Wykonanie usługi interwencyjnego uporządkowania terenów Skarbu Państwa w Warszawie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usługi interwencyjnego uporządkowania terenów Skarbu Państwa w Warszawie gospodarowanych przez Zarząd Mienia Skarbu Państwa i dokonaniem wywozu do 142 kontenerów odpadów o pojemności KP7
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-28
  • ZamawiającyZarząd Mienia Skarbu Państwa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00087253
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usługi interwencyjnego uporządkowania terenów Skarbu Państwa
w Warszawie gospodarowanych przez Zarząd Mienia Skarbu Państwa i dokonaniem wywozu do 142 kontenerów odpadów o pojemności KP7

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Skarbu Państwa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140001459

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prosta 69

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-838

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmsp@zmsp.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zmsp.warszawa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

innych czynności przygotowawczych związanych z gospodarowaniem zasobem nieruchomości Skarbu Państwa, w tym także zasobem lokalowym, powierzonych przez Prezydenta m.st. Warszawy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi interwencyjnego uporządkowania terenów Skarbu Państwa
w Warszawie gospodarowanych przez Zarząd Mienia Skarbu Państwa i dokonaniem wywozu do 142 kontenerów odpadów o pojemności KP7

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1ecbda2-d006-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001675/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Interwencyjne uporządkowanie terenów Skarbu Państwa w Warszawie w gospodarowaniu Zarządu Mienia Skarbu Państwa z dokonaniem wywozu do 142 kontenerów odpadów o pojemności KP7

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

zmsp.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2.1 W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje mogą być przekazywane przez Strony wyłącznie drogą elektroniczną przy użyciu wskazanych poniżej (pkt. 2.2) środków komunikacji elektronicznej. Inna forma komunikacji np. poczta, kurier, faks itp. jest niedopuszczalna.
2.2 Korespondencję do Zamawiającego przy użyciu https://zmsp.eb2b.com.pl/ oraz poczty elektronicznej zmsp@zmsp.org.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2.1 W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje mogą być przekazywane przez Strony wyłącznie drogą elektroniczną przy użyciu wskazanych poniżej (pkt. 2.2) środków komunikacji elektronicznej. Inna forma komunikacji np. poczta, kurier, faks itp. jest niedopuszczalna.
2.2 Korespondencję do Zamawiającego przy użyciu https://zmsp.eb2b.com.pl/ oraz poczty elektronicznej zmsp@zmsp.org.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 2. Informacje wymagane przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zawiera załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wyrażenia zgody na przetwarzanie informacji zawierających dane osobowe oraz do poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży oświadczenie zawarte w „Uszczegółowieniu formularza ofertowego”, stanowiącym załącznik nr 1 pkt. 7 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WNP-000003/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie usługi interwencyjnego uporządkowania terenów Skarbu Państwa
w Warszawie gospodarowanych przez Zarząd Mienia Skarbu Państwa i dokonaniem wywozu do 142 kontenerów odpadów o pojemności KP7 oraz utylizację wywiezionych odpadów.

Usługa powinna być realizowana w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach.
Szczegółowy zakres czynności:
a) uporządkowanie działek z zalegających odpadów komunalno-bytowych w szczególności: gruz, opakowania szklane, rurki, butelki, itp.
b) uprzątnięcie pryzm odpadów przemysłowych i technicznych oraz gabarytów przedmiotów sanitarnych takich jak muszle klozetowe, itp.
c) wywóz znajdujących się odpadów wraz z potwierdzeniem ich utylizacji,
d) usunięcie zbędnych suchych gałęzi oraz innych odpadów biodegradowalnych
w tym: skoszonej trawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie Oferty nie odrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej Oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:
Cena brutto (C) – waga 60 %.
Zatrudnienie osób niepełnosprawnych - waga 40 %, przy czym:
- dwie osoby niepełnosprawne zatrudnione na umowę o pracę – 20%
- powyżej dwóch osób niepełnosprawnych lub więcej zatrudnionych na umowę o pracę – 40%
3. Przy ocenie Ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach (1% = 1 pkt). Punkty w ramach kryterium oceny ofert przyznane zostaną do 2 miejsca po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą Ofertę uważa się ofertę, która uzyska największą liczbę punktów
5. Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów w ramach kryterium oceny ofert.
6. Sposób oceny Ofert określony w ust. 3-5 dotyczy zarówno oceny Ofert, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, jak i Ofert dodatkowych, jeżeli Zamawiający będzie prowadził negocjacje.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.1 Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów polegającej na:

posiadaniu aktualnego na czas wykonywania Zamówienia zezwolenia na zbieranie odpadów na terenie m.st. Warszawy wydane na podstawie art. 41 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779)

1.2 Zdolności technicznej polegającej na:
Wykazaniu wykonania co najmniej 3 usług o wartości min. 100.000,00 zł. brutto każda, polegających na sprzątaniu, wywozie i utylizacji odpadów, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty

1.3 Klauzule społeczne:
1. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy Wykonawcy („Personel Wykonawcy”) realizujący bezpośrednio czynności polegające na sprzątaniu nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia z wyłączeniem osób dokonujących wywozu odpadów i dokonujących ich utylizacji, będą zatrudnieni na podstawie umowy
o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy.
2. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa w ust 1. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu Umowy i składając każdą fakturę przedstawi oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy
o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem ich danych osobowych niezbędnych do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę, w szczególności imienia i nazwisko zatrudnionego pracownika, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i zakresu obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
3. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia w terminie wskazanym w ust. 2 będzie traktowane jako niewykonanie Umowy i Zamawiający będzie uprawniony do naliczenia Wykonawcy kar umownych jak również do odstąpienia od Umowy.
4. W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę zatrudnienia osoby niepełnosprawnej/osób niepełnosprawnych, Wykonawca ma obowiązek przedstawienia dowodu zatrudnienia w postaci oświadczenia o zatrudnieniu każdej z tych osób ze wskazaniem okresu zatrudnienia oraz wymiaru czasu pracy, daty zawarcia i rodzaju umowy o pracę zawartej z ww. pracownikiem/pracownikami oraz zanonimizowanej decyzji powiatowego zespołu orzekania o niepełnosprawności, nie później niż w terminie 10 dni od podpisania niniejszej Umowy oraz raz na kwartał aktualizować te informacje w postaci pisemnego oświadczenia dostarczanego do siedziby Zamawiającego nie później niż do 10 dnia miesiąca rozpoczynającego dany kwartał.
W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania Umowy o pracę z osobą niepełnosprawną Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia w terminie 14 dni kalendarzowych od ustania stosunku pracy kolejnej osoby posiadającej taki status.
5. Wykonawca zobowiązany jest do składania miesięcznej ewidencji czasu pracy osób niepełnosprawnych zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia, najpóźniej do 10 dnia następnego miesiąca, po miesiącu którego dotyczy ewidencja. Wzór ewidencji czasu pracy osób niepełnosprawnych stanowi załącznik nr 4 do projektowanych postanowień umowy
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonywania zamówienia poprzez wizyty w miejscach wykonywania prac, w celu weryfikacji rzeczywistego udziału osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu zamówienia.
7. W przypadku realizacji zamówienia przez podwykonawcę Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązki wskazane w ust. 4, 5 i 6 tzn. obowiązek składania oświadczeń i dokumentów opisanych w powyższych ustępach oraz zapłaty kar umownych obciążać będą nadal Wykonawcę z tym zastrzeżeniem, że w oświadczeniu Wykonawca wskaże Podwykonawców, którzy zatrudniają poszczególne osoby. Wykonawca zobowiąże w odrębnej umowie podwykonawcę do przedłożenia własnego oświadczenia. Oświadczenie Podwykonawcy będzie załączone do oświadczenia Wykonawcy.
8. W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania Umowy o pracę z osobą niepełnosprawną Wykonawca, zwolniony jest z kary umownej, o której mowa
w §10 jeżeli wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy, albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osoby niepełnosprawnej nastąpiło z przyczyn niezależnych po jego stronie. Za przyczynę niezależną po stronie Wykonawcy, będzie uznany w szczególności brak osób niepełnosprawnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie
i w okresie jego realizacji.
9. W przypadku spowodowania szkody przez pracownika Wykonawca zobowiązany jest do jej naprawy. Szkoda winna być stwierdzona protokółem spisanym przez obie strony.
10. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej.
11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób,
o których mowa powyżej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się dyspozycję art. 117 ust. 3 ustawy, z uwzględnieniem art. 117 ust. 4 ustawy.

3. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie, o którym mowa w art. 118 ust. 3 i ust. 4 ustawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa ZMSP https://zmsp.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-28 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki co drugi tydzień - Garwolin
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję opiekunki co drugi tydzień. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI