Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja modułu „Personel” w zakresie danych nadzorowanych oraz funkcjonalności planowania i rozliczania czasu pracy personelu szpitala systemu SIMPLE ERP .
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoOpole
WojewództwoOpolskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-04-19
ZamawiającyUNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU
Data publikacji ogłoszenia2021-04-09
Numer ogłoszenia2021/BZP 00030268
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00030268 z dnia 2021-04-09
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Modernizacja modułu „Personel” w zakresie danych nadzorowanych oraz funkcjonalności planowania i rozliczania czasu pracy personelu szpitala systemu SIMPLE ERP .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530512391
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
publiczny samodzielny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja modułu „Personel” w zakresie danych nadzorowanych oraz funkcjonalności planowania i rozliczania czasu pracy personelu szpitala systemu SIMPLE ERP .
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006556/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Modernizacja sytemu Simple
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://usk-opole.logintrade.net
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://usk-opole.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem Platformy zakupowej https://usk-opole.logintrade.net; i poczty elektronicznej Zamawiającego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/2-23/233/38/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja modułu „Personel” w zakresie danych nadzorowanych oraz funkcjonalności planowania i rozliczania czasu pracy personelu szpitala systemu SIMPLE ERP .
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji umowy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas asysty uruchomieniowej
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość godzin wsparcia w okresie gwarancyjnym
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres wsparcia gwarancyjnego
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że wykonał , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie co najmniej dwa wdrożenia oprogramowania, wraz z dostawą licencji, funkcjonalności planowania i rozliczania grafików czasu pracy personelu medycznego, w jednostce służby zdrowia, w integracji z systemem kadrowo-płacowym SIMPLE.ERP Personel o łącznej wartości tożsamej z oferowaną wartością przedmiotu zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany określony w załączniku nr 1 przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany określony w załączniku nr 1 przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany określony w załączniku nr 1 przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu Stron wyrażoną wformie pisemnej pod rygorem nieważności, z zachowaniem poniższych postanowień umownych oraz zzachowaniem przepisów powszechnie obowiązującego prawa.2. Nie wyłączając ani nie ograniczają i nie modyfikując okoliczności oraz podstaw zmiany umowywynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, Zamawiający dopuszcza możliwośćzmiany umowy także:1) w zakresie terminu obowiązywania umowy w następujących sytuacjach:a) wystąpienia przyczyn, z powodu których niemożliwe będzie wykonywanie przez Wykonawcę jegozobowiązań w następstwie okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający;b) gdy wystąpi brak możliwości wykonywania przedmiotu umowy z powodu niedopuszczania do jegowykonywania przez uprawniony organ lub nakazania wstrzymania przez uprawniony organwykonywania przedmiotu umowy, z przyczyn, za które ani Zamawiający, ani Wykonawca nie ponosząodpowiedzialności,c) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie zpostanowieniami umowy;2) w zakresie zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w takim przypadku,zmianie ulega cena jednostkowa brutto asortymentu objętego przedmiotem umowy, a cena jednostkowanetto pozostaje bez zmian (Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zmianachstawek podatku VAT w terminie nie dłuższym, niż 3 dni roboczych od daty opublikowania stosownegoaktu prawnego).3) w zakresie nazwy własnej oprogramowania, w tym także jego wersji;4) gdy zostanie wyprodukowana nowsza wersja oprogramowania i z przyczyn niezależnych odWykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów – wówczas dopuszczasię zmianę tych elementów na inne spełniające minimalne wymagania dla przedmiotu Umowy;5) zmianę którejkolwiek z osób wymienionych w Załączniku nr 3 do Umowy — „Wykaz osób", wtrakcie realizacji Umowy, pod warunkiem, że zmiana będzie uzasadniona pisemnie przez Wykonawcęi zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego – a zmiana taka zostanie zaakceptowana wyłączniewtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą nie gorsze niż kwalifikacje idoświadczenie osób wskazanych przez Wykonawcę w ofercie.3. Przez siłę wyższą rozumie się wyjątkowe zdarzenie:1) o charakterze zewnętrznym, na które Strona powołująca nie miała i nie ma wpływu;2) niemożliwe do przewidzenia, przeciw któremu Strona powołująca nie mogła się zabezpieczyć przedzawarciem niniejszej umowy;3) niemożliwe do zapobieżenia, którego Strona nie mogła w racjonalny sposób uniknąć lubprzezwyciężyć przy zastosowaniu normalnych środków ostrożności i dostępnych rozwiązańtechnologicznych;4) którego nie można uznać za wywołane przez drugą Stronę.4. W takim zakresie, w jakim spełnione są warunki wymienione w ust. 3, siła wyższa może obejmować,ale nie ogranicza się do zdarzeń związanych z:1) katastrofalnymi działaniami przyrody, to jest np.: ekstremalnymi temperaturami, powodziami,trzęsieniami ziemi, huraganami, tajfunami lub działaniami wulkanicznymi;2) aktami władzy ustawodawczej lub wykonawczej, to jest np.: wywłaszczeniem mienia;3) zaburzeniami życia zbiorowego, to jest np.: wojnami, w tym wojną domową, aktami terroryzmu,rewolucją, powstaniami, przewrotami cywilnymi lub wojskowymi, zamieszkami, rozruchami, strajkamilub lokautem z udziałem osób innych niż personel Wykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-19 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://usk-opole.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-19 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje ekipy do malowania - Kraków
Lokalizacja zleceniamałopolskie
Data dodania25-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam,
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub ekipy do malowania.
Prace na terenie Krakowa (budynki użyteczności publicznej).
Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.