Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie dodatkowych usług opieki medycznej dla pracowników Centrum Projektów Europejskich i ich rodzin przez okres 24 miesięcy kalendarzowych następujących po dniu podpisania umowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223783100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie w realizacji programów UE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie dodatkowych usług opieki medycznej dla pracowników Centrum Projektów Europejskich i ich rodzin przez okres 24 miesięcy kalendarzowych następujących po dniu podpisania umowy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-121779d1-c827-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077623
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007234/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.48 Zapewnienie pakietów medycznych dla pracowników CPE oraz ich rodzin
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.cpe.gov.pl/p158/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach-13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: /CPE_Warszawa/SkrytkaESP 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.4.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują
się numerem ogłoszenia (BZP).8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@cpe.gov.pl. Szczegółowo opisane w rozdziale IX SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: WA.263.12.2021.MW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 140400,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dodatkowych usług opieki medycznej dla pracowników Centrum Projektów Europejskich i ich rodzin przez okres 24 miesięcy kalendarzowych następujących po dniu podpisania umowy.
Przewidywana ilość pracowników, którzy będą korzystać z usług dodatkowej opieki medycznej wynosi około 20 -30 pracowników (bez medycyny pracy).
Powyższe ilości są danymi szacunkowymi i nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego do korzystania z usług medycznych ww. ilości osób.
Zamawiający nie gwarantuje minimalnej liczby pracowników korzystających z usług dodatkowej opieki medycznej.
Zamawiający nie partycypuje w kosztach zakupu pakietów dla pracowników. Koszty korzystania z usług medycznych w ramach pakietów jest w 100 % pokrywana przez pracowników.
I. Wymogi ogólne, jakie Wykonawca musi zapewnić podczas świadczenia usług dodatkowej opieki medycznej:
1. Świadczenie kompleksowej opieki medycznej w następujących pakietach:
pakiet Indywidualny – tj. pracownik Zamawiającego,
pakiet Partnerski, tj. małżonek/partner lub 1 dziecko (własne lub przysposobione) do 18 roku życia lub do 26 roku życia, w przypadku młodzieży uczącej się,
pakiet Rodzinny tj. małżonek/partner i wszystkie dzieci pracownika własne lub przysposobione do 18 roku życia lub do 26 roku życia, w przypadku młodzieży uczącej się.
2. W ramach poszczególnych pakietów opieka medyczna może być realizowana w zakresie:
podstawowym,
rozszerzonym.
3. Pracownicy powinni mieć możliwość zmiany Pakietu na rozszerzony lub zamianę na Pakiet Partnerski lub Rodzinny w trakcie trwania umowy.
4. Lekarze i pielęgniarki biorący udział w realizacji zamówienia muszą posiadać aktualne prawo do wykonywania zawodu.
5. Z tytułu realizacji umowy Wykonawcy przysługuje miesięczne zryczałtowane wynagrodzenie stanowiące sumę kosztów zamówionych pakietów, o których mowa w pkt 1 i 2. (obliczone wg wzoru: [(cena za pakiet Indywidualny * ilość pakietów)+ (cena za pakiet Partnerski * ilość pakietów)+ (cena za pakiet Rodzinny * ilość pakietów)]
6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu informację ogólną i zasady umawiania wizyt przez użytkowników pakietów w języku polskim i angielskim.
7. Sieć placówek świadczących usługi medyczne, z których osoby uprawnione mogą korzystać z dodatkowej opieki medycznej w ramach pakietów (konsultacje lekarskie i badania) powinna znajdować się na terenie całego kraju, w szczególności w miastach (wymóg konieczny):
Warszawa – minimalna ilość dostępnych placówek: 10,
Kraków - minimalna ilość dostępnych placówek: 2,
Gdańsk - minimalna ilość dostępnych placówek: 2,
Wrocław-minimalna ilość dostępnych placówek: 2,
Olsztyn – minimalna ilość dostępnych placówek: 2.
8. Minimalną ilość placówek świadczących usługi z zakresu opieki medycznej powinny stanowić placówki własne oraz placówki partnerskie, z którymi Wykonawca podpisał umowę na świadczenie ww. usług. O zmianie wykazu placówek Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego, z tym, że minimalna liczba placówek dostępna w poszczególnych miastach, o których mowa w pkt 7 musi być zachowana.
9. Zamawiający musi zapewnić (w ramach pakietów) możliwość korzystania z usług medycznych we wszystkich palcówkach Wykonawcy (własnych i partnerskich) na terenie całego kraju.
10. Wykonawca zapewni stały dostęp do informacji (na stronie internatowej Wykonawcy) o dostępnych placówkach medycznych (podzielone na województwa).
11. Konsultacje lekarskie w zależności od potrzeby muszą obejmować: wywiad, badanie przedmiotowe, skierowanie na badania diagnostyczne, postawienie wstępnej diagnozy, leczenie, wskazania do dalszego leczenia specjalistycznego, wystawianie zaświadczeń o stanie zdrowia, niezdolności do pracy, wystawianie recept na leki lub materiały medyczne.
12. Koszt materiałów i środków medycznych wykorzystywanych w trakcie wykonywania zabiegów laboratoryjnych i ambulatoryjnych (np. bandaże, opatrunki, gips, plastry, igły, środki dezynfekujące, nici chirurgiczne, itp.) wchodzi w cenę abonamentu pakietów.
13. Czas oczekiwania na wizytę u lekarza internisty, medycyny rodzinnej, pediatry nie może trwać dłużej niż 3 dni robocze od dnia rezerwacji wizyty we wskazanym przez pracownika mieście.
14. Czas oczekiwania na wizytę u lekarzy specjalistów nie może trwać dłużej niż 20 dni roboczych od dnia rezerwacji wizyty we wskazanym przez pracownika mieście.
15. Zapisy w pkt 13 i 14 nie dotyczą okresów sezonowej lub podwyższonej zapadalności na grypę oraz epidemii. W ww. sytuacjach Wykonawca wykona usługi medyczne bez zbędnej zwłoki i dołoży wszelkich starań, aby ten termin nie przekraczał 2 krotności czasu oczekiwania na wizytę.
16. Możliwość całodobowej rezerwacji terminów usług przez osoby uprawnione bezpośrednio w placówce, telefonicznie lub przez platformę rejestracji do opieki medycznej.
17. Możliwość korzystania z konsultacji lekarskich stacjonarnie i w formie teleporady.
18. Wykonawca musi zapewnić możliwość korzystania z tych samych usług medycznych w ramach pakietu Indywidualnego, Partnerskiego i Rodzinnego.
19. Możliwość wyboru przez użytkowników pakietów miejsca udzielania świadczeń medycznych. W przypadku wyboru przez Użytkownika miejsca udzielenia świadczeń medycznych nie ma zastosowania pkt 13 i 14. Czas oczekiwania w takim wypadku winien być rzeczywisty, to jest dostosowany do wolnych terminów w wybranym przez Użytkownika miejscu (pierwszy wolny termin).
20. Zamawiający dopuszcza możliwość limitowania przez Zamawiającego minimalnego okresu korzystania z pakietu przez osoby Uprawnione, z tym, że minimalny okres korzystania nie może być dłuższy niż 12 miesięcy rozliczeniowych. Zmiana pakietu na rozszerzony lub Partnerski/Rodzinny w trakcie trwania umowy nie powoduje wydłużenia minimalnego okresu korzystania z pakietu. Oznacza to, że osoba Uprawniona wykupując pakiet zobligowana będzie do korzystania z niego maksymalnie 12 miesięcy rozliczeniowych. Wykonawca w ofercie określi minimalny okres korzystania z pakietu przez osobę Uprawnioną.
21. Zgłaszanie przystąpienia, zmian i rezygnacji z pakietów musi być dokonywane przez wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika.
22. W ramach pakietów Wykonawca zapewnia:
brak limitów na konsultacje u lekarzy specjalistów, lekarza rodzinnego, pediatry i internisty,
brak limitów na badania diagnostyczne, laboratoryjne, ambulatoryjne,
brak karencji dla osób uprawnionych, możliwość korzystania ze wszystkich świadczeń od dnia wykupienia pakietu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.
2. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę
w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w art. 248 ust. 2, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
3. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
4. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższa oceną, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
5. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 4, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba ze zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
6. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie będą podlegały odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium dodatkowe usługi medyczne
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium liczba placówek
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) wskaże ilość placówek własnych lub placówek partnerskich, z którymi Wykonawca podpisał umowę na świadczenie usług medycznych w następujących miastach: Warszawa – min. 10; Kraków – min. 2, Gdańsk – min. 2, Olsztyn – min. 2, Wrocław – min. 2, b) zapewni realizację przedmiotu zamówienia przy udziale osób wykazujących odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje przewidziane w przepisach prawa, c) zapewni termin realizacji usług medycznych w następującej konfiguracji: Wizyta u lekarza internisty, medycyny rodzinnej, pediatry- 3 dni robocze licząc od dnia rezerwacji; Wizyta u lekarzy specjalistów -20 dni roboczych licząc od dnia rezerwacji5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale VII pkt 2, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: 8.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu z postępowania. 8.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 8.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: wykaz placówek własnych i partnerskich, w których będą świadczone usługi z zakresu dodatkowej opieki medycznej oraz oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w rozdziale VII, ust. 1, pkt 4 a-c (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 ustawy PZP nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w rozdziale VII pkt 8.1 SWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia warunek określony w rozdziale VII pkt 2 SWZ musi zostać spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie warunku określonego w rozdziale VII pkt 2 niniejszej SWZ skutkować będzie odrzuceniem Wykonawcy w postępowaniu. 7.8. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale VII pkt 2, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu z postępowania.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 8.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. Do oferty należy dołączyć: wstępne oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepoleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – do wykorzystania wzór, stanowiący Załącznik nr 7 (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). Ofertę, oświadczenia zaleca się sporządzić na drukach stanowiących załączniki do SWZ. Oferta oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP muszą być złożone w oryginale. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) (.....) .Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. Doprecyzowanie w rozdziale VII i XII SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności z wyjątkiem § 1 ust. 5. 2. Działając na podstawie przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) zmian przepisów prawa, które to zmiany mają bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy w ten sposób, że czynią wykonanie umowy na dotychczasowych zasadach niecelowym, niezgodnym z wymaganiami lub niemożliwym – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na dostosowaniu umowy do obowiązujących przepisów prawa; 2) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można będzie usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na wyeliminowaniu rozbieżności i jednoznacznym sprecyzowaniu zapisów umowy wywołujących wątpliwości pomiędzy Stronami; 3) wystąpienia siły wyższej – zakres zmiany: zmiana polegać będzie na zniwelowaniu wpływu siły wyższej na wykonanie lub należyte wykonanie umowy; 4) niewyłonienia wykonawcy usługi opieki medycznej pracowników Zamawiającego na okres przypadający po upływie okresu obowiązywania niniejszej umowy – zakres zmiany: umowa może być wydłużona o 1 miesiąc. 3. Poza wskazanym ust. 2 zakresem zmian umowy, zakres zmian, w przypadku wystąpienia przesłanek opisanych w ust. 2, dotyczyć może również:1) terminu wykonania usługi, o którym mowa w § 2, który może być wydłużony, jednak nie dłużej niż o 1 miesiąc; 2) wynagrodzenia, które może być zwiększone jednak nie więcej niż do 10 % w stosunku do całkowitego wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1. 7. Warunkiem wprowadzenia zmiany jest wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 2 lub w przepisie art. 455 ust. 1 – 4 ustawy pzp.