Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę worków foliowych do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoMysłowice
WojewództwoŚląskie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
Termin składania wniosków2021-05-19
ZamawiającyZakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o.
Data publikacji ogłoszenia2021-05-11
Numer ogłoszenia2021/BZP 00051736
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051736 z dnia 2021-05-11
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę worków foliowych do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270647904
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną
Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.zomm.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodne z regulaminem korzystania z systemu miniPortal
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dla Wykonawców biorących udział wprocesie udzielania zamówieńw Zakładzie Oczyszczania Miasta sp. z o. o. w Mysłowicach: Działajączgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 24 maja 2018 r. poz.1000), oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. zwanego dalej RODO, informujemy zgodnie z art. 13 RODO, że:1. Administratorem Danychjest Zakład Oczyszczania Miasta sp. z o.o. w Mysłowicach., 41-400 Mysłowice ul. Stadionowa 11; email:biuro@zomm.pl ; Tel 322221140.2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adreskorespondencyjny - jw.; e-mail: odo@zomm.pl ; Tel 322221140.3. Podstawy Prawne i celeprzetwarzania Państwa danych.Dane Państwa będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO. Celem przetwarzania będzie realizacja procedur związanych z postępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego. Postępowanie będzie się odbywało w oparciu o następujące przepisy:•ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.)•rozporządzenie ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakie możeżądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2017 r. poz 1126)• ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. 2019 r.poz 553 ).4. Przekazywanie danych.Państwa dane będą przekazywane:• wszystkim zainteresowanympodmiotom i osobom, ponieważ postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.Ograniczenie tego dostępu może wystąpić w szczególnych uzasadnionych przypadkach zgodnie ztreścią ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn.zm.).• wszystkim podmiotom, z którymi ZOM Mysłowice zawarł umowy powierzenia dla realizacji zadańzwiązanych z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego5. Państwa danemogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ponieważ postępowanie o udzieleniezamówienia publicznego jest jawne, z uwzględnieniem ograniczenia, o którym mowa w punkcie 4.6.Państwa dane będą przechowywane przez okres 5 lat od daty zakończenia postępowania.7. Każdaosoba, której dane są przetwarzane przez ZOM, ma prawo żądania do:7.1 dostępu do swoich danychosobowych zgodnie z art. 15 RODO,7.2 sprostowania danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO,7.3usunięcia swoich danych osobowych zgodnie z art. 17 RODO,7.4 ograniczenia przetwarzania swoichdanych osobowych zgodnie z art. 18 RODO,7.5 przenoszenia swoich danych osobowych zgodnie zart. 20 RODO,7.6 wniesienia skargi do organu nadzorczego, tzn. do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).8. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane wsposób automatyczny, w szczególności nie będą podlegać profilowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informujemy że przetwarzanie danych osobowych wzwiązku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne odbywa się podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO. W związku z tym w Państwa przypadku nie przysługują Państwu prawa zawarte w punktach7.3, 7.4 i 7.5 niniejszej klauzuli.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOM/4/2021/O/DWZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na sukcesywną dostawę worków foliowych do selektywnego gromadzenia bioodpadów komunalnych w postaci odpadów zielonych. W wyniku przeprowadzonego postępowania Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej z jednym Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8 ustawy PZP do 20% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie będzie badał, czy Wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: cena brutto, termin dostawy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że:- prowadzi działalność, która pozwoli na wykonanie dostaw określonych przez Zamawiającego,- należycie wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed datą składania ofert, a w przypadku umów ciągłych, których okres obowiązywania nadal trwa, nadal wykonuje, dostawę worków na selektywne odpady komunalne o pojemności 120 litrów, w ilości nie mniejszej niż 500.000 sztuk. Ww. warunek dostawy co najmniej 500.000 sztuk będzie spełniony, jeżeli dostawa ta będzie zrealizowana na podstawie nie więcej niż 2 umów,- średni roczny obrót w obszarze objętym zamówieniem, za okres 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, wynosi nie mniej niż 250.000,00 zł netto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 111 ustawy PZP oraz,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,b) Zaświadczeniewłaściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniempodatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innydokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym wsprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku spółek cywilnych należyzłożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników,c)Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lubKasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca niezalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawcazawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymiodsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu, W przypadku spółek cywilnych należy złożyć zaświadczenie z Zakładu UbezpieczeńSpołecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników,d) Oświadczenie o braku wydaniawobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu zuiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – wprzypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatnościtych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumieniaw sprawie spłat tych należności,e) Oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środkazapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,f) Oświadczenie Wykonawcy oniezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji odziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celupotwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 114 ustawy PZP,b) Zestawieniawykonanych lub wykonywanych dostaw (załącznik nr 4 SWZ), wraz ze wskazaniem wartości netto,okresu ich wykonywania, ich przedmiotu oraz podmiotu, na rzecz którego wykonano dostawy, wraz zdokumentem potwierdzającym należyte wykonanie dostaw (referencje),c) Oświadczenia o rocznymobrocie Wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem za okres ostatnich 3 lat obrotowych zpodziałem na poszczególne lata, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, napodstawie art. 115 ustawy PZP.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika powinno:1.1. jednoznacznieokreślać postępowanie, do którego się odnosi,1.2. wymieniać wszystkich Wykonawców, którzywspólnie ubiegają się o zamówienie,1.3. precyzować zakres umocowania,1.4. upoważniaćOgłoszenie nr 2021/BZP 00027454/01 z dnia 2021-04-022021-04-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - DostawyPełnomocnika do podejmowania niezbędnych działań związanych z postępowaniem i/lubdokonywania wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z wykonaniem Umowy wimieniu Wykonawców,1.5. być podpisane przez prawnie pełnomocnych przedstawicieliposzczególnych Wykonawców składających wspólną Ofertę, jako potwierdzenie uprawnieńprzekazanych Pełnomocnikowi.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie zPełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywałoinaczej.2.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie. Dokument ten wstępnie potwierdza spełnianie warunkówudziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy zWykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstawwykluczenia (Oświadczenia należy załączyć do oferty).2.2. W przypadku wspólnego ubieganiasię o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności dotej samej grupy kapitałowej, o którym mowaw pkt. 10.6. SWZ składa każdy z Wykonawców.2.3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani nawezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.9. SWZprzy czym: dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.9.2) SWZ składa wspólniepodmiot ubiegający się o zamówienie, dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.9.1)SWZ składa każdy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne dla stron postanowienia zostały zawarte we Wzorze Umowy, który stanowi załączniknr 5 do SWZ.2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy w zakresie odnoszącym się do ceny,terminu i sposobu realizacji, jest dopuszczalna w przypadku:a) zmiany stawki podatku odtowarów i usług,b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego napodstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu zapracę (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207),c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznymlub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne,d) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie zjej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa. Pod pojęciem siły wyższej będzierozumiane zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli Zamawiającego aniWykonawcy, uniemożliwiające wykonanie Umowy na stałe lub na pewien czas, któremu niemożna zapobiec, ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności.3. W celuprzeprowadzenia zmiany ceny w zakresie określonym w pkt 27.2. SWZ, Wykonawcazobowiązany jest do przedstawienia szczegółowej kalkulacji kosztów, z której będą wynikałydane umożliwiające zwiększenia należnego wynagrodzenia, a w tym ilość osób zatrudnionych zwynagrodzeniem minimalnym.4. Zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej (aneks) podrygorem nieważności.5. Wszelkie zmiany inne niż wymienione w pkt 27.2. SWZ, niniejszejumowy odbywać się będą zgodnie z zapisem art. 144 ustawy PZP i wymagają dla swojejważności zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-19 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-19 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.19.) Umowa ramowa:
Umowa ramowa zawarta zostanie z jednym wykonawcą
8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Tak
8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: 1
NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzedam stary sprzęt elektroniczny - Żywiec
Lokalizacja zleceniaśląskie
Data dodania25-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam.
Sprzedam stary sprzęt elektroniczny.
Mam do sprzedania drukarkę, uszkodzony mikser, stare telefony i odświeżacz powietrza.
Czekam na kontakt.
Pozdrawiam.