Wykonanie badań, ekspertyz, diagnoz i analiz na potrzeby opracowania projektu „Strategii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie badań, ekspertyz, diagnoz i analiz na potrzeby opracowania projektu „Strategii rozwoju Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej do 2030 roku”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKalisz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-09
  • ZamawiającyStowarzyszenie Aglomeracja Kalisko-Ostrowska
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00026202
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie badań, ekspertyz, diagnoz i analiz na potrzeby opracowania projektu „Strategii rozwoju Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej do 2030 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Aglomeracja Kalisko-Ostrowska

1.3.) Oddział zamawiającego: SAKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360980778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brockers.project@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sako-info.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Stowarzyszenie AKO

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

wspieranie i rozwijanie idei samorządu terytorialnego

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Biznes Projekt Ryszard Kaleciński

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9121554050

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Reja Mikołaja 22

1.11.4.) Miejscowość: Smardzów

1.11.5.) Kod pocztowy: 55-010

1.11.6.) Województwo: dolnośląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: brockers.project@gmail.com

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.sako-info.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie badań, ekspertyz, diagnoz i analiz na potrzeby opracowania projektu „Strategii rozwoju Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej do 2030 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6111f478-915b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026202

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ (wyłącznie pomocne przy składaniu ofert), ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (formularz do komunikacji) oraz poczty elektronicznej – e-mail: brockers.project@gmail.com lub emilewska@sako-info.pl. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy do komunikacji. W przypadku składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ lub pytań do SWZ drogą elektroniczną na adres poczty e-mail: brockers.project@gmail.com Wykonawca może je składać na swoich formularzach (nie jest konieczne złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego na tym dokumencie). 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Pozostałe postanowienia zapisano w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Biura SAKO. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@sako-info.pl lub telefonicznie pod numerem 62 598 52 37 lub pisemnie na adres siedziby Administratora. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dane osobowe będą udostępniane podmiotom lub osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, operatorowi pocztowemu lub kurierowi, w celu przekazywania korespondencji papierowej oraz podmiotom przetwarzającym. 5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy, z tym że udostępnienie danych, o których mowa w art. 10 RODO może nastąpić w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej do upływu terminu na ich wniesienie. Pozostałe zapisy zawarte w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia będzie przygotowanie niezbędnych (na potrzeby opracowania projektu „Strategii rozwoju Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej do 2030 roku”) badań, ekspertyz, diagnoz i analiz dla obszaru funkcjonalnego Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej (ośrodka regionalnego Kalisza z Ostrowem Wielkopolskim). Przedmiotem badań, ekspertyz, diagnoz i analiz muszą zostać objęte również zagadnienia związane z potrzebą adaptacji AKO do nowych uwarunkowań wynikających ze zmian klimatu. Dla realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:1.1. opracowanie kompleksowej, syntetycznej i strategicznej diagnozy AKO dotyczyć będzie sytuacji społeczno-gospodarczej AKO, uwzględniającej przede wszystkim kierunki rozwoju w sferze gospodarczej, społecznej, środowiskowej wraz ze zmianami klimatu oraz infrastrukturalnej z uwzględnieniem planowania przestrzennego. Diagnoza powinna kończyć się analizą słabych i mocnych stron (w wymiarze społecznym, gospodarczym, przestrzennym i instytucjonalnym), szans i zagrożeń (np. analizą SWOT/ TOWS). Na tej podstawie należy opracować wnioski, które wskazywać będą potrzeby, bariery oraz potencjał rozwoju, z uwzględnieniem uwarunkowań zewnętrznych i trendów rozwojowych, celem wypracowania m.in. wizji rozwoju, kierunków rozwoju, czy typów interwencji; 1.2. dokonania identyfikacji preferencji i potrzeb rozwojowych z zaangażowaniem jak najszerszego grona interesariuszy – badania społeczne z lokalnymi liderami (przedstawienia wstępnego planu działań – listy strategicznych dla AKO projektów) oraz przedstawienia rekomendacji strategicznych działań będących odpowiedzią na zidentyfikowane problemy i potrzeby w wymiarze społecznym, gospodarczym, środowiskowym i infrastrukturalnym, jak również rekomendacji dotyczących delimitacji obszaru funkcjonalnego AKO; 1.3.kompleksowa diagnoza terytorialna powinna przebiegać równolegle z przeprowadzeniem minimum 6 warsztatów strategicznych z przedstawicielami środowisk lokalnych AKO, w tym minimum z 1 spotkaniem z włodarzami/decydentami AKO na temat zarządzania strategicznego. Celem warsztatów będzie szeroka partycypacja społeczna, włączenie przedstawicieli społeczności lokalnej w kształtowanie lokalnej polityki rozwoju, budowanie tożsamości z samorządem lokalnym;1.4. stosowania modelu struktury funkcjonalno-przestrzennej, wiążącego zagadnienia społeczno-gospodarcze z przestrzennymi, będącego ramą dla prowadzenia procesów rozwojowych przez różnych interesariuszy, jak również służącego określeniu kluczowych dla rozwoju jst obszarów, zdefiniowaniu ich funkcji i zależności pomiędzy obszarami o różnych funkcjach oraz według modelu ekspercko-partycypacyjnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usługi w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja prac badawczych

4.3.6.) Waga: 45

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 25

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie:- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie;- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie;- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie;- zdolności technicznej lub zawodowej;1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie świadczył usługi eksperckie polegające na opracowaniu co najmniej dwóch dokumentów strategicznych, programowych lub analitycznych, w tym co najmniej jeden musi posiadać charakter ponadlokalny i obejmować swym zasięgiem obszar co najmniej aglomeracji lub województwa oraz obszar miasta dysponujący przynajmniej liczbą 100 tys. mieszkańców oraz każda polegała na wykonaniu diagnozy z zastosowaniem równocześnie jakościowychi ilościowych technik zbierania i analizy danych;2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem złożonym z Kierownika zespołu badawczo-naukowego oraz co najmniej 3 osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w tym:Kierownik zespołu badawczo-naukowego – czynny naukowiec z tytułem profesora zwyczajnego w dziedzinie nauk społecznych, który w okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, kierował (koordynował) realizacją co najmniej dwóch badań w zespole składającym się z co najmniej 3 osób, których celem było opracowanie strategii rozwoju lub opracowanie analizy, ekspertyz i ewaluacja procesu rozwoju społeczno-gospodarczego, z czego przynajmniej jedna musi posiadać charakter ponadlokalny i obejmować swym zasięgiem obszar co najmniej aglomeracji lub województwa oraz obszar miasta dysponujący przynajmniej liczbą 100 tys. mieszkańców;Zespół badawczo-naukowy – składający się co najmniej z 3 naukowców, posiadających co najmniej stopień naukowy doktora w dyscyplinach: geografii lub ekonomii lub nauki o Ziemi i środowisku lub nauki o bezpieczeństwie lub architektura i urbanistyka lub inżynieria lądowa i transport, z których każda (z 3 osób) posiada doświadczenie w okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert w przynajmniej jednej z wymienionych dziedzin, a łącznie posiadają doświadczenie we wszystkich wymienionych dziedzinach, tzn. byli autorami lub współautorami dokumentów, diagnoz, ekspertyz, analiz lub publikacji naukowych (co najmniej jednego) dotyczących w szczególności następujących dziedzin: transportu, środowiska przyrodniczego, planowania przestrzennego, czy współpracy jednostek samorządu terytorialnego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców:- którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 4.2 SWZ;- którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 5.1.1. SWZ (oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia) także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale 4 SWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:- aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 i 4 do SWZ (oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 3 i 4 do SWZ;- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;- zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1. i 4.5.4. SWZ, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego,- Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 5.1.1. SWZ (oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia) także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.2. Dokumenty składane są na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów (art. 274.1 ustawy Pzp):- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz usług należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ;- wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ;- dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać:1. formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ;2. oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SWZ (oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz braku podstaw do wykluczenia);3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik;4. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1. i 4.5.4. SWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego,5. opis dodatkowego doświadczenia dla potrzeb oceny oferty w kryterium „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia” (wzór wykazu dodatkowego doświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ);6. koncepcję realizacji zamówienia (koncepcja prac badawczych).7. W sytuacji, o której mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą składają oświadczenie (oświadczenie w formularzu ofertowym), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy,8. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 2 także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 4.2.4.1. SWZ musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie, natomiast warunki określone w pkt 4.2.4.2. SWZ musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy wykonawcy łącznie3. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1. SWZ (oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz braku podstaw do wykluczenia) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ - projekcie umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Oferta musi być zaszyfrowana.Ofertę należy przesłać na skrytkę Zamawiającego na portalu e-puap: /biuro-sako/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-08

2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę drukarki HP Ink Tank Wireless 415 - Swarzędz
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę drukarki HP Ink Tank Wireless 415. Drukuje rozmazany tekst oraz skany także są rozmazane.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI