Program "Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno–rehabilitacyjno–opiekuńczego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Program "Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno–rehabilitacyjno–opiekuńczego w 2020 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZłocieniec
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Bobrowie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-16
  • Numer ogłoszenia636550-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 636550-N-2019 z dnia 2019-12-16 r.

Zespół Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Bobrowie: Program "Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno–rehabilitacyjno–opiekuńczego w 2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Bobrowie, krajowy numer identyfikacyjny 36211643000000, ul.   , 78-520  Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 671 463, e-mail soswbobrowo@interia.pl, faks 943 671 463.
Adres strony internetowej (URL): https://soswbobrowo.edupage.org/
Adres profilu nabywcy: https://soswbobrowo.edupage.org/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Program "Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno–rehabilitacyjno–opiekuńczego w 2020 r.
Numer referencyjny: ZPET.4.2019.KI
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie podzielone zostało na 42 części, polega na realizacji godzin edukacyjnych z dziećmi od 0 do momentu pójscia do szkoły podstawowej, zajęcia maja charakter indywidualny i grupowy : Część 1 – Indywidualne zajęcia z logopedą ( 200 godzin) Część 2 – Indywidualne zajęcia z logopedą ( 150 godzin) Część 3 – Indywidualne zajęcia z logopedą ( 150 godzin) Część 4 – Indywidualne zajęcia z logopedą (200 godzin) Część 5 – Indywidualne zajęcia z logopedą (200 godzin) Część 6 – Indywidualne zajęcia z logopedą (100 godzin) Część 7 – Indywidualne zajęcia z logopedą (100 godzin) Część 8 – Indywidualne zajęcia z logopedą (100 godzin) Część 9 – Indywidualne zajęcia z logopedą (100 godzin) Część 10 – Indywidualne zajęcia z logopedą (100 godzin) Część 11 – Indywidualne zajęcia z logopedą (100 godzin) Część 12 – Indywidualne zajęcia z neurologopedą (100 godzin) Część 13 – Diagnoza i doradztwo (200 godzin) Część 14 – Diagnoza i doradztwo (160 godzin) Część 15 – Diagnoza i doradztwo (160 godzin) Część 16 – Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnym (100 godzin) Część 17 – Zajęcia w ramach dogoterapii (200 godzin) Część 18 – Zajęcia w ramach dogoterapii (200 godzin) Część 19 – Indywidualna terapia integracji sensorycznej (200 godzin) Część 20 – Indywidualna terapia integracji sensorycznej (200 godzin) Część 21 – Indywidualne zajęcia z tyflopedagogiem (100 godzin) Część 22 – Indywidualne zajęcia z psychologiem dla dzieci i jego rodziny (100 godzin) Część 23 – Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnym (100 godzin) Część 24 – Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnym (100 godzin) Część 25 – Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnym (100 godzin) Część 26 – Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnym (200 godzin) Część 27 – Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnym (200 godzin) Część 28 – Indywidualne zajęcia z gimnastyki korekcyjnej (150 godzin) Część 29 – Indywidualne zajęcia z gimnastyki korekcyjnej (150 godzin) Część 30 – Indywidualne zajęcia z rehabilitantem ruchowym (150 godzin) Część 31 – Indywidualne zajęcia z rehabilitantem ruchowym (150 godzin) Część 32 – Indywidualne zajęcia z rehabilitantem ruchowym (150 godzin) Część 33 – Indywidualne zajęcia z rehabilitantem ruchowym ( 50 godzin) Część 34 – Indywidualne zajęcia z biofeedback (100 godzin) Część 35 – Terapia behawioralna oraz stosowana analiza zachowań w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz z zespołem Aspergera. (100 godzin) Część 36 – Terapia behawioralna oraz stosowana analiza zachowań w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz z zespołem Aspergera. (100 godzin) Część 37 – Terapia behawioralna oraz stosowana analiza zachowań w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz z zespołem Aspergera. (100 godzin) Część 38 – Terapia behawioralna oraz stosowana analiza zachowań w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz z zespołem Aspergera. (100 godzin) Część 39 – Techniki umiejętności społecznych (50 godzin) Część 40 – Techniki umiejętności społecznych (50 godzin) Część 41 - Zajęcia z rytmiki ( 100 godzin) Część 42 – Konsultacje lekarskie ( 300 godzin)

II.5) Główny kod CPV: 80340000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
85312500-4
85142100-7
85121270-6
85140000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-02   lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-01-02 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: , godzina: ,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Indywidualne zajęcia z logopedą ( maksymalnie 200 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykształcenie wyższe z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym/ wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe. Zamówienie na usługi społeczne polegające na przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole z terenu Powiatu Drawskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85121270-6, 85140000-2, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Indywidualne zajęcia z logopedą
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykształcenie wyższe z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym/ wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe. Zamówienie na usługi społeczne polegające na przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole z terenu Powiatu Drawskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85142100-7, 85121270-6, 85140000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Indywidualne zajęcia z logopedą
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykształcenie wyższe z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym/ wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe. Zamówienie na usługi społeczne polegające na przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole z terenu Powiatu Drawskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85121270-6, 85140000-2, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Indywidualne zajęcia z logopedą
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykształcenie wyższe z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym/ wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe. Zamówienie na usługi społeczne polegające na przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole z terenu Powiatu Drawskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85121270-6, 85140000-2, 85142100-7, 85312500-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Indywidualne zajęcia z logopedą ( 200 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykształcenie wyższe z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym/ wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe. Zamówienie na usługi społeczne polegające na przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole z terenu Powiatu Drawskiego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85121270-6, 85140000-2, 85142100-7, 85312500-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Indywidualne zajęcia z logopedą ( 100 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykształcenie wyższe z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym/ wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe. Zamówienie na usługi społeczne polegające na przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole z terenu Powiatu Drawskiego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85121270-6, 85140000-2, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Indywidualne zajęcia z logopedą ( 100 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykształcenie wyższe z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym/ wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe. Zamówienie na usługi społeczne polegające na przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole z terenu Powiatu Drawskiego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85121270-6, 85140000-2, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Indywidualne zajęcia z logopedą ( 100 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykształcenie wyższe z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym/ wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe. Zamówienie na usługi społeczne polegające na przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole z terenu Powiatu Drawskiego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Indywidualne zajęcia z logopedą ( 100 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykształcenie wyższe z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym/ wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe. Zamówienie na usługi społeczne polegające na przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole z terenu Powiatu Drawskiego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Indywidualne zajęcia z logopedą ( 100 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykształcenie wyższe z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym/ wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe. Zamówienie na usługi społeczne polegające na przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole z terenu Powiatu Drawskiego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Indywidualne zajęcia z logopedą ( 100 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykształcenie wyższe z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym/ wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe. Zamówienie na usługi społeczne polegające na przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole z terenu Powiatu Drawskiego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85121270-6, 85140000-2, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Indywidualne zajęcia z neurologopedą
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu neurologopedii c) co najmniej 100h doświadczenia w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera d) co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie przedmiotowych zajęć
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85121270-6, 85140000-2, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Diagnoza i doradztwo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykształcenie wyższe z zakresu z przygotowaniem pedagogicznym/ wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe. Zamówienie na usługi społeczne polegające na przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole z terenu Powiatu Drawskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Diagnoza i doradztwo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykształcenie wyższe z zakresu z przygotowaniem pedagogicznym/ wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe. Zamówienie na usługi społeczne polegające na przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole z terenu Powiatu Drawskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Diagnoza i doradztwo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykształcenie wyższe z zakresu z przygotowaniem pedagogicznym/ wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe. Zamówienie na usługi społeczne polegające na przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole z terenu Powiatu Drawskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnym (maksymalnie 100 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki specjalnej, c) co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera, d) co najmniej 100h doświadczenia w zakresie przedmiotowych zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Zajęcia w ramach dogoterapii (maksymalnie 200 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy z uprawnieniami w formie ukończonego kursu lub szkolenia w zakresie trenera psów lub instruktora szkolenia psów. Wymóg odnosi się do każdej osoby bezpośrednio wykonującej usługi będące przedmiotem niniejszego zapytania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Zajęcia w ramach dogoterapii (maksymalnir 200 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy z uprawnieniami w formie ukończonego kursu lub szkolenia w zakresie trenera psów lub instruktora szkolenia psów. Wymóg odnosi się do każdej osoby bezpośrednio wykonującej usługi będące przedmiotem niniejszego zapytania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Indywidualna terapia integracji sensorycznej (maksymalnie 200godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu integracji sensorycznej, c) co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera, d) co najmniej 100h doświadczenia w zakresie przedmiotowych zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Indywidualna terapia integracji sensorycznej (maksymalnie 200godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu integracji sensorycznej, c) co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera, d) co najmniej 100h doświadczenia w zakresie przedmiotowych zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Indywidualne zajęcia z tyflopedagogiem (maksymalnie 100 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu tyflopedagogiki c) co najmniej 100h doświadczenia w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera d) co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w zakresie przedmiotowych zajęć
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Indywidualne zajęcia z psychologiem dla dziecka i jego rodziny(maksymalnie 100godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykształcenie – wyższe z zakresu psychologii b) co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną/autyzmem/zespołem Aspergera/ niepełnosprawnością wzroku/słuchu c) co najmniej 100h doświadczenia w prowadzeniu zajęć z małym dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną/ruchową/wzrokową/słuchową/autyzmem/Zespołem Aspergera i jego rodziną w zakresie przedmiotowych zajęć
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnym( maksymalnie 100 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki specjalnej, c) co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera, d) co najmniej 100h doświadczenia w zakresie przedmiotowych zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnym(maksymalnie 100 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki specjalnej, c) co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera, d) co najmniej 100h doświadczenia w zakresie przedmiotowych zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnym (maksymalnie 100 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki specjalnej, c) co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera, d) co najmniej 100h doświadczenia w zakresie przedmiotowych zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnym (maksymalnie 200 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki specjalnej, c) co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera, d) co najmniej 100h doświadczenia w zakresie przedmiotowych zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27 Nazwa: Indywidualne zajęcia z pedagogiem specjalnym (maksymalnie 200 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki specjalnej, c) co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera, d) co najmniej 100h doświadczenia w zakresie przedmiotowych zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28 Nazwa: Indywidualne zajęcia z gimnastyki korekcyjnej (maksymalnie 150 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej, c) co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera, d) co najmniej 100h doświadczenia w zakresie przedmiotowych zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29 Nazwa: Indywidualne zajęcia z gimnastyki korekcyjnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej, c) co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera, d) co najmniej 100h doświadczenia w zakresie przedmiotowych zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30 Nazwa: Indywidualne zajęcia z rehabilitantem ruchowym (masymalnie 150 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykształcenie wyższe z zakresu rehabilitacji ruchowej/wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i studia podyplomowe z zakresu rehabilitacji ruchowej b) co najmniej 100h doświadczenia w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową c) co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu rehabilitacji ruchowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 31 Nazwa: Indywidualne zajęcia z rehabilitantem ruchowym (masymalnie 150 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykształcenie wyższe z zakresu rehabilitacji ruchowej/wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i studia podyplomowe z zakresu rehabilitacji ruchowej b) co najmniej 100h doświadczenia w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową c) co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu rehabilitacji ruchowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 32 Nazwa: Indywidualne zajęcia z rehabilitantem ruchowym (masymalnie 150 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykształcenie wyższe z zakresu rehabilitacji ruchowej/wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i studia podyplomowe z zakresu rehabilitacji ruchowej b) co najmniej 100h doświadczenia w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową c) co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu rehabilitacji ruchowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 33 Nazwa: Indywidualne zajęcia z rehabilitantem ruchowym (maksymalnie 50 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykształcenie wyższe z zakresu rehabilitacji ruchowej/wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i studia podyplomowe z zakresu rehabilitacji ruchowej b) co najmniej 100h doświadczenia w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową c) co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu rehabilitacji ruchowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 34 Nazwa: Indywidualne zajęcia z biofeedback (maksymalnie 100 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy z wyższym wykształceniem pedagogicznym oraz ukończonym kursem EEG Biofeedback I stopnia. Wymóg odnosi się do każdej osoby bezpośrednio wykonującej usługi będące przedmiotem niniejszego zapytania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 35 Nazwa: Terapia behawioralna oraz stosowana analiza zachowań w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz z zespołem Aspergera (maksymalnie 100 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a)wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym b)studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z terapii behawioralnej itp. c) co najmniej 100h doświadczenia w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnościami
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 36 Nazwa: Terapia behawioralna oraz stosowana analiza zachowań w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz z zespołem Aspergera.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a)wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym b)studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z terapii behawioralnej itp. c) co najmniej 100h doświadczenia w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnościami
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 37 Nazwa: Terapia behawioralna oraz stosowana analiza zachowań w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz z zespołem Aspergera (maksymalnie 100 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a)wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym b)studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z terapii behawioralnej itp. c) co najmniej 100h doświadczenia w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnościami
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 38 Nazwa: Terapia behawioralna oraz stosowana analiza zachowań w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz z zespołem Aspergera (maksymalnie 100 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a)wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym b)studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z terapii behawioralnej itp. c) co najmniej 100h doświadczenia w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnościami
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 39 Nazwa: Techniki umiejętności społecznych (maksymalnie 50godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a)wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym b) uprawnienia do prowadzenia TUS- poświadczone odpowiednim dokumentem np. kurs c) co najmniej 100h doświadczenia w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnościami
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 40 Nazwa: Techniki umiejętności społecznych (maksymalnie 50godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a)wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym b) uprawnienia do prowadzenia TUS- poświadczone odpowiednim dokumentem np. kurs c) co najmniej 100h doświadczenia w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnościami
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 41 Nazwa: Zajęcia z rytmiki (maksymalnie 100 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a)wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym b) uprawnienia do prowadzenia zajęć muzycznych c) co najmniej 100h doświadczenia w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnościami
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 42 Nazwa: Konsultacje lekarskie (maksymalnie 300 godzin)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykształcenie medyczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80340000-9, 85312500-4, 85140000-2, 85121270-6, 85142100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością 10,00
cena całkowita brutto dla danej części zamówienia 60,00
doświadczenie w prowadzeniu poszczególnych typów zajęć 10,00
przygotowanie do pracy z małym dzieckiem 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie makijażu i fryzury na wesele z dojazdem - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie makijaż i fryzura na wesele z dojazdem 15 czerwca. Nie jestem wymagająca jeśli chodzi o fryzurę (delikatne loki). Mieszkam na Pradze północ. Proszę o przesłanie oferty cenowej. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI