Dostawa odczynników wraz z najmem analizatorów parametrów krytycznych oraz dostawa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odczynników wraz z najmem analizatorów parametrów krytycznych oraz dostawa odczynników do analizatora RKZ dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁomża
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-02-18
  • ZamawiającySzpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00053705
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników wraz z najmem analizatorów parametrów krytycznych oraz dostawa odczynników do analizatora RKZ dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450665024

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Piłsudskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 864733268

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-lomza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników wraz z najmem analizatorów parametrów krytycznych oraz dostawa odczynników do analizatora RKZ dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-339577ee-8a46-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033784/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa odczynników wraz z najmem analizatorów parametrów krytycznych oraz dostawa odczynników do analizatora RKZ - na 24 miesiące

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.szpital-lomza.pl/index.php?k=123

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl www.epuap.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZT-SZP-226/01/12/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 401993,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników wraz z najmem analizatorów parametrów krytycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ – Zestawienie asortymentowo – ilościowe i parametry wymagane

4.2.5.) Wartość części: 306786,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników parametrów krytycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, w asortymencie, ilości i o wymaganiach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ – Zestawienie asortymentowo – ilościowe i parametry wymagane

4.2.5.) Wartość części: 95225,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP – załącznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) opisy producenta produktów i analizatorów parametrów krytycznych (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę.
Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów, potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
b) oświadczenia Wykonawcy:
- oświadczenie potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1565) i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty w ww. zakresie – dotyczy Pakietu 1 i Pakietu 2,
- oświadczenie potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na wszystkie zaoferowane wyroby będące i nie będące wyrobami medycznymi i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty w ww. zakresie – dotyczy Pakietu 1 i Pakietu 2,
- oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca zapewni bezpłatny serwis analizatorów przez okres trwania umowy, w tym naprawy i wymiana niezbędnych części zużywalnych
i szczegółowy przegląd konserwacyjny co najmniej raz w roku - dotyczy Pakietu 1,
- oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca w terminie 21 dni od daty podpisania umowy, na koszt własny, dostarczy do miejsca instalacji i uruchomi analizatory parametrów krytycznych – dotyczy Pakietu 1,
- oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca w terminie 21 dni od daty podpisania umowy, przeszkoli wyznaczony personel Zamawiający w zakresie instalacji, obsługi, konserwacji analizatorów oraz z zakresu interpretacji uzyskanych wyników analiz oraz użyteczności klinicznej analizatorów; szkolenie powinno być potwierdzone pisemnym zaświadczeniem (certyfikatem) wystawionym przez Wykonawcę każdemu uczestnikowi szkolenia (ok 40 osób) - dotyczy Pakietu 1,
- oświadczenie potwierdzające, że zaoferowane analizatory parametrów krytycznych są kompletne, fabrycznie nowe, rok produkcji nie wcześniej jak 2021, nieużywane i gotowe do funkcjonowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, gwarantujące bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego, a także zapewniają wymagany poziom świadczonych usług medycznych - dotyczy Pakietu 1,
- oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca po podpisaniu umowy wraz z pierwszą dostawą dostarczy karty charakterystyki dla produktów, które winny je posiadać – dotyczy Pakietu 1 i Pakietu 2,
- oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy instrukcje obsługi oferowanych analizatorów parametrów krytycznych (zaleca się zastosowanie czcionki min 10); Zamawiający dopuszcza przekazanie instrukcji obsługi analizatora na nośniku elektronicznym; przekazane Zamawiającemu dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim - dotyczy Pakietu 1,
- oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze, w wypadku naprawy serwisowej, na czas trwania naprawy – dotyczy Pakietu 1
c) dokumenty potwierdzające trwałość odczynników – dotyczy Pakietu 1 i Pakietu 2:
- trwałość odczynników w opakowaniach minimum 4 miesiące,
- trwałość odczynników na pokładzie analizatora minimum 30 dni.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) opisy producenta produktów i analizatorów parametrów krytycznych (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę.
Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów, potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
a) oświadczenia Wykonawcy:
- oświadczenie potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1565) i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty w ww. zakresie – dotyczy Pakietu 1 i Pakietu 2,
- oświadczenie potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na wszystkie zaoferowane wyroby będące i nie będące wyrobami medycznymi i na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty w ww. zakresie – dotyczy Pakietu 1 i Pakietu 2,
- oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca zapewni bezpłatny serwis analizatorów przez okres trwania umowy, w tym naprawy i wymiana niezbędnych części zużywalnych
i szczegółowy przegląd konserwacyjny co najmniej raz w roku - dotyczy Pakietu 1,
- oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca w terminie 21 dni od daty podpisania umowy, na koszt własny, dostarczy do miejsca instalacji i uruchomi analizatory parametrów krytycznych – dotyczy Pakietu 1,
- oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca w terminie 21 dni od daty podpisania umowy, przeszkoli wyznaczony personel Zamawiający w zakresie instalacji, obsługi, konserwacji analizatorów oraz z zakresu interpretacji uzyskanych wyników analiz oraz użyteczności klinicznej analizatorów; szkolenie powinno być potwierdzone pisemnym zaświadczeniem (certyfikatem) wystawionym przez Wykonawcę każdemu uczestnikowi szkolenia (ok 40 osób) - dotyczy Pakietu 1,
- oświadczenie potwierdzające, że zaoferowane analizatory parametrów krytycznych są kompletne, fabrycznie nowe, rok produkcji nie wcześniej jak 2021, nieużywane i gotowe do funkcjonowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, gwarantujące bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego, a także zapewniają wymagany poziom świadczonych usług medycznych - dotyczy Pakietu 1,
- oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca po podpisaniu umowy wraz z pierwszą dostawą dostarczy karty charakterystyki dla produktów, które winny je posiadać – dotyczy Pakietu 1 i Pakietu 2,
- oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy instrukcje obsługi oferowanych analizatorów parametrów krytycznych (zaleca się zastosowanie czcionki min 10); Zamawiający dopuszcza przekazanie instrukcji obsługi analizatora na nośniku elektronicznym; przekazane Zamawiającemu dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim - dotyczy Pakietu 1,
- oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze, w wypadku naprawy serwisowej, na czas trwania naprawy – dotyczy Pakietu 1
c) dokumenty potwierdzające trwałość odczynników – dotyczy Pakietu 1 i Pakietu 2:
- trwałość odczynników w opakowaniach minimum 4 miesiące,
- trwałość odczynników na pokładzie analizatora minimum 30 dni.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) zestawienie asortymentowo-ilościowe – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ
2) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ
- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru);
4) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);

5) przedmiotowe środki dowodowe

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo składa się w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem wraz z ofertą.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ - Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.miniportal.uzp.gov.pl www.epuap.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-18 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (e-mail: przetargi@szpital-lomza.pl) - nie dotyczy złożenia/ zmiany/wycofania oferty
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI