Usługa mycia okien i elewacji w budynkach Wydziału Transportu Politechniki Warsz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa mycia okien i elewacji w budynkach Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2024-06-05
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA WARSZAWSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00346099
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa mycia okien i elewacji w budynkach Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.prycinski@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa mycia okien i elewacji w budynkach Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fe77055-1dd6-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025337/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.220 Usługa mycia okien i elementów elewacji w budynkach Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Składanie ofert i oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu odbywa się w formie lub postaci elektronicznej na ww. portalu. Zamawiający informuje, że komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postepowaniem należy przekazywać za pomocą wyżej wskazanego portalu (formularz – wyślij wiadomość do Zamawiającego). Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. za pomocą platformy zakupowej Politechniki Warszawskiej. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi się w języku polskim na podstawie art. 20 ust. 2 ustawy Pzp. Oferta składana w formie lub postaci elektronicznej musi być opatrzona przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w ww. Portalu. Oferty niepodpisane będą podlegały odrzuceniu. Oferta, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ nie opatrzona podpisem kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest nieważna i podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3, a także w związku z art. 226 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Warszawska, Plac Politechniki 1, 00-661 Warszawa. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych, z którym można skontaktować pod adresem mailowym: iod@pw.edu.pl. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy Pzp. Administrator będzie przetwarzać dane osobowe w zakresie procedury postępowania mającej na celu wyłonienie wykonawcy, a w efekcie zawarcia umowy, mocą której zostanie udzielone zamówienie publiczne. Oznacza to, że danymi chronionymi w zakresie procedury udzielania zamówienia będą wszelkie dane osobowe znajdujące się w ofertach i wszelkich innych dokumentach składanych w toku prowadzonego postępowania przez wykonawcę. Powyższe dotyczy danych osobowych tylko osób fizycznych, takich jak: dane osobowe samych wykonawców składających ofertę, w tym konsorcjantów, podwykonawców, osób trzecich udostępniających swój potencjał, ich pełnomocników, pracowników itp. Jednocześnie informuje się, że wystarczające będzie wskazanie jedynie tych danych, których zamawiający wyraźnie żąda lub tych, które wprost potwierdzają spełnienie wymagań przez wykonawcę. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy; dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, jednak nie dłużej niż do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z niniejszego postępowania i zawartej umowy w wyniku tego postępowania. Ponadto dane te będą archiwizowane zgodnie z rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. nr 14 poz. 67 ze zm.), będącym aktem wykonawczym do ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.). Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany oraz nie będzie wykonywane profilowanie Pani/Pana, stosowanie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe regulacje dot. RODO określono w Rozdziale 19 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WT/TP/05/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 114000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia I cz. postępowania jest mycie okien w Starym Skrzydle Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej. Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 22000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Nie odrzucone oferty, będą oceniane na podstawie kryterium cena - 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia II cz. postępowania jest mycie okien oraz elewacji w Nowym Skrzydle Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej. Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 92000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Nie odrzucone oferty, będą oceniane na podstawie kryterium cena - 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 5 SWZ, w tym m.in. na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1 posiadają zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
2 posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
3 znajdują się sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
4 posiadają zdolności techniczne lub zawodowe: Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w powyższym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył lub świadczy nadal, jednorazowo lub cyklicznie, usługi polegające na myciu okien i/lub elewacji z wykorzystaniem metod alpinistycznych, potwierdzonych załączonymi do oferty dowodami, że usługi te zostały wykonane należycie. Oferty Wykonawców, którzy nie przedstawią w wykazie usług, stanowiącym załącznik nr 4 do Formularza Oferty wymaganej przez Zmawiającego min. liczby prac wykonywanych zostaną odrzucone. Zamawiający wymaga przedstawienia realizacji minimum 3 prac polegających na myciu okien w budynkach o wysokości powyżej 20 m i powierzchni min. 2 000 m2 (cz. I oraz cz. II), a także 3 prac polegających na myciu elewacji w budynkach o wysokości powyżej 20 m i powierzchni min. 2 000 m2 (cz. II). Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się, nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie. Dokumenty w postaci referencji stanowią załącznik nr 5 do Formularza Oferty.
5 zaoferują wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego.
Szczegółowe warunki opisano w SWZ postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty, którą stanowi Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty.
2) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, stanowiące Załącznik nr 1a do Formularza Oferty.
3) formularz asortymentowo – cenowy – stanowiący załącznik nr 2 do Formularza oferty,
4) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych nadal, jednorazowo lub cyklicznie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju usług dot. mycia okien lub elewacji, powierzchni mytych okien lub elewacji,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W cz. I (State skrzydło): Zamawiający wymaga przedstawienia realizacji prac polegających na myciu okien w min. 3 budynkach o wysokości większej niż 20 m i powierzchni okien min. 2 000 m2, W cz. II (Nowe Skrzydło) Zamawiający wymaga przedstawienia realizacji prac polegających na: myciu okien w min. 3 budynkach o wysokości większej niż 20 m i powierzchni okien min. 2 000 m2, a także myciu elewacji w min. 3 budynkach o wysokości większej niż 20 m i powierzchni elewacji do mycia min. 2 000 m2. Brak wykazanego min. doświadczenia w załączniku nr 4 do Formularza oferty skutkuje odrzuceniem oferty. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się, nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie - załącznik nr 5 do Formularza oferty.
5) Wykaz posiadanych uprawnień w zakresie mycia okien i elewacji na wysokości – stanowi załącznik nr 6 do Formularz oferty.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty, którą stanowi Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty.
2) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, stanowiące Załącznik nr 1a do Formularza Oferty.
3) formularz asortymentowo – cenowy – stanowiący załącznik nr 2 do Formularza oferty,
4) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych nadal, jednorazowo lub cyklicznie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju usług dot. mycia okien lub elewacji, powierzchni mytych okien lub elewacji,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W cz. I (State skrzydło): Zamawiający wymaga przedstawienia realizacji prac polegających na myciu okien w min. 3 budynkach o wysokości większej niż 20 m i powierzchni okien min. 2 000 m2, W cz. II (Nowe Skrzydło) Zamawiający wymaga przedstawienia realizacji prac polegających na: myciu okien w min. 3 budynkach o wysokości większej niż 20 m i powierzchni okien min. 2 000 m2, a także myciu elewacji w min. 3 budynkach o wysokości większej niż 20 m i powierzchni elewacji do mycia min. 2 000 m2. Brak wykazanego min. doświadczenia w załączniku nr 4 do Formularza oferty skutkuje odrzuceniem oferty. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się, nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie - załącznik nr 5 do Formularza oferty.
5) Wykaz posiadanych uprawnień w zakresie mycia okien i elewacji na wysokości – stanowi załącznik nr 6 do Formularz oferty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych nadal, jednorazowo lub cyklicznie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju usług dot. mycia okien lub elewacji, powierzchni mytych okien lub elewacji, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W cz. I (State skrzydło): Zamawiający wymaga przedstawienia realizacji prac polegających na myciu okien w min. 3 budynkach o wysokości większej niż 20 m i powierzchni okien min. 2 000 m2, W cz. II (Nowe Skrzydło) Zamawiający wymaga przedstawienia realizacji prac polegających na: myciu okien
w min. 3 budynkach o wysokości większej niż 20 m i powierzchni okien min. 2 000 m2, a także myciu elewacji w min. 3 budynkach o wysokości większej niż 20 m i powierzchni elewacji do mycia min. 2 000 m2.
Brak wykazanego min. doświadczenia w załączniku nr 4 do Formularza oferty skutkuje odrzuceniem oferty. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się, nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie - załącznik nr 5 do Formularza oferty.
Wykaz posiadanych uprawnień w zakresie mycia okien i elewacji na wysokości – stanowi załącznik nr 6 do Formularz oferty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych nadal, jednorazowo lub cyklicznie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju usług dot. mycia okien lub elewacji, powierzchni mytych okien lub elewacji, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W cz. I (State skrzydło): Zamawiający wymaga przedstawienia realizacji prac polegających na myciu okien w min. 3 budynkach o wysokości większej niż 20 m i powierzchni okien min. 2 000 m2, W cz. II (Nowe Skrzydło) Zamawiający wymaga przedstawienia realizacji prac polegających na: myciu okien
w min. 3 budynkach o wysokości większej niż 20 m i powierzchni okien min. 2 000 m2, a także myciu elewacji w min. 3 budynkach o wysokości większej niż 20 m i powierzchni elewacji do mycia min. 2 000 m2.
Brak wykazanego min. doświadczenia w załączniku nr 4 do Formularza oferty skutkuje odrzuceniem oferty. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się, nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie - załącznik nr 5 do Formularza oferty.
Wykaz posiadanych uprawnień w zakresie mycia okien i elewacji na wysokości – stanowi załącznik nr 6 do Formularz oferty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz dokumentów określono w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców – oświadczeń / dokumentów opisanych i wymienionych w rozdziale 7 SWZ. Niespełnienie któregokolwiek spośród wyżej wymienionych warunków spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy i wykluczenie z postępowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, mogą zostać wprowadzone w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i dotyczyć mogą:
1) terminu realizacji umowy w sytuacji, gdy z uzasadnionych względów organizacyjnych, losowych, warunków atmosferycznych, niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, będzie on zmuszony do wystąpienia o przesunięcia terminu wykonania usługi - termin ulegnie wydłużeniu o czas, w którym występowały ww. niesprzyjające warunki;
2) działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnym terminie, termin ulegnie wydłużeniu o czas trwania siły wyższej. Przez „Siłę wyższą” rozumie się zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których żadna ze Stron nie mogła przewidzieć ani im zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy.
3) W przypadku zidentyfikowania w trakcie wykonywania usługi dodatkowych czynności niezbędnych dla kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia kwoty wynagrodzenia pierwotnego umowy maksymalnie o 30% wartości umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy.
4) Strony przewidują możliwość dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w formie aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług dla usług należących do przedmiotu zamówienia w toku wykonywania umowy;
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne;
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - na zasadach i w sposób określonych w ust. 5 – 14 niniejszego paragrafu, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może żądać zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadkach określonych w powyższych pkt 2) – 4) po upływie co najmniej 6 miesięcy od dnia podpisania Umowy przez Strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-05 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Brak.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI