Usługa cateringowa - przygotowanie i dostarczanie obiadów dwudaniowych-szkoła, śniadań...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa cateringowa - przygotowanie i dostarczanie obiadów dwudaniowych-szkoła, śniadań przedszkolakom, obiadów przedszkolakom, kolacji i śniadań w internacie dla dzieci i młodzieży w Zespole Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Bobrowie w okresie od 1.01.2020r. do 31.08.2020r. dla następujących placówek oświatowych wchodzących w skład ZPET w Bobrowie: ul. Seminaryjna 2,ul. Parkowa 2 , ul. Złocieniecka 25- Filia Szkoły Podstawowej Specjalnej w Drawsku Pom i Czaplinku, Przedszkole Specjalne w Drawsku Pom, Internat w Złocieńcu - ZPET w Bobrowie, Przedszkole Specjalne w Czaplinku – ul. Wałecka 57 i Parkowa 2.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZłocieniec
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-12-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Bobrowie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-16
  • Numer ogłoszenia636430-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 636430-N-2019 z dnia 2019-12-16 r.

Zespół Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Bobrowie: Usługa cateringowa - przygotowanie i dostarczanie obiadów dwudaniowych-szkoła, śniadań przedszkolakom, obiadów przedszkolakom, kolacji i śniadań w internacie dla dzieci i młodzieży w Zespole Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Bobrowie w okresie od 1.01.2020r. do 31.08.2020r. dla następujących placówek oświatowych wchodzących w skład ZPET w Bobrowie: ul. Seminaryjna 2,ul. Parkowa 2 , ul. Złocieniecka 25- Filia Szkoły Podstawowej Specjalnej w Drawsku Pom i Czaplinku, Przedszkole Specjalne w Drawsku Pom, Internat w Złocieńcu - ZPET w Bobrowie, Przedszkole Specjalne w Czaplinku – ul. Wałecka 57 i Parkowa 2.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Bobrowie, krajowy numer identyfikacyjny 36211643000000, ul.   , 78-520  Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 671 463, e-mail soswbobrowo@interia.pl, faks 943 671 463.
Adres strony internetowej (URL): www.soswbobrowo.edupage.org
Adres profilu nabywcy: http://bip.sosw.powiatdrawski.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://bip.sosw.powiatdrawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip.sosw.powiatdrawski.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.sosw.powiatdrawski.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa - przygotowanie i dostarczanie obiadów dwudaniowych-szkoła, śniadań przedszkolakom, obiadów przedszkolakom, kolacji i śniadań w internacie dla dzieci i młodzieży w Zespole Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Bobrowie w okresie od 1.01.2020r. do 31.08.2020r. dla następujących placówek oświatowych wchodzących w skład ZPET w Bobrowie: ul. Seminaryjna 2,ul. Parkowa 2 , ul. Złocieniecka 25- Filia Szkoły Podstawowej Specjalnej w Drawsku Pom i Czaplinku, Przedszkole Specjalne w Drawsku Pom, Internat w Złocieńcu - ZPET w Bobrowie, Przedszkole Specjalne w Czaplinku – ul. Wałecka 57 i Parkowa 2.
Numer referencyjny: ZPET.3.2019.KI
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa Usługa cateringowa - przygotowanie i dostarczanie obiadów dwudaniowych-szkoła, śniadań przedszkolakom, obiadów przedszkolakom, kolacji i śniadań w internacie dla dzieci i młodzieży w Złocieńcu w Zespole Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Bobrowie w okresie od 1.01.2020r. do 31.08.2020r. dla następujących placówek oświatowych wchodzących w skład ZPET w Bobrowie: ul. Seminaryjna 2,ul.Złocieniecka 25, ul.Parkowa 2- Filia Szkoły Podstawowej Specjalnej w Drawsku Pom i Czaplinku, Przedszkole Specjalne w Drawsku Pom, Internat w Złocieńcu - ZPET w Bobrowie, Przedszkole Specjalne w Czaplinku – ul. Wałecka 57 i Parkowa 2..Przygotowanie z usługą wydawania posiłków obiadowych-1. dwudaniowych na ZPET w Bobrowie od poniedziałku do piątku,2. śniadań dla przedszkolaków, obiadów dwu daniowych, podwieczorków dla grup przedszkolnych w godzinach zgodnie z odrębnymi ustaleniami,3.- śniadań i kolacji w internacie w Złocieńcu w ZPET w Bobrowie w okresie od 01 stycznia 2020 roku do 31 sierpnia 2020 roku z konsumpcją w stołówkach wyznaczonych przez dyrektora placówki . LP. RODZAJ POSIŁKU SZCZEGÓŁOWY OPIS 1.Zupa Obiad typu zupa z „wkładką”: pożywna zupa z „wkładką w postaci mięsa lub kiełbasy + świeże pieczywo bez ograniczeń 2.Drugie danie + kompot ziemniaki/makaron/ryż/kasza oraz mięso/ryba i surówka/gotowane warzywa + kompot/woda z sokiem. Drugie danie mogą stanowić: pierogi, naleśniki, krokiety, kopytka, makaron z sosem warzywno – mięsnym/owocowym lub inne równoważne, zaproponowane przez wykonawcę 3.Pełny posiłek Pozycja 1 + 2 tabeli (w tym kompot) 4.Śniadanie -kolacja (śniadanie, kolacja ( o wartości kalorycznej minimum od 1800-2500 kalorii) dla uczniów z ZPET w Bobrowie)- urozmaicone Waga posiłków powinna się wynosić: zupa – 400 g, ziemniaki/makaron/ryż/kasza – 200 g, mięso/ryba – 100 g, surówka/gotowane warzywa – 100 g, pierogi, naleśniki, krokiety, kopytka, makaron z sosem warzywno – mięsnym/owocowym – 200 g. Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego posiłku. Zamawiający zastrzega, że: - 3 dni w tygodniu winno być danie mięsne; - 1 dzień w tygodniu winno być danie rybne; - 1 dni w tygodniu winny być dania typu: pierogi, naleśniki, krokiety, kopytka, makaron z sosem warzywno-mięsnym/owocowym lub inne równoważne zaproponowane przez wykonawcę; - raz w tygodniu zostanie podana porcja ciasta nie mniejsza niż 150 g jako dodatek do posiłku. Ponadto do posiłków mają być podawane naprzemiennie w danym tygodniu surówki i jarzyny gotowane. W tym samym tygodniu rodzaj surówki lub jarzyn nie może się powtórzyć. Do posiłków co najmniej dwa razy w tygodniu maja być podawane ziemniaki, w pozostałych dniach może być kasza, ryż itp. (obowiązek ten nie dotyczy dni, w których podawane będą dania typu naleśniki, kopytka, pierogi, itp.) - obiady i śniadania dla przedszkolaków jak powyżej ale z odrębną gramaturą Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia jadłospisu do wglądu na kolejny tydzień, najpóźniej w piątek przed rozpoczęciem kolejnego tygodnia, wraz z podaniem kaloryczności posiłków w miejscu wydawania posiłków. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany jadłospisu, w przypadku nie spełnienia warunków określonych powyżej oraz innych nieprawidłowości. Szacunkowa liczba posiłków mieści się w przedziale od 1 do 70 dziennie- liczba obiadów, śniadań przedszkolnych, obiadów dwudaniowych w przedszkolu , śniadań i kolacji w internacie każdorazowo jest uzgadniana telefonicznie przez osoby wyznaczone przez zamawiającego i wykonawcę i nie ma wartości stałej. Wykonawca ustali z Dyrektorem bądź osobami przez niego upoważnionymi dokładne terminy dostarczeni posiłków. 4) Wykonawca jest zobowiązany przedstawiać Dyrektorowi ZPET w Bobrowie jadłospis na 5 dni z wyprzedzeniem 2-dniowym, z uwzględnieniem posiłków w przedstawionego w ofercie menu oraz kalorycznością potraw. 5) Wykonawca będzie dostarczać posiłki własnym transportem (samochód spełniający wymogi sanitarno-techniczne do przewozu żywności), na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne). Wykonawca zadba o czystość termosów, w których odbywać się będzie transport posiłków. Surówki powinny być dostarczane w oddzielnych pojemnikach. Wykonawca poniesie koszty załadunku i rozładunku wszystkich posiłków. 6) Dla potrzeb badań żywności przez Sanepid codziennie do ze szkoły obowiązkowo należy dostarczyć próbki każdej składowej części potrawy w tym zup , mięs , potraw mięsnych i rybnych , jarzyn gotowanych ,sosów potraw mącznych , sałatek , surówek, wyrobów garmażeryjnych wędlin i wyrobów wędliniarskich ( w jednym kawałku ) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz.U. Nr 80, poz, 545 ze zm.) 7) Wykonawca codziennie zapewni naczynia oraz sztućce dla dożywianych dzieci w szkole,internacie,przedszkolu 8) Do obowiązków Wykonawcy należy codzienny odbiór brudnych naczyń i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. 9) Wydawanie posiłków dzieciom po stronie wykonawcy. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność i jakość zamawianego posiłku. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę. 13) Nadzór nad jakością i prawidłowością dostarczonych posiłków ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia sprawować będzie ze strony Zamawiającego osoba odpowiedzialna z danej szkoły wskazana z imienia i nazwiska przez Dyrektora szkoły, która może odmówić ich przyjęcia. Wykonawca zapewni wyżywienie na podstawie przedstawionych przez rodzica/prawnego opiekuna diet .

II.5) Główny kod CPV: 55321000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
55524000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01   lub zakończenia: 2020-08-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-01-01 2020-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale IV, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art.25 ust.1 pkt.3 ustawy PZP Wykonawca obowiązany jest złożyć: a)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), składa każdy ze współwykonawców. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, zaświadczenie składa również każdy z podwykonawców. b) aktualne zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), składa każdy ze współwykonawców. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, zaświadczenie składa każdy z podwykonawców.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast warunek określony w punkcie 3 mogą spełniać łącznie. Nie może również podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp podmiot, na zasobach, którego polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, o ile podmiot ten będzie brał udział w realizacji części zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają wiedzę i doświadczenie. Zamawiający uzna, warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert tj. od 01.01.2016- 31.10.2019, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, w którym wykaże i udokumentuje należyte wykonanie usług tj. min. dwie usługi analogiczne do przedmiotu zamówienia tj. dożywianiu dzieci lub usługi prowadzenia stołówki, lokalu gastronomicznego : - min. 120 osobowych przez okres ciągły minimum 4 miesięcy W przypadku gdy usługi wykonane zostały u Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Zamawiający nie żąda załączenia wykazu usług nienależycie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu winien załączyć poświadczenie, z tym że w odniesieniu do wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie jest wstanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej, winien załączyć oświadczenie. W przypadku gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości na podstawie złożonego wykazu usług, czy poświadczeń, bądź innych dokumentów co do należytego wykonania umowy, może on zwrócić się do właściwego podmiotu na rzecz którego usługi zostały wykonane, o przedłożenie informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje minimum 1 środkiem transportu przeznaczonym do przewozu przygotowanych posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności przez Państwowego Inspektora Sanitarnego - poświadczone odpowiednim dokumentem. Na potwierdzenie dysponowania wskazanym przez Wykonawcę środkiem transportu, przedłoży on wraz z oświadczeniem stanowiącym do SWIZ kserokopię dowodu rejestracyjnego pojazdu Wykonawca może polegać na potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 80,00
Doświadczenie w prowadzeniu zakładu żywienia zbiorowego 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-24, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę stoły i krzesła dla 21 osób na przyjęcie komunijne- Choszczno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę stoły i krzesła dla 21 osób na przyjęcie komunijne w ogrodzie. Uroczystość odbędzie się 26.05 w Choszcznie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI