Świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych, WC wolno stojących oraz ze studzienek chłonnych na terenie Dzielnicy Wawer.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-03-12
  • ZamawiającyZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00012961
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych, WC wolno stojących oraz ze studzienek chłonnych na terenie Dzielnicy Wawer.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010836340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trakt Lubelski 353

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-667

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 277 35 55

1.5.8.) Numer faksu: 22 277 35 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgn.wawer@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-wawer.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Administrowanie zasobem nieruchomości stanowiących własność lub współwałasność m.st. Warszawy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych, WC wolno stojących oraz ze studzienek chłonnych na terenie Dzielnicy Wawer.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9737eae8-7c1a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012961

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005708/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wywóz nieczystości płynnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zgn-wawer; https://zgnwawer.bip.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgn-wawer.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem https://zgn-wawer.ezamawiajacy.pl, zwanego dalej systemem. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. Zamawiający dopuszcza zadawanie pytań do SWZ drogą mailową. Pytania należy kierować na adres wawer.zgn@um.warszawa.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania, którego dotyczą. Zamawiający dopuszcza przekazywanie pytań w obu powyższych formach bez konieczności podpisywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.Wymagana forma składanych dokumentów:- Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej.- Za dokumenty złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem rozumie się dokumenty złożone w formie elektronicznej opatrzone podpisem elektronicznym, podpisane przez osoby umocowane do reprezentacji.Jeżeli pytania do treści SWZ wpłyną po upływie terminu składania pytań, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wcześniej wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić pytania bez rozpoznania.2.Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem wskazanym w pkt. 5.2 SWZ, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.3Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 4.Pozostałą, nie wskazaną w pkt. 5.2 i pkt 5.3 SWZ, korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać drogą mailową na adres wawer.zgn@um.warszawa.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania, którego dotyczy. 5.Zamawiający poniżej wskazuje informacje, o których mowa w § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), dotyczące systemu dostępnego, pod adresem wskazanym w pkt. 5.2 SWZ. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:a). Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c). Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d). Włączona obsługa JavaScript;e). Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE. L. 2016.119.1), dalej „RODO”, informujemy o zasadach przetwarzania Pani danych osobowych oraz o przysługujących Pani prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.1.Administratorem Pani danych osobowych, podlegających przetwarzaniu jest: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Trakt Lubelski 353 04-667 Warszawa, zwany dalej ZGN Wawer lub Administratorem.2.Administrator przetwarza Pani dane osobowe: imię, nazwisko, adres zamieszkania, Nr PESEL i Nr NIP, niezbędne do zawarcia i wykonywania umowy, której będzie/jest Pani Stroną.3.W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani danych osobowych mogą być:a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z m.st. Warszawą przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Prezydent m.st. Warszawy.4.W związku z przetwarzaniem Pani danych osobowych przysługują Pani następujące uprawnienia:a)prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;b)prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;c)prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;d)prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;e)prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: zaistnieją przyczyny związane z Pani szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora lub przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NZ/84/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych z szamb (oraz WC wolno stojących), do których podłączone są budynki administrowane przez ZGN w Dzielnicy Wawer oraz wybieranie wody ze studni chłonnych i kratek ściekowych. Zakres usługi obejmuje obszar administrowany przez Zamawiającego – posesje, których wykaz stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Planowany wywóz nieczystości (szamba) w całym okresie umowy wynosi ok. 3.978,00 m3. W ilości wywozu nieczystości płynnych została uwzględniona ilość ścieków powstających w wyniku awarii. W ramach usługi przewiduje się w całym okresie umowy konieczność wypompowania wody ze studni chłonnych i kratek ściekowych w ilości ok. 400,00 m3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-01 do 2021-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty, nie podlegające odrzuceniu, oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:A - Cena za realizację całego zamówienia - waga 60 % - 6 pktB – terminu płatnosci - waga 40% - 4 pktPunkty przyznane za kryterium A: „cena za realizację całego zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru: najniższa cena ofertowa punkty przyznane 10 x........................................................................ x 60% badanej ofercie cena badanej ofertyPunkty przyznane za kryterium B: „ termin płatnosci” będą liczone w nastepujący sposób:W załączniku nr 3 w pkt 11 do SWZ załączonym do oferty Wykonawca wpisze termin płatnosci (w dniach).Termin płatności 21 dniowy - 2 punktyTermin płatności 30 dniowy i powyżej - 4 punkty.2. Jeżeli w terminie przewidzianym na składanie ofert złożone zostaną co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu Zamawiający po dokonaniu oceny ofert przeprowadzi aukcję elektroniczną w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 3. Zgodnie z art. 232 ust. 1 Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną (na adres e-mail podany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym) do udziału w aukcji elektronicznej wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. .4. W przypadku braku możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.Suma punktów A (po przeprowadzonej aukcji) + B będzie oceną dokonaną przez poszczególnych członków komisji w badanej ofercie.Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury VAT

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 1 i 2 pkt 1,2,3,4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Spełnienie ww. warunku ocenione będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy, (sporządzonego wg. wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ), wchodzącego w skład oferty i dokumentów wymienionych w pkt 6.1.2, 6.1.3, 6.1.4, 6.1.5.2. Posiadają aktualne, ważne zezwolenie na prowadzenie działalności opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie m.st. Warszawy zgodnie z art. 7 ust 1 pkt 2 i art. 9 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.). Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia – załącznik nr 4 do SWZ i kserokopii ww. zezwolenia, poświadczonego „za zgodność z oryginałem”.3. Posiadają aktualną umowę na odbiór komunalnych nieczystości płynnych z zakładem prowadzącym działalność w tym zakresie. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie kserokopii ww. umowy, poświadczonej „za zgodność z oryginałem”.4. Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji usług, stanowiących przedmiot zamówienia tj. należy wykazać (należy podać pełny wykaz wykonanych usług), że Wykonawca wykonał kompleksowo w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, główne usługi w przedmiocie zamówienia, w tym co najmniej 2 zamówienia obejmujące usługi w zakresie wywozu nieczystości płynnych, każde o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 9.1.11. SWZ, sporządzonego wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji oraz załączonych do oferty referencji lub innych dokumentów, potwierdzających że ww usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.5. Dysponują minimum 6 samochodami przystosowanymi do świadczenia usług w zakresie wywozu nieczystości płynnych, w tym: 2 samochodami o pojemności beczki minimum 4,5 m3; 1 samochodem o pojemności beczki minimum 7 m3 ,1 samochodem o pojemności beczki minimum 10 m3 , 1 samochodem o pojemności beczki minimum 14,5 m3, 1 samochodem o pojemności 16 m 3.Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie załączonego do oferty wykazu sprzętu określonego w pkt. 9.1.12. SWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. 6. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca jest w okresie realizacji Umowy ubezpieczony przez zakład ubezpieczeń działający zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub zawarcie przed rozpoczęciem robót umowy ubezpieczeniowej dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie wyrządzone przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem Umowy. Wymagana suma ubezpieczenia wynikająca z ww. dokumentów winna być nie mniejsza niż 100 000,00 zł 7.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 5 do SWZ.8. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 112 ust 2 pkt 1, 2, 3 i 4, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust 1 ustawy Pzp, powinien przedłożyć w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby składany dokument: - wskazywał adres którego dotyczy - zwierał informację, który zasób jest udostępniany przez dany podmiot, - w przypadku udostępniania wiedzy i doświadczenia określał konkretną formę udziału ww podmiotu w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo), - jaki stosunek łączy Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlecenie, umowa o współpracę, kontrakt, inne).Jeśli Wykonawca nie korzysta z zasobów innych podmiotów dokumentu w postaci załącznika nr 7 nie należy składać wraz z ofertą.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w art. 125 ustawy Pzp, stanowiące załączniki nr 4 i 5 do SWZ. Oświadczenia, wskazane powyżej stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru; w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2.Aktualne, ważne zezwolenie na prowadzenie działalności opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie m.st. Warszawy zgodnie z art. 7 ust 1 pkt 2 i art. 9 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U z 2020 r., poz. 875 z późn. zm.)3.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu z art. 125 ust. 1 i 2 pkt 1,2,3,4ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w pkt 6.1.1. – 6.1.5. SWZ – załącznik nr 4 do SWZ.4.Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 o niepodleganiu wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 125 ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum(ZIP) – załącznik nr 5 do SWZ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.5.Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest w okresie realizacji Umowy ubezpieczony przez zakład ubezpieczeń działający zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub zawarcie przed rozpoczęciem robót umowy ubezpieczeniowej dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie wyrządzone przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem Umowy. Wymagana suma ubezpieczenia wynikająca z ww. dokumentów winna być nie mniejsza niż 100 000,00 zł 6Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego, łączącego go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty opisanie w pkt. 6.2.3. niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postepowaniu , zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.7.Wykaz usług wykonanych w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu usługi w zakresie realizacji usług, stanowiących przedmiot zamówienia jako generalny wykonawca lub podwykonawca – w tym co najmniej 2 zamówienia obejmujące usługi w zakresie wywozu nieczystości płynnych , każde o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto, sporządzony wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ oraz dowody, potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane z należytą starannością i prawidłowo ukończone.9 Wykaz samochodów, którymi dysponuje Wykonawca, określony w pkt. 6.1.5 SWZ, sporządzony według wzoru, stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.10.Kserokopia ważnej umowy na odbiór nieczystości płynnych z zakładem, prowadzącym działalność w tym zakresie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 3 do SWZ2.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu z art. 125 ust. 1 i 2 pkt 1,2,3,4ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w pkt 6.1.1. – 6.1.5. SWZ – załącznik nr 4 do SWZ.3.Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 o niepodleganiu wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 125 ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) – załącznik nr 5 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców..4.Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia5.Pełnomocnictwo dla osoby, upoważnionej do składania postąpień w aukcji elektronicznej, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://aukcje.um.warszawa.pl.

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

1Jeżeli w terminie przewidzianym na składanie ofert złożone zostaną co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu Zamawiający po dokonaniu oceny ofert przeprowadzi aukcję elektroniczną w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 2. Zgodnie z art. 232 ust. 2 Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną (na adres e-mail podany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym) do udziału w aukcji elektronicznej wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. 3 W III etapie oceny ofert – aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej http://aukcje.um.warszawa.pl składają kolejne korzystniejsze postąpienia według zasad określonych w art. 232 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.4 Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej http://aukcje.um.warszawa.pl, wpisując kod dostępu w odpowiednie pole systemu. Kod dostępu zostanie przekazany przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom, których oferty nie zostaną zakwalifikowane do odrzucenia w I i II etapie oceny ofert. Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania:-być wyposażony w procesor 733 MHz i posiadać co najmniej 512 MB pamięci RAM-posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub nowszy-posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer 6.0. lub nowszą albo Mozilla Firefox 2.x lub nowszą-posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb/s.5 W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Postąpienia pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.6. Jedynym kryterium oceny ofert w aukcji elektronicznej jest cena brutto za realizację przedmiotowego zamówienia. Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej. 7. Postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji, zgodnie ze wzorem określonym w punkcie 21.1. SWZ..8. W przypadku nieprzeprowadzenia aukcji lub, gdy po jej przeprowadzeniu nie ulegnie zmianie najkorzystniejsza oferta wybrana w II etapie oceny ofert wskazanym w pkt. 20.2. SWZ, wiążąca jest ocena dokonana w II etapie.9. W Formularzu ofertowym należy wpisać osobę uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej. W przypadku, gdy będzie to inna osoba niż podpisująca ofertę, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo dla tej osoby, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej.10. Jeżeli w wyniku przeprowadzenia aukcji elektronicznej zostanie wybrana oferta z niższą ceną niż uznana za najkorzystniejszą w II etapie oceny ofert (patrz pkt. 20.2 SWZ), Wykonawca zobowiązany będzie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, przedstawić ponownie wypełniony Formularz ofertowy (wg zał. Nr 3 do SWZ), uwzględniający wynik aukcji. Poszczególne ceny jednostkowe i całkowita wartość zamówienia nie mogą być wyższe niż te podane w Formularzu ofertowym załączonym do oferty w I etapie oceny ofert.

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (konsorcjum, spółka cywilna), pod warunkiem, że Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego spełniające w szczególności następujące wymogi:1) ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;2) nazwa postępowania, którego dotyczy pełnomocnictwo;3) określenie wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby wykonawcy;4) oznaczenie ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;5) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w tym przez wykonawcę-pełnomocnika;6) podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji muszą zostać dołączone do oferty;7) oryginał pełnomocnictwa lub jego kopia poświadczona notarialnie musi być załączona do oferty.2. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (działających w ramach konsorcjum, spółki cywilnej), oddzielnie musi złożyć: 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 i 5 do SWZ; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - złącznik nr 8 do SWZ. Pozostałe dokumenty, formularze i oświadczenia składa pełnomocnik reprezentujący wszystkich wykonawców. 3. W zakresie doświadczenia, potencjału technicznego, wymaganego poziomu przychodów oraz spełnienia pozostałych wymagań określonych w SWZ, oferty składane przez konsorcjum lub spółkę cywilną zostaną ocenione pod kątem łącznego spełnienia wymagań zamawiającego przez występujących wspólnie wykonawców na podstawie złożonych dokumentów.4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty lub wskazać w treści oferty.5. Przed zawarciem umowy Zamawiający może żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 ust 1, 2, 3, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych określa się następujące możliwe zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:1) skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, spowodowane wyczerpaniem środków finansowych na zamówienie,2) zmiana harmonogramu wywozu nieczystości płynnych lub zakresu zamówienia w przypadku zmiany liczby budynków administrowanych przez Zamawiającego,3) zmiana wartości przedmiotu zamówienia z powodu waloryzacji wynagrodzenia umownego w przypadku znaczącego wzrostu wartości składników cenotwórczych o co najmniej 50%,4) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.5)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w uzasadnionych nieprzewidzianych przypadkach, uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie np. bankructwa Wykonawcy, braku dostępu do posesji, wyczerpania środków na realizację zamówienia i.t.p., 6)zmiana wartości przedmiotu zamówienia w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia polegające na zmianie liczby studzienek chłonnych i liczby budynków, administrowanych przez Zamawiającego oraz odpowiedniego zmniejszenia lub zwiększenia z tego tytułu ostatecznego wynagrodzenia Wykonawcy;7)w przypadku gdy spełnienie świadczenia usług groziłoby jednej ze stron rażącą stratą;8) w przypadku gdy zmiana pozostaje w bezpośrednim związku przyczynowo-skutkowym z wystąpieniem danych okoliczności i nie wykracza poza to co konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składając Ofertę w postaci elektronicznej - Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zgn-wawer.ezamawiajacy.pl.w zakładce „ OFERTY do dnia 12.03.2021r. do godz. 10:00.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wymagania dot. zatrudnienia osób na umowę o pracę Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić, na podstawie umowy o pracę o której mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przez cały okres obowiązywania umowy dwie osoby, które będą wykonywały bezpośrednio prace wymienione niezbędne do realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy: Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące bezpośrednio czynności: 1) do kierowania pojazdami – 2 osobySposób i zakres zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców pracowników na umowę o pracę został określony we wzorze umowy w paragrafie 7, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
2021-03-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam niani - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Mam pięknego małego szkraba 5 miesięcy. Wracam do pracy. Jestem samotna matka. Potrzebuję Niani. Sympatycznej osoby która poradzi sobie z takim bąblem. Pracuje w trybie zmianowym więc różne godziny pracy. Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI