Modernizacja modułu „Personel” w zakresie danych nadzorowanych oraz funkcjonalności...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja modułu „Personel” w zakresie danych nadzorowanych oraz funkcjonalności planowania i rozliczania czasu pracy personelu szpitala systemu SIMPLE ERP .
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-19
  • ZamawiającyUNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00030268
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Modernizacja modułu „Personel” w zakresie danych nadzorowanych oraz funkcjonalności planowania i rozliczania czasu pracy personelu szpitala systemu SIMPLE ERP .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530512391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 26

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-401

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bernard.pancerz@usk.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

publiczny samodzielny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja modułu „Personel” w zakresie danych nadzorowanych oraz funkcjonalności planowania i rozliczania czasu pracy personelu szpitala systemu SIMPLE ERP .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-950969ca-991f-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006556/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Modernizacja sytemu Simple

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://usk-opole.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://usk-opole.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem Platformy zakupowej https://usk-opole.logintrade.net; i poczty elektronicznej Zamawiającego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/2-23/233/38/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja modułu „Personel” w zakresie danych nadzorowanych oraz funkcjonalności planowania i rozliczania czasu pracy personelu szpitala systemu SIMPLE ERP .

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji umowy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas asysty uruchomieniowej

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość godzin wsparcia w okresie gwarancyjnym

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres wsparcia gwarancyjnego

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że wykonał , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie co najmniej dwa wdrożenia oprogramowania, wraz z dostawą licencji, funkcjonalności planowania i rozliczania grafików czasu pracy personelu medycznego, w jednostce służby zdrowia, w integracji z systemem kadrowo-płacowym SIMPLE.ERP Personel o łącznej wartości tożsamej z oferowaną wartością przedmiotu zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany określony w załączniku nr 1 przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany określony w załączniku nr 1 przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany określony w załączniku nr 1 przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu Stron wyrażoną wformie pisemnej pod rygorem nieważności, z zachowaniem poniższych postanowień umownych oraz zzachowaniem przepisów powszechnie obowiązującego prawa.2. Nie wyłączając ani nie ograniczają i nie modyfikując okoliczności oraz podstaw zmiany umowywynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, Zamawiający dopuszcza możliwośćzmiany umowy także:1) w zakresie terminu obowiązywania umowy w następujących sytuacjach:a) wystąpienia przyczyn, z powodu których niemożliwe będzie wykonywanie przez Wykonawcę jegozobowiązań w następstwie okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający;b) gdy wystąpi brak możliwości wykonywania przedmiotu umowy z powodu niedopuszczania do jegowykonywania przez uprawniony organ lub nakazania wstrzymania przez uprawniony organwykonywania przedmiotu umowy, z przyczyn, za które ani Zamawiający, ani Wykonawca nie ponosząodpowiedzialności,c) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie zpostanowieniami umowy;2) w zakresie zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w takim przypadku,zmianie ulega cena jednostkowa brutto asortymentu objętego przedmiotem umowy, a cena jednostkowanetto pozostaje bez zmian (Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zmianachstawek podatku VAT w terminie nie dłuższym, niż 3 dni roboczych od daty opublikowania stosownegoaktu prawnego).3) w zakresie nazwy własnej oprogramowania, w tym także jego wersji;4) gdy zostanie wyprodukowana nowsza wersja oprogramowania i z przyczyn niezależnych odWykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów – wówczas dopuszczasię zmianę tych elementów na inne spełniające minimalne wymagania dla przedmiotu Umowy;5) zmianę którejkolwiek z osób wymienionych w Załączniku nr 3 do Umowy — „Wykaz osób", wtrakcie realizacji Umowy, pod warunkiem, że zmiana będzie uzasadniona pisemnie przez Wykonawcęi zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego – a zmiana taka zostanie zaakceptowana wyłączniewtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą nie gorsze niż kwalifikacje idoświadczenie osób wskazanych przez Wykonawcę w ofercie.3. Przez siłę wyższą rozumie się wyjątkowe zdarzenie:1) o charakterze zewnętrznym, na które Strona powołująca nie miała i nie ma wpływu;2) niemożliwe do przewidzenia, przeciw któremu Strona powołująca nie mogła się zabezpieczyć przedzawarciem niniejszej umowy;3) niemożliwe do zapobieżenia, którego Strona nie mogła w racjonalny sposób uniknąć lubprzezwyciężyć przy zastosowaniu normalnych środków ostrożności i dostępnych rozwiązańtechnologicznych;4) którego nie można uznać za wywołane przez drugą Stronę.4. W takim zakresie, w jakim spełnione są warunki wymienione w ust. 3, siła wyższa może obejmować,ale nie ogranicza się do zdarzeń związanych z:1) katastrofalnymi działaniami przyrody, to jest np.: ekstremalnymi temperaturami, powodziami,trzęsieniami ziemi, huraganami, tajfunami lub działaniami wulkanicznymi;2) aktami władzy ustawodawczej lub wykonawczej, to jest np.: wywłaszczeniem mienia;3) zaburzeniami życia zbiorowego, to jest np.: wojnami, w tym wojną domową, aktami terroryzmu,rewolucją, powstaniami, przewrotami cywilnymi lub wojskowymi, zamieszkami, rozruchami, strajkamilub lokautem z udziałem osób innych niż personel Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-19 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://usk-opole.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-19 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje ekipy do malowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub ekipy do malowania. Prace na terenie Krakowa (budynki użyteczności publicznej). Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI