Dożywianie dzieci i osób dorosłych na terenie gminy Zbuczyn w 2020 r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dożywianie dzieci i osób dorosłych na terenie gminy Zbuczyn w 2020 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZbuczyn
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-12-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zbuczynie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-17
  • Numer ogłoszenia637112-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 637112-N-2019 z dnia 2019-12-17 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zbuczynie: Dożywianie dzieci i osób dorosłych na terenie gminy Zbuczyn w 2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zbuczynie, krajowy numer identyfikacyjny 51835770000000, ul. ul. Jana Pawła II nr 1  , 08-106  Zbuczyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 641 63 21, e-mail gops@zbuczyn.pl, faks 25 641 63 90.
Adres strony internetowej (URL): www.gopszbuczyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gopszbuczyn.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gopszbuczyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci i osób dorosłych na terenie gminy Zbuczyn w 2020 r.
Numer referencyjny: GOPS.252.3.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci i osób dorosłych na terenie gminy Zbuczyn: 1) Dożywianie dzieci i dorosłych w ramach Programu „Posiłek w szkole i w domu”  Szkoła Podstawowa w Zbuczynie - dożywianie dla 45 uczniów - 6 200 posiłków.  Szkoła Podstawowa w Krzesku - Królowa Niwa - dożywianie dla 60 uczniów – 8 400 posiłków.  Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Borkach Wyrkach, Niepubliczne Przedszkole w Borkach Wyrkach - dożywianie dla 15 uczniów – 2 100 posiłków.  Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Ługach Wielkich, Niepubliczne Przedszkole w Ługach Wielkich - dożywianie dla 25 uczniów – 3 100 posiłków.  Szkoła Podstawowa w Czuryłach, Niepubliczne Przedszkole w Cielemęcu 23 uczniów – 3 100 posiłków.  Niepubliczna Szkoła Podstawowa, Niepubliczne Przedszkole w Izdebkach - Kosnach - dożywianie dla 15 uczniów – 2 100 posiłków.  Szkoła Podstawowa w Dziewulach, Niepubliczne Przedszkole w Dziewulach - dożywianie dla 42 uczniów – 5 600 posiłków.  Szkoła Podstawowa w Borkach Kosach, Niepubliczne Przedszkole w Borkach Kosach - dożywianie dla 20 uczniów – 2 700 posiłków,  osób dorosłych – dożywiania 5 osób – 700 posiłków 2) Dożywianie uczestników Dziennego Domu Senior+ w Zbuczynie - dożywianie dla 16 osób – 4 000 posiłków 4. Pozostałe dane dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany w trakcie realizacji zamówienia liczby osób dożywianych tj. zmniejszenie jak i zwiększenie ilości osób, pod warunkiem że ogólna wartość umowy nie ulegnie zwiększeniu. Wykonawca otrzymuje od Zamawiającego listę osób objętych dożywianiem, która zawiera następujące dane: imię i nazwisko osoby, adres zamieszkania, a w przypadków uczniów również imię rodzica, klasa. 2) Zamawiający w trakcie trwania zamówienia będzie na bieżąco przekazywał Wykonawcy w formie pisemnej/telefonicznej lub e-mail zmiany dotyczące osób korzystających z dożywiania tj. zgłoszenie nowej osoby do dożywiania lub rezygnacja osoby z dożywiania. 3) Dożywienie osób, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej z uwzględnieniem przerw w nauce (ferie, wakacje, przerwy świąteczne itp.). Dożywienie osób, o których mowa w ust. 3 pkt. 2 niniejszego rozdziału odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni robocze w wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo, iż ponosi opłatę za faktycznie wydane posiłki dla poszczególnych osób wg przekazanych przez Zamawiającego list osób objętych dożywianiem. Wykonawca powinien ująć w cenie, ryzyko związane z nieobecnością uczniów w szkole i osób w Dziennym Domu Senior+. 5) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu faktury wraz z listą osób korzystających z dożywiania, która zawiera następujące dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania a w przypadku uczniów imię rodzica, klasa oraz liczba wydanych posiłków. Lista powinna być potwierdzona przez Dyrektora danej szkoły w przypadku Dziennego Domu Senior+ przez Kierownika Domu. 5. Obowiązki Wykonawcy: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) sporządzanie posiłku "od surowca do gotowego wyrobu", 2) dostarczanie do miejsca docelowego posiłków pojazdem posiadającym odpowiednie zezwolenia właściwego inspektora sanitarnego do przewozu żywności w hermetycznie zamykanych termosach izotermicznych, 3) wydawanie posiłków: - w przypadku osób, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału należy rozumieć jako rozdysponowanie ich na poszczególne osoby na zestawach obiadowych znajdujących się w każdej ze szkół, zmycie naczyń, wyparzenie ich i przygotowanie ich do użytku na następny dzień, - w przypadku osób, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału należy rozumieć jako dostarczenie ich w jednorazowych pojemnikach do siedziby Dziennego Domu Senior+. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące posiłków: 1) Każdy posiłek będzie się składał z dwóch ciepłych dań tj. pierwsze i drugie danie oraz deseru. Pierwsze danie - zupy: kalafiorowa; ogórkowa; jarzynowa; koperkowa; pomidorowa z ryżem i makaronem; pieczarkowa; krupnik; barszcz ukraiński; rosół z makaronem; fasolowa; kapuśniak; warzywna. Drugie danie - m.in. gulasz z kaszą jęczmienną, pyzy z mięsem i soczewicą, pulpet w sosie pomidorowym z ziemniakami, kotlet drobiowy z ryżem, ryba z ziemniakami, sos z mięsa mielonego z makaronem, kotlet schabowy z ziemniakami, bigos z ziemniakami, kotlet pożarski z ziemniakami, pierogi z kapustą i grzybami, gołąbki w sosie pomidorowym z ziemniakami, kurczak pieczony z ryżem, gulasz pomidorowy z ryżem, kotlet mielony z pieca z ziemniakami, pierogi z mięsem, kotlet z piersi kurczaka z ziemniakami, pierogi z białym serem i jogurtem, kluski śląskie z sosem pieczarkowy, Surówki - m.in. buraczki; surówka warzywna, marchewka z chrzanem, surówka z białej kapusty, pora, czerwonej kapusty, selera; ogórek kwaszony; marchewka z groszkiem; surówka z kiszonej kapusty, Deser - kompot z owoców; Owoce - nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu. 2) Posiłek nie może występować częściej w jadłospisie niż jeden raz w tygodniu i nie rzadziej niż raz w miesiącu. 3) Posiłki muszą spełniać normy żywieniowe obowiązujące dla określonej grupy wiekowej - dzieci w wieku przedszkolnym, szkoły podstawowej i osoby dorosłe. Należy mieć na uwadze odpowiedni dobór wartości odżywczych i zapotrzebowanie energetyczne dla tej grupy wiekowej. 4) Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej oraz z przestrzeganiem wszelkich wymogów sanitarnych dla żywienia zbiorowego. 5) Posiłki muszą być przygotowane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywości i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). 6) Posiłki muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Produkcja, przechowywanie, dostarczanie i wydawanie powinno odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych. 7) Zamawiający zastrzega aby wyroby mięsne nie były podawane w dni postne. 8) Zamawiający nie dopuszcza aby w ciągu jednego tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. Przez posiłek rozumie się pierwsze i drugie danie. 9) Posiłki powinny być dostarczane do każdej z placówek w godz. 10.00-13.00 własnym transportem w hermetycznie zamykanych termosach izotermicznych. Wykonawca w ww. godzinach zapewnia możliwość pobrania posiłku w każdej z placówek. 10) Dostawca każdorazowo, z tygodniowym wyprzedzeniem, przedłoży dyrektorom poszczególnych szkół, oraz kierownikowi Dziennego Domu Senior+ jadłospis na kolejne 2 tygodnie, celem akceptacji. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzania zmian w jadłospisie wprowadzanych przez dyrektorów szkół i kierownika Dziennego Domu Senior+.

II.5) Główny kod CPV: 55523100-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
55523100-3
55321000-6
55520000-1
55521200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada decyzję właściwego terenowego inspektora sanitarnego zatwierdzającego działalność w zakresie sporządzania posiłków obiadowych do placówek oświatowo - wychowawczych "od surowca do gotowego wyrobu", 2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada decyzję właściwego terenowego inspektora sanitarnego zatwierdzającego działalność cateringową w zakresie dowożenia i dystrybucji posiłków obiadowych do placówek oświatowo - wychowawczych w hermetycznie zamykanych termosach izotermicznych odpowiednim pojazdem, 3) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada zaświadczenie właściwego terenowego inspektora sanitarnego o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów państwowej inspekcji sanitarnej dotyczącej sporządzania posiłków "od surowca do gotowego wyrobu", dowożenia i dystrybucji posiłków do placówek oświatowo - wychowawczych odpowiednim pojazdem.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada odpowiednie zaplecze techniczne do wykonania zamówienia tj. posiada odpowiednie zaplecze techniczne do wytworzenia odpowiedniej ilości posiłków (podać adres) spełniające wymogi sanitarno – epidemiologiczne, wyposażone w sprzęt gastronomiczny (podać nr zezwolenia odpowiedniej stacji sanitarno – epidemiologicznej). 1) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada kadrę zdolną do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą odpowiednie aktualne badania sanitarno - epidemiologiczne. 2) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonywał z należytą starannością usługi, tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, nazwy i adresu Zleceniodawcy, termin realizacji a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (referencje, podziękowania, opinie). Wykonawca wykaże, że w okresie maksymalnie 12 miesięcy wykonał co najmniej jedną usługę dostarczania posiłków do placówek oświatowo – wychowawczych lub innych punktów zbiorowego żywienia w ilości co najmniej 25 000 posiłków na wartość ogólną usługi co najmniej 140 000,00 zł. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
odległość dowożenia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-27, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kucharki na komunię w dniu 19 maj 2024- Stromiec
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kucharki na komunię w dniu 19 maj 2024- 80 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI