;b) Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną;c) C - cena w ofercie ocenianej. 2. Kryterium „Termin płatności faktur” (TPF):1) znaczenie kryterium - 40% (0,4);2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „TPF”:Ltpf = (TP / TPmax) x 0,4 x 100 pktgdzie:a) Ltpf - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „TPF” ocenianej oferty;b) TP - termin płatności w ofercie ocenianejc) TPmax - termin płatności w ofercie z najdłuższym terminem płatnościWykonawca podaje termin płatności w liczbach całkowitych oraz słownie w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby najkrótszy termin płatności wynosił 7 dni, a najdłuższy 21 dni. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda terminu płatności lub zaoferuje termin krótszy niż 7 dni, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z SWZ. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu płatności przekraczającego 21 dni, na potrzeby oceny oferty Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował 21-dniowy termin płatności. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę z największą liczbą punktów sumowanych zgodnie z kryterium oceny).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktur
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryterium „Cena” w zł:1) znaczenie kryterium - 60% (0,6);2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pktgdzie:a) Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;b) Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną;c) C - cena w ofercie ocenianej. 2. Kryterium „Termin płatności faktur” (TPF):1) znaczenie kryterium - 40% (0,4);2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „TPF”:Ltpf = (TP / TPmax) x 0,4 x 100 pktgdzie:a) Ltpf - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „TPF” ocenianej oferty;b) TP - termin płatności w ofercie ocenianejc) TPmax - termin płatności w ofercie z najdłuższym terminem płatnościWykonawca podaje termin płatności w liczbach całkowitych oraz słownie w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby najkrótszy termin płatności wynosił 7 dni, a najdłuższy 21 dni. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda terminu płatności lub zaoferuje termin krótszy niż 7 dni, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z SWZ. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu płatności przekraczającego 21 dni, na potrzeby oceny oferty Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował 21-dniowy termin płatności. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę z największą liczbą punktów sumowanych zgodnie z kryterium oceny).4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1