Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zad. nr 1 Dostawa i wymiana wodomierzy wraz z modułami radiowymi w bud. stanowiących własność Gminy B-stok Zad.nr 2 Dostawa i wymiana wodomierzy w lok. miesz. i użyt. stanowiących wł. Gminy B-stok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zad. nr 1 Dostawa i wymiana wodomierzy wraz z modułami radiowymi w bud. stanowiących własność Gminy B-stok Zad.nr 2 Dostawa i wymiana wodomierzy w lok. miesz. i użyt. stanowiących wł. Gminy B-stok
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef713a0c-9217-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000727/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i wymiana wodomierzy w lokalach gminnych w budynkach należących w 100% do Gminy.
1.2.2 Dostawa i wymiana wodomierzy w lokalach gminnych w budynkach należących do Wspólnot Mieszkaniowych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszejniż 512 kb/s, - komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7,Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, - zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, wprzypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0-włączona obsługa JavaScript, - zainstalowanyprogram Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Platforma działa wedługstandardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8. Plik załączony przez wykonawcę naPlatformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany. Możliwość otworzeniapliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.Po upływie terminu składania ofert, złożenie Oferty (załączników) nie będzie możliwe- oznaczenieczasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.Wymagania organizacyjne: komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanieofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji orazprzekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniemwyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane wustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). -wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto, które należy utworzyć na stronie https://oneplace.marketplanet.pl.- zgłoszenie dopostępowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na subdomenie ZMK Białystokhttps://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. 10. Za datę przekazaniaoferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środkówdowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie.W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa sięelektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej zakładka „Korespondencja”. Korespondencjaprzesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. W korespondencji kierowanej dozamawiającego wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.-zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:zp@zmk.bialystok.pl.- dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów luboświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem Platformy Zakupowej zakładka„Korespondencja” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą pocztyelektronicznej, na adres email: zp@zmk.bialystok.pl.-zamawiający nie przewiduje sposobukomunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,wskazanych w SWZ. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w załączniku nr 7 do SWZ Instrukcja dlaWykonawcy oraz są zamieszczone na stronie https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl w zakładce„Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp. o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) adm. Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Mienia Komunalnego w B-STOKU z siedzibą przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, tel. 85.74-79-430, kontakt z inspektorem ochrony danych w Zarządzie Mienia Komunalnego w Białymstoku, możliwy jest pod nr tel. + 48 85.74-79-433 lub adresem e-mail: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl; oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https:// zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl/nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Mienia Komunalnego w Białymstoku z siedzibą przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok /nazwa zamawiającego/ jest Pan Łukasz Żak, kontakt: nr tel. 85.74-79-433 lub adresem email: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:Nr postępowania: TT.263.11.2021Zad nr 1 Dostawa i wymiana wodomierzy wody ciepłej i zimnej wraz z modułami radiowymi w budynkach stanowiących własność Gminy Białystok na terenie miasta Białegostoku .Zad nr 2 Dostawa i wymiana wodomierzy do pomiaru zużycia wody ciepłej i zimnej w ramach legalizacji w lokalach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Białystok na terenie miasta Białegostoku . prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp,5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **, na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***,prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TT.263.11.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 228300,93 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138053,10 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1Dostawa i wymiana wodomierzy wody ciepłej i zimnej wraz z modułami radiowymi w budynkach stanowiących własność Gminy Białystok na terenie miasta Białegostoku w ilości 820 szt. wraz z przygotowaniem tras odczytowych dla poszczególnych budynków. Zakres czynności przy wymianie wodomierzy obejmuje: wraz z wykonaniem odczytów próbnych• uzgodnienie z ZAMAWIAJĄCYM terminu realizacji robót,• demontaż starego wodomierza wraz z modułem radiowym lub starego wodomierza bez modułu radiowego,• montaż wodomierza wraz z modułem radiowym zgodnie z warunkami montażu wodomierza określonymi przez producenta i sztuką budowlaną,• w przypadku zabudowy w istniejącej instalacji wodomierzy Dn 20 wymiana na wodomierz Dn 15 z redukcjami L-10,• wymianę uszczelek fibrowych,• w przypadku uszkodzonego łącznika Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany;• inne konieczne prace niezbędne do prawidłowej wymiany wodomierza;• wymiana zaworu odcinającego przed wodomierzem w razie jego niesprawności;• sprawdzenie szczelności połączeń i prawidłowości montażu, kontrola opomiarowania przez zamontowane wodomierze wszystkich punktów poboru wody a w przypadku braku powiadomienie ZAMAWIAJĄCEGO;• montaż plomb zatrzaskowych numerowanych zabezpieczających przed demontażem przez osoby niepowołane;• sporządzenie 3 kopii raportu wymiany wodomierzy dla każdego pojedynczego lokalu zawierających następujące dane: numer wodomierza zdemontowanego i zamontowanego oraz ich stany w chwili zdjęcia i zamontowania, numer seryjny modułu radiowego, numer plomby oraz nazwisko i imię Najemcy i jego podpis;• przekazanie kopii protokołu z montażu pełnoletniemu użytkownikowi lokalu lub głównemu najemcy lokalu w dniu wymiany;• przekazanie 2 egzemplarzy protokołu wymiany wodomierza po zakończonym etapie robót wraz ze zbiorczym protokołem odbioru robót do ZAMAWIAJĄCEGO;• wykonawca w porozumieniu z administratorem budynku zobowiązany jest do zawiadomienia Najemców wszystkich lokali mieszkalnych w poszczególnych budynkach o terminie prowadzenia praz ze wskazaniem konkretnego dnia i przybliżonej godziny;• w przypadku nieobecności Najemcy w lokalu w wyznaczonym terminie Wykonawca wyznaczy powtórny termin wykonywania usługi wymiany wodomierzy, o czym poinformuje Najemców;• w przypadku dalszych trudności z dostępem do lokalu Wykonawca pozostawi Najemcy informację pisemną o przeprowadzonej usłudze z podanie numeru telefonu Wykonawcy i prośbą o jak najszybszy kontakt w celu dokonania wymiany wodomierzy• o występujących trudnościach z dostępem do lokalu i wszelkimi zagrożeniami terminowego wykonania prac Wykonawca winien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 6 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 2.
4.2.5.) Wartość części: 90503,40 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych przez zamawiającego kryteriach:PŁ = C + G gdzie:PŁ - łączna liczba punktów.C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Cena.G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na prace instalacyjne i wodomierze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na prace instalacyjne i wodomierze.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych przez zamawiającego kryteriach:PŁ = C + G gdzie:PŁ - łączna liczba punktów.C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Cena.G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na prace instalacyjne i wodomierze.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2Dostawa i wymiana wodomierzy do pomiaru zużycia wody ciepłej i zimnej w ramach legalizacji w lokalach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Białystok na terenie miasta Białegostoku w ilości 670 szt. (w tym 20 szt. na terenie gminy Bondary).Zakres rzeczowy obejmuje:1. Dostawę wodomierzy spełniających poniższe wymagania:• wodomierze z aktualną cechą legalizacyjną na rok 2020 z okresem ważności 5 lat;• wodomierze z przeznaczeniem do wody pitnej zimnej i ciepłej; atestem higienicznym PZH;• jednostrumieniowe, skrzydełkowe, suchobieżne o średnicach nominalnych DN 15mm i DN 20mm o nominalnym strumieniu objętości Qn=1,5m3/h lub Qn=2,5m3/h;• z zabezpieczeniem antymagnetycznym; • korpus wodomierza nie może być wykonany z tworzyw sztucznych;• z możliwością montażu w poziomie i pionie o klasie dokładności nie niższej niż B-H (montaż w poziomie), A-V (montaż w pionie);2. Usługę wymiany obejmującą następujący zakres prac:• demontaż wodomierza;• demontaż wodomierza typu JAŚ z przeróbką podjeść wodomierzowych do wodomierzy standardowych;• ewentualna przeróbka podejść wodomierzy o długości do 0,5 metra;• zamontowanie wodomierza z aktualną cechą legalizacyjną na rok 2021 z okresem ważności 5 lat – o cechach określonych w umowie w umowie w § 1 ust. 2 pkt. D;• wymiana uszczelek łącznika;• plombowanie wodomierza plombą zatrzaskową; • w przypadku braku możliwości wymiany wodomierza ze względu na brak możliwości odcięcia wody (zawór wyeksploatowany lub pęknięty) Wykonawca zobowiązany jest w ramach usługi do wymiany zaworu;• w przypadku pękniętego łącznika Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany;• w przypadku gdy łączniki wodociągowe nie są w jednej osi Wykonawca zobowiązany jest do dokonania naprawy umożliwiającej montaż wodomierza;• odcięcie wody na pionie lub w całym budynku w przypadku, gdy zawory przed wodomierzami są niesprawne w porozumieniu z administratorem;• sprawdzenie szczelności połączeń i prawidłowości montażu, kontrolę opomiarowania wszystkich punktów poboru wody przez zamontowane wodomierze; • sporządzenie protokołu o wymianie wodomierzy dla każdego wodomierza w lokalu, który musi zawierać następujące dane: numer wodomierza zdemontowanego i zamontowanego oraz ich stany w chwili zdjęcia i zamontowania, datę montażu, nazwisko i imię Najemcy oraz jego podpis oraz podpis Wykonawcy;• przekazanie kopii protokołu z montażu najemcy lokalu, administratorowi budynkui Zamawiającemu.Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w sposób jak najmniej uciążliwy dla najemców lokali, przestrzegając porządku i zasad współżycia społecznego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 6 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla zadania nr 2.
4.2.5.) Wartość części: 52578,86 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych przez zamawiającego kryteriach:PŁ = C + G gdzie:PŁ - łączna liczba punktów.C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Cena.G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na prace instalacyjne i wodomierze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na prace instalacyjne i wodomierze.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych przez zamawiającego kryteriach:PŁ = C + G gdzie:PŁ - łączna liczba punktów.C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Cena.G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na prace instalacyjne i wodomierze.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4