UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE MIASTA I GMINY BUK

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE MIASTA I GMINY BUK
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBuk
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-02-25
  • ZamawiającyMiasto i Gmina Buk
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00007549
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE MIASTA I GMINY BUK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Buk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Buk

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-320

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 618 884 410

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: buk@buk.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE MIASTA I GMINY BUK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57a50e50-6f7a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003199/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie zieleni na terenie Miasta i Gminy Buk

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/buk_gmina

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/buk_gmina

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/buk_gmina. 2. Szczegóły zostały określone w rozdziale VIII SWZ. 3. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,b)zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 7. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w SWZ - rozdział XXXIX. INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w SWZ - rozdział XXXIX. INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.01.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac polegających na pielęgnacji, utrzymaniu zieleni na terenie miasta i gminy Buk, nasadzeniu drzew i krzewów z opalikowaniem, koszeniu pasów drogowych i terenów komunalnych na terenie miasta i gminy Buk. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania urządzonych terenów zieleni wymienionych w punkcie 3 i 4 zgodnie z następującymi standardami utrzymania: - prowadzenie pielenia rabat w zależności od potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu (łączna powierzchnia około 0,5 ha);- dosiewania trawy i na bieżąco uzupełnianie ubytków trawników; - uzupełnianie kory w skupiskach roślin, materiałem zakupionym przez Wykonawcę; - koszenie mechaniczne i ręczne uzupełniające trawników na terenach zieleni miejskiej (wysokość murawy nie może przekraczać 10 cm), załadunek i wywóz skoszonej trawy, przy czym nie może to powodować zanieczyszczeń przyległych placów i chodników; -trzykrotne koszenie mechaniczne i ręczne uzupełniające w pasach drogowych dróg gminnych na terenie Gminy Buk ( 90 000 mb x 3 koszenia – kwiecień, lipiec, wrzesień;- cięcie krzewów pielęgnacyjne i kształtujące - w zależności od gatunku i wieku, przycinanie pędów mające na celu zagęszczenie krzewów i nadanie odpowiedniej formy (około 0,5 ha łącznej powierzchni krzewów);- cięcie odmładzające żywopłotów o pędach zdrewniałych i niezdrewniałych – przycięcie pędów zdrewniałych i niezdrewniałych mające na celu zagęszczenie krzewów, obejmujące wszystkie płaszczyzny krzewów, nadanie nowej odpowiedniej formy, po wykonaniu pracy należy natychmiast usunąć ścięte pędy (około 0,5 ha łącznej powierzchni krzewów);- odcinanie brzegów trawnika przy chodnikach wraz z uporządkowaniem terenu i wywozem ziemi (około 5000 mb); - wygrabianie liści z trawników i skupisk krzewów – wygrabianie liści wraz z innymi zanieczyszczeniami, sukcesywnie w miarę opadania, z ich wywozem z powierzchni około 35 ha; - sezonowe obsadzanie kwiatami rabat i gazonów roślinami zakupionymi przez Wykonawcę w ilości ok. 9.000 sztuk rocznie (gatunki roślin ustalane z zamawiającym), przygotowanie kwietników do obsadzenia (przekopanie gleby z wysiewem i przykryciem nawozów, wyrównanie), sadzenie roślin sezonowych (wyznaczenie miejsc sadzenia, posadzenie i podlanie), obsadzenie kwiatami donic oraz zawieszenie ich na lampach w przygotowanych do tego uchwytach – 100 uchwytów), systematycznie podlewanie posadzonych roślin kwietnikowych, które nie dopuści do przeschnięcia podłoża oraz systematycznie (nie rzadziej niż raz w tygodniu) zasilanie roślin nawozami wieloskładnikowymi, poprawiającymi kwitnienie, likwidacja nasadzeń na koniec sezonu wraz z wyrównaniem powierzchni (usuwanie materiału roślinnego oraz innych zanieczyszczeń z wywozem, wyrównanie powierzchni gleby); - uzupełnienie roślinności wypadłej niezależnie od Wykonawcy leży w zakresie Wykonawcy w ilości do 100 sztuk roślin (rośliny dostarczone przez Zamawiającego); - usuwanie zakrzaczeń w ciągu gruntowych dróg gminnych na terenie miasta i gminy Buk w ilości około 4 ha rocznie;- oczyszczanie pozimowe trawników i rabat z krzewami z liści i innych zanieczyszczeń; - bieżące oczyszczanie z wszelkich zanieczyszczeń, koszenie trawy i uzupełnianie piasku z terenów osiemnastu placów zabaw na terenie miasta i gminy Buk wraz z oczyszczaniem z nieczystości elementów zabawowych; - sprzątanie ciągów pieszych biegnących przez tereny zieleni polegające na bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń (piasku, liści, śmieci itp.); Śmieci pochodzące ze sprzątania oraz odpady roślinne powstałe podczas wykonywania ww. prac Wykonawca powinien pozbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Wykaz terenów zieleni miejskiej do utrzymania: 1. Zieleń w obrębie ul. Basztowej w m. Buk 1,5 ha w tym park, 2. Plac Przemysława o pow. 0,5 ha., tereny zieleni wokół utwardzonej części placu, zieleń w pasach drogowych.3. Park przy ul. Przykop o pow. 0,8 ha. 4. Teren zieleni wokół Urzędu Miejskiego, w ul. Mury, Poznańskiej, pl. Reszki o łącznej pow. ok 0,7 ha.5. Skwer im. dr. Lecha Siudy o pow. 0,4 ha. 6. Skwery u zbiegu ulic Czarneckiego i Kościuszki o łącznej powierzchni 0,35 ha.7. Skwery i zieleń przyuliczna w ul. Grodziskiej, Lipowej, Topolowej, Niepodległości, Dworcowej, Dobieżyńskiej, Orzechowej i innych o powierzchni 0,4 ha.8. Park Sokoła o pow. 1,5 ha.9. Inne tereny wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykaz ulic i szacunkowe zestawienie trawników na terenie miasta Buk.Lp., Nazwa ulicy - placu, obszar w m²1. Wróblewskiego 800,002. Lipowa 4000,003. Dworcowa 10000,004. Kolejowa 5000,005. Niegolewskich 5000,006. Dobieżyńska 6000,007. Obwodnica 51200,008. Przemysłowa 6000,009. Sportowa 8000,0010. Siudy 8000,0011. Baszta 7000,0012. Wielkowiejska 1000,0013. Słoneczna 2000,0014. Rocha 2000,0015. inne 14000,00 RAZEM 130000,00

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady dokonywania oceny:- ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oraz ich wagi,- oferty oceniane będą punktowo,- maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt,- stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert,- oferta z najniższą ceną brutto ( z VAT) podaną w formularzu ofertowym otrzyma maksymalną ilość punktów w kryterium cena,- oferta, która otrzyma maksymalną łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów,- ilość punktów dla każdej oferty zostanie wyliczona do dwóch miejsc po przecinku,- 1 pkt = 1 %2. Ilość punktów w kryterium cena (dla danego zadania) będzie wyliczona według poniższego wzoru: Najniższa cena bruttoCn = ------------------------------------------------ x 60 pkt (waga kryterium cena) Cena brutto oferty badanej4. Ilość punktów w kryterium czasu reakcji na zdarzenie będzie wyliczona według poniższego schematu - czas reakcji do 2 godzin od zgłoszenia zdarzenia przez Zamawiającego – 40 pkt, - czas reakcji powyżej 2 a poniżej 6 godzin od zgłoszenia zdarzenia przez Zamawiającego – 30 pkt, - czas reakcji powyżej 6 a poniżej 12 godzin od zgłoszenia zdarzenia przez Zamawiającego – 20 pkt, - czas reakcji powyżej 12 a poniżej 24 godzin od zgłoszenia zdarzenia przez Zamawiającego – 10 pkt, - czas reakcji powyżej 24 a poniżej 36 godzin od zgłoszenia zdarzenia przez Zamawiającego – 0 pkt. Maksymalny czas reakcji na zdarzenie wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 godzin. Brak wskazania przez Wykonawcę, zgodnie z treścią pkt 2 ppkt 1 Formularza oferty, żadnego zakresu czasu reakcji na zdarzenie będzie traktowane jako zaoferowanie czasu reakcji do 36 godzin. Zamawiający będzie dokonywał zgłoszeń w godzinach między 7:00 a 17:00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zdarzenie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Opis spełnienia warunku: Zamawiający wymaga odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Opis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Opis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.3. zdolności technicznej lub zawodowej Opis spełnienia warunku: Zamawiający wymaga by Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje usługi polegającą na utrzymaniu, pielęgnacji zieleni, roślin ozdobnych o łącznej wartości co najmniej 100 000 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj. 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.2. Wykaz usług, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane (załącznik nr 5 do SIWZ),3. Dowody potwierdzające, że usługi wykazane w dokumencie, o którym mowa w punkcie poprzedzającym zostały wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferty składane wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itp.):a) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. b) wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. c) do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. d) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. e) oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: ● oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ; ● sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: - dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; - dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; - kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców. f) przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej: - zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, - określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, - czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się zmiany w niniejszej umowie w następujących przypadkach:1) Terminy wykonania robót przedłuża się ile przeszkoda spowodowana jest:a) przyczynami zależnymi od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów, za których działania nie odpowiada Wykonawca,b) przez siłę wyższą, pod pojęciem której Zamawiający rozumie wyjątkowe wydarzenie lub okoliczność powstałe po zawarciu Umowy , na które Strony nie mają wpływu oraz której Strony nie mogły uniknąć lub przewidzieć pomimo dochowania należytej staranności. Zamawiający przez pojęcie siła wyższa rozumie w szczególności: eksplozje, huragany, epidemie, powodzie, skażenia chemiczne lub inne katastrofy naturalne, katastrofy państwowe ogłoszone przez władze państwowe lub lokalne, stan wojenny, stan wyjątkowy, strajki lub inne formy protestu, akty nieposłuszeństwa obywatelskiego, demonstracje i rozruchy społeczne, które są skutkiem sporów pracowniczych na szczeblu państwowym oraz akty władz państwowych uniemożliwiające realizację Umowy,c) przez wstrzymanie robót przez właściwego konserwatora zabytków, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,e) przez niekorzystne warunki atmosferyczne, niepozwalające na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych;Przedłużenie terminu wykonania robót nastąpi o tyle dni, ile trwała przeszkoda w ich wykonaniu bez możliwości ubiegania się o odszkodowanie przez Wykonawcę. Podstawą do przesunięcia terminu jest wniosek Wykonawcy dostarczony Zamawiającemu, 2) Zmiany podwykonawców, zgodnie z § 3, 3) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1 lub jego części odpowiednio:a) Jeżeli zmiana wynagrodzenia lub jego części stanowić będzie bezpośredni skutek zmian umowy, dokonywanych na zasadach wskazanych powyżej, w tym także obniżenie wynagrodzenia z uwagi na zmianę lub ograniczenie faktycznego zakresu realizacji umowy w szczególności w wyniku okoliczności, o których mowa w § 2 ust. 2 i 3;b) W przypadku zmiany przepisów prawa w zakresie stawki od towarów i usług, lub wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ogólnie obowiązujących przepisów, lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym; lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli te zmiany będą miały wpływ na koszty realizacji umowy. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w zdaniu poprzednim, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.Jakakolwiek zmiana Umowy musi wynikać ze zgodnej woli stron. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności stanowiących przesłankę zmiany Umowy, nie rodzi po stronie Wykonawcy roszczenia lub jakiejkolwiek innej możliwości żądania dokonania zmiany Umowy. 4) Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5) Każda ze Stron, która na skutek wystąpienia siły wyższej nie będzie mogła wykonywać zobowiązań wynikających z umowy jest zobowiązana do poinformowania drugiej Strony o wystąpieniu siły wyższej. Każda ze Stron zobowiązana jest podejmować działania, które mogą w jak największym stopniu zminimalizować jakiekolwiek opóźnienie w wykonaniu Umowy, będące skutkiem wystąpienia siły wyższej. Każda ze Stron ma obowiązek niezwłocznego informowania drugiej Strony o zakończeniu wystąpienia siły wyższej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-25 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/buk_gmina

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-25 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dokumenty stanowiące ofertę, które należy złożyć: a) Formularz ofertowy, b) Formularz cenowyc) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców, d) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik e) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; f) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2021-02-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace murarskie - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję ekipy murarzy. Inwestycje to budynki mieszkalne jednorodzinne. Praca na terenie Poznania i okolic. Termin prac do uzgodnienia. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI