Dostawa aparatu do oznaczania liczby opadania metodą Hagberga-Pertena dla Zakładu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa aparatu do oznaczania liczby opadania metodą Hagberga-Pertena dla Zakładu Przetwórstwa Zbóż i Piekarstwa.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-17
  • ZamawiającyInstytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof Wacława Dąbrowskiego - Państwowy Instytut Badawczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00077775
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa aparatu do oznaczania liczby opadania metodą Hagberga-Pertena dla Zakładu Przetwórstwa Zbóż i Piekarstwa.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego im. prof Wacława Dąbrowskiego - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000053835

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowiecka, 36

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-532

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@ibprs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibprs.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytut Badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

badawczo-naukowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatu do oznaczania liczby opadania metodą Hagberga-Pertena dla Zakładu Przetwórstwa Zbóż i Piekarstwa.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64143cdf-c926-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.ibprs.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi
posiadać konto na platformie ePUAP. Wykonawca posiadający konto na uPUAP ma dostęp do
formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.3.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznejprzekazywanej przy użyciu ww. systemów i platform, opisane zostały w regulaminie
korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje) oraz w regulaminie platformy
ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ XXII SWZ - Klauzula informacyjna dot.
przetwarzania danych przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ROZDZIAŁ XXII SWZ - Klauzula informacyjna dot.
przetwarzania danych przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.22.16.2021.ZZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do oznaczania liczby opadania metodą Hagberga-Pertena dla Zakładu Przetwórstwa Zbóż i Piekarstwa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38434000-6 - Analizatory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą sumę, wyrażoną w punktach, zgodnie z poniższym wzorem:

P = P₁ + P₂
gdzie:
P – oznacza liczbę punktów, jakie otrzyma badana oferta,
P₁– oznacza liczbę punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium Cena (C),
P₂– oznacza liczbę punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium Termin dostawy (T)


4. Zamawiający dokona zaokrąglenia przyznanej punktacji do drugiego miejsca po przecinku zgodnie z zasadami matematyki dla każdej ocenianej części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenia: 1) o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu,2)o braku podstaw wykluczenia- we wskazanym przez siebie zakresie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) cetyfikat, iż aparat spełnia wymagania określone w normie PN-EN ISO 3093 lub równoważny,
b) dokument potwierdzający że aparat posiada deklarację zgodności CE,
c) dokument potwierdzający, że probówki wiskozymetryczne pasujące do aparatu posiadają wymiary wskazane w normie PN-EN ISO 3093: wysokość 220,0 mm ± 0,3 mm; średnica wewnętrzna 21,00 mm ± 0,02 mm; średnica zewnętrzna 23,80 mm ± 0,25 mm
d) dokument wydany przez producenta oferowanego aparatu do oznaczania liczby opadania metodą Hagberga-Pertena, że Wykonawca jest autoryzowanym serwisem producenta od minimum 5 lat oraz że autoryzacja dotyczy oferowanego urządzenia, jeśli nie jest on producentem.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

8. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wzywa wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że: oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na złożenie, uzupełnienie lub poprawienie ww. dokumentów lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie, aktualne na dzień ich złożenia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
przedmiotowe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie) – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi
załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia,2) oświadczenie wykonawcy o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowania stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji warunków
zamówienia,3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5
ustawy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedmiotowe
oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – wzór
oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia5)
pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile składa pełnomocnik,6) pełnomocnictwo
dla pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie –
dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.9. Oferta oraz oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzieleniezamówienia publicznego złożone w oryginale.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10. Pełnomocnictwo do złożenia oferty a także pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeśli dotyczy) muszą być złożone w oryginale w takiej samej formie, w jakiej składana jest oferta, tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do postanowień art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 Prawo o notariacie (Dz. U. z 2020r. poz. 1192, z późn. zm.), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez umocowanego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

rodzaj i zakres został określony w "Projektowanych postanowieniach umowy w paragrafie:1a
oraz 9

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje, szyfruje i składa ofertę, przed upływem terminu składania ofert, za pomocą systemu miniPortal. Sposób zaszyfrowania oferty został opisany w instrukcji użytkownika systemu miniPortal.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-17 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI, Nieporęt
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Remont szkoły podstawowej w Zaborowie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa części zamiennych do broni palnej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Dostawa spektrometru z wyposażeniem
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI