Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg w Gminie Kosakowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY KOSAKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg w Gminie Kosakowo
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-121117c7-a759-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041764
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001095/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Wykonanie bieżących napraw dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych w roku 2021 na terenie Gminy Kosakowo
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formatyplików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z“OBWIESZCZENIEMPREZESARADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszeniajednolitego teksturozporządzeniaRady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,minimalnych wymagańdla rejestrówpublicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej orazminimalnych wymagań dlasystemówteleinformatycznych”.1. Zamawiający rekomenduje wykorzystanieformatów: .pdf .doc.xls.jpg (.jpeg) zeszczególnym wskazaniem na .pdf2. W celu ewentualnej kompresjidanychZamawiający rekomendujewykorzystanie jednego z formatów:1. .zip 2. .7Z3. Wśródformatówpowszechnych a NIE występującychw rozporządzeniu występują: .rar .gif.bmp.numbers.pages.Dokumenty złożone w takich plikachzostaną uznane za złożonenieskutecznie.4.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkościplików podpisywanych profilemzaufanym, który wynosimax10MB,oraz na ograniczenie wielkościplików podpisywanych w aplikacjieDoApp służącej doskładania podpisu osobistego, który wynosi max5MB.5. Ze względu na niskieryzyko naruszeniaintegralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,zamawiający zaleca, w miaręmożliwości,przekonwertowanie plików składających się na ofertę naformat .pdf i opatrzenie ichpodpisemkwalifikowanym PAdES. 6.Pliki w innych formatach niż PDFzaleca się opatrzyćzewnętrznympodpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik zpodpisem przekazywaćłącznie zdokumentem podpisywanym.7.Zamawiającyzaleca aby w przypadkupodpisywania pliku przezkilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymirodzajami podpisównp.osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacjiplików. 8. Zamawiającyzaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowałmożliwość prawidłowegowykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.9. Zaleca się, abykomunikacja zwykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślijwiadomość dozamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.10. Osobą składającą ofertępowinna być osobakontaktowa podawana w dokumentacji. 11.Ofertę należy przygotować z należytąstarannością dlapodmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniemodpowiedniegoodstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenieoferty na 24godziny przed terminem składania ofert/wniosków.12. Podczas podpisywania plikówzaleca sięstosowanie algorytmuskrótuSHA2 zamiast SHA1. 13. Jeśli wykonawca pakuje dokumentynp. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 14.Zamawiającyrekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.Zamawiający zaleca aby niewprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisemkwalifikowanym. Może toskutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie zkoniecznością odrzucenia ofertyw postępowaniu
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U.UE L119 z dnia4maja2016r.,str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Panadanychosobowych jest GMINA KOSAKOWO, 81-198 KOSAKOWO, UL. ŻEROMSKIEGO69;2)administratorwyznaczył Inspektora Danych Osobowych Panią Ewelinę Paszke, z którą można siękontaktowaćpodadresem email: SEKRETARZ@KOSAKOWO.PL, TEL: 58 660-43-153) Pani/Panadaneosoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymzprzedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonymwtrybieprzetargunieograniczonego.4) odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osobylubpodmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74ustawyP.Z.P.5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane ,zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przezokres 4lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowyprzekracza4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązekpodaniaprzezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiemustawowymokreślonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem wpostępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje niebędą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO.8) posiadaPani/Pana) napodstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących(w przypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmierniedużego wysiłkumoże zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mającychna celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub datyzakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowaniaPani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawa do prostowania nie może skutkowaćzmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowywzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjegozałączników);c) na podstawie art. 18RODO prawo żądania odadministratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwaniapostępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawinnej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiejlub państwaczłonkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu :a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawodo usunięciadanych osobowych ;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1lit.cRODO;10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego naniezgodnezRODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką inżynierską, Polskimi Normami, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz zasadami bezpieczeństwa dla korzystających z drogi robót budowlanych związanych z bieżącą naprawą dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych w roku 2021 na terenie Gminy Kosakowo
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.Przedmiotem takiego zamówienia może być przedłużenie trwania umowy, zwiększenie tego samego rodzaju usług, ujętych w wykazie, w zakresie identycznym jak objęte zamówieniem. Zakres zamówienia nie przekroczy wartości 50% zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7