Zimowe (ZUD) i letnie (LUD) i letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe (ZUD) i letnie (LUD) i letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Bielawa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielawa
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBurmistrz Miasta Bielawa
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-29
  • Numer ogłoszenia545384-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 545384-N-2020 z dnia 2020-05-29 r.

Burmistrz Miasta Bielawa: Zimowe (ZUD) i letnie (LUD) i letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Bielawa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Bielawa, krajowy numer identyfikacyjny 89071782300000, ul. ul. Plac Wolności  1 , 58-260  Bielawa, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (074) 8334-255, e-mail inwest@um.bielawa.pl, faks 748 335 838.
Adres strony internetowej (URL): www.bielawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://bielawa.finn.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bielawa.finn.pl/bipkod/22866994

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Miejski, plac Wolności 1, 58-260 Bielawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe (ZUD) i letnie (LUD) i letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Bielawa
Numer referencyjny: IZ.271.36.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania dróg (o długości 10,805 km) w zakresie m. in. zamiatanie, sprzątania, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń, a także ogólne usługi gospodarki odpadami w zakresie utrzymania czystości dróg oraz koszenia poboczy skarpy i przeciwskarpy.

II.5) Główny kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: W przypadku zwiększenia powierzchni dróg do zimowego utrzymania.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-03-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-03-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub krajowego rejestru sądowego
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawca, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał - przynajmniej 2 usługi (lub po 1 usłudze wykonywanej przez co najmniej 2 sezony) polegające na: • usłudze zimowego utrzymania dróg obejmującej usługi na drogach o powierzchni nie mniejszej niż 50 000 m2, w tym całodobową gotowość do prowadzenia akcji zimowej poprzez co najmniej ręczne i mechaniczne odśnieżanie, usuwanie gołoledzi, likwidacja śliskości oraz wywożenie wraz z załadunkiem śniegu z miejsc wskazanych przez Zamawiającego,oraz • usłudze letniego utrzymaniu dróg obejmującej usługi na drogach o powierzchni nie mniejszej niż 50 000 m2, w tym sprzątanie (obejmujące ręczne i mechaniczne zamiatanie), zbieranie odpadów. Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby:W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie ww. warunku dotyczy wykonawców łącznie.- Osoba nr 1 - Kierownik zmiany 1 - Osoba posiadająca co najmniej przez 2 sezony zimowe oraz 2 sezony letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu odpowiednio usługami zimowego i letniego utrzymania dróg na drogach o powierzchni nie mniejszej niż 50 000 m2, w tym całodobową gotowość pracowników do prowadzenia akcji zimowej.Ze względu na charakter wykonywanych czynności, zamawiający wymaga wykonywania ich w określonym miejscu i czasie, pod kierownictwem wykonawcy lub podwykonawcy co oznacza wymóg zatrudnienia Kierownika zmiany na umowę o pracę.- Osoba nr 2 - Kierownik zmiany 2 - Osoba posiadająca co najmniej przez 1 sezon zimowy oraz 1 sezon letni doświadczenie zawodowe w kierowaniu odpowiednio usługami zimowego i letniego utrzymania dróg na drogach o powierzchni nie mniejszej niż 50 000 m2, w tym całodobową gotowość pracowników do prowadzenia akcji zimowej.Ze względu na charakter wykonywanych czynności, zamawiający wymaga wykonywania ich w określonym miejscu i czasie, pod kierownictwem wykonawcy lub podwykonawcy co oznacza wymóg zatrudnienia Kierownika zmiany na umowę o pracę.- Osoba nr 3 - Koordynator - Osoba posiadająca co najmniej przez 1 sezon zimowy oraz 1 sezon letni doświadczenie zawodowe w koordynowaniu odpowiednio usługami zimowego i letniego utrzymania dróg na drogach o powierzchni nie mniejszej niż 50 000 m2, w tym całodobową gotowość pracowników do prowadzenia akcji zimowej.Ze względu na charakter wykonywanych czynności, zamawiający wymaga wykonywania ich w określonym miejscu i czasie, pod kierownictwem wykonawcy lub podwykonawcy co oznacza wymóg zatrudnienia Koordynatora na umowę o pracę.- Osoba nr 4 - Dyżurny 1 - Osoba posiadająca co najmniej przez 1 sezon zimowy oraz 1 sezon letni doświadczenie zawodowe w pełnieniu dyżuru telefonicznego odpowiednio w okresie zimowego i letniego utrzymania dróg, w tym w systemie całodobowej gotowość do prowadzenia akcji zimowej.Ze względu na charakter wykonywanych czynności, zamawiający wymaga wykonywania ich w określonym miejscu i czasie, pod kierownictwem wykonawcy lub podwykonawcy co oznacza wymóg zatrudnienia Dyżurnego na umowę o pracę.- Osoba nr 5 - Dyżurny 2 - Osoba posiadająca co najmniej przez 1 sezon zimowy oraz 1 sezon letni doświadczenie zawodowe w pełnieniu dyżuru telefonicznego odpowiednio w okresie zimowego i letniego utrzymania dróg, w tym w systemie całodobowej gotowość do prowadzenia akcji zimowej.Ze względu na charakter wykonywanych czynności, zamawiający wymaga wykonywania ich w określonym miejscu i czasie, pod kierownictwem wykonawcy lub podwykonawcy co oznacza wymóg zatrudnienia Dyżurnego na umowę o pracę.- Osoba nr 6 - Kierowca 1 - Osoba posiadająca co najmniej przez 1 sezon zimowy oraz 1 sezon letni doświadczenie zawodowe w kierowaniu samochodem ciężarowym odpowiednio w okresie zimowego i letniego utrzymania dróg, w tym w systemie całodobowej gotowość do prowadzenia akcji zimowej.Ze względu na charakter wykonywanych czynności, zamawiający wymaga wykonywania ich w określonym miejscu i czasie, pod kierownictwem wykonawcy lub podwykonawcy co oznacza wymóg zatrudnienia Kierowcy na umowę o pracę.- Osoba nr 7 - Kierowca 2 - Osoba posiadająca co najmniej przez 1 sezon zimowy oraz 1 sezon letni doświadczenie zawodowe w kierowaniu samochodem ciężarowym odpowiednio w okresie zimowego i letniego utrzymania dróg, w tym w systemie całodobowej gotowość do prowadzenia akcji zimowej.Ze względu na charakter wykonywanych czynności, zamawiający wymaga wykonywania ich w określonym miejscu i czasie, pod kierownictwem wykonawcy lub podwykonawcy co oznacza wymóg zatrudnienia Kierowcy na umowę o pracę.- Osoba nr 8 - Brygadzista 1 - Osoba posiadająca co najmniej przez 1 sezon zimowy oraz 1 sezon letni doświadczenie zawodowe w organizowaniu i nadzorze bezpośrednim pracy brygady pracowniczej odpowiednio w okresie zimowego i letniego utrzymania dróg, w tym w systemie całodobowej gotowość do prowadzenia akcji zimowej.Ze względu na charakter wykonywanych czynności, zamawiający wymaga wykonywania ich w określonym miejscu i czasie, pod kierownictwem wykonawcy lub podwykonawcy co oznacza wymóg zatrudnienia Brygadzisty na umowę o pracę.- Osoba nr 9 - Brygadzista 2 - Osoba posiadająca co najmniej przez 1 sezon zimowy oraz 1 sezon letni doświadczenie zawodowe w organizowaniu i nadzorze bezpośrednim pracy brygady pracowniczej odpowiednio w okresie zimowego i letniego utrzymania dróg, w tym w systemie całodobowej gotowość do prowadzenia akcji zimowej.Ze względu na charakter wykonywanych czynności, zamawiający wymaga wykonywania ich w określonym miejscu i czasie, pod kierownictwem wykonawcy lub podwykonawcy co oznacza wymóg zatrudnienia Brygadzisty na umowę o pracę. Zamawiający wymaga, aby w celu wykonania zamówienia publicznego wykonawca dysponował co najmniej: • samochodami ciężarowymi - 2 szt., • solarko-piaskarką - 1 szt., • piaskarkami - 1 szt. • ciągnikami - 1 szt. • pługami - 3 szt. • zamiatarką uliczną - 1 szt. • zamiatarkami chodnikowymi - 1 szt. • kosiarką samobieżną ubijakową - 1 szt. • kosiarkami do trawy - 2 szt. • nożycami do żywopłotu - 1 szt. • pojemnikami zamkniętymi na składowanie piasku do akcji zimowej co najmniej 5 szt. • przynajmniej 1 linia telefoniczna czynna całodobowo w okresie zimowym, z którą koszt połączenia nie będzie wyższy niż opłata za połączenie lokalne dla telefonu stacjonarnego w Bielawie, • środki łączności umożliwiające całodobowy kontakt poprzez transmisję dwukierunkową równoczesną lub naprzemienną ze wszystkimi brygadami pracującymi w okresie zimowym; wszystkie środki łączności muszą posiadać wymagane polskim prawem dokumenty dopuszczające wyroby do obrotu i użytkowania; Zamawiający wymaga, aby w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: • wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy wynosiła 20 osób; • liczebności kadry kierowniczej u wykonawcy wynosiła 2 osoby.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
8. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, składa aktualne na dzień składania następujące dokumenty:1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;3) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;4) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp;5) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp;6) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 1991 r. Nr 9, poz. 31 z późn. zm.).9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 8:1) pkt 1 – składa, aktualną na dzień składania, informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp;2) pkt 2–4 – składa, aktualny na dzień składania, dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w wysokości 500.000,00 zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający wymaga, aby wykonawca, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał - przynajmniej 2 usługi (lub po 1 usłudze wykonywanej przez co najmniej 2 sezony) polegające na: • usłudze zimowego utrzymania dróg obejmującej usługi na drogach o powierzchni nie mniejszej niż 50 000 m2, w tym całodobową gotowość do prowadzenia akcji zimowej poprzez co najmniej ręczne i mechaniczne odśnieżanie, usuwanie gołoledzi, likwidacja śliskości oraz wywożenie wraz z załadunkiem śniegu z miejsc wskazanych przez Zamawiającego,oraz • usłudze letniego utrzymaniu dróg obejmującej usługi na drogach o powierzchni nie mniejszej niż 50 000 m2, w tym sprzątanie (obejmujące ręczne i mechaniczne zamiatanie), zbieranie odpadów. Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby:W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie ww. warunku dotyczy wykonawców łącznie.- Osoba nr 1 - Kierownik zmiany 1 - Osoba posiadająca co najmniej przez 2 sezony zimowe oraz 2 sezony letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu odpowiednio usługami zimowego i letniego utrzymania dróg na drogach o powierzchni nie mniejszej niż 50 000 m2, w tym całodobową gotowość pracowników do prowadzenia akcji zimowej.Ze względu na charakter wykonywanych czynności, zamawiający wymaga wykonywania ich w określonym miejscu i czasie, pod kierownictwem wykonawcy lub podwykonawcy co oznacza wymóg zatrudnienia Kierownika zmiany na umowę o pracę.- Osoba nr 2 - Kierownik zmiany 2 - Osoba posiadająca co najmniej przez 1 sezon zimowy oraz 1 sezon letni doświadczenie zawodowe w kierowaniu odpowiednio usługami zimowego i letniego utrzymania dróg na drogach o powierzchni nie mniejszej niż 50 000 m2, w tym całodobową gotowość pracowników do prowadzenia akcji zimowej.Ze względu na charakter wykonywanych czynności, zamawiający wymaga wykonywania ich w określonym miejscu i czasie, pod kierownictwem wykonawcy lub podwykonawcy co oznacza wymóg zatrudnienia Kierownika zmiany na umowę o pracę.- Osoba nr 3 - Koordynator - Osoba posiadająca co najmniej przez 1 sezon zimowy oraz 1 sezon letni doświadczenie zawodowe w koordynowaniu odpowiednio usługami zimowego i letniego utrzymania dróg na drogach o powierzchni nie mniejszej niż 50 000 m2, w tym całodobową gotowość pracowników do prowadzenia akcji zimowej.Ze względu na charakter wykonywanych czynności, zamawiający wymaga wykonywania ich w określonym miejscu i czasie, pod kierownictwem wykonawcy lub podwykonawcy co oznacza wymóg zatrudnienia Koordynatora na umowę o pracę.- Osoba nr 4 - Dyżurny 1 - Osoba posiadająca co najmniej przez 1 sezon zimowy oraz 1 sezon letni doświadczenie zawodowe w pełnieniu dyżuru telefonicznego odpowiednio w okresie zimowego i letniego utrzymania dróg, w tym w systemie całodobowej gotowość do prowadzenia akcji zimowej.Ze względu na charakter wykonywanych czynności, zamawiający wymaga wykonywania ich w określonym miejscu i czasie, pod kierownictwem wykonawcy lub podwykonawcy co oznacza wymóg zatrudnienia Dyżurnego na umowę o pracę.- Osoba nr 5 - Dyżurny 2 - Osoba posiadająca co najmniej przez 1 sezon zimowy oraz 1 sezon letni doświadczenie zawodowe w pełnieniu dyżuru telefonicznego odpowiednio w okresie zimowego i letniego utrzymania dróg, w tym w systemie całodobowej gotowość do prowadzenia akcji zimowej.Ze względu na charakter wykonywanych czynności, zamawiający wymaga wykonywania ich w określonym miejscu i czasie, pod kierownictwem wykonawcy lub podwykonawcy co oznacza wymóg zatrudnienia Dyżurnego na umowę o pracę.- Osoba nr 6 - Kierowca 1 - Osoba posiadająca co najmniej przez 1 sezon zimowy oraz 1 sezon letni doświadczenie zawodowe w kierowaniu samochodem ciężarowym odpowiednio w okresie zimowego i letniego utrzymania dróg, w tym w systemie całodobowej gotowość do prowadzenia akcji zimowej.Ze względu na charakter wykonywanych czynności, zamawiający wymaga wykonywania ich w określonym miejscu i czasie, pod kierownictwem wykonawcy lub podwykonawcy co oznacza wymóg zatrudnienia Kierowcy na umowę o pracę.- Osoba nr 7 - Kierowca 2 - Osoba posiadająca co najmniej przez 1 sezon zimowy oraz 1 sezon letni doświadczenie zawodowe w kierowaniu samochodem ciężarowym odpowiednio w okresie zimowego i letniego utrzymania dróg, w tym w systemie całodobowej gotowość do prowadzenia akcji zimowej.Ze względu na charakter wykonywanych czynności, zamawiający wymaga wykonywania ich w określonym miejscu i czasie, pod kierownictwem wykonawcy lub podwykonawcy co oznacza wymóg zatrudnienia Kierowcy na umowę o pracę.- Osoba nr 8 - Brygadzista 1 - Osoba posiadająca co najmniej przez 1 sezon zimowy oraz 1 sezon letni doświadczenie zawodowe w organizowaniu i nadzorze bezpośrednim pracy brygady pracowniczej odpowiednio w okresie zimowego i letniego utrzymania dróg, w tym w systemie całodobowej gotowość do prowadzenia akcji zimowej.Ze względu na charakter wykonywanych czynności, zamawiający wymaga wykonywania ich w określonym miejscu i czasie, pod kierownictwem wykonawcy lub podwykonawcy co oznacza wymóg zatrudnienia Brygadzisty na umowę o pracę.- Osoba nr 9 - Brygadzista 2 - Osoba posiadająca co najmniej przez 1 sezon zimowy oraz 1 sezon letni doświadczenie zawodowe w organizowaniu i nadzorze bezpośrednim pracy brygady pracowniczej odpowiednio w okresie zimowego i letniego utrzymania dróg, w tym w systemie całodobowej gotowość do prowadzenia akcji zimowej.Ze względu na charakter wykonywanych czynności, zamawiający wymaga wykonywania ich w określonym miejscu i czasie, pod kierownictwem wykonawcy lub podwykonawcy co oznacza wymóg zatrudnienia Brygadzisty na umowę o pracę. Zamawiający wymaga, aby w celu wykonania zamówienia publicznego wykonawca dysponował co najmniej: • samochodami ciężarowymi - 2 szt., • solarko-piaskarką - 1 szt., • piaskarkami - 1 szt. • ciągnikami - 1 szt. • pługami - 3 szt. • zamiatarką uliczną - 1 szt. • zamiatarkami chodnikowymi - 1 szt. • kosiarką samobieżną ubijakową - 1 szt. • kosiarkami do trawy - 2 szt. • nożycami do żywopłotu - 1 szt. • pojemnikami zamkniętymi na składowanie piasku do akcji zimowej co najmniej 5 szt. • przynajmniej 1 linia telefoniczna czynna całodobowo w okresie zimowym, z którą koszt połączenia nie będzie wyższy niż opłata za połączenie lokalne dla telefonu stacjonarnego w Bielawie, • środki łączności umożliwiające całodobowy kontakt poprzez transmisję dwukierunkową równoczesną lub naprzemienną ze wszystkimi brygadami pracującymi w okresie zimowym; wszystkie środki łączności muszą posiadać wymagane polskim prawem dokumenty dopuszczające wyroby do obrotu i użytkowania; Zamawiający wymaga, aby w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: • wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy wynosiła 20 osób; • liczebności kadry kierowniczej u wykonawcy wynosiła 2 osoby.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Tak
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Tak

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2.1.1. Zmian osobowych w przypadku:a) zmiany osób odpowiadających za realizację umowy pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ;b) zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia a także jest w sytu­acji ekonomiczniej i finansowej, jak dotychczasowy podwykonawca,c) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy w trakcie realizacji zadania, jeżeli Wykonawca nie zakładał wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawcy(ców) na etapie złożenia oferty lub rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, w szczególności gdy posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście.2.1.2. Zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku wykorzystania kwoty zabezpieczonej na realizację przedmiotu umowy spowodowanej wystąpieniem zwiększonej ilości uszkodzeń nawierzchni dróg gminnych lub oznakowania pionowego.2.2. Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;2.3. Zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;2.4. Wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w ust. 2.1,b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;2.5. Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy PZP;2.6. Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.2.7. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:1) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu;2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy,d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 2 pkt 2.4.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-08, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Bogatynia
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI