Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa używanego pojazdu specjalnego z zamontowanym podnośnikiem koszowym na podwoziu o DMC 3,5T finansowany w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650228435
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemyska nr 15
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 166212560
1.5.8.) Numer faksu: +48 166215297
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkimjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgkimjaroslaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanego pojazdu specjalnego z zamontowanym podnośnikiem koszowym na podwoziu o DMC 3,5T finansowany w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0c987ff-678d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.pgkimjaroslaw.pl/przetargi3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną: biuro@pgkimjaroslaw.pl .4. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami, za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/5. Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie przekazania.5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6) Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PGKiM-DAP 26.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego pojazdu specjalnego z zamontowanym podnośnikiem koszowym na podwoziu o DMC 3,5T finansowany w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia .1) DANE TECHNICZNE URZĄDZENIA:Podwozie o DMC 3,5T – rok prod. 2018 – 2019 Podnośnik koszowy przegubowo-teleskopowyWysokość robocza min. 28 mWysięg boczny min. 14,5 mUdźwig kosza 300 kg dla kosza aluminiowegoPodwójny pantograf umożliwiający podnoszenie i opuszczanie wysięgnika w pionie (np. przy słupie, ścianie itp.)-Dodatkowy silnik 230V-Sterowanie z panela na przewodzie-Sterowanie elektrohydrauliczne-Rotacja wieżyczki 700°-Rotacja kosza 90°+ 90°-Kosz dwuosobowy samopoziomujący-Wymiary kosza 1400x700x1100mm-Sterowanie z kosza oraz z poziomu platformy-Uruchamianie/zatrzymywanie silnika z kosza oraz z poziomu platformy-Kontrola wysuniętych podpór krzyżowych-Urządzenie wieloosiowe do wizualnej kontroli stabilizacji ramy-Ogranicznik momentu z podwójnym zabezpieczeniem i kontrolą prawidłowego funkcjonowania-Włączanie dźwiękowych sygnałów ostrzegawczych z kosza-Zawory blokujące z kołnierzem-Filtr oleju o wysokiej filtracji na linii zasilające i powrotnej-Podpory hydrauliczne typ HE+HE-Rama pośrednia X-Pompa ręczna awaryjna-Kontrolka centrowania wieżyczki do pozycji transportowej-Urządzenie zabezpieczające przed kolizją kosza z kabiną-Gniazdo elektryczne 230V w koszu-Elektryczny licznik godzin pracy-Lampa ostrzegawcza na kabinie kierowcy-Skrzynia na narzędzia2) Dostawa finansowana w formie leasingu operacyjnegoZamawiający dopuszcza możliwość przystąpienia do umowy leasingu, na mocy której dotychczasowy korzystający (leasingobiorca) dokona przelewu wszystkich praw i obowiązków z umowy leasingu, dotyczącej przedmiotu zamówienia (dalej: cesja).W szczególności, w ramach umowy Zamawiający przejmie dług dotychczasowego korzystającego oraz nabędzie przysługujące mu prawa związane z korzystaniem z przedmiotu umowy leasingu. Umowa, której będzie dotyczyć cesja, będzie umową leasingu operacyjnego, o którym mowa w art. 17a-17l ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz.U.2020.1406 z dnia 2020.08.18), a w wyniku cesji dojdzie jedynie do zmiany strony podmiotowej umowy - w miejsce dotychczasowego korzystającego, we wszystkie prawa i obowiązki związane z umową leasingu wejdzie Zamawiający. Na zawarcie takiej umowy zgodę wyrazi dotychczasowy leasingobiorca i firma leasingowa (leasingodawca). Pozostałe postanowienia umowy leasingu nie ulegną zmianie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42415100-9 - Pojazdy z podnośnikami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze spośród nieodrzuconych ofert jako ofertę najkorzystniejszą z najwyższą liczbą punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7