Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty rozbiórkowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty rozbiórkowe
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a55189f-a735-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011827/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 "Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XII SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 573030,40
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 1 – Żerniki Wielkie dz. 64/1, gmina Żurawina – rozbiórka budynków i urządzeń budowlanychDo rozbiórki przewidziano pięć obiektów :-Budynek gospodarczy (stodoła)-Budynek gospodarczy (wychowalnia bażantów - ruina)-Budynek gospodarczy (trafo)--Budynek mieszkalny (ruina)-Mur wolnostojący przy Domu Weselnym (urządzenie budowlane)DANE LICZBOWE1). Budynek gospodarczy (stodoła)Wysokość 9,5 mPowierzchnia zabudowy 350,0 m2Kubatura 3000,0 m32). Budynek gospodarczy (wychowalnia bażantów - ruina)Wysokość 4,3 mPowierzchnia zabudowy 540,0 m2Kubatura BRAK3). Budynek trafoWysokość 2,9 mPowierzchnia zabudowy 14,0 m2Kubatura 38,0 m34). Budynek mieszkalny (ruina)Wysokość 6,0 mPowierzchnia zabudowy 173,0 m2Kubatura BRAK5). Mur przy Domu WeselnymWysokość 1,4 mDługość 24,0 mKubatura BRAKZakres i sposób prowadzenia robót rozbiórkowychPrace należy wykonywać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 30 sierpnia 2004 r. w sprawie warunków i trybu postępowania w sprawach rozbiórek nieużytkowanych lub niewykończonych obiektów budowlanych (Dz.U. 2004 nr 198 poz. 2043 wraz z późniejszymi zmianami).BUDYNEK GOSPODARCZY - STODOŁAStodoła oznaczona na planie nr 1 została wymurowana z cegły na fundamencie i cokole z kamienia. Ściany boczne zostały wykonane jako szachulcowe. Ściany szczytowe wraz z narożnikami zostały wymurowane z pełnej cegły. Konstrukcja dachu drewniana płatwiowo-kleszczowa ze skrajnymi ścianami stolcowymi prostymi i wewnętrznymi pochyłymi. Słupy i kozły spięte kleszczami i oparte na wspólnych cokołach. Dach pokryty papą na deskowaniu. Wewnątrz ściany działowe z pustaków betonowych, częściowo przykryte stopami masywnymi. Podłoga na gruncie wylana z betonu.Budynek jest obecnie mocno uszkodzony. Zawaleniu uległa północna strona dachu. Część elementów konstrukcji drewnianej została zastąpiona elementami żelbetowymi. Wschodnia ściana stodoły jest jednocześnie ścianą zachodnią sąsiedniego budynku przeznaczonego do pozostawienia.Z uwagi na lokalizację przy budynku przeznaczonym do zachowania, rozbiórkę ścian i podłóg w odległości minimum 2m od tego budynku należy wykonać ręcznie. Rozbiórkę należy rozpocząć od komina w południowo-zachodniej części budynku, następnie pokrycia dachu i wypełnień południowej ściany szachulcowej. W dalszej kolejności należy zdemontować drewnianą konstrukcję dachu, rozebrać ściany, podłogi na gruncie i na końcu ściany fundamentowe. Ścianę szczytową od strony wschodniej należy rozebrać wyłącznie powyżej 6m. Dolną część tej ściany należy pozostawić. Stodołę należy rozebrać do poziomu około pół metra poniżej terenu. Teren uzupełnić pospółką mineralną i rozścielić warstwę ok. 20cm humusu oraz posiać trawę.BUDYNEK GOSPODARCZY - WYCHOWALNIA BAŻANTÓW (RUINA)Wychowalnia bażantów oznaczona na planie nr 2 została wymurowana z cegły i gazobetonu. Obecnie z budynku zachowały się jedynie ściany boczne wysokości 2,6m i poprzeczne ze szczytami wysokości 4,3m oraz betonowe podłogi.Z uwagi na lokalizację przy budynku przeznaczonym do zachowania, rozbiórkę ścian i podłóg w odległości minimum 2m od tego budynku należy wykonać ręcznie. W pozostałej części roboty można przeprowadzić przy użyciu ciężkiego sprzętu. Rozbiórkę należy rozpocząć od rozebrania ścian, podłóg na gruncie i na końcu ścian fundamentowych. Przybudówkę należy rozebrać do poziomu około pół metra poniżej terenu. Teren uzupełnić pospółką mineralną i rozścielić warstwę ok. 20cm humusu oraz posiać trawę.BUDYNEK TRAFOBudynek trafo oznaczony na planie nr 3 został wymurowany z cegły i przykryty pulpitowym dachem o konstrukcji drewnianej pokrytej papą na deskowaniu. Większość wnętrza zajmuje murowany cokół (ok 20cm wysokości) po transformatorze. Z uwagi na lokalizację i wielkość całość można wyburzyć przy użyciu ciężkiego sprzętu. Podłogę i cokół należy rozebrać wraz z warstwami ewentualnej podbudowy lub gruntu nasypowego do poziomu około 20cm poniżej poziomu terenu. Ściany fundamentowe należy rozebrać do poziomu około pół metra poniżej poziomu terenu. Po zakończeniu rozbiórki na obszarze uwolnionym spod budynku należy rozścielić warstwę 20cm humusu i posiać trawę.DOM MIESZKALNY (RUINA)Z ruiny budynku oznaczonej na planie nr 4 zachował się cokół oraz część ścian parteru o wysokości do 3,5m. Najwyższym elementem jest komin o wysokości ok. 6m. W środkowej części znajduje się zapadnięta piwniczka o głębokości ok. 1.5m. Wnętrze i sąsiedztwo obiektu są mocno zarośnięte krewami i samosiewami.Z uwagi na lokalizację i wielkość budynku całość prac można wykonać przy użyciu ciężkiego sprzętu. Część gruzu można wykorzystać do zasypania piwniczki w środkowej części. Z pozostałej powierzchni usunąć posadzki z cokołami i podbudową do poziomu ok 20cm poniżej poziomu terenu i rozścielić warstwę humusu.MUR PRZY DOMU WESELNYM (URZĄDZENIE BUDOWLANE)Mur oznaczony na planie nr 5 jest wykonany z bloczków betonowych grubości 10cm i zakończony wieńcem żelbetowym. Wschodni koniec muru dochodzi do ściany Domu Weselnego. Całość posadowiona jest na betonowej nawierzchni przy budynku. Na odcinku 2m od budynku mur należy rozebrać ręcznie. Pozostałą część można usunąć przy użyciu ciężkiego sprzętu i ręcznie wyrównać nawierzchnię.Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania
4.2.5.) Wartość części: 443968,29 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następującychkryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) – waga 40 %, Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następującychkryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) – waga 40 %, Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 2– Pysząca dz. 240/26, gmina Brzeg Dolny – rozbiórka obiektów i urządzeń budowlanychStan istniejącyDo rozbiórki przewidziano sześć obiektów złożonych z drobnych budynków i obiektów technicznych oraz ogrodzeń:-Mur ceglany, komórki z desek, płot drewniany i podziemny zbiornik (szambo)-Budynek gospodarczy, mur ceglany, komórki z desek, ogrodzenie z siatki metalowej-Murowany silos ziemny-Murowane toalety-Pozostałości murowanego koryta i podziemny zbiornikPoszczególne obiekty przedstawiono w dokumentacji fotograficznej a ich usytuowanie pokazano na planie sytuacyjnym DANE LICZBOWEObiekt nr 1Maksymalna wysokość (mur ceglany) 2,7 mDługość (mur ceglany wraz z płotem) 53,0 mPowierzchnia zabudowy (komórki) 23,0 m2Kubatura (komórki) 50,0 m3Pojemność (zbiornik) 25,0 m3Obiekt nr 2Maksymalna wysokość (budynek gospodarczy) 4,6 mPowierzchnia zabudowy (budynek i komórki) 70,0 m2Kubatura (budynek i komórki) 220,0 m3Długość (mur ceglany wraz z ogrodzeniem) 39,0 mObiekt nr 3Pojemność (zachowanej części silosu) 50,0 m3Obiekt nr 4Wysokość 2,2 mPowierzchnia zabudowy 7,5 m2Kubatura 16,0 m3Obiekt nr 5Wysokość 0,6 mPowierzchnia zabudowy 11,0 m2Pojemność (zbiornik) 6,0 m2Zakres i sposób prowadzenia robót rozbiórkowychPrace należy wykonywać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 30 sierpnia 2004 r. w sprawie warunków i trybu postępowania w sprawach rozbiórek nieużytkowanych lub niewykończonych obiektów budowlanych (Dz.U. 2004 nr 198 poz. 2043 wraz z późniejszymi zmianami).Z uwagi na lokalizację obiektów z dala od granic działki roboty rozbiórkowe można w całości prowadzić przy użyciu ciężkiego sprzętu. Należy przy tym zapewnić segregację powstających odpadów. Masę odpadów należy podzielić na gruz mineralny i drewno odpadowe oraz złom z ogrodzenia. Gruz należy usuwać na bieżąco w miarę postępu robót rozbiórkowych.Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych należy teren rozbiórki wygrodzić przed dostępem osób postronnych i wyznaczyć miejsce do składowania materiałów z rozbiórki oraz na zaplecze biurowo-socjalne. Dodatkowo na ogrodzeniu umieścić tablice koloru żółtego informujące o grożącym niebezpieczeństwie. Należy również bezwzględnie sprawdzić czy obiekty są odłączone od sieci zewnętrznych (energetycznej, wodociągowej, itd.) i w razie konieczności odłączyć.UWAGA: Ze względu na występowanie na terenie planowanej rozbiórki zabytków archeologicznych, prace rozbiórkowe mogą być prowadzone wyłącznie do poziomu terenu. Przewidziane jest pozostawienie elementów budowli zagłębionych w gruncie, takich jak fundamenty i ściany fundamentowe. Niedopuszczalne jest wykonywanie wykopów i odkopywanie istniejących ścian.OBIEKT NR 1Główną część obiektu stanowi plac o nawierzchni ziemnej i planie trójkątnym. Plac wygrodzony jest od południa przez mur ceglany wysokości ponad 2,5m i grubości blisko 0,8m. Północno-zachodnią granicę placu wyznacza mur grubości 0,3m i wysokości nieprzekraczającej 1,5m. Od wschodu granicą jest drewniany płot. Wewnątrz placu przy południowej ścianie zabudowano komórki wykonane z desek, kryte blachą i papą. Na zewnątrz placu, przy jego północno-zachodniej granicy zlokalizowany jest podziemny zbiornik na nieczystości. Konstrukcja zbiornika jest murowana i przykryta prefabrykowanymi płytami żelbetowymi.Całość prac rozbiórkowych można przeprowadzić ciężkim sprzętem. Ściany murowane należ rozebrać do poziomu gruntu i przykryć warstwą humusu. Zbiornik należy opróżnić i zdemontować przekrycie z płyt żelbetowych. W płycie dennej należy wykonać otwory o średnicy ok. 50mm w ilości 4szt./m2 i rozebrać ściany powyżej poziomu gruntu. Następnie zbiornik zasypać. Dolną warstwę zasypu wykonać ze żwiru, a wyższą z pospółki i na wierzchu przykryć warstwą humusu. Na koniec na całości obiektu posiać trawę.OBIEKT NR 2Obiekt składa się z małego budynku gospodarczego oraz placu o nawierzchni ziemnej, wygrodzonego siatką stalową i ceglanym murem. Budynek położony jest po wschodniej stronie i stanowi jednocześnie zamknięcie placu od tej strony. Większa część placu ogrodzona jest siatką o wysokości 1,5m mocowaną w ramach z kątowników. Jedynie południowo-zachodnią część ogrodzenia stanowi mur o grubości prawie 0,5m i wysokości 2m. Wewnątrz placu przy ścianie budynku gospodarczego zabudowano komórki wykonane z cegły i kryte blachą. Budynek gospodarczy jest budynkiem murowanym, parterowym, przykrytym stropodachem żelbetowym o spadku ok 25O, krytym papą.Całość prac rozbiórkowych można przeprowadzić ciężkim sprzętem. Ściany murowane należ rozebrać do poziomu gruntu i przykryć warstwą humusu. Na koniec na całości obiektu posiać trawę..OBIEKT NR 3Obiekt stanowi pozostałość silosu ziemnego. Ściany silosu powyżej poziomu gruntu zostały zburzone, a gruz wsypany do wnętrza. Obecnie konieczne jest wyrównanie pozostałości ścian, uzupełnienie zasypu pospółką oraz rozścielenie humusu i posianie trawy. Całość prac można przeprowadzić ciężkim sprzętem.OBIEKT NR 4Obiekt jest niewielkim budynkiem sanitarnym, złożonym z pięciu kabin WC. Ściany grubości ok 14 cm wykonano z cegły i otynkowano. Jednospadowy dach posiada konstrukcję z drewnianych łat opartych na poprzecznych ścianach. Całość przykryty jest płytami z falistego eternitu. W kabinach podłoga betonowa na gruncie. W tylnej części, pod budynkiem bezodpływowy zbiornik na ścieki o głębokości ok.1,5m.Płyty pokrycia dachu jako odpad niebezpieczny należy zdemontować i przekazać do utylizacji specjalistycznej firmie. Pozostałą część można rozebrać ciężkim sprzętem. Ściany murowane należ rozebrać do poziomu gruntu. Podłogi skuć i usunąć gruz. Zbiornik należy opróżnić i w płycie dennej wykonać otwory o średnicy ok. 50mm w ilości 4szt./m2. Na koniec zbiornik zasypać. Dolną warstwę zasypu wykonać ze żwiru, a wyższą z pospółki. Po zasypaniu zbiornika cały teren po budynku przykryć warstwą humusu i posiać trawę. OBIEKT NR 5Obiekt składa się z pozostałości podłużnego, murowanego cokołu oraz podziemnego zbiornika o średnicy 1,7m i głębokości ok 2,5m, przykrytego płytą żelbetową. Przeznaczenie obiektu nie jest wiadome.Całość prac rozbiórkowych można przeprowadzić ciężkim sprzętem. Zdemontować przykrywę zbiornika i następnie rozebrać ściany cokołu i zbiornika do poziomu gruntu. Zbiornik należy opróżnić i w płycie dennej wykonać otwory o średnicy ok. 50mm w ilości 4szt./m2. Na koniec zbiornik zasypać. Dolną warstwę zasypu wykonać ze żwiru, a wyższą z pospółki. Po zasypaniu zbiornika cały teren po obiekcie przykryć warstwą humusu i posiać trawę. .ROZBIÓRKA OBIEKTU NR 6W miejscu obiektu obecnie znajduje się niewielka pryzma gruzu (około 3m3) zmieszanego z ziemią. Gruz należy usunąć i w miarę potrzeby uzupełnić grunt humusem oraz posiać trawę.Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania
4.2.5.) Wartość części: 84631,41 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następującychkryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) – waga 40 %, Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następującychkryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) – waga 40 %, Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 3 – Starczów, dz. 709, gmina Kamieniec Ząbkowicki – rozbiórka dwóch budynków gospodarczychBUDYNEK NR 1.Budynek częściowo rozebrany, zdegradowany, wyłączony z eksploatacji Kubatura 410,00 m3 Powierzchnia zabudowy 81,90 m2 Wysokość budynku do okapu 4,36 m Wysokość budynku do kalenicy 7,63 m Ilość kondygnacji 1+ poddasze użytkoweFundamenty- murowane z cegły oraz kamienia łamanegoMury zewnętrzne -z cegły pełnej na zaprawie wapiennejWięźba dachowa -drewniana tradycyjnaStrop-masywne, ceramiczne sklepienia łukowePokrycie dachowe -dachówka ceramiczna zakładkowaTynki wewnętrzne -z zaprawy wapiennej zatarte na gładkoStolarka drzwiowa -drewnianaPosadzka -z cegły ceramicznej pełnejBUDYNEK NR 2.Budynek zdegradowany, wyłączony z eksploatacji Kubatura 838,55 m3 Powierzchnia zabudowy 111,80 m2 Wysokość budynku do okapu 5,30 m Wysokość budynku do kalenicy 9,93 m Ilość kondygnacji 1+ poddasze użytkowe Fundamenty - murowane z cegły oraz kamienia łamanego Mury zewnętrzne -z cegły pełnej na zaprawie wapiennejWięźba dachowa - drewniana tradycyjna Strop -drewniany nagi, sklepienie odcinkowe KleinaPokrycie dachowe - dachówka ceramiczna zakładkowa Tynki wewnętrzne - z zaprawy cementowo. wapiennej zatarte na gładkoStolarka drzwiowa - drewnianaPosadzka -z cegły ceramicznej pełnejZAKRES ROBÓT Wycinka samosiewu zarośli i krzaków, wyburzenie budynków wraz z murami fundamentowymi do poziomu 0,50 m poniżej otaczającego terenu, usunięcie zalegającego gruzu, uporządkowanie terenu. DOJAZD NA TEREN DZIAŁKI.Dojazd od strony drogi gminnej poprzez mostek usytuowany nad potokiem o nieokreślonej nośności.Teren działki nieutwardzony. Upewnić się, czy w terenie nie występują kanały, budowle podziemne o niższej nośności lub lokalne zagłębienia. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie wjazdu i wyjazdu z terenu rozbiórki.PRACE ZABEZPIECZAJĄCE■ W pobliżu placu rozbiórki znajduje się niezamieszkały budynek mieszkalny z przyłączem instalacji wodnej. ■ Zamknąć ruch dla osób nieupoważnionych oraz wykonać niezbędne zabezpieczenia stref roboczych. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania oznakowania zabezpieczenia terenu robót i ustalenia zakresu oraz charakteru robót zabezpieczających wykorzystując własne doświadczenie oraz granice placu rozbiórki, przekazanego do dysponowania. Charakter robót zależny od przyjętej przez wykonawcę organizacji robót budowlanych, zastosowanej technologii, organizacji zaplecza budowy oraz przyjętych metod ochrony przed negatywnymi skutkami prowadzonych działań. ■ Uniemożliwić penetrację terenu przez osoby postronne. Teren ogrodzić prefabrykowanym ogrodzeniem stałym i oznakować tablicami ostrzegawczymi :TEREN ROZBIÓRKI - WSTĘP WZBRONIONY, STREFA ROZBIÓRKI - ZACHOWAJ OSTROŻNOŚĆ. ■ Wydzielić strefę niebezpieczną w której nie dopuszcza się wykonywania innych robót budowlanych. Szerokość strefy niebezpiecznej nie mniejsza niż 10,00 m i nie mniejsza niż zasięg poziomy ramienia koparki do prac wyburzeniowych.■ Wygospodarować na terenie działki miejsce na tymczasowe składowanie gruzu oraz plac manewrowy dla maszyn burzących, załadunkowych i postoju samochodów. Zapewnić niezbędne minimum powierzchni do manewrowania samochodami i sprzętem. ROZBIÓRKA BUDYNKÓW■ Całkowita rozbiórka budynków przy użyciu specjalistycznych maszyn samojezdnych, wyposażonych w osprzęt burzący. Budynki wyburzać sukcesywnie dookoła obrysu murów zewnętrznych, obalając konstrukcję do wnętrza obiektu. ■ Ławy fundamentowe i posadzki betonowe kruszyć młotami pneumatycznymi na ramieniu koparki i rozebrać do poziomu 50 cm poniżej terenu. Głęboko posadowione ławy fundamentowe pozostawić w gruncie. Powstałe zagłębienie zasypać rozdrobnionym gruzem zmieszanym z piaskiem. UPORZĄDKOWANIE TERENU.■ Teren po wyburzeniu uporządkować i poddać rekultywacji. Powstałe zagłębienia wypełnić nawiezionym gruntem rodzimym do poziomu otaczającego terenu. ■ Obszar rozbiórki pokryć 30 cm warstwą ziemi urodzajnej (humus zmieszany z nawozem uniwersalnym) i obsiać trawą. Mieszanka traw o drobnym i gęstym ukorzenieniu dostosowana do rodzaju miejsca siewu. Nasiona przysypać mieszanką humusu, torfu i piasku w równych częściach. Teren uwałować i zrosić wodą.Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania
4.2.5.) Wartość części: 44430,70 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następującychkryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) – waga 40 %, Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następującychkryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) – waga 40 %, Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał roboty budowlane w zakresie rozbiórek obiektów budowlanych o łącznej kubaturze tych obiektów nie mniejszej niż 1.000,00 m3 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi co najmniej następujące kwalifikacje tj:a) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 poz. 220),W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty, każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 2 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:1) wykazu robót budowlanych potwierdzającego wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbiórek obiektów budowlanych o łącznej kubaturze tych obiektów nie mniejszej niż 1.000,00 m3, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. co najmniej: a) jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w projektowanych postanowienia umownych stanowiących załącznik do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy