Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa świetlicy wiejskiej w Czechach w ramach zadania „Sieć centrów rekreacji i integracji społeczności lokalnej na terenie Gminy Jaworzyna Śląska, w miejscowościach Czechy i Bagieniec” .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAWORZYNA ŚLĄSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 9
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzyna Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-140
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@jaworzyna.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jaworzyna.net/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa świetlicy wiejskiej w Czechach w ramach zadania „Sieć centrów rekreacji i integracji społeczności lokalnej na terenie Gminy Jaworzyna Śląska, w miejscowościach Czechy i Bagieniec” .
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-464cf49d-678d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004688/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Centrum rekreacji i integracji społeczności wiejskiej w miejscowości Czechy i Bagieniec
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
PROW na lata 2014-2020 w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/jaworzyna3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jaworzyna
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/jaworzyna Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.2. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń odbywa się przy użyciu Platformy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.3. Instrukcja korzystania z Platformy:1) w przypadku posiadania konta na Platformie - zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy;2) w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie – należy w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego. 4. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:1) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,2) dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.5. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s,2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 4GB RAM, Procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie „pdf”.6. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 50 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.7. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:1) pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert,2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.8. Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce „Załączniki”. Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”.9. Ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym.10. Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdz. X ust. 2 sporządza się w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym.Szczegóły na SWZ .
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Jaworzynie Śląskiej jest Urząd Miejski w Jaworzynie Śląskiej, dane adresowe: ul. Wolności 9, 58-140 Jaworzyna Śląska. 2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miejskiego w Jaworzynie Śląskiej, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Panem Patrykiem Hebrowskim Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Jaworzynie Śląskiej za pomocą adresu hebrowski@wp.pl3. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu, w jakim administrator je od Pani/Pana pozyskał i w zakresie niezbędnym do:a) wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO);b) wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e) RODO);c) realizacji celu w jakim Pani/Pan wyraziła/wyraził zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) lub wyraźną zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych wskazanych w art. 9 ust. 1 RODO (art. 9 ust. 2 lit. a) RODO);d) wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);e) ochrony żywotnych interesów Pani/Pana lub innej osoby fizycznej (art. 6 ust. 1 lit. d) RODO).5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;b) inne podmioty zewnętrzne wspierające administratora w wypełnieniu ciążącego na nim obowiązku prawnego.6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.Szczegółowa informacja na stronie www Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące przebudowy obiektu świetlicy wiejskiej w Czechach gmina Jaworzyna Śląska, dz. nr 103/2 obręb Czechy.2. Stan istniejący:Budynek zlokalizowany w miejscowości Czechy 15, gmina Jaworzyna Śląska. Budynek na dz. nr 103/2 obręb Czechy w zabudowie szeregowej. Cześć budynku objęta zamówieniem jest przeznaczona na świetlicę wiejską (druga część budynku nie objęta zamówieniem funkcja mieszkalna). Budynek jednokondygnacyjny. Konstrukcja budynku tradycyjna, ściany z cegły na zaprawie wapiennej i cementowo wapiennej. Dach płaski kryty papą. 3. Zakres robót:W ramach zadania należy wykonać następujące roboty budowalne objęte w dokumentacji projektowej: - zbicie odparzonych i nierównych istniejących tynków, pozostałe tynki przetrzeć zaprawą cementowo wapienną, przed wykonaniem nowych tynków ścian elewacji uzupełnić spoinowanie murów zaprawą cementowo wapienną, a w miejscu skuć wykonać nowy tynk cementowo wapienny kat III o fakturze istniejącego, na cokole oprócz elewacji frontowej wykonać tynk renowacyjny, po wyschnięciu tynku należy zagruntować elewację silikatowym środkiem gruntującym wcierając go w podłoże, wykonanie nowej elewacji – malowanie farbami silikatowymi, - wymienić na nowe wszystkie obróbki elewacji (podokienniki, gzymsy, ogniomury) z blachy stalowej ocynkowanej- wokół budynku w części świetlicy wiejskiej wykonać opaskę betonową na podsypce z piasku- zamontować wewnątrz parapety granitowe oraz wypełnić szczelinę pomiędzy parapetem i ościeżnicą okna szczelnie silikonem montażowym- montaż drzwi dwuskrzydłowych pomiędzy salą a projektowana kuchnią- montaż drzwi na elewacji bocznej o wymiarach 90/200 cm- na ścianach zewnętrznych konstrukcyjnych wykonać izolacje poziomą metodą nawiercania otworów i iniekcji ciśnieniowej- naprawa ubytków spękań i zawilgocenia betonowych schodów wejściowych do budynku wraz z licowaniem ich powierzchni płytkami gres na klej mrozoodporny- rozebranie stropu nieużytkowych piwnic oraz ich zasypanie materiałem do tego przydatnym ubijając warstwowo- wykonanie podkładów i posadzki wg projektu- wykonanie ścianki działowych z płyt GK na ruszcie metalowym wg wskazań projektowych - demontaż istniejących przyborów kuchennych oraz ścianek działowych pod antresolą- podstemplować drewniany strop antresoli- przy istniejących schodach wykonać stopę fundamentową żelbetową 50x50 cm z betonu B25 zbrojoną siatką z prętów i wykonać słup z cegły pełnej 25x25 cm na zaprawie cementowej pod oparcie belek stalowych- na projektowanym słupie i istniejących słupach oprzeć podciągi stalowe, w miejscu oparcia słupów umieścić podkładki z blachy stalowej gr 10mm na całej powierzchni słupa, belki stalowe zabezpieczyć dwukrotnie farbą antykorozyjną- po rozstemplowaniu stropu antresoli obudować belki płytami GK- okna w części kuchni projektowanej poszerzyć i powiększyć - w Sali głównej usunąć posadzki drewniane, legary i wszystkie podkłady- wykonać nową podłogę o uwarstwieniu: grunt rodzimy – piasek ubity warstwowo 20cm – podkład betonowy 10cm – hydroizolacja folia PE – izolacja termiczna styropian 15 cm – jastrych betonowy 5 cm – posadzka z desek (zamawiający informuje ze materiał w postaci desek posiada zamawiający i nie należy go wyceniać)- posadzkę z desek należy cyklinować i polakierować- w części projektowanej kuchni ułożyć płytki ceramiczne- wykonać docieplenie (wygłuszenie) ściany bocznej od wewnątrz na całej długości i wysokości w miejscu gdzie jest ściana wspólna pomiędzy świetlicą, a częścią mieszkalną (ściana przy antresoli) wygłuszenie wykonać z wełny mineralnej o gr min 15 cm na ruszcie stalowym- w Sali wykonać przewód wentylacji grawitacyjnej z systemem dwuściennej blachy stalowej z otuliną z wełny mineralnej (komina wykonać przy pomocy takich elementów systemowych jak przejście stropowe, przewody proste, kolano, czwórnik z wyczystką i odkraplaczem, przejście dachowe, komin przeciwdeszczowy, ustnik i daszek, przewód wyprowadzić 1 m ponad dach, - uzupełnić pokrycie dachowe i zamontować w projektowany przewodzie kratkę wentylacyjną- montaż oprawy oświetleniowe ledowe- w pomieszczeniu projektowanej kuchni wykonać instalację elektryczną wraz z oprawami oświetleniowymi i montażem grzejników elektrycznych oraz instalację wodną i kanalizacyjną na potrzeby funkcjonowania zaplecza kuchennego- wymiana istniejącej rozdzielni głównej - wymiana przewodów instalacji elektrycznej odbiorczej- wymiana gniazd, wyłączników - wymiana opraw oświetleniowych - montaż podgrzewacza wody w pomieszczeniu projektowanej kuchni- wykonać sufit podwieszany w pomieszczeniu Sali głównej i projektowanej kuchni- pomalować ściany dwukrotnie pomieszczeń świetlicy oprócz pomieszczeń łazienek które są wyłączone z zakresu robót - wymiana wsporników instalacji odgromowej- wymiana instalacji odgromowej- remont pokrycia papowego dachu, ogniomórków - wykonanie obróbek blacharskich- wykonanie nawierzchni utwardzonej kostką betonową o gr. 8 cm w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w obrębie świetlicy wiejskiej o powierzchni nie mniejszej niż 60 m2.UWAGA: projekt załączony do niniejszej SWZ jest w swym zakresie szerszy – jednak niniejsze postępowanie nie dotyczy projektowanych robót w pomieszczeniach istniejących łazienek oraz nie obejmuje instalacji c.o. Przed złożeniem oferty Oferent zobowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją techniczną załączoną w niniejszym SWZ (szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia określony jest w projektach technicznych oraz pomocniczo w przedmiarach robót).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-05-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4