„Przebudowa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Choczewo w roku 2022”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Choczewo w roku 2022”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChoczewo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-02-28
  • ZamawiającyNadleśnictwo Choczewo
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00054386
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Choczewo w roku 2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Choczewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036795

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świerkowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Choczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-210

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 572 26 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: choczewo@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://choczewo.gdansk.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Choczewo w roku 2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6b65c33-8b0e-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036727/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi leśnej "Jeziornej wschodniej"

1.1.2 Przebudowa drogi leśnej "Jeziornej północnej"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_choczewo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_choczewo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie
z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź kwalifikowalnym podpisem
elektronicznym.
3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu www.platformazakupowa.pl
4. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób.
5. Zamawiający informuje, iż wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania (pomiędzy zamawiającym a wykonawcami) będzie odbywała się za pośrednictwem Platformy Zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_choczewo

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest: PGL LP Nadleśnictwo Choczewo, ul. Świerkowa 8, 84-210 Choczewo, tel. 058 572 26 00, e-mail: choczewo@gdansk.lasy.gov.pl;
2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji zadań oraz okres archiwizacji dokumentacji, zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt dla PGL LP oraz innymi przepisami prawa powszednie obowiązującego;
5. Obowiązek podania prze Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7. Posiada Pani/Pan:
- na podstawia art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na postawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.2.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 962231,21 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi leśnej "Jeziornej Wschodniej E2 i E4" w Leśnictwie Choczewo na Terenie Nadleśnictwa Choczewo - IN/2020/JSE ”.
Krótki opis przedmiotu zamówienia dla części 1:
Planowana inwestycja położona jest na dz.ewid.nr.: 260,261,60/2, obręb: 221504_ 2.0012 Lublewo / ewid: Choczewo ; dz.ewid.nr.: 397,398,399, obręb: 221505_2.0010 Perlino / ewid.: Gniewino ; dz.ewid.nr.: 367,289/2,368 ,obręb: 221504_2.0015 Łętowo / ewid: Choczewo Powiat : Wejherowo; w zakresie leśnictwa Choczewo/Nadleśnictwa Choczewo. Zakres opracowania obejmuje przebudowę istniejących fragmentów dróg leśnych jako całość zadania inwestycyjnego z podziałem na etapowanie tej inwestycji:

ETAP I - L08/5P_Trójkąt Gniewiński + L06/2G_Droga Starbienińska dł.815 mb E1*
ETAP II - L06/2G_Droga Starbienińska + L06/4G_Droga Łętówkowa dł.790 mb E2*
ETAP III - L06/4G_Droga Łętówkowa dł.586.00 mb E3*
ETAP IV - L06/4G_Droga Łętówkowa dł.802.90 mb E4*
Całość zadania pod nazwą : Jeziorna Wschodnia o łącznej dł.2993.90 mb

W tej części do wykonania przewidziano odcinki dróg oznaczone jako ETAP II
i ETAP IV.

Przyjęto szerokość podstawową jezdni w zakresie 3,5m z obustronnymi poboczami umocnionymi o szer. 0,50m i gruntowymi o szerokości zasadniczej 0,5m jak i szerokości 1,00m w miejscach przebiegu drogi w zaniżeniu gdzie nie występują rowy przydrożne. Projekt zakłada również wzmocnienie/przebudowę istniejących mijanek drogowych, wzmocnienia kilku Zjazdów na drogi przyboczne oraz wzmocnieniu nawierzchni placów składnicowych. Do wykonania/odtworzenia w znaczącej ilości rowy o szer. 0,5-1,0m i gł. minimalnej 0,6m, zbiorniki odstojnikowo-odparowujące. Nawierzchnię zaprojektowano z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,5 mm, podbudowę z przekruszu betonowego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/63 mm, miejscowe wzmocnienia z geotkaniny polipropylenowej dwukierunkowej.

4.2.5.) Wartość części: 477456,71 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający
stosować będzie następujące kryteria:
1) Cena – 60 pkt. (waga 60%);
2) Przedłużenie okresu gwarancji jakości– 40pkt. (waga 40%);
Każdy z Wykonawców (na daną część zamówienia) w ww. kryteriach otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną w następujący sposób:
2. W kryterium ceny, oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma 60 punktów, a pozostałym ofertom zostaną przyznane punkty (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie ze wzorem określonym w SWZ.
3. W ramach kryterium przedłużenie okresu gwarancji jakości:
1)W rozdziale V ust. 4 SWZ Zamawiający wskazał minimalny wymagany okres gwarancji jakości tj. 36 miesięcy. Wykonawca może zaoferować okres przedłużony w stosunku do wymaganego minimalnego okresu. Do oceny kryterium, Zamawiający będzie uwzględniał okres gwarancji wykazany w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2) W kryterium wydłużenie okresu gwarancji jakości, oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego do wydłużenia okresu gwarancji z wymaganych 36 miesięcy na 48 miesięcy lub 60 miesięcy. Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do przedłużenia okresu gwarancji jakości poprzez wpisanie odpowiedniej treści w pkt. 1 formularza oferty
(kol. 3 tabeli) – (załącznik nr 1 do SWZ) co spowoduje, że oferta otrzyma odpowiednio:
- oferty z zadeklarowanym okresem gwarancji jakości 48 miesięcy – 20 pkt.
- oferty z zadeklarowanym okresem gwarancji jakości 60 miesięcy – 40 pkt.
Wykonawca w ramach przedmiotowego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
W przypadku braku wskazania odpowiednio przedłużonego okresu gwarancji jakości, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji tj. 36 miesięcy a oferta otrzyma 0 punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużenie okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi leśnej „Jeziornej Północnej E1 i E3” w Leśnictwie Choczewo na Terenie Nadleśnictwa Choczewo – IN/2020/JSPN
Krótki opis przedmiotu zamówienia dla części 2:
Planowana inwestycja położona jest na dz.ewid.nr.: 261,262,263,264,286-obręb ewid.: 221504_2.0012 Lublewo oraz na dz.ewid.nr.: 525, 526-obręb ewid. : 221504_2.0006 Choczewo Jednostka Ewidencyjna : Choczewo / Powiat : Wejherowo; w zakresie leśnictwa Choczewo/Nadleśnictwa Choczewo. Zakres opracowania obejmuje przebudowę istniejących fragmentów dróg leśnych z podziałem na etapowanie inwestycji:

ETAP I - L06/7G_Droga za cmentarzem / Jeziorna Północna E-I dł.915mb E1*
ETAP II - L06/7G_Droga za cmentarzem + L06/2B_Romanówka dł.985mb E2*
ETAP III - L06/2B_Romanówka dł.592.40mb E3*
ETAP IV - L06/2B_Romanówka dł.781.77mb E4*
Całość zadania pod nazwą : Jeziorna Północna o łącznej dł.3274.17 mb

W tej części do wykonania przewidziano odcinki dróg oznaczone jako ETAP I
i ETAP III.

Przyjęto szerokość podstawową jezdni w zakresie 3,5m z obustronnymi poboczami umocnionymi o szer. 0,50m i gruntowymi o szerokości zasadniczej 0,5m jak i szerokości 1,00m w miejscach przebiegu drogi w zaniżeniu gdzie nie występują rowy przydrożne. Projekt zakłada również wzmocnienie/przebudowę istniejących mijanek drogowych, wzmocnienia kilku Zjazdów na drogi przyboczne oraz wzmocnieniu nawierzchni placów składnicowych. Do wykonania/odtworzenia w znaczącej ilości rowy o szer. 0,5-1,0m i gł. minimalnej 0,6m, zbiorniki odstojnikowo-odparowujące. Nawierzchnię zaprojektowano z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,5 mm, podbudowę z przekruszu betonowego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/63 mm, miejscowe wzmocnienia z geotkaniny polipropylenowej dwukierunkowej.

4.2.5.) Wartość części: 484774,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający
stosować będzie następujące kryteria:
1) Cena – 60 pkt. (waga 60%);
2) Przedłużenie okresu gwarancji jakości– 40pkt. (waga 40%);
Każdy z Wykonawców (na daną część zamówienia) w ww. kryteriach otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną w następujący sposób:
2. W kryterium ceny, oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma 60 punktów, a pozostałym ofertom zostaną przyznane punkty (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie ze wzorem określonym w SWZ.
3. W ramach kryterium przedłużenie okresu gwarancji jakości:
1)W rozdziale V ust. 4 SWZ Zamawiający wskazał minimalny wymagany okres gwarancji jakości tj. 36 miesięcy. Wykonawca może zaoferować okres przedłużony w stosunku do wymaganego minimalnego okresu. Do oceny kryterium, Zamawiający będzie uwzględniał okres gwarancji wykazany w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2) W kryterium wydłużenie okresu gwarancji jakości, oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego do wydłużenia okresu gwarancji z wymaganych 36 miesięcy na 48 miesięcy lub 60 miesięcy. Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do przedłużenia okresu gwarancji jakości poprzez wpisanie odpowiedniej treści w pkt. 1 formularza oferty
(kol. 3 tabeli) – (załącznik nr 1 do SWZ) co spowoduje, że oferta otrzyma odpowiednio:
- oferty z zadeklarowanym okresem gwarancji jakości 48 miesięcy – 20 pkt.
- oferty z zadeklarowanym okresem gwarancji jakości 60 miesięcy – 40 pkt.
Wykonawca w ramach przedmiotowego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
W przypadku braku wskazania odpowiednio przedłużonego okresu gwarancji jakości, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji tj. 36 miesięcy a oferta otrzyma 0 punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużenie okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż:
dla części 1 - 250 000 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych);
dla części 2 – 250 000 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych);
W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część Zamawiający oceni zdolność finansową Wykonawcy jako sumę kwot wymaganych dla spełnienia niniejszego warunku w odniesieniu do każdego z części odrębnie.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
dla części 1 - jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem: budowę, przebudowę lub remont drogi o wartości co najmniej 300 000 PLN brutto;
dla części 2 – jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem: budowę, przebudowę lub remont drogi o wartości co najmniej 300 000 PLN brutto;
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, dopuszcza się wykazanie spełnienia ww. warunku za pomocą tego samego zadania. W takim przypadku wartość zrealizowanej roboty budowlanej musi odpowiadać co najmniej sumie wymaganych wartości dla poszczególnych części.
Wykonawca musi wykazać, że roboty budowlane, o których mowa powyżej, zostały wykonane przez Wykonawcę należycie, w szczególności, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej.
Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część może wskazać tą samą osobę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
UWAGA: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa wyżej (pkt. 5 ppkt. 2 niniejszego rozdziału), Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ;
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie:
1) Na część 1 przedmiotu zamówienia - 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100);
2) Na część 2 przedmiotu zamówienia - - 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100);

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
2) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
3) Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
4) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w par. 12 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta ma być złożona przy użyciu środka komunikacji elektronicznej. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym prawidłowemu złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest Platforma Zakupowa dostępna pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_choczewo oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym zniniejszym postępowaniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI