Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zapewnienie usług wsparcia inżynierskiego dla oprogramowania IBM Cloud Management
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140338549
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czcsz.zamowienia@mon.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie usług wsparcia inżynierskiego dla oprogramowania IBM Cloud Management
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10433477-a73f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010296/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługa wsparcia inżynierskiego dla oprogramowania IBM Cloud Management
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/https://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami wszczególności:1) składanie, zmienianie i wycofywanie ofert odbywa się w formie lub postacielektronicznej za pośrednictwem: miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPhttps://epuap.gov.pl/wps/portal (Elektronicznej Skrzynki Podawczej)2) składanie oświadczeń,wniosków, zawiadomień, uzupełnień, wyjaśnień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej:za pośrednictwem dedykowanego do postępowania formularzakorespondencji dostępnego na Platformie przetargowej Zamawiającego https://zamowieniaczcsz.wp.mil.pl/poczty elektronicznej - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niesprawnedziałanie poczty elektronicznej Wykonawcy.2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcąodbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów zdnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452) 3. Wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać kontona ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.4. Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów ioświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowaniasystemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz dokomunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania:− oferty przyjmuje się datę jej przekazania naePUAP.− wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania zapośrednictwem formularza korespondencji lub na adres e-mail.7. Identyfikator postępowania dladanego postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.8. ZŁOŻENIEOFERTY: 1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 2) Cały processzyfrowania ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pl. 3) Sposób złożenia oferty w tymzaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP. W formularzuoferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będziekorespondencja związana z postępowaniem. 4) Wykonawca, aby wziąć́ udział w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego i złożyć ofertę do postępowania musi założyć konto na PlatformieePUAP. Po założeniu konta Wykonawca ma dostęp do formularzy do złożenia, zmiany, wycofaniaoferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Aby złożyć ofertę̨użytkownik wybiera formularzdo złożenia, zmiany, wycofania oferty. 5) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, zzachowaniem postaci elektronicznej w szczególności w formacie danych .doc, .docx, .pdf i podpisanakwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposóbzłożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni SZ,2) adres email inspektora ochrony danych osobowych: czi.iod@ron.mil.pl3) Pani/Pana dane osobowe (w tym wszelkie dane osobowe osób zgłoszonych w ofercie oraz w trakcie realizacji umowy) przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego realizacją jak również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z koniecznością przekazania danych niezbędnych do stworzenia i weryfikacji dokumentów upoważniających do wejścia na teren wojskowy,odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) oraz osoby lub podmioty współpracujące lub wykonujące działania nadzorcze w związku z realizacją umowy o udzielenie zamówienia publicznego,1) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;2) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 3) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,4) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.b) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;c) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2611.4.2021.MST
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia inżynierskiego dla oprogramowania IBM Cloud Management w zakresie: a. doradztwa i wsparcia inżynierskiego w fazie projektowania, wdrażania i rozbudowy oprogramowania IBM Control Desk w ramach Systemów Teleinformatycznych RON; b. wsparcia technicznego w zakresie bieżącego utrzymania oprogramowania IBM Control Desk w ramach Systemów Teleinformatycznych RON; c. instalacji, rekonfiguracji, aktualizacji, uruchamiania dostępnych funkcjonalności i nowych wersji oprogramowania IBM Control Desk w ramach Systemów Teleinformatycznych RON;
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach prawa opcji: 1. Wykonawca zobowiązuje się do zwiększenia liczby roboczogodzin, zgodnie z decyzją Zamawiającego, o maksymalnie 25% z liczby roboczogodzin przewidzianej w zamówieniu podstawowym, czyli łącznie do 875 roboczogodzin; 2. Zamawiający uprawniony jest do uruchomienia prawa opcji w terminie 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy; 3. Wykonawca będzie realizował prawo opcji zgodnie z warunkami zamówienia podstawowego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Doświadczenie (D) – waga kryterium 40%2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:C = (CN : CB) × 60gdzie:C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,CB - cena oferty badanej.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.3. Punkty przyznane za kryterium „Doświadczenie” liczone będzie w następujący sposób: Kryterium Liczba dodatkowych lat doświadczenia inżyniera ponad minimalne doświadczenie wymagane przez Zamawiającego Liczba przyznanychpunktówDoświadczenie zawodowe inżynierów uczestniczących w wykonywaniu zamówienia do 2 lat Wykonawca otrzyma 10 punktów Powyżej 2 lat do 3 lat Wykonawca otrzyma 20 punktów Powyżej 3 lat do 5 lat Wykonawca otrzyma 30 punktów Powyżej 5 lat Wykonawca otrzyma 40 punktówPrzy czym:· W kryterium „Doświadczenie” muszą być wskazani inżynierowie spełniający warunki udziału w postępowaniu postawione przez Zamawiającego, którzy będą wyznaczeni do realizacji umowy. W przeciwnym wypadku Wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt.· W przypadku nie wykazania przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym we wskazanym miejscu, dodatkowych lat doświadczenia ponad wymagane przez Zamawiającego, Oferta, Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 punktów.· Punkty za wykazanych inżynierów nie podlegają sumowaniu, gdyż nie zależą od ilości osób go posiadających tj. Zamawiający przyzna punkty za inżyniera, który wykaże się wyższą ilością dodatkowych lat doświadczenia np. jeżeli Wykonawca wskaże jednego inżyniera, który posiada 6 dodatkowych lat i drugiego inżyniera, który posiada 4 dodatkowe lata dodatkowego doświadczenia w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, Wykonawca otrzyma 30 punktów zgodnie z zasadą przyznawania punktów w powyższej tabeli. Jeżeli Wykonawca wskaże 1, 2 lub większą liczbę osób posiadających 10 letnie doświadczenie, otrzyma on taką samą liczbę punktów, tj. 40 punktów.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 40.4. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.6. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.7. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu. 8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Doświadczenie (D) – waga kryterium 40%2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:C = (CN : CB) × 60gdzie:C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,CB - cena oferty badanej.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.3. Punkty przyznane za kryterium „Doświadczenie” liczone będzie w następujący sposób: Kryterium Liczba dodatkowych lat doświadczenia inżyniera ponad minimalne doświadczenie wymagane przez Zamawiającego Liczba przyznanychpunktówDoświadczenie zawodowe inżynierów uczestniczących w wykonywaniu zamówienia do 2 lat Wykonawca otrzyma 10 punktów Powyżej 2 lat do 3 lat Wykonawca otrzyma 20 punktów Powyżej 3 lat do 5 lat Wykonawca otrzyma 30 punktów Powyżej 5 lat Wykonawca otrzyma 40 punktówPrzy czym:· W kryterium „Doświadczenie” muszą być wskazani inżynierowie spełniający warunki udziału w postępowaniu postawione przez Zamawiającego, którzy będą wyznaczeni do realizacji umowy. W przeciwnym wypadku Wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt.· W przypadku nie wykazania przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym we wskazanym miejscu, dodatkowych lat doświadczenia ponad wymagane przez Zamawiającego, Oferta, Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 punktów.· Punkty za wykazanych inżynierów nie podlegają sumowaniu, gdyż nie zależą od ilości osób go posiadających tj. Zamawiający przyzna punkty za inżyniera, który wykaże się wyższą ilością dodatkowych lat doświadczenia np. jeżeli Wykonawca wskaże jednego inżyniera, który posiada 6 dodatkowych lat i drugiego inżyniera, który posiada 4 dodatkowe lata dodatkowego doświadczenia w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, Wykonawca otrzyma 30 punktów zgodnie z zasadą przyznawania punktów w powyższej tabeli. Jeżeli Wykonawca wskaże 1, 2 lub większą liczbę osób posiadających 10 letnie doświadczenie, otrzyma on taką samą liczbę punktów, tj. 40 punktów.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 40.4. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.6. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.7. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu. 8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia inżynierskiego dla oprogramowania IBM Cloud Management w zakresie: a. doradztwa i wsparcia inżynierskiego w fazie projektowania i rozbudowy oprogramowania IBM Netcool Operations Insight w ramach Systemów Teleinformatycznych RON; b. wsparcia technicznego w zakresie bieżącego utrzymania oprogramowania IBM Netcool Operations Insight w ramach Systemów Teleinformatycznych RON; c. instalacji, rekonfiguracji, aktualizacji, uruchamiania dostępnych funkcjonalności i nowych wersji oprogramowania IBM Netcool Operations Insight w ramach Systemów Teleinformatycznych RON;
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach prawa opcji: 1. Wykonawca zobowiązuje się do zwiększenia liczby roboczogodzin, zgodnie z decyzją Zamawiającego, o maksymalnie 50% z liczby roboczogodzin przewidzianej w zamówieniu podstawowym, czyli łącznie do 300 roboczogodzin; 2. Zamawiający uprawniony jest do uruchomienia prawa opcji w terminie 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy ; 3. Wykonawca będzie realizował prawo opcji zgodnie z warunkami zamówienia podstawowego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Doświadczenie (D) – waga kryterium 40%2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:C = (CN : CB) × 60gdzie:C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,CB - cena oferty badanej.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.3. Punkty przyznane za kryterium „Doświadczenie” liczone będzie w następujący sposób: Kryterium Liczba dodatkowych lat doświadczenia inżyniera ponad minimalne doświadczenie wymagane przez Zamawiającego Liczba przyznanychpunktówDoświadczenie zawodowe inżynierów uczestniczących w wykonywaniu zamówienia do 2 lat Wykonawca otrzyma 10 punktów Powyżej 2 lat do 3 lat Wykonawca otrzyma 20 punktów Powyżej 3 lat do 5 lat Wykonawca otrzyma 30 punktów Powyżej 5 lat Wykonawca otrzyma 40 punktówPrzy czym:· W kryterium „Doświadczenie” muszą być wskazani inżynierowie spełniający warunki udziału w postępowaniu postawione przez Zamawiającego, którzy będą wyznaczeni do realizacji umowy. W przeciwnym wypadku Wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt.· W przypadku nie wykazania przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym we wskazanym miejscu, dodatkowych lat doświadczenia ponad wymagane przez Zamawiającego, Oferta, Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 punktów.· Punkty za wykazanych inżynierów nie podlegają sumowaniu, gdyż nie zależą od ilości osób go posiadających tj. Zamawiający przyzna punkty za inżyniera, który wykaże się wyższą ilością dodatkowych lat doświadczenia np. jeżeli Wykonawca wskaże jednego inżyniera, który posiada 6 dodatkowych lat i drugiego inżyniera, który posiada 4 dodatkowe lata dodatkowego doświadczenia w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, Wykonawca otrzyma 30 punktów zgodnie z zasadą przyznawania punktów w powyższej tabeli. Jeżeli Wykonawca wskaże 1, 2 lub większą liczbę osób posiadających 10 letnie doświadczenie, otrzyma on taką samą liczbę punktów, tj. 40 punktów.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 40.4. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.6. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.7. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu. 8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Doświadczenie (D) – waga kryterium 40%2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:C = (CN : CB) × 60gdzie:C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,CB - cena oferty badanej.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.3. Punkty przyznane za kryterium „Doświadczenie” liczone będzie w następujący sposób: Kryterium Liczba dodatkowych lat doświadczenia inżyniera ponad minimalne doświadczenie wymagane przez Zamawiającego Liczba przyznanychpunktówDoświadczenie zawodowe inżynierów uczestniczących w wykonywaniu zamówienia do 2 lat Wykonawca otrzyma 10 punktów Powyżej 2 lat do 3 lat Wykonawca otrzyma 20 punktów Powyżej 3 lat do 5 lat Wykonawca otrzyma 30 punktów Powyżej 5 lat Wykonawca otrzyma 40 punktówPrzy czym:· W kryterium „Doświadczenie” muszą być wskazani inżynierowie spełniający warunki udziału w postępowaniu postawione przez Zamawiającego, którzy będą wyznaczeni do realizacji umowy. W przeciwnym wypadku Wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt.· W przypadku nie wykazania przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym we wskazanym miejscu, dodatkowych lat doświadczenia ponad wymagane przez Zamawiającego, Oferta, Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 punktów.· Punkty za wykazanych inżynierów nie podlegają sumowaniu, gdyż nie zależą od ilości osób go posiadających tj. Zamawiający przyzna punkty za inżyniera, który wykaże się wyższą ilością dodatkowych lat doświadczenia np. jeżeli Wykonawca wskaże jednego inżyniera, który posiada 6 dodatkowych lat i drugiego inżyniera, który posiada 4 dodatkowe lata dodatkowego doświadczenia w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, Wykonawca otrzyma 30 punktów zgodnie z zasadą przyznawania punktów w powyższej tabeli. Jeżeli Wykonawca wskaże 1, 2 lub większą liczbę osób posiadających 10 letnie doświadczenie, otrzyma on taką samą liczbę punktów, tj. 40 punktów.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 40.4. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.6. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.7. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu. 8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4