Dostawa oprogramowania w zakresie systemu informacji prawnej dla jednostek prokuratury...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa oprogramowania w zakresie systemu informacji prawnej dla jednostek prokuratury regionu szczecińskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorzów Wielkopolski
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-04-19
  • ZamawiającyProkuratura Okręgowa w Gorzowie Wielkopolskim
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00030183
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oprogramowania w zakresie systemu informacji prawnej dla jednostek prokuratury regionu szczecińskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wielkopolskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569496

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gorzow.po.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-gorzow-wielkopolski

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Regionalna w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363868183

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 153

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-260

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szczecin.pr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/pr-szczecin

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000000419

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stoisława 6

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-952

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prokuratura@szczecin.po.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-szczecin

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000000336

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Andersa 34A

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-950

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: po.koszalin@prokuratura.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-koszalin

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zamawiający, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie:1) Prokuratura Regionalna w Szczecinie, ul. Mickiewicza 153; 71-260 Szczecin , 2) Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wlkp., ul. Moniuszki 2; 66-400 Gorzów Wlkp. , 3) Prokuratura Okręgowa w Koszalinie, ul. Gen. Władysława Andersa 34A; 75-950 Koszalin,4) Prokuratura Okręgowa w Szczecinie, ul. Stoisława 6; 70-952 Szczecin. Strony wyznaczają Prokuraturę Okręgową w Gorzowie Wlkp. jako zamawiającego upoważnionego do przygotowania i przeprowadzenia postępowania oraz udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oprogramowania w zakresie systemu informacji prawnej dla jednostek prokuratury regionu szczecińskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79fdb877-9901-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009037/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oprogramowania w zakresie systemu informacji prawnej dla jednostek prokuratury regionu szczecińskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są wyłącznie poprzez ich złożenie na Platformie Portal Smart PZP (zwanej dalej: „Platformą”).2) Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę.3) Adres Platformy: https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2) Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy i wymagane zapisami SWZ składa się w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3) Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.4) W celu złożenia oferty wykonawca zobowiązany jest założyć na Platformie konto użytkownika, jednocześnie wprowadzając do Platformy swój podmiot. Rejestracja na Platformie dostępna jest po kliknięciu przycisku „Załóż konto”. 5) Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu składania ofert (ewentualna zmiana oferty odbywa się poprzez jej wycofanie oraz złożenie nowej oferty - z uwagi na zaszyfrowanie plików oferty brak jest możliwości edycji złożonej oferty). W tym celu wykonawca loguje się na Platformę, wyszukuje i wybiera dane postępowanie, a następnie po przejściu do zakładki „Oferta”, wycofuje ją przy pomocy przycisku „Wycofaj ofertę”.6) Wykonawca nie może wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.7) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie, ani logowania do Platformy.8) Komunikacja wykonawcy z zamawiającym w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem posiadanego na Platformie konta Użytkownika Zewnętrznego. Dotyczy to w szczególności: przekazywania dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań i wniosków w ramach postępowania.9) Komunikacja zamawiającego z wykonawcą w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem posiadanego na Platformie konta zamawiającego oraz kont jego Użytkowników Wewnętrznych. Dotyczy to w szczególności: przekazywania wezwań i zawiadomień, informacji i odpowiedzi na pytania.10) Zadawanie pytań przez wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”.11) Po otwarciu ofert, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami (w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje) odbywa się za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Korespondencja”.12) Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy. Z uwagi na limit znaków pozostałe wymagania zawarte są w Rozdziale II SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PO VII WB 261.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa uprawnień dla dostępu przez 12 miesięcy (z zastrzeżeniem zapisów Rozdziału X pkt 2 SWZ) do systemu informacji prawnej (zwanego dalej SIP) w trybie:1.1. internetowymWarunki techniczne (Wersja Internet):a) System SIP dostępny w trybie on-line przez Internet oznacza, że:• aplikacja, baza danych i inne oprogramowanie niezbędne do funkcjonowania systemu SIP są zainstalowane na serwerach Wykonawcy;• użytkownicy korzystają z systemu SIP poprzez sieć Internet przy użyciu powszechnie używanych przeglądarek internetowych (np. Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge);b) uprawnienia dostępu on-line przez Internet nie mogą ograniczać liczby użytkowników, którzy będą korzystać z systemu SIP w sposób nierównoczesny. Jedynym ograniczeniem ilościowym dla tej wersji dostępów jest liczba równoczesnych użytkowników korzystających z systemu SIP określona w przedmiocie zamówienia;c) uprawnienia dostępu on-line przez Internet muszą pozwalać na dostęp do systemu SIP z dowolnego adresu IP w Internecie, po autoryzacji użytkownika jedynie poprzez login i hasło (bez instalowanych indywidualnie na urządzeniu dostępowym kluczy licencyjnych), co najmniej takiej liczbie użytkowników równoczesnych, jak określono w przedmiocie zamówienia;d) Wykonawca dostarczy uprawnienia dostępu przez przeglądarkę do narzędzi administracyjnych służących do zarządzania użytkownikami Zamawiającego w systemie SIP;e) aktualizacje systemu SIP na serwerach Wykonawcy, w szczególności jego zawartości merytorycznej, będą realizowane na bieżąco, nie rzadziej niż co tydzień;f) w godzinach od 6 do 24 każdego dnia dostępność Systemu nie może być niższa niż 98% (liczona jako współczynnik czasu dostępności do czasu ogółem, w skali tygodnia).1.2. intranetowymWarunki techniczne (Wersja Intranet):a) system SIP będzie zainstalowany na 4 serwerach w wydzielonej sieci WAN bez dostępu do Internetu po jednym serwerze w Prokuraturze Regionalnej w Szczecinie i w Prokuraturach Okręgowych w Gorzowie Wielkopolskim, Koszalinie i Szczecinie;b) uruchomienie serwera SIP dopuszcza się na serwerowych systemach operacyjnych Windows Server od wersji 2008R2, Linux Debian 5.0, Centos 5.0 i nowszych;c) system operacyjny dedykowany do uruchomienia usługi serwerowej SIP w środowisku wirtualnym musi byś zgodny co najmniej hypervisor-em VMware vSphere Hypervisor 6, Hyper-V Server 2008R2 i nowszym;d) dostęp do aplikacji od strony użytkownika końcowego musi odbywać się z wykorzystaniem sieci LAN/WAN przy użyciu powszechnie używanych przeglądarek internetowych (np. Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge) w najnowszych wersjach oraz dwie wstecz, dostęp użytkownika końcowego do aplikacji SIP musi odbywać się co najmniej w trybie anonimowym (bez konieczności uwierzytelniania);e) aktualizacja systemu SIP prokuratur nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu będzie się odbywała co najmniej on-line przez Internet lub z nośników CD/DVD;f) aktualizacja poszczególnych systemów SIP ma się odbywać za pośrednictwem sieci WAN ze wskazanego serwera aktualizacji zlokalizowanego w sieci WAN prokuratury;g) metoda aktualizacji z wykorzystaniem sieci WAN musi posiadać możliwość definiowania automatycznej aktualizacji z możliwością definiowania częstotliwości jej wykonania, godziny rozpoczęcia, godziny zakończenia oraz wznawiania aktualizacji od stanu, w którym aktualizacja została zatrzymana.1.3 Przeprowadzenie szkoleń z zakresu użytkowania SIPa) Przeprowadzenie szkoleń z zakresu użytkowania SIP realizowane będzie w formie online dla poszczególnych Prokuratur Okręgowych oraz Prokuratury Regionalnej w Szczecinie w grupach nie większych niż 25 osób, w terminach uzgodnionych z poszczególnymi prokuraturami;b) czas szkolenia jednej grupy będzie wynosił min. 2 godziny;c) szkolenia rozpoczną się w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy i zakończą w ciągu 3 miesięcy od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi;d) w przypadku zmiany funkcjonalności SIP w trakcie trwania umowy dostawca systemu sam zainicjuje cykl szkoleń dla poszczególnych prokuratur;e) Ilości szkoleń z zakresu użytkowania SIP dla danej jednostki prokuratury regionu szczecińskiego są uwarunkowane ilością osób w nich uczestniczących i maksymalnie wyniosą:• Prokuratura Regionalnej w Szczecinie- 2• Prokuratury Okręgowej w Koszalinie- 7• Prokuratury Okręgowej w Szczecinie- 1• Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp.-2.Wymagania minimalne dotyczące zawartości merytorycznej i funkcjonalności SIP, a także wymagania dotyczące możliwości wyszukiwania i inne zostały szczegółowo opisane w Rozdziale III SWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA- AKTY PRAWNE

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA- ORZECZNICTWO

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA- PUBLIKACJE PRAWNE, GLOSY I TEZY

4.3.6.) Waga: 25,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto każda, z uprawnieniami dla dostępu do SIP aktywnymi przez okres co najmniej 12 miesięcy od dnia ich dostarczenia- wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od niego Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów– oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego wykazu dostaw oraz dołączonych dowodów– wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy ci mogą spełniać łącznie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu; Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby. 2) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy- według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ; 2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;3) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: Wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2);4) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ; Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z Wykonawców. 5) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ; Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z Wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6) oświadczenie Wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ; Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.3. Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający kieruje do pełnomocnika.4. Wspólnicy spółki cywilnej są Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1- 3.5. Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą co najmniej:1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-19 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy zagraniczni: Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
2021-04-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi pakietowej transmisji danych za pomocą sieci telefonii komórkowej
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi pakietowej transmisji danych za pomocą sieci telefonii komórkowej na okres 24 m-cy wraz z mobilnym routerem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI