Zapewnienie usług wsparcia inżynierskiego dla oprogramowania IBM Cloud Managemen

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zapewnienie usług wsparcia inżynierskiego dla oprogramowania IBM Cloud Management
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-05-10
  • ZamawiającyCentrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00041770
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zapewnienie usług wsparcia inżynierskiego dla oprogramowania IBM Cloud Management

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140338549

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czcsz.zamowienia@mon.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie usług wsparcia inżynierskiego dla oprogramowania IBM Cloud Management

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10433477-a73f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010296/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Usługa wsparcia inżynierskiego dla oprogramowania IBM Cloud Management

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/https://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami wszczególności:1) składanie, zmienianie i wycofywanie ofert odbywa się w formie lub postacielektronicznej za pośrednictwem: miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPhttps://epuap.gov.pl/wps/portal (Elektronicznej Skrzynki Podawczej)2) składanie oświadczeń,wniosków, zawiadomień, uzupełnień, wyjaśnień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej:za pośrednictwem dedykowanego do postępowania formularzakorespondencji dostępnego na Platformie przetargowej Zamawiającego https://zamowieniaczcsz.wp.mil.pl/poczty elektronicznej - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niesprawnedziałanie poczty elektronicznej Wykonawcy.2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcąodbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów zdnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452) 3. Wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać kontona ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.4. Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów ioświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowaniasystemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz dokomunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania:− oferty przyjmuje się datę jej przekazania naePUAP.− wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania zapośrednictwem formularza korespondencji lub na adres e-mail.7. Identyfikator postępowania dladanego postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.8. ZŁOŻENIEOFERTY: 1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 2) Cały processzyfrowania ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pl. 3) Sposób złożenia oferty w tymzaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP. W formularzuoferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będziekorespondencja związana z postępowaniem. 4) Wykonawca, aby wziąć́ udział w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego i złożyć ofertę do postępowania musi założyć konto na PlatformieePUAP. Po założeniu konta Wykonawca ma dostęp do formularzy do złożenia, zmiany, wycofaniaoferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Aby złożyć ofertę̨użytkownik wybiera formularzdo złożenia, zmiany, wycofania oferty. 5) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, zzachowaniem postaci elektronicznej w szczególności w formacie danych .doc, .docx, .pdf i podpisanakwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposóbzłożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni SZ,2) adres email inspektora ochrony danych osobowych: czi.iod@ron.mil.pl3) Pani/Pana dane osobowe (w tym wszelkie dane osobowe osób zgłoszonych w ofercie oraz w trakcie realizacji umowy) przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego realizacją jak również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z koniecznością przekazania danych niezbędnych do stworzenia i weryfikacji dokumentów upoważniających do wejścia na teren wojskowy,odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) oraz osoby lub podmioty współpracujące lub wykonujące działania nadzorcze w związku z realizacją umowy o udzielenie zamówienia publicznego,1) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;2) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 3) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,4) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.b) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;c) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2611.4.2021.MST

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia inżynierskiego dla oprogramowania IBM Cloud Management w zakresie: a. doradztwa i wsparcia inżynierskiego w fazie projektowania, wdrażania i rozbudowy oprogramowania IBM Control Desk w ramach Systemów Teleinformatycznych RON; b. wsparcia technicznego w zakresie bieżącego utrzymania oprogramowania IBM Control Desk w ramach Systemów Teleinformatycznych RON; c. instalacji, rekonfiguracji, aktualizacji, uruchamiania dostępnych funkcjonalności i nowych wersji oprogramowania IBM Control Desk w ramach Systemów Teleinformatycznych RON;

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach prawa opcji: 1. Wykonawca zobowiązuje się do zwiększenia liczby roboczogodzin, zgodnie z decyzją Zamawiającego, o maksymalnie 25% z liczby roboczogodzin przewidzianej w zamówieniu podstawowym, czyli łącznie do 875 roboczogodzin; 2. Zamawiający uprawniony jest do uruchomienia prawa opcji w terminie 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy; 3. Wykonawca będzie realizował prawo opcji zgodnie z warunkami zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Doświadczenie (D) – waga kryterium 40%2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:C = (CN : CB) × 60gdzie:C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,CB - cena oferty badanej.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.3. Punkty przyznane za kryterium „Doświadczenie” liczone będzie w następujący sposób: Kryterium Liczba dodatkowych lat doświadczenia inżyniera ponad minimalne doświadczenie wymagane przez Zamawiającego Liczba przyznanychpunktówDoświadczenie zawodowe inżynierów uczestniczących w wykonywaniu zamówienia do 2 lat Wykonawca otrzyma 10 punktów Powyżej 2 lat do 3 lat Wykonawca otrzyma 20 punktów Powyżej 3 lat do 5 lat Wykonawca otrzyma 30 punktów Powyżej 5 lat Wykonawca otrzyma 40 punktówPrzy czym:· W kryterium „Doświadczenie” muszą być wskazani inżynierowie spełniający warunki udziału w postępowaniu postawione przez Zamawiającego, którzy będą wyznaczeni do realizacji umowy. W przeciwnym wypadku Wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt.· W przypadku nie wykazania przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym we wskazanym miejscu, dodatkowych lat doświadczenia ponad wymagane przez Zamawiającego, Oferta, Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 punktów.· Punkty za wykazanych inżynierów nie podlegają sumowaniu, gdyż nie zależą od ilości osób go posiadających tj. Zamawiający przyzna punkty za inżyniera, który wykaże się wyższą ilością dodatkowych lat doświadczenia np. jeżeli Wykonawca wskaże jednego inżyniera, który posiada 6 dodatkowych lat i drugiego inżyniera, który posiada 4 dodatkowe lata dodatkowego doświadczenia w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, Wykonawca otrzyma 30 punktów zgodnie z zasadą przyznawania punktów w powyższej tabeli. Jeżeli Wykonawca wskaże 1, 2 lub większą liczbę osób posiadających 10 letnie doświadczenie, otrzyma on taką samą liczbę punktów, tj. 40 punktów.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 40.4. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.6. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.7. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu. 8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Doświadczenie (D) – waga kryterium 40%2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:C = (CN : CB) × 60gdzie:C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,CB - cena oferty badanej.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.3. Punkty przyznane za kryterium „Doświadczenie” liczone będzie w następujący sposób: Kryterium Liczba dodatkowych lat doświadczenia inżyniera ponad minimalne doświadczenie wymagane przez Zamawiającego Liczba przyznanychpunktówDoświadczenie zawodowe inżynierów uczestniczących w wykonywaniu zamówienia do 2 lat Wykonawca otrzyma 10 punktów Powyżej 2 lat do 3 lat Wykonawca otrzyma 20 punktów Powyżej 3 lat do 5 lat Wykonawca otrzyma 30 punktów Powyżej 5 lat Wykonawca otrzyma 40 punktówPrzy czym:· W kryterium „Doświadczenie” muszą być wskazani inżynierowie spełniający warunki udziału w postępowaniu postawione przez Zamawiającego, którzy będą wyznaczeni do realizacji umowy. W przeciwnym wypadku Wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt.· W przypadku nie wykazania przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym we wskazanym miejscu, dodatkowych lat doświadczenia ponad wymagane przez Zamawiającego, Oferta, Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 punktów.· Punkty za wykazanych inżynierów nie podlegają sumowaniu, gdyż nie zależą od ilości osób go posiadających tj. Zamawiający przyzna punkty za inżyniera, który wykaże się wyższą ilością dodatkowych lat doświadczenia np. jeżeli Wykonawca wskaże jednego inżyniera, który posiada 6 dodatkowych lat i drugiego inżyniera, który posiada 4 dodatkowe lata dodatkowego doświadczenia w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, Wykonawca otrzyma 30 punktów zgodnie z zasadą przyznawania punktów w powyższej tabeli. Jeżeli Wykonawca wskaże 1, 2 lub większą liczbę osób posiadających 10 letnie doświadczenie, otrzyma on taką samą liczbę punktów, tj. 40 punktów.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 40.4. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.6. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.7. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu. 8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia inżynierskiego dla oprogramowania IBM Cloud Management w zakresie: a. doradztwa i wsparcia inżynierskiego w fazie projektowania i rozbudowy oprogramowania IBM Netcool Operations Insight w ramach Systemów Teleinformatycznych RON; b. wsparcia technicznego w zakresie bieżącego utrzymania oprogramowania IBM Netcool Operations Insight w ramach Systemów Teleinformatycznych RON; c. instalacji, rekonfiguracji, aktualizacji, uruchamiania dostępnych funkcjonalności i nowych wersji oprogramowania IBM Netcool Operations Insight w ramach Systemów Teleinformatycznych RON;

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach prawa opcji: 1. Wykonawca zobowiązuje się do zwiększenia liczby roboczogodzin, zgodnie z decyzją Zamawiającego, o maksymalnie 50% z liczby roboczogodzin przewidzianej w zamówieniu podstawowym, czyli łącznie do 300 roboczogodzin; 2. Zamawiający uprawniony jest do uruchomienia prawa opcji w terminie 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy ; 3. Wykonawca będzie realizował prawo opcji zgodnie z warunkami zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Doświadczenie (D) – waga kryterium 40%2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:C = (CN : CB) × 60gdzie:C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,CB - cena oferty badanej.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.3. Punkty przyznane za kryterium „Doświadczenie” liczone będzie w następujący sposób: Kryterium Liczba dodatkowych lat doświadczenia inżyniera ponad minimalne doświadczenie wymagane przez Zamawiającego Liczba przyznanychpunktówDoświadczenie zawodowe inżynierów uczestniczących w wykonywaniu zamówienia do 2 lat Wykonawca otrzyma 10 punktów Powyżej 2 lat do 3 lat Wykonawca otrzyma 20 punktów Powyżej 3 lat do 5 lat Wykonawca otrzyma 30 punktów Powyżej 5 lat Wykonawca otrzyma 40 punktówPrzy czym:· W kryterium „Doświadczenie” muszą być wskazani inżynierowie spełniający warunki udziału w postępowaniu postawione przez Zamawiającego, którzy będą wyznaczeni do realizacji umowy. W przeciwnym wypadku Wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt.· W przypadku nie wykazania przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym we wskazanym miejscu, dodatkowych lat doświadczenia ponad wymagane przez Zamawiającego, Oferta, Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 punktów.· Punkty za wykazanych inżynierów nie podlegają sumowaniu, gdyż nie zależą od ilości osób go posiadających tj. Zamawiający przyzna punkty za inżyniera, który wykaże się wyższą ilością dodatkowych lat doświadczenia np. jeżeli Wykonawca wskaże jednego inżyniera, który posiada 6 dodatkowych lat i drugiego inżyniera, który posiada 4 dodatkowe lata dodatkowego doświadczenia w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, Wykonawca otrzyma 30 punktów zgodnie z zasadą przyznawania punktów w powyższej tabeli. Jeżeli Wykonawca wskaże 1, 2 lub większą liczbę osób posiadających 10 letnie doświadczenie, otrzyma on taką samą liczbę punktów, tj. 40 punktów.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 40.4. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.6. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.7. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu. 8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Doświadczenie (D) – waga kryterium 40%2. Punkty przyznane za kryterium „CENA” liczone będą wg następującego wzoru:C = (CN : CB) × 60gdzie:C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,CB - cena oferty badanej.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60.3. Punkty przyznane za kryterium „Doświadczenie” liczone będzie w następujący sposób: Kryterium Liczba dodatkowych lat doświadczenia inżyniera ponad minimalne doświadczenie wymagane przez Zamawiającego Liczba przyznanychpunktówDoświadczenie zawodowe inżynierów uczestniczących w wykonywaniu zamówienia do 2 lat Wykonawca otrzyma 10 punktów Powyżej 2 lat do 3 lat Wykonawca otrzyma 20 punktów Powyżej 3 lat do 5 lat Wykonawca otrzyma 30 punktów Powyżej 5 lat Wykonawca otrzyma 40 punktówPrzy czym:· W kryterium „Doświadczenie” muszą być wskazani inżynierowie spełniający warunki udziału w postępowaniu postawione przez Zamawiającego, którzy będą wyznaczeni do realizacji umowy. W przeciwnym wypadku Wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt.· W przypadku nie wykazania przez Wykonawcę, w formularzu ofertowym we wskazanym miejscu, dodatkowych lat doświadczenia ponad wymagane przez Zamawiającego, Oferta, Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 punktów.· Punkty za wykazanych inżynierów nie podlegają sumowaniu, gdyż nie zależą od ilości osób go posiadających tj. Zamawiający przyzna punkty za inżyniera, który wykaże się wyższą ilością dodatkowych lat doświadczenia np. jeżeli Wykonawca wskaże jednego inżyniera, który posiada 6 dodatkowych lat i drugiego inżyniera, który posiada 4 dodatkowe lata dodatkowego doświadczenia w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, Wykonawca otrzyma 30 punktów zgodnie z zasadą przyznawania punktów w powyższej tabeli. Jeżeli Wykonawca wskaże 1, 2 lub większą liczbę osób posiadających 10 letnie doświadczenie, otrzyma on taką samą liczbę punktów, tj. 40 punktów.Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 40.4. Punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.5. Ofertami zakwalifikowanymi do oceny wg kryteriów oceny ofert będą tylko te, które odpowiadają treści SWZ.6. Zamawiający zsumuje punkty za poszczególne kryteria.7. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu. 8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis spełnienia warunkuZamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOpis spełnienia warunku:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejOpis spełnienia warunku:Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.4) zdolności technicznej lub zawodowej.a. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenieOpis spełnienia warunku:Dla Części 1:- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną (1) usługę polegającą na wdrażaniu, rozbudowie systemów zarządzania usługami informatycznymi o wartości nie mniejszej niż 75 000 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi były wykonywane oraz dołączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Dla Części 2:- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę instalacji lub aktualizacji systemu monitorowania i zarządzania infrastrukturą IT, obejmującą co najmniej 1000 urządzeń sieciowych. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca przedstawi referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.b. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Dla Części 1:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami – inżynierami, posiadającymi następujące kwalifikacje:− Każda z osób posiada kwalifikacje zawodowe potwierdzone certyfikatem:(1) ITIL v3 lub wyższym na poziomie Foundation,(2) IBM Certified Advanced Deployment Professional – IBM Service Management Service Delivery and Process Automation V5,(3) IBM Certified Advanced Deployment Professional – SmartCloud Control Desk V7.5 Service Request Management;− Przynajmniej jedna z osób musi legitymować się dodatkowo certyfikatami:(1) IBM Certified Application Developer – DB2 9.7 for Linux, Unix, Windows,(2) IBM Certified Deployment Professional – Tivoli Process Automation Engine V7.5;− Każda z osób posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie we wdrażaniu, konfiguracji oraz instalacji oprogramowania IBM Control Desk.− Każda z osób posiada poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej TAJNE/NATO SECRET/EU SECRET, oraz zaświadczenie stwierdzające szkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych;Na potwierdzenie spełniania warunków Wykonawca przedstawi w wykazie osób numery certyfikatów wskazanych wyżej. Dla Części 2:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami – inżynierami, posiadającymi następujące kwalifikacje:− Każda z osób musi legitymować się poniższym certyfikatem:(1) IBM Certified Deployment Professional – Tivoli Netcool/OMNIbus V8.1 (lub wyższa);− Przynajmniej jedna z powyższych osób musi legitymować się dodatkowo certyfikatem:(1) Red Hat Certified Engineer (RHCE) – Red Hat Enterprise Linux 7 (lub wyższa);− Przynajmniej jedna z powyższych osób musi legitymować się dodatkowo certyfikatem:(1) IBM Certified Deployment Professional – Tivoli Netcool/Impact V7.1 (lub wyższa);− Przynajmniej jedna z powyższych osób musi legitymować się dodatkowo certyfikatem:(1) IBM Certified Deployment Professional – Tivoli Monitoring V6.3 (lub wyższa);− Przynajmniej jedna z powyższych osób musi legitymować się dodatkowo certyfikatem:(1) IBM Certified Deployment Professional – Tivoli Network Manager IP Edition V3.9 (lub wyższa);− Każda z powyższych osób posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie we wdrażaniu lub wykonywaniu wsparcia w technologii IBM Netcool/Monitoring.Na potwierdzenie spełniania warunków Wykonawca przedstawi w wykazie osób numery certyfikatów wskazanych wyżej.5) Inne:Dla Części 1:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej trzeciego stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej TAJNE, NATO SECRET oraz SECRET UE/EU SECRET , wydane przez ABW lub SKW, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019, poz. 742) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie.W przypadku Wykonawcy wykonującego działalność jednoosobowo i osobiście powinien on posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej TAJNE, NATO SECRET oraz SECRET UE/EU SECRET, wydane przez ABW albo SKW i zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez ABW albo SKW, o których mowa w art. 54 pkt 1, 2 i 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.Potwierdzenie spełnienia tego warunku wymaga przedstawienia Zamawiającemu ważnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego, co najmniej trzeciego stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „ TAJNE, NATO SECRET oraz SECRET UE/EU SECRET lub wyższej”, wydane przez ABW lub SKW, o którym mowa w art. 54 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r., poz. 742).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik Nr 4 do SWZ. 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług porównywalnych usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 8 do SWZ;2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 9 do SWZ.3) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VII SWZ – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.5) Dla części 1: kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem ważnego Świadectwa Bezpieczeństwa przemysłowego trzeciego stopnia, potwierdzającego zdolność Wykonawcy do ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „ TAJNE, NATO SECRET oraz SECRET UE/EU SECRET”, zgodnie z ustawą z dn. 05.08.2012 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia przedmiotowych środków dowodowych w zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, ani w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówieniaalbo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą w oryginale lub wformie notarialnie potwierdzonego odpisu.2. Pełnomocnictwo o którym mowa w ust. 1 powinnozawierać w szczególności wskazanie: − postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;− wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych znazwy z określeniem adresu siedziby; − ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jegoumocowania. Zakres umocowania musi obejmować przede wszystkim: reprezentowanieWykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,zaciąganie w ich imieniu zobowiązań, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji ipodejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokumentpełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających sięwspólnie o udzielenie zamówienia, w tym pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składaniaoświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy.3. Wykonawcydziałający w ramach spółki cywilnej zamiast pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 1 SWZ,mogą załączyć do oferty odpis aktualnej umowy spółki, jeżeli będzie z niej wynikać zakresumocowania wspólników.4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie zpełnomocnikiem.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenie wstępne składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. Oświadczenie te potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu orazbrak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianiewarunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.6. Oświadczenia idokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczeniedotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdyz Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający sięo udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącymzałącznik nr 5 do SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonająposzczególni wykonawcy. 8. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawiezamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się wprowadzenie istotnych zmian do zawartej umowy w następujących przypadkach wskazanych zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: 1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej bądź innej omyłki polegającej na niezgodności treści Umowy z Ofertą – poprzez ustalenie treści Umowy do zgodności z treścią Oferty;2) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy jeżeli wykaże on, że zastępujący podmiot spełnia określone w dokumentach zamówienia warunki udziału w postępowaniu, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; 3) konieczności wprowadzenia innych zmian do umowy niż wyżej wymienione, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, normach, dyrektywach lub standardach2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany składu osobowego realizującego przedmiot zamówienia. Zmiana taka może być wprowadzona na wniosek wykonawcy lub żądanie zamawiającego w przypadku gdy osoba(y) wykonująca zamówienia nie wykonuje(ą) należycie swoich obowiązków. Warunkiem wprowadzenia takiej zmiany jest:1) Udokumentowanie przez wykonawcę, że nowe osoby posiadają kwalifikacje i doświadczenie takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia wymaganego na etapie postępowania przetargowego, tj. spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz posiadają dodatkowe doświadczenie nie niższe niż zadeklarowane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym2) Pisemna zgoda zamawiającego, akceptująca zmiany osobowe.3. Wykonawca zobowiązuje się, że w przypadku wyznaczenia lub wskazania do działania lub współdziałania, w jakiejkolwiek formie lub zakresie, przy wykonywaniu niniejszej umowy, osób innych niż wymienione w jej treści, najpóźniej wraz z przekazaniem Zamawiającemu danych osobowych tych osób, poinformuje pisemnie każdą z nich, w zakresie określonym przepisami o ochronie danych osobowych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej) i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-10 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-08

2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odzyskanie hasła do komputera- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odzyskanie hasła do komputera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI