Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOPOSAŻENIE SZKÓŁ W RAMACH PROJEKTU PT. MATEMATYKA I INFORMATYKA MOTOREM DO ROZWOJU OŚWIATY W MIEŚCIE I GMINIE BUK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Buk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Buk
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-320
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 618 884 410
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: buk@buk.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOPOSAŻENIE SZKÓŁ W RAMACH PROJEKTU PT. MATEMATYKA I INFORMATYKA MOTOREM DO ROZWOJU OŚWIATY W MIEŚCIE I GMINIE BUK
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-272d6d1d-80e0-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003199/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie szkół w ramach projektu pt. Matematyka i Informatyka motorem do rozwoju oświaty w Mieście i Gminie Buk
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt jest realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 8: Edukacja Działanie 8.1 „Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównywanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej” Poddziałanie 8.1.4 „Kształcenie ogólne w ramach ZIT dla MOF Poznania
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/buk_gmina3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/buk_gmina
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/buk_gmina. 2. Szczegóły zostały określone w rozdziale VIII SWZ.3.. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 7. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w SWZ - rozdział XXXIX. INFORMACJE OOCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w SWZ - rozdział XXXIX. INFORMACJE OOCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.02.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doposażenie szkół w sprzęt elektroniczny i multimedialnySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.1. SWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.1.Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wolny od wad.2.Dostarczony przedmiot zamówienia winien być zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu do ostatecznego miejsca dostawy (pomieszczenia). Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów do momentu ich wydania Zamawiającemu ponosi Wykonawca.3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru/zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym i SWZ wraz z załącznikami. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub, b) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SWZ wraz z załącznikami lub, c) dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.4. Koszt dostawy przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanego asortymentu.5. Miejsca dostaw są wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia. Zarówno dla zadania nr 1, jak i zadania nr 2 są to:a. Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Bukowskich, ul. Szkolna 12, 64 – 320 Buk;b. Szkoła Podstawowa im. dr. L. Siudy w Szewcach, budynek ul. Szkolna 64, Dakowy Suche, 64-320 Buk;c. Szkoła Podstawowa im. o. Ignacego Cieślaka, ul. Powstańców Wielkopolskich 3, Dobieżyn, 64-320 Buk; d. Szkoła Podstawowa im. dr Wandy Błeńskiej w Niepruszewie, ul. Starowiejska 26, 64-320 Niepruszewo.6. Wraz z przedmiotem Umowy Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim. Wszystkie przedmioty opisane w OPZ muszą posiadać odpowiednie certyfikaty/atesty, które dopuszczają użytkowanie danego przedmiotu w szkole podstawowej.7. UWAGI 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów.2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w SWZ, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy.3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą: a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji, b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30121000-3 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące
30213000-5 - Komputery osobiste
30213200-7 - Komputer tablet
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
48820000-2 - Serwery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady dokonywania oceny:- ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oraz ich wagi,- oferty oceniane będą punktowo,- maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt,- stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert,- oferta z najniższą ceną brutto ( z VAT) podaną w formularzu ofertowym otrzyma maksymalną ilość punktów w kryterium cena,- oferta, która otrzyma maksymalną łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów,- ilość punktów dla każdej oferty zostanie wyliczona do dwóch miejsc po przecinku,- 1 pkt = 1 %2. Ilość punktów w kryterium cena (dla danego zadania) będzie wyliczona według poniższego wzoru: Najniższa cena bruttoCn = ------------------------------------------------ x 60 pkt (waga kryterium cena) Cena brutto oferty badanej3. Ilość punktów w kryterium terminu dostawy będzie wyliczona według poniższego schematu: - termin dostawy – 35 dni (maksymalny, wymagany) – 0 pkt. - termin dostawy – 28 dni – 20 pkt. - termin dostawy – 21 dni – 40 pkt. Maksymalny termin dostawy wymagany przez Zamawiającego wynosi 28 dni. Brak wskazania przez Wykonawcę, zgodnie z treścią pkt 1.1.2 i 1.2.2 Formularza oferty, żadnego terminu dostawy będzie traktowane jako zaoferowanie 35-dniowego terminu dostawy.Maksymalna ilość punktów , jaką można uzyskać w kryterium terminu dostawy wynosi: 40 pkt. 4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zasady dokonywania oceny:- ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oraz ich wagi,- oferty oceniane będą punktowo,- maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt,- stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert,- oferta z najniższą ceną brutto ( z VAT) podaną w formularzu ofertowym otrzyma maksymalną ilość punktów w kryterium cena,- oferta, która otrzyma maksymalną łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów,- ilość punktów dla każdej oferty zostanie wyliczona do dwóch miejsc po przecinku,- 1 pkt = 1 %2. Ilość punktów w kryterium cena (dla danego zadania) będzie wyliczona według poniższego wzoru: Najniższa cena bruttoCn = ------------------------------------------------ x 60 pkt (waga kryterium cena) Cena brutto oferty badanej3. Ilość punktów w kryterium terminu dostawy będzie wyliczona według poniższego schematu: - termin dostawy – 35 dni (maksymalny, wymagany) – 0 pkt. - termin dostawy – 28 dni – 20 pkt. - termin dostawy – 21 dni – 40 pkt. Maksymalny termin dostawy wymagany przez Zamawiającego wynosi 28 dni. Brak wskazania przez Wykonawcę, zgodnie z treścią pkt 1.1.2 i 1.2.2 Formularza oferty, żadnego terminu dostawy będzie traktowane jako zaoferowanie 35-dniowego terminu dostawy.Maksymalna ilość punktów , jaką można uzyskać w kryterium terminu dostawy wynosi: 40 pkt. 4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doposażenie szkół w pomoce naukowe i dydaktyczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.2. SWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.1.Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wolny od wad.2.Dostarczony przedmiot zamówienia winien być zapakowany w sposób uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu do ostatecznego miejsca dostawy (pomieszczenia). Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów do momentu ich wydania Zamawiającemu ponosi Wykonawca.3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru/zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym i SWZ wraz z załącznikami. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub, b) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SWZ wraz z załącznikami lub, c) dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.4. Koszt dostawy przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanego asortymentu.5. Miejsca dostaw są wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia. Zarówno dla zadania nr 1, jak i zadania nr 2 są to: a. Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Bukowskich, ul. Szkolna 12, 64 – 320 Buk; b. Szkoła Podstawowa im. dr. L. Siudy w Szewcach, budynek ul. Szkolna 64, Dakowy Suche, 64-320 Buk;c. Szkoła Podstawowa im. o. Ignacego Cieślaka, ul. Powstańców Wielkopolskich 3, Dobieżyn, 64-320 Buk; d. Szkoła Podstawowa im. dr Wandy Błeńskiej w Niepruszewie, ul. Starowiejska 26, 64-320 Niepruszewo.6. Wraz z przedmiotem Umowy Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim. Wszystkie przedmioty opisane w OPZ muszą posiadać odpowiednie certyfikaty/atesty, które dopuszczają użytkowanie danego przedmiotu w szkole podstawowej.7. UWAGI 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów.2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w SWZ, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy.3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą: a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji, b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe