Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa elementów składowych prototypu demonstratora technologii bezkontaktowego obrazowania urządzeń w konstrukcjach kompozytowych dla WIMiR - KC-zp.272-240/21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa elementów składowych prototypu demonstratora technologii bezkontaktowego obrazowania urządzeń w konstrukcjach kompozytowych dla WIMiR - KC-zp.272-240/21
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7883910-c91f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.dzp.agh.edu.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywasięprzyużyciuśrodków
komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy onlinedziałającejpodadresemhttps://epropublico.pl lub poczty elektronicznej.Korzystanie z PlatformyprzezWykonawcę jestbezpłatne.Na
Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: Dostawa elementów składowych prototypu demonstratora technologii bezkontaktowego obrazowania urządzeń w konstrukcjach kompozytowych dla WIMiR - KC-zp.272-240/21.Wykonawcaprzystępując do postępowania o
udzieleniezamówieniapublicznego, akceptuje warunkikorzystania zPlatformy określone w
Regulaminiezamieszczonym nastronie internetowejhttps://epropublico.pl orazuznaje go za
wiążący.Wykonawcazamierzający wziąćudział wpostępowaniu musiposiadać konto naPlatformie.Do
złożenia ofertykonieczne jest posiadanieprzezosobę upoważnionądo
reprezentowaniaWykonawcyważnegokwalifikowanegopodpisuelektronicznego, podpisuzaufanego
lubpodpisuosobistego.Zamawiającyokreśla następującewymagania sprzętowo –aplikacyjne
pozwalającenakorzystanie z Platformy:a)stały dostęp do sieciInternet;b) posiadaniedowolnej i
aktywnejskrzynkipoczty elektronicznej (e-mail),c)komputer zzainstalowanym systememoperacyjnym
Windows 7(lubnowszym) albo Linux,d)zainstalowanadowolnaprzeglądarka internetowa- Platforma
współpracujeznajnowszymi, stabilnymiwersjami wszystkichgłównych przeglądarekinternetowych
(InternetExplorer10+, Microsoft Edge,MozillaFirefox, GoogleChrome, Opera),e)włączona obsługa
JavaScriptorazCookies.Zamawiającydopuszcza następującyformat przesyłanychdanych: pliki o
wielkości do 20MB wformatach: .pdf,.doc,.docx., .xlsx, .xml.Wpostępowaniu, wszelkieoświadczenia,
wnioski,zawiadomieniaoraz informacjeprzekazywane są zapośrednictwem Platformy(karta
”Wiadomości”). Zadatę wpływuoświadczeń,wniosków, zawiadomieńoraz informacjiprzesłanych za
pośrednictwemPlatformy,przyjmuje się datęich zamieszczenia na Platformie.Ofertę,wraz ze
stanowiącymi jejintegralną częśćzałącznikami, składasię pod rygoremnieważności w
formieelektronicznej lub postacielektronicznej zapośrednictwemPlatformy,
podpisanąkwalifikowanympodpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lubpodpisemosobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza,
żespełniawymogiokreślonewrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
27kwietnia2016 r.wsprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowychiwsprawieswobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy95/46/WE(ogólnerozporządzenie oochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.),
dalej: RODO,tymsamym daneosobowe podaneprzezWykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO
oraz zgodniezprzepisamikrajowymi.Szczegółoweokreślenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnymRODOzawarto wrozdziale27 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KC-zp.272-240/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów składowych prototypu demonstratora technologii bezkontaktowego obrazowania urządzeń w konstrukcjach kompozytowych dla WIMiR - KC-zp.272-240/21
4.2.6.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 61 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - aktualne
nadzieńskładania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 do SWZ.
Informacjezawarte woświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega
wykluczeniuz postępowania.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
wykonawcówoświadczenia ,o którychmowa powyżej, składa z każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się ozamówienie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Opis techniczny oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem ich wszystkich parametrów technicznych, w zakresie umożliwiającym ocenę spełniania wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Opis techniczny oferowanego sprzętu.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty wraz z kalkulacją cenową. 2. Pełnomocnictwo lub inny dokumentpotwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie osób
podpisującychofertę wynikać musi bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli
upoważnienietakie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego
właściwegorejestru), to do oferty należy dołączyć inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. WtakimprzypadkuWykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania
ichwpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniuizawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy
dołączyć dooferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnejpodrygorem nieważności.2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane
zzachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego,
żeumowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu
zamówieniazawarte w SIWZ. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w
stosunku dotreści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a. wysokości wynagrodzenia w
przypadku:•zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której
zmianadotyczy,b. jakości lub innych parametrów towarów zaoferowanych w ofercie, przy czym
zmianataka może być spowodowana:• niedostępnością na rynku towarów wskazanych w
oferciewynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych towarów;• pojawieniem
się narynku towarów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów
realizacjiprzedmiotu umowy, • pojawieniem się na rynku towarów o lepszych parametrach niż
wskazanew ofercie,pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia
cenyofertowej. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku
przezstronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian,
obliczeniekosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.