Dostawa artykułów do wyposażenia systemu kontenerowego, art. do sterylizacji plazmowej,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów do wyposażenia systemu kontenerowego, art. do sterylizacji plazmowej, art. do sterylizacji tlenkiem etylenu oraz opakowań i testów do sterylizacji
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁomża
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-02-22
  • ZamawiającySzpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00054384
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów do wyposażenia systemu kontenerowego, art. do sterylizacji plazmowej, art. do sterylizacji tlenkiem etylenu oraz opakowań i testów do sterylizacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450665024

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Piłsudskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 864733266

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-lomza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów do wyposażenia systemu kontenerowego, art. do sterylizacji plazmowej, art. do sterylizacji tlenkiem etylenu oraz opakowań i testów do sterylizacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3a9ea9c-8b08-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033784/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Zakup i dostawa artykułów do wyposażenia systemu kontenerowego, artykułów do sterylizacji plazmowej, artykułów do sterylizacji tlenkiem etylenu oraz opakowań i testów do sterylizacji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpital-lomza.pl/index.php?k=123

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl www.epuap.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Do upływu terminu składania ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu próbki oferowanego asortymentu, stanowiące przedmiotowe środki dowodowe za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do Kancelarii Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego (pokój 235), Al. Piłsudskiego 11, 18 - 404 Łomża. Godziny pracy kancelarii: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.05

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZT-SZP-226/01/10/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów do wyposażenia systemu kontenerowego, artykułów do sterylizacji plazmowej, artykułów do sterylizacji tlenkiem etylenu oraz opakowań i testów do sterylizacji dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży. Pakiet 1. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38910000-7 - Sprzęt do monitorowania i testowania stanu higienicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach oceny ofert określony
jest w cz. XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów do wyposażenia systemu kontenerowego, artykułów do sterylizacji plazmowej, artykułów do sterylizacji tlenkiem etylenu oraz opakowań i testów do sterylizacji dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży. Pakiet 2. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38910000-7 - Sprzęt do monitorowania i testowania stanu higienicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach oceny ofert określony
jest w cz. XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów do wyposażenia systemu kontenerowego, artykułów do sterylizacji plazmowej, artykułów do sterylizacji tlenkiem etylenu oraz opakowań i testów do sterylizacji dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży. Pakiet 3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38910000-7 - Sprzęt do monitorowania i testowania stanu higienicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach oceny ofert określony
jest w cz. XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów do wyposażenia systemu kontenerowego, artykułów do sterylizacji plazmowej, artykułów do sterylizacji tlenkiem etylenu oraz opakowań i testów do sterylizacji dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży. Pakiet 4. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38910000-7 - Sprzęt do monitorowania i testowania stanu higienicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach oceny ofert określony
jest w cz. XVIII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP – załącznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.Opisy producenta produktów, prospekty, foldery, karty katalogowe, fotografie lub inne dokumenty zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Zał. nr 4 do SWZ – dot. wszystkich Pakietów.
2.Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (ustawa o wyr. med. z dnia 20.05.2010r, (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1565)– w przypadku składania oferty na wyr. med. i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy aktualne dokumenty w w/w zakresie.– dot. wszystkich Pakietów
3.Deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na wszystkie zaoferowane wyroby będące i nie będące wyrobami medycznymi – dot. wszystkich Pakietów
4.Ośw. Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie wprowadzenia do obrotu i używania – dot. wszystkich Pakietów,
DOT. PAK. 1
Wymagane ośw. i dokumenty :
1. wydane przez wytwórcę - tam, gdzie wymieniona jest norma, na zgodność z normami dotyczącymi nie biologicznych systemów kontroli sterylizacji (odpowiednio: EN ISO 11140-1:2014, EN ISO 11140-4:2007 ) z podaniem typu wskaźnika;
2. wydane przez wytwórcę - o parametrach punktu końcowego tam, gdzie ma to zastosowanie;
3. wydane przez wytwórcę - tam, gdzie jest to oznaczone „nietoksyczny” - o braku zawartości soli metali ciężkich w substancji testów chemicznych;
4. wydane przez niezależną jednostkę/jednostkę akredytowaną – potwierdzenie typu wskaźnika tam, gdzie wymagane przy opisie wskaźnika;
5. wydany przez wytwórcę opakowań potwierdzający zgodność oferowanych opakowań z normami EN ISO 11607-1:2017 lub ISO 11607-1:2019 i EN 868-2:2017 oraz dokument wydany przez wytwórcę opakowań potwierdzający, iż wytwarzane przez niego opakowania mogą być walidowane przez szpital w oparciu o normę EN ISO 11607-1:2017 lub ISO 11607-1:2019 ;
6. wydany przez wytwórcę potwierdzający parametry wytrzymałościowe papierów i włóknin oraz ich zgodności z normą PN EN 868-2:2017 oraz wydany przez wytwórcę papierów i włóknin zawierający charakterystykę wytrzymałościową oferowanych papierów i włóknin;
7. kompletna charakterystyka papieru stosowanego w zaoferowanych torebkach i rękawach wydana przez wytwórcę opakowań w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN EN 868-3:2017;
8. charakterystyka folii wydana przez jego wytwórcę;
9. Wydane przez niezależną organizację notyfikowaną – potwierdzenie liczby warstw folii w zaoferowanych torebkach i rękawach papierowo-foliowych.
10. Wydane przez niezależną organizację certyfikującą – potwierdzenie zgodności z aktualnie obowiązującymi normami EN 868-5:2018 i ISO 11607-1:2019, systemu bariery sterylnej utworzonej przez reprezentatywne opakowanie wykonane z surowców (papier i folia).
11. Dokument wystawiony przez producenta potwierdzający możliwość pracy z wodą demineralizowaną - dotyczy poz. 7 pkt 25
12. Próbki oferowanego produktu opisane przez Wykonawcę (tj. opisanie którego pakietu i pozycji dotyczą, nazwa Wykonawcy) w celu ewentualnego wykorzystania do identyfikacji lub weryfikacji dostaw – dot. Pakietu 1;
DOT. PAK. 2
1) Ośw. Wykonawcy, że zaoferowany asortyment jest walidowany (bez kaset) w systemie sterylizacji plazmowej Sterrad 100S zgodnie z ISO 14937.
DOT. PAK. 3
1) Ośw. Producenta, potwierdzające kompatybilność oferowanego asortymentu z posiadanym przez Szpital sterylizatorem 8 XL firmy 3M (ośw. wymagane w przypadku ofert równoważnych - dotyczy poz. 1);
2) Ośw. Producenta, potwierdzające kompatybilność oferowanego asortymentu z posiadanym przez Szpital inkubatorem Attest Auto-Reader firmy 3M (ośw. wymagane w przypadku ofert równoważnych - dotyczy poz. 2.
DOT. PAK. 4
1) Ośw. Producenta, potwierdzające kompatybilność oferowanego asortymentu z posiadanym przez Szpital systemem kontenerowym Vario i PrimeLine - w przypadku ofert równoważnych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1.Opisy producenta produktów, prospekty, foldery, karty katalogowe, fotografie lub inne dokumenty zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Zał. nr 4 do SWZ – dot. wszystkich Pakietów.
2.Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (ustawa o wyr. med. z dnia 20.05.2010r, (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1565)– w przypadku składania oferty na wyr. med. i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy aktualne dokumenty w w/w zakresie.– dot. wszystkich Pakietów
3.Deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na wszystkie zaoferowane wyroby będące i nie będące wyrobami medycznymi – dot. wszystkich Pakietów
4.Ośw. Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie wprowadzenia do obrotu i używania – dot. wszystkich Pakietów,
DOT. PAK. 1
Wymagane ośw. i dokumenty :
1. wydane przez wytwórcę - tam, gdzie wymieniona jest norma, na zgodność z normami dotyczącymi nie biologicznych systemów kontroli sterylizacji (odpowiednio: EN ISO 11140-1:2014, EN ISO 11140-4:2007 ) z podaniem typu wskaźnika;
2. wydane przez wytwórcę - o parametrach punktu końcowego tam, gdzie ma to zastosowanie;
3. wydane przez wytwórcę - tam, gdzie jest to oznaczone „nietoksyczny” - o braku zawartości soli metali ciężkich w substancji testów chemicznych;
4. wydane przez niezależną jednostkę/jednostkę akredytowaną – potwierdzenie typu wskaźnika tam, gdzie wymagane przy opisie wskaźnika;
5. wydany przez wytwórcę opakowań potwierdzający zgodność oferowanych opakowań z normami EN ISO 11607-1:2017 lub ISO 11607-1:2019 i EN 868-2:2017 oraz dokument wydany przez wytwórcę opakowań potwierdzający, iż wytwarzane przez niego opakowania mogą być walidowane przez szpital w oparciu o normę EN ISO 11607-1:2017 lub ISO 11607-1:2019 ;
6. wydany przez wytwórcę potwierdzający parametry wytrzymałościowe papierów i włóknin oraz ich zgodności z normą PN EN 868-2:2017 oraz wydany przez wytwórcę papierów i włóknin zawierający charakterystykę wytrzymałościową oferowanych papierów i włóknin;
7. kompletna charakterystyka papieru stosowanego w zaoferowanych torebkach i rękawach wydana przez wytwórcę opakowań w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN EN 868-3:2017;
8. charakterystyka folii wydana przez jego wytwórcę;
9. Wydane przez niezależną organizację notyfikowaną – potwierdzenie liczby warstw folii w zaoferowanych torebkach i rękawach papierowo-foliowych.
10. Wydane przez niezależną organizację certyfikującą – potwierdzenie zgodności z aktualnie obowiązującymi normami EN 868-5:2018 i ISO 11607-1:2019, systemu bariery sterylnej utworzonej przez reprezentatywne opakowanie wykonane z surowców (papier i folia).
11. Dokument wystawiony przez producenta potwierdzający możliwość pracy z wodą demineralizowaną - dotyczy poz. 7 pkt 25
12. Próbki oferowanego produktu opisane przez Wykonawcę (tj. opisanie którego pakietu i pozycji dotyczą, nazwa Wykonawcy) w celu ewentualnego wykorzystania do identyfikacji lub weryfikacji dostaw – dot. Pakietu 1;
DOT. PAK. 2
1) Ośw. Wykonawcy, że zaoferowany asortyment jest walidowany (bez kaset) w systemie sterylizacji plazmowej Sterrad 100S zgodnie z ISO 14937.
DOT. PAK. 3
1) Ośw. Producenta, potwierdzające kompatybilność oferowanego asortymentu z posiadanym przez Szpital sterylizatorem 8 XL firmy 3M (ośw. wymagane w przypadku ofert równoważnych - dotyczy poz. 1);
2) Ośw. Producenta, potwierdzające kompatybilność oferowanego asortymentu z posiadanym przez Szpital inkubatorem Attest Auto-Reader firmy 3M (ośw. wymagane w przypadku ofert równoważnych - dotyczy poz. 2.
DOT. PAK. 4
1) Ośw. Producenta, potwierdzające kompatybilność oferowanego asortymentu z posiadanym przez Szpital systemem kontenerowym Vario i PrimeLine - w przypadku ofert równoważnych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (np.: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru);
3) odpowiednie pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy;
4) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy ( dotyczy Wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oraz Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej);
5) Zestawienie asortymentowo - ilościowe i wymagania dotyczące oferowanego asortymentu - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zam. publ. albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zam. publ. Pełnomocnictwo składa się w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.miniportal.uzp.gov.pl www.epuap.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-22 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Okres realizacji zamówienia:
W zakresie Pakietu: 1, 2 od daty zawarcia umowy na okres 24 miesięcy
W zakresie Pakietu: 3, 4 od 01.09.2022 r. na okres 18 miesięcy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI