Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5edd60ba-7dae-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005906/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przeglądy techniczne i konserwacje sprzętu laboratoryjnego i badawczego użytkowanego przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie w 2021 roku.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://malopolskapolicja.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (zwanej dalej: Platformą; Systemem) pod adresem: https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/, na której udostępniane będą dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem.2) Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.3) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”. Za datę wpływu przyjmuje się datę ich przesłania do Systemu.4) Poniżej została określona instrukcja korzystania z Platformy, tj.:a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system.b) w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu.c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.5) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.6) Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB.7) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:a) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.b) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 roku poz.2019) , dalej „Pzp”, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych są następujące: mł. asp. Robert Pasiut, email: iod.kwp@malopolska.policja.gov.pl, adres do korespondencji: ul. Mogilska 109 31-571 Kraków;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa. Podstawę prawną udostępnienia w szczególności stanowi art. 18 ust. 6 Pzp, z zastrzeżeniem wynikającym z treści art. 18 ust.5, oraz art. 74 Pzp, a także regulacje określone w ustawie z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2016r. poz.1764);5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zgromadzone - zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego - , a także dla celów archiwizacyjnych przez okres nie dłuższy niż wskazany w odnośnych przepisach prawa krajowego oraz przepisach dotyczących działalności archiwalnej jednostek Policji;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym żądanie nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres Warszawa 00-193, ul. Stawki 2, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) Administrator oświadcza jednocześnie, że stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę danych osobowych zabranych w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący ich zabezpieczenie przed bezprawnym rozpowszechnianiem.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – czerwiec 2021r.:Chromatograf gazowy GC-17 z autosamplerem AOC-20 nr - C11123803452SA, AOC-20 C11143704778KGfirmy SHIMADZU, rok produkcji 2000 Konserwacja zestawów chromatograficznych. Sprawdzenie drożności dozownika. Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego. Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i. Wymiana elementów zużytych.Przegląd serwisowy - czerwiec 2021r.:Chromatograf gazowy GCMS QP 2020 EI z detektorem masowym (autosampler, oprogramowanie)nr – 021425470050, C12185400888, C12135405155firmy SHIMADZU, rok produkcji 2016 Konserwacja zestawu chromatograficznego. Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru, Wymiana oleju pompy rotacyjnej, Czyszczenie układu dozownika, Sprawdzenie drożności dozownika, Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego. Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i+s. Wymiana elementów zużytych.Przegląd serwisowy – listopad 2021r.:Chromatograf gazowy GC 2010 Plus AFIVD (dozownik SPL, detektor FID, autosampler)nr - C11805270190, C12185200169, C12135201800firmy SHIMADZU, rok produkcji 2014 Konserwacja zestawów chromatograficznych. Sprawdzenie drożności dozownika. Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego. Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i. Wymiana zużytych elementów. Przegląd urządzeń w odbędzie się w siedzibie użytkownika tj. w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109 w terminach wyszczególnionych w poszczególnych zadaniach, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 . Koszt przeglądu i konserwacji (cena ryczałtowa) musi obejmować koszt wszystkich materiałów i części koniecznych do jej wykonania, a także koszt pracy serwisanta oraz wszystkie inne koszty, które mogą być należne Wykonawcy z tytułu wykonania usługi, w tym koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz koszt transportu materiałów i części niezbędnych do wykonania usługi. Wykonawca zagwarantuje wykonanie przeglądów przy użyciu oryginalnych, nowych materiałów, części.Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres minimum 3 miesięcy, jednak nie krócej niż gwarancja producenta. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń kończącej się przeglądem serwisowym, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia, a ustalony termin przeglądu serwisowego automatycznie ulega zmianie. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, a naprawa okaże się niemożliwa lub nieopłacalna, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę. Jeżeli potrzeby Zamawiającego okażą się mniejsze niż określone w poszczególnych zadaniach (np. zmniejszenie liczby urządzeń, ilość części i materiałów eksploatacyjnych podlegających wymianie, a tym samym ulegnie zmniejszeniu wartość umowy) nie będzie to stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy. Jeżeli w trakcie wykonania usług przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia. Wykonawca dokończy rozpoczętą usługę przeglądu i konserwacji po wykonanej naprawie bez doliczania dodatkowych kosztów dojazdu. Termin wykonania usługi przeglądu i konserwacji automatycznie wydłuża się o czas konieczny do wykonania naprawy. Usługa zostanie zrealizowana w terminach: do ostatniego dnia miesiąca określonego w poszczególnych zadaniach dla danego urządzenia, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania zwrotu wymienionych części lub materiałów po wymianie przez Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne (art.94 ust.1 pkt1)
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – marzec 2021r. Spektrofotometr w podczerwieni FTIR SPECTRUM TWOnr - 90419 firmy Perkin Elmer, rok produkcji 2011 Konserwacja aparatu. Wymiana części zużywalnych.Przegląd serwisowy – czerwiec 2021r.Chromatograf gazowy Clarus 500 z autosamplerem Turbomatrix 40 HS40 nr - 650N8112605, HS40L0811253firmy Perkin Elmer, rok produkcji 2008 Konserwacja zestawu chromatograficznego. Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru. Czyszczenie układu dozownika. Sprawdzenie drożności dozownika. Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego. Czyszczenie dozownika automatycznego. Wymiana elementów zużytych.Przegląd serwisowy – czerwiec 2021r.Chromatograf gazowy AutoSystem XLnr - 610N8100701firmy Perkin Elmer, rok produkcji 1998 Konserwacja zestawu chromatograficznego. Czyszczenie układu dozownika. Sprawdzenie drożności dozownika. Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego. Czyszczenie dozownika automatycznego. Wymiana elementów zużytych.Przegląd serwisowy – czerwiec 2021r. Chromatograf gazowy z detektorem masowym Claus 680SQ8nr - 680S11122101/ 648N1120802firmy Perkin Elmer, rok produkcji 2011 Konserwacja zestawu chromatograficznego. Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru. Czyszczenie kwadrupolu. Wymiana oleju pompy rotacyjnej. Czyszczenie układu dozownika. Sprawdzenie drożności dozownika. Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego. Czyszczenie dozownika automatycznego. Wymiana elementów zużytych.3) Przegląd urządzeń wyszczególnionych w zadaniach nr 1 do 11 odbędzie się w siedzibie użytkownika tj. w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109 w terminach wyszczególnionych w poszczególnych zadaniach, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 . 4) Koszt przeglądu i konserwacji (cena ryczałtowa) musi obejmować koszt wszystkich materiałów i części koniecznych do jej wykonania, a także koszt pracy serwisanta oraz wszystkie inne koszty, które mogą być należne Wykonawcy z tytułu wykonania usługi, w tym koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz koszt transportu materiałów i części niezbędnych do wykonania usługi.5) Wykonawca zagwarantuje wykonanie przeglądów przy użyciu oryginalnych, nowych materiałów, części.6) Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres minimum 3 miesięcy, jednak nie krócej niż gwarancja producenta.7) Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń kończącej się przeglądem serwisowym, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia, a ustalony termin przeglądu serwisowego automatycznie ulega zmianie. 8) Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, a naprawa okaże się niemożliwa lub nieopłacalna, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę. 9) Jeżeli potrzeby Zamawiającego okażą się mniejsze niż określone w poszczególnych zadaniach (np. zmniejszenie liczby urządzeń, ilość części i materiałów eksploatacyjnych podlegających wymianie, a tym samym ulegnie zmniejszeniu wartość umowy) nie będzie to stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy.10) Jeżeli w trakcie wykonania usług przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia. Wykonawca dokończy rozpoczętą usługę przeglądu i konserwacji po wykonanej naprawie bez doliczania dodatkowych kosztów dojazdu. Termin wykonania usługi przeglądu i konserwacji automatycznie wydłuża się o czas konieczny do wykonania naprawy.11) Usługa zostanie zrealizowana w terminach: do ostatniego dnia miesiąca określonego w poszczególnych zadaniach dla danego urządzenia, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy.12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania zwrotu wymienionych części lub materiałów po wymianie przez Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne (art.94 ust.1 pkt 1)
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – listopad 2021r.Zestaw GC + FTIR(spektrometr FTIR nr-AUP1710591, moduł GC-IR nr-AWS1710163, chromatograf gazowy nr-717001714, chromatograf gazowy nr-717001817, zestaw sterujący - 3 szt.)firmy Thermo Scientific , rok produkcji 2017 Diagnostyka poprawności działania urządzenia. Konserwacja zestawu chromatograficznego oraz spektrofotometru FTIR. Kontrola szczelności i przepływów. Sprawdzenie poprawności działania i wymiana części zużywalnych w pompie powietrza oraz osuszaczu. Wymiana zużytych elementów.Przegląd urządzeń odbędzie się w siedzibie użytkownika tj. w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109 w terminach wyszczególnionych w poszczególnych zadaniach, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 . Koszt przeglądu i konserwacji (cena ryczałtowa) musi obejmować koszt wszystkich materiałów i części koniecznych do jej wykonania, a także koszt pracy serwisanta oraz wszystkie inne koszty, które mogą być należne Wykonawcy z tytułu wykonania usługi, w tym koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz koszt transportu materiałów i części niezbędnych do wykonania usługi. Wykonawca zagwarantuje wykonanie przeglądów przy użyciu oryginalnych, nowych materiałów, części. Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres minimum 3 miesięcy, jednak nie krócej niż gwarancja producenta. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń kończącej się przeglądem serwisowym, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia, a ustalony termin przeglądu serwisowego automatycznie ulega zmianie. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, a naprawa okaże się niemożliwa lub nieopłacalna, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę. Jeżeli potrzeby Zamawiającego okażą się mniejsze niż określone w poszczególnych zadaniach (np. zmniejszenie liczby urządzeń, ilość części i materiałów eksploatacyjnych podlegających wymianie, a tym samym ulegnie zmniejszeniu wartość umowy) nie będzie to stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy. Jeżeli w trakcie wykonania usług przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia. Wykonawca dokończy rozpoczętą usługę przeglądu i konserwacji po wykonanej naprawie bez doliczania dodatkowych kosztów dojazdu. Termin wykonania usługi przeglądu i konserwacji automatycznie wydłuża się o czas konieczny do wykonania naprawy. Usługa zostanie zrealizowana w terminach: do ostatniego dnia miesiąca określonego w poszczególnych zadaniach dla danego urządzenia, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania zwrotu wymienionych części lub materiałów po wymianie przez Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne (art.94 ust.1 pkt. 1)
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd i konserwacja – wrzesień 2021r.Elektronowy mikroskop skaningowy JSM 5800 z detektorem promieniowania rentgenowskiego nr – MP 16000077firmy Jeol, rok produkcji 1995 Konserwacja aparatu. Wymiana części zużywalnych. Przegląd urządzeń odbędzie się w siedzibie użytkownika tj. w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109 w terminach wyszczególnionych w poszczególnych zadaniach, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 . Koszt przeglądu i konserwacji (cena ryczałtowa) musi obejmować koszt wszystkich materiałów i części koniecznych do jej wykonania, a także koszt pracy serwisanta oraz wszystkie inne koszty, które mogą być należne Wykonawcy z tytułu wykonania usługi, w tym koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz koszt transportu materiałów i części niezbędnych do wykonania usługi. Wykonawca zagwarantuje wykonanie przeglądów przy użyciu oryginalnych, nowych materiałów, części. Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres minimum 3 miesięcy, jednak nie krócej niż gwarancja producenta. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń kończącej się przeglądem serwisowym, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia, a ustalony termin przeglądu serwisowego automatycznie ulega zmianie. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, a naprawa okaże się niemożliwa lub nieopłacalna, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę. Jeżeli potrzeby Zamawiającego okażą się mniejsze niż określone w poszczególnych zadaniach (np. zmniejszenie liczby urządzeń, ilość części i materiałów eksploatacyjnych podlegających wymianie, a tym samym ulegnie zmniejszeniu wartość umowy) nie będzie to stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy. Jeżeli w trakcie wykonania usług przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia. Wykonawca dokończy rozpoczętą usługę przeglądu i konserwacji po wykonanej naprawie bez doliczania dodatkowych kosztów dojazdu. Termin wykonania usługi przeglądu i konserwacji automatycznie wydłuża się o czas konieczny do wykonania naprawy. Usługa zostanie zrealizowana w terminach: do ostatniego dnia miesiąca określonego w poszczególnych zadaniach dla danego urządzenia, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania zwrotu wymienionych części lub materiałów po wymianie przez Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne (art.94 ust.1 pkt.1)
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – kwiecień 2021r.Mikroskop stereoskopowy Leica MZ 7,5 – 3 szt.nr 5586426, 5586422, 5520124firmy Leica, rok produkcji 2007 Czyszczenie układu optycznego i konserwacja.Przegląd serwisowy – kwiecień 2021r.Mikroskop stereoskopowy Nikon SMZ 800 – 1 zestawnr - 1005240 /1009727firmy Nikon, rok produkcji 2001 Czyszczenie układu optycznego i konserwacja.Przegląd serwisowy – kwiecień 2021r.Mikroskop Axiostar z wypos. – 1 szt.nr - 44492firmy Zeiss, rok produkcji 2001Czyszczenie układu optycznego i konserwacja.Przegląd urządzeń odbędzie się w siedzibie użytkownika tj. w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109 w terminach wyszczególnionych w poszczególnych zadaniach, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 . Koszt przeglądu i konserwacji (cena ryczałtowa) musi obejmować koszt wszystkich materiałów i części koniecznych do jej wykonania, a także koszt pracy serwisanta oraz wszystkie inne koszty, które mogą być należne Wykonawcy z tytułu wykonania usługi, w tym koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz koszt transportu materiałów i części niezbędnych do wykonania usługi.Wykonawca zagwarantuje wykonanie przeglądów przy użyciu oryginalnych, nowych materiałów, części. Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres minimum 3 miesięcy, jednak nie krócej niż gwarancja producenta. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń kończącej się przeglądem serwisowym, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia, a ustalony termin przeglądu serwisowego automatycznie ulega zmianie. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, a naprawa okaże się niemożliwa lub nieopłacalna, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę. Jeżeli potrzeby Zamawiającego okażą się mniejsze niż określone w poszczególnych zadaniach (np. zmniejszenie liczby urządzeń, ilość części i materiałów eksploatacyjnych podlegających wymianie, a tym samym ulegnie zmniejszeniu wartość umowy) nie będzie to stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy. Jeżeli w trakcie wykonania usług przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia. Wykonawca dokończy rozpoczętą usługę przeglądu i konserwacji po wykonanej naprawie bez doliczania dodatkowych kosztów dojazdu. Termin wykonania usługi przeglądu i konserwacji automatycznie wydłuża się o czas konieczny do wykonania naprawy. Usługa zostanie zrealizowana w terminach: do ostatniego dnia miesiąca określonego w poszczególnych zadaniach dla danego urządzenia, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania zwrotu wymienionych części lub materiałów po wymianie przez Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne (art.94 ust.1 pkt 1)
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – marzec 2021r.Sekwenator AB 3500 Genetic Analyzer HIDnr – 22119-221marki Applied Biosystems, rok produkcji 2010 Przegląd serwisowy. Czyszczenie, sprawdzenie i regulacja optyki. Kontrola i ustawienie mocy lasera. Wymiana zaworu pompy. Mycie pompy oraz pułapki wodnej. Testy fabryczne. Potwierdzenie sprawności działania urządzenia.Przegląd serwisowy – kwiecień 2021r.TC 9700 S.T.3.1.-TERMOCYKLER – 1 szt.nr - 805S3110494marki Life Technologies, rok produkcji 2004 Przegląd serwisowy i walidacja. Testy temperatury oraz jej rozkładu za pomocą sondy pomiarowej.Potwierdzenie poprawności działania urządzenia.Przegląd urządzeń odbędzie się w siedzibie użytkownika tj. w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109 w terminach wyszczególnionych w poszczególnych zadaniach, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 . Koszt przeglądu i konserwacji (cena ryczałtowa) musi obejmować koszt wszystkich materiałów i części koniecznych do jej wykonania, a także koszt pracy serwisanta oraz wszystkie inne koszty, które mogą być należne Wykonawcy z tytułu wykonania usługi, w tym koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz koszt transportu materiałów i części niezbędnych do wykonania usługi.Wykonawca zagwarantuje wykonanie przeglądów przy użyciu oryginalnych, nowych materiałów, części. Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres minimum 3 miesięcy, jednak nie krócej niż gwarancja producenta. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń kończącej się przeglądem serwisowym, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia, a ustalony termin przeglądu serwisowego automatycznie ulega zmianie. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, a naprawa okaże się niemożliwa lub nieopłacalna, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę. Jeżeli potrzeby Zamawiającego okażą się mniejsze niż określone w poszczególnych zadaniach (np. zmniejszenie liczby urządzeń, ilość części i materiałów eksploatacyjnych podlegających wymianie, a tym samym ulegnie zmniejszeniu wartość umowy) nie będzie to stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy. Jeżeli w trakcie wykonania usług przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia. Wykonawca dokończy rozpoczętą usługę przeglądu i konserwacji po wykonanej naprawie bez doliczania dodatkowych kosztów dojazdu. Termin wykonania usługi przeglądu i konserwacji automatycznie wydłuża się o czas konieczny do wykonania naprawy. Usługa zostanie zrealizowana w terminach: do ostatniego dnia miesiąca określonego w poszczególnych zadaniach dla danego urządzenia, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania zwrotu wymienionych części lub materiałów po wymianie przez Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne (art. 94 ust. 1 pkt 1)
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – listopad 2021r.Komora laminarna JOUAN MSC 9 standard z wyposaż. + podstawanr - 39811122firmy Jouan Alab, rok produkcji 1998 Wymiana filtrów. Wymiana lampy UV. Kontrola wydajności nawiewu i przepływu powietrza (ustawienie i regulacja). Potwierdzenie poprawności działania urządzenia.Przegląd urządzeń odbędzie się w siedzibie użytkownika tj. w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109 w terminach wyszczególnionych w poszczególnych zadaniach, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 . Koszt przeglądu i konserwacji (cena ryczałtowa) musi obejmować koszt wszystkich materiałów i części koniecznych do jej wykonania, a także koszt pracy serwisanta oraz wszystkie inne koszty, które mogą być należne Wykonawcy z tytułu wykonania usługi, w tym koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz koszt transportu materiałów i części niezbędnych do wykonania usługi.Wykonawca zagwarantuje wykonanie przeglądów przy użyciu oryginalnych, nowych materiałów, części. Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres minimum 3 miesięcy, jednak nie krócej niż gwarancja producenta. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń kończącej się przeglądem serwisowym, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia, a ustalony termin przeglądu serwisowego automatycznie ulega zmianie. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, a naprawa okaże się niemożliwa lub nieopłacalna, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę. Jeżeli potrzeby Zamawiającego okażą się mniejsze niż określone w poszczególnych zadaniach (np. zmniejszenie liczby urządzeń, ilość części i materiałów eksploatacyjnych podlegających wymianie, a tym samym ulegnie zmniejszeniu wartość umowy) nie będzie to stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy. Jeżeli w trakcie wykonania usług przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia. Wykonawca dokończy rozpoczętą usługę przeglądu i konserwacji po wykonanej naprawie bez doliczania dodatkowych kosztów dojazdu. Termin wykonania usługi przeglądu i konserwacji automatycznie wydłuża się o czas konieczny do wykonania naprawy. Usługa zostanie zrealizowana w terminach: do ostatniego dnia miesiąca określonego w poszczególnych zadaniach dla danego urządzenia, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania zwrotu wymienionych części lub materiałów po wymianie przez Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne (art. 94 ust. 1 pkt 1)
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – listopad 2021r.Suchy blok grzejny TB 941U – 2 szt.nr - 205/2002, 221/2002firmy JW. Electronic, rok produkcji 2002 Sprawdzenie poprawności temperatur w bloku grzejnym. Potwierdzenie sprawności urządzenia.Przegląd urządzeń odbędzie się w siedzibie użytkownika tj. w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109 w terminach wyszczególnionych w poszczególnych zadaniach, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 . Koszt przeglądu i konserwacji (cena ryczałtowa) musi obejmować koszt wszystkich materiałów i części koniecznych do jej wykonania, a także koszt pracy serwisanta oraz wszystkie inne koszty, które mogą być należne Wykonawcy z tytułu wykonania usługi, w tym koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz koszt transportu materiałów i części niezbędnych do wykonania usługi.Wykonawca zagwarantuje wykonanie przeglądów przy użyciu oryginalnych, nowych materiałów, części. Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres minimum 3 miesięcy, jednak nie krócej niż gwarancja producenta. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń kończącej się przeglądem serwisowym, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia, a ustalony termin przeglądu serwisowego automatycznie ulega zmianie. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, a naprawa okaże się niemożliwa lub nieopłacalna, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę. Jeżeli potrzeby Zamawiającego okażą się mniejsze niż określone w poszczególnych zadaniach (np. zmniejszenie liczby urządzeń, ilość części i materiałów eksploatacyjnych podlegających wymianie, a tym samym ulegnie zmniejszeniu wartość umowy) nie będzie to stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy. Jeżeli w trakcie wykonania usług przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia. Wykonawca dokończy rozpoczętą usługę przeglądu i konserwacji po wykonanej naprawie bez doliczania dodatkowych kosztów dojazdu. Termin wykonania usługi przeglądu i konserwacji automatycznie wydłuża się o czas konieczny do wykonania naprawy. Usługa zostanie zrealizowana w terminach: do ostatniego dnia miesiąca określonego w poszczególnych zadaniach dla danego urządzenia, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania zwrotu wymienionych części lub materiałów po wymianie przez Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne (art.94 ust.1 pkt 1)
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – maj 2021r.Automatyczna stacja pipetująca do izolacji DNA - Nimbus4nr - NMBSHL2489firmy Hamilton, rok produkcji 2017 Wymiana elementów zużywalnych systemu pipetującego (oringi, stopdisc itp.) Przegląd i konserwacja systemu próżniowego. Konserwacja, regulacja i kalibracja mechaniczna ramion i głowic dozujących przy użyciu wzorców producenta. Analiza dokładności dozowania z użyciem roztworów wzorcowych wg procedury producenta. Wystawienie odpowiednich świadectw sprawdzenia i kalibracji. Konserwacja systemu komputerowego, przegląd i porządkowanie logów systemowych. Przegląd oprogramowania systemowego i użytkowego (pakiet Forensic).Przegląd urządzeń odbędzie się w siedzibie użytkownika tj. w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109 w terminach wyszczególnionych w poszczególnych zadaniach, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 . Koszt przeglądu i konserwacji (cena ryczałtowa) musi obejmować koszt wszystkich materiałów i części koniecznych do jej wykonania, a także koszt pracy serwisanta oraz wszystkie inne koszty, które mogą być należne Wykonawcy z tytułu wykonania usługi, w tym koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz koszt transportu materiałów i części niezbędnych do wykonania usługi.Wykonawca zagwarantuje wykonanie przeglądów przy użyciu oryginalnych, nowych materiałów, części. Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres minimum 3 miesięcy, jednak nie krócej niż gwarancja producenta. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń kończącej się przeglądem serwisowym, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia, a ustalony termin przeglądu serwisowego automatycznie ulega zmianie. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, a naprawa okaże się niemożliwa lub nieopłacalna, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę. Jeżeli potrzeby Zamawiającego okażą się mniejsze niż określone w poszczególnych zadaniach (np. zmniejszenie liczby urządzeń, ilość części i materiałów eksploatacyjnych podlegających wymianie, a tym samym ulegnie zmniejszeniu wartość umowy) nie będzie to stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy. Jeżeli w trakcie wykonania usług przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia. Wykonawca dokończy rozpoczętą usługę przeglądu i konserwacji po wykonanej naprawie bez doliczania dodatkowych kosztów dojazdu. Termin wykonania usługi przeglądu i konserwacji automatycznie wydłuża się o czas konieczny do wykonania naprawy. Usługa zostanie zrealizowana w terminach: do ostatniego dnia miesiąca określonego w poszczególnych zadaniach dla danego urządzenia, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania zwrotu wymienionych części lub materiałów po wymianie przez Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne (art.94 ust. 1 pkt1)
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – grudzień 2021r.Chłodziarko-zamrażarka LCEXV 4010 Liebherr – 2 szt.nr – 847222412, 846409685firmy Liebherr, rok produkcji 2019, 2018 Sprawdzenie poprawności działania. Weryfikacja rozkładu temperatur w komorach. Potwierdzenie sprawności urządzenia.Przegląd urządzeń odbędzie się w siedzibie użytkownika tj. w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109 w terminach wyszczególnionych w poszczególnych zadaniach, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 . Koszt przeglądu i konserwacji (cena ryczałtowa) musi obejmować koszt wszystkich materiałów i części koniecznych do jej wykonania, a także koszt pracy serwisanta oraz wszystkie inne koszty, które mogą być należne Wykonawcy z tytułu wykonania usługi, w tym koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz koszt transportu materiałów i części niezbędnych do wykonania usługi.Wykonawca zagwarantuje wykonanie przeglądów przy użyciu oryginalnych, nowych materiałów, części. Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres minimum 3 miesięcy, jednak nie krócej niż gwarancja producenta. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń kończącej się przeglądem serwisowym, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia, a ustalony termin przeglądu serwisowego automatycznie ulega zmianie. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, a naprawa okaże się niemożliwa lub nieopłacalna, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę. Jeżeli potrzeby Zamawiającego okażą się mniejsze niż określone w poszczególnych zadaniach (np. zmniejszenie liczby urządzeń, ilość części i materiałów eksploatacyjnych podlegających wymianie, a tym samym ulegnie zmniejszeniu wartość umowy) nie będzie to stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy. Jeżeli w trakcie wykonania usług przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia. Wykonawca dokończy rozpoczętą usługę przeglądu i konserwacji po wykonanej naprawie bez doliczania dodatkowych kosztów dojazdu. Termin wykonania usługi przeglądu i konserwacji automatycznie wydłuża się o czas konieczny do wykonania naprawy. Usługa zostanie zrealizowana w terminach: do ostatniego dnia miesiąca określonego w poszczególnych zadaniach dla danego urządzenia, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania zwrotu wymienionych części lub materiałów po wymianie przez Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne (art.94 ust.1 pkt. 1)
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd serwisowy – czerwiec 2021r.Aparat Piórkowskiegonr - P150/11/15firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015 Kontrola: świateł (prawidłowości załączania, jasności), wyświetlacza LCD, przycisków reakcyjnych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego), zasilacza i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących. Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji. Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów. Wpis do paszportu urządzenia.Przegląd serwisowy – czerwiec 2021r.Aparat Krzyżowynr - K150/11/15firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015 Kontrola: świateł (prawidłowości załączania, jasności), wyświetlacza LCD, przycisków reakcyjnych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego), zasilacza i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących. Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji. Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów. Wpis do paszportu urządzenia.Przegląd serwisowy – czerwiec 2021r.Wirometrnr - W150/11/15firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015 Kontrola: prędkości tarcz, wychyleń i luzów, wyświetlacza LCD, przycisków reakcyjnych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego) i przewodów, zasilacza i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących. Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji. Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów. Wpis do paszportu urządzenia.Przegląd serwisowy – czerwiec 2021r.Miernik Czasu Reakcji MRKnr - MRK150/11/15firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015 Kontrola: świateł (prawidłowości załączania, jasności), wyświetlacza LCD, przycisków badawczych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego) i przewodów, zasilacza i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących. Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji. Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów. Wpis do paszportu urządzenia.Przegląd serwisowy – czerwiec 2021r.Program ODOiAkod licencyjny 1:30788firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015 Sprawdzenie: ustawień numerów portów COM według aparatów, prawidłowości komunikacji między komputerem a aparatami, prawidłowości przesyłania wyników z aparatów, prawidłowości numeracji w rejestrze, drukowania orzeczeń, kart badania i ustawień wydruku, kont psychologów i ewentualna ich modyfikacja, bazy danych i ewentualne założenie nowej. Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacjiPrzegląd urządzeń odbędzie się w siedzibie użytkownika tj. w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109 w terminach wyszczególnionych w poszczególnych zadaniach, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 . Koszt przeglądu i konserwacji (cena ryczałtowa) musi obejmować koszt wszystkich materiałów i części koniecznych do jej wykonania, a także koszt pracy serwisanta oraz wszystkie inne koszty, które mogą być należne Wykonawcy z tytułu wykonania usługi, w tym koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz koszt transportu materiałów i części niezbędnych do wykonania usługi.Wykonawca zagwarantuje wykonanie przeglądów przy użyciu oryginalnych, nowych materiałów, części. Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres minimum 3 miesięcy, jednak nie krócej niż gwarancja producenta. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń kończącej się przeglądem serwisowym, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia, a ustalony termin przeglądu serwisowego automatycznie ulega zmianie. Jeżeli przed planowanym terminem przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, a naprawa okaże się niemożliwa lub nieopłacalna, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę. Jeżeli potrzeby Zamawiającego okażą się mniejsze niż określone w poszczególnych zadaniach (np. zmniejszenie liczby urządzeń, ilość części i materiałów eksploatacyjnych podlegających wymianie, a tym samym ulegnie zmniejszeniu wartość umowy) nie będzie to stanowić podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy. Jeżeli w trakcie wykonania usług przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzeń, usługi naprawy zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia. Wykonawca dokończy rozpoczętą usługę przeglądu i konserwacji po wykonanej naprawie bez doliczania dodatkowych kosztów dojazdu. Termin wykonania usługi przeglądu i konserwacji automatycznie wydłuża się o czas konieczny do wykonania naprawy. Usługa zostanie zrealizowana w terminach: do ostatniego dnia miesiąca określonego w poszczególnych zadaniach dla danego urządzenia, z zastrzeżeniem zapisów projektu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania zwrotu wymienionych części lub materiałów po wymianie przez Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne (art.94 ust. 1 pkt 1)
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofertZamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.Zamawiający poprawi w ofercie omyłki zgodnie z przepisami ustawy Pzp4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10