Przebudowa drogi powiatowej nr 3707W Łukomie – dziki Bór, gm Szczutowo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 3707W Łukomie – dziki Bór, gm Szczutowo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSierpc
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-07
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00059376
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 3707W Łukomie – dziki Bór, gm Szczutowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610946305

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 1a

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 242752113

1.5.8.) Numer faksu: 242752113

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpsierpc@bip.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 3707W Łukomie – dziki Bór, gm Szczutowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-139dfbd5-b8c9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http:miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniuoudzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przyużyciuminiPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,dostępnegopodadresem:https://epuap.gov.pl/wps/ portal oraz poczty elektronicznejzdpsierpc@bip.org.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenia o jakich mowa w Rozdziale VIII SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:Pan Adam Kurta – tel: 24 275 21 13Pan Artur Obrębski – tel: 24 275 21 13 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty” oraz do „Formularza do komunikacji”. 5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 7. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” udostępnionego przez miniPortal, na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu - elektroniczna skrzynka podawcza - /ZDPSierpc/SkrytkaESP . We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania ZDP.DT.3.261.7.2021 9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zdpsierpc@bip.org.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): : Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Państwa danych jest ZarządDrógPowiatowych w Sierpcu /adres: Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc/. 2. Administrator wyznaczyłInspektoraOchrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzaniaPaństwadanych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@mkadministrators.pl. 3.Pani/Panadane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymzpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego opisanego w niniejszej SWZ; 4.OdbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowebędąprzechowywane zgodnie z ar. 97 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od zakończeniapostępowania oudzielenie zamówienia a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata , okresprzechowywaniaobejmuje cały czas trwania umowy Obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowychbezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisachustawyPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. W odniesieniu do Pani/Panadanychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;7. Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Panadotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych; 3)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;4) prawo downiesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. NieprzysługujePani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych; 2)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) napodstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.DT.3.261.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest " Przebudowa drogi powiatowej nr 3707W Łukomie – dziki Bór, gm Szczutowo” 2. Zamawiający informuję, iż wskazane w dokumentach, stanowiących integralną część SIWZ, przykładowe typy nazw własnych urządzeń nie są wiążące dla Wykonawcy i nie stanowią preferencji Zamawiającego. 3. Po wykonaniu inwestycji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu inwentaryzację 4. Materiały rozbiórkowe są własnością Zamawiającego i pozostają w jego dyspozycji, Wykonawca musi założyć wywóz materiałów, które nie będą nadawały się do wykorzystania przez Zamawiającego i jego utylizację we własnym zakresie. 5. Wykonawca przyjmuje do wiadomości i akceptuje, iż w ramach wykonywanych robót budowlanych, przed ich rozpoczęciem, Wykonawca jest zobligowany przygotować i uzyskać od Zamawiającego opinię projektu tymczasowej organizacji ruchu. 6. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiają dokumenty stanowiące integralną część SIWZ, zgodnie z hierarchią dokumentów: 7. Kosztorys Ofertowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się kryteriami:1.Cena:60%; 2. Gwarancja: 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie prawnym, Zamawiający nie określa takich warunków.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,Zamawiający nie określa takich warunków.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej,Zamawiający nie określa takich warunków.4) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Przez roboty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia zamawiający rozumie łącznie wykonanie co najmniej :- 2 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi zawierającej w swym zakresie minimum wymianę lub ułożenie nawierzchni bitumicznej o wartości minimum200 000, 00 zł brutto każda, - jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie chodnika, ścieżki rowerowej lub innego obiektu o nawierzchni z kostki brukowej o długości minimum 200 mb lub powierzchni minimum 300 m2Zamawiający dopuszcza wykazanie się robotami budowlanymi zawierającymi łącznie w zakresie roboty w/w.W przypadku gdy o zamówienie ubiegać się będzie konsorcjum jeden z konsorcjantów musi samodzielnie spełniać stawiany warunek .b) Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wykonawca, zobowiązany jest wykazać co najmniej:- minimum 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z dnia 24 września 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia publicznego sumuje się.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 4, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą.Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdza spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.W celu przeliczenia na PLN wszystkich wartości i danych finansowych podanych w innych walutach Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego aktualny na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności dotejsamejgrupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencjiikonsumentów(Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,ofertęczęściową lubwniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczeniaoprzynależności do tej samejgrupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymiprzygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniuniezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej – załączniknr 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: : 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niżwokresieostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wrazzpodaniemich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robotytezostaływykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlanezostaływykonanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź innedokumentysporządzoneprzez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeliWykonawcaz przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inneodpowiedniedokumenty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty (tj. Formularza oferty, załącznika nr 1) Wykonawca dołącza: 1) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 2.Oświadczenia składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Inne dokumenty dołączane do Formularza oferty: 1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 3) Informację o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonaniu zamówienia własnymi siłami – Załącznik nr 3 4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 4./jeżeli dotyczy/ 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiająpełnomocnikadoreprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo doreprezentowaniawpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2)Oferta wspólnamusispełniać wymagania: a) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1składa:każdyzWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, wjakim każdyzwykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału wpostępowaniulubpełnomocnik(umocowany do składania oświadczeń) w imieniu każdego zWykonawcówosobno. b)oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 składa:każdy zWykonawcówwspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia(na oddzielnym formularzu)lubpełnomocnik(umocowany do składania oświadczeń) w imieniu każdego z Wykonawcówosobno.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy wsprawiezamówieniapublicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącymZałączniknr 7 doSWZ. 2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamyzjegozobowiązaniem zawartym w ofercie. 3. Zamawiający przewiduje możliwośćzmianyzawartejumowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art.454-455p.z.p.oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. 4.Zmianaumowywymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formypisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 12:20

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę roboty budowlane dot. przebudowy osiedlowej sieci ciepłowniczej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie robót budowlanych zakresie przebudowy osiedlowej sieci ciepłowniczej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI