„Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich, z podziałem na 25 zadań” – nr postępowania 059/19
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-03-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-13
  • Numer ogłoszenia523966-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 523966-N-2019 z dnia 2019-03-13 r.

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie: „Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich, z podziałem na 25 zadań” – nr postępowania 059/19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 13305749000000, ul. ul. Mazowiecka  14 , 00-048  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 244 90 00, e-mail przetargi@mzdw.pl, faks 22 244 90 13.
Adres strony internetowej (URL): www.mzdw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.mzdw.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mzdw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w kopercie oznakowanej nazwą Wykonawcy, w siedzibie Zamawiającego, w kancelarii ogólnej.
Adres:
Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich, z podziałem na 25 zadań” – nr postępowania 059/19
Numer referencyjny: 059/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
25


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich, z podziałem na 25 zadań. Zadanie Nr 1 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Gostynin – Płock, Obwód Drogowy w Gostyninie. Zadanie Nr 2 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Gostynin – Płock, Obwód Drogowy w Sannikach. Zadanie Nr 3 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Gostynin – Płock, Obwód Drogowy w Bielsku. Zadanie Nr 4 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Ciechanów, Obwód Drogowy w Grudusku. Zadanie Nr 5 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Ciechanów, Obwód Drogowy w Żurominie. Zadanie Nr 6 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Ciechanów, Obwód Drogowy w Ciechanowie. Zadanie Nr 7 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Grodzisk Maz., Obwód Drogowy w Grodzisku Maz. Zadanie Nr 8 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Grodzisk Maz., Obwód Drogowy w Łazach. Zadanie Nr 9 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Ostrołęka, Obwód Drogowy w Czerwinie. Zadanie Nr 10 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Ostrołęka, Obwód Drogowy w Krasnosielcu. Zadanie Nr 11 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Ostrołęka, Obwód Drogowy w Myszyńcu. Zadanie Nr 12 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Wołomin – Nowy Dwór Maz., Obwód Drogowy w Nowym Dworze Maz. Zadanie Nr 13 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Wołomin – Nowy Dwór Maz., Obwód Drogowy w Nasielsku. Zadanie Nr 14 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Wołomin – Nowy Dwór Maz., Obwód Drogowy w Wołominie Nr 3. Zadanie Nr 15 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Wołomin – Nowy Dwór Maz., Obwód Drogowy w Wołominie Nr 4. Zadanie Nr 16 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Węgrów – Siedlce, Obwód Drogowy w Siedlcach. Zadanie Nr 17 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Węgrów – Siedlce, Obwód Drogowy w Węgrowie. Zadanie Nr 18 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Węgrów – Siedlce, Obwód Drogowy w Kosowie Lackim. Zadanie Nr 19 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Radom, Obwód Drogowy w Radomiu. Zadanie Nr 20 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Radom, Obwód Drogowy w Lipsku. Zadanie Nr 21 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Radom, Obwód Drogowy w Potworowie. Zadanie Nr 22 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Radom, Obwód Drogowy w Nowym Mieście nad Pilicą. Zadanie Nr 23 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Otwock – Piaseczno, Obwód Drogowy w Maciejowicach. Zadanie Nr 24 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Otwock – Piaseczno, Obwód Drogowy w Piasecznie. Zadanie Nr 25 Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Otwock – Piaseczno, Obwód Drogowy w Warce. 2) Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Część III SIWZ. 3) W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa poniżej w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: - przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe.

II.5) Główny kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90640000-5
90513600-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP o wartości łącznej dla wszystkich części 138 138,64 zł netto w zakresie wykonania przeglądów eksploatacyjnych oraz czyszczenia urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Umowy dla Zadań Nr 1, 2 i 3 należy zrealizować w terminie od dnia 15 maja 2019 r. do maksymalnie 45 dni kalendarzowych. Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełnione warunki, o których mowa w pkt 4.1, jeżeli Wykonawcy wykażą, że: 1) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu przeglądu eksploatacyjnego i czyszczeniu urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe lub ścieki sanitarne itp. o wartości nie mniejszej niż: Zadanie 1: 6 000,00 zł brutto każda; Zadanie 2: 1 000,00 zł brutto każda; Zadanie 3: 500,00 zł brutto każda; Zadanie 4: 20 000,00 zł brutto każda; Zadanie 5: 5 000,00 zł brutto każda; Zadanie 6: 6 000,00 zł brutto każda; Zadanie 7: 15 000,00 zł brutto każda Zadanie 8: 18 000,00 zł brutto każda; Zadanie 9: 3 000,00 zł brutto każda; Zadanie 10: 8 000,00 zł brutto każda; Zadanie 11: 4 000,00 zł brutto każda Zadanie 12: 20 000,00 zł brutto każda; Zadanie 13: 5 000,00 zł brutto każda; Zadanie 14: 13 000,00 zł brutto każda; Zadanie 15: 7 000,00 zł brutto każda Zadanie 16: 28 000,00 zł brutto każda; Zadanie 17: 50 000,00 zł brutto każda; Zadanie 18: 18 000,00 zł brutto każda; Zadanie 19: 10 000,00 zł brutto każda; Zadanie 20: 13 000,00 zł brutto każda; Zadanie 21: 14 000,00 zł brutto każda; Zadanie 22: 33 000,00 zł brutto każda; Zadanie 23: 8 000,00 zł brutto każda; Zadanie 24: 5 000,00 zł brutto każda; Zadanie 25: 14 000,00 zł brutto każda. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz przedstawić Zamawiającemu dokumenty określające: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, po wezwaniu Zamawiającego ma dostarczyć Zamawiającemu: 1. wykaz wykonanych usług spełniających warunek podany przez zamawiającego w SIWZ część I pkt. 4.1. wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dowodami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Strony ustalają, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacjach: a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy wystąpią:  klęski żywiołowe;  zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;  inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy;  w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. b) Zmiany osobowe  zmiana osób, realizujących przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami (o których mowa w ustawie Prawo budowlane, Prawo geologiczne i górnicze lub w innych ustawach);  zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ; c) Zmiany organizacji spełniania świadczenia w zakresie:  zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług; d) Płatności  zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy; e) Zmiana wysokości wynagrodzenia  zmiana stawki podatku od towarów i usług,  zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2012 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,  zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne Jeżeli zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. f) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy:  siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;  zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie  rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.  kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji; 3 Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może ale nie musi wyrazić zgody. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 4 Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) c) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami d) udzielenie zamówień o których mowa art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Gostynin – Płock, Obwód Drogowy w Gostyninie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Umowy dla Zadań Nr 1, 2 i 3 należy zrealizować w terminie od dnia 15 maja 2019 r. do maksymalnie 45 dni kalendarzowych.


Część nr: 2 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Gostynin – Płock, Obwód Drogowy w Sannikach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Umowy dla Zadań Nr 1, 2 i 3 należy zrealizować w terminie od dnia 15 maja 2019 r. do maksymalnie 45 dni kalendarzowych.


Część nr: 3 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Gostynin – Płock, Obwód Drogowy w Bielsku.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Umowy dla Zadań Nr 1, 2 i 3 należy zrealizować w terminie od dnia 15 maja 2019 r. do maksymalnie 45 dni kalendarzowych.


Część nr: 4 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Ciechanów, Obwód Drogowy w Grudusku.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych


Część nr: 5 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Ciechanów, Obwód Drogowy w Żurominie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych


Część nr: 6 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Ciechanów, Obwód Drogowy w Ciechanowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4- 25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych


Część nr: 7 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Grodzisk Maz., Obwód Drogowy w Grodzisku Maz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych


Część nr: 8 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Grodzisk Maz., Obwód Drogowy w Łazach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych


Część nr: 9 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Ostrołęka, Obwód Drogowy w Czerwinie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla zadań 4- 25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych


Część nr: 10 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Ostrołęka, Obwód Drogowy w Krasnosielcu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych


Część nr: 11 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Ostrołęka, Obwód Drogowy w Myszyńcu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych


Część nr: 12 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Wołomin – Nowy Dwór Maz., Obwód Drogowy w Nowym Dworze Maz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych


Część nr: 13 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Wołomin – Nowy Dwór Maz., Obwód Drogowy w Nasielsku.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych


Część nr: 14 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Wołomin – Nowy Dwór Maz., Obwód Drogowy w Wołominie Nr 3.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych


Część nr: 15 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Wołomin – Nowy Dwór Maz., Obwód Drogowy w Wołominie Nr 4.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych


Część nr: 16 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Węgrów – Siedlce, Obwód Drogowy w Siedlcach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych


Część nr: 17 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Węgrów – Siedlce, Obwód Drogowy w Węgrowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych


Część nr: 18 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Węgrów – Siedlce, Obwód Drogowy w Kosowie Lackim.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych


Część nr: 19 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Radom, Obwód Drogowy w Radomiu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych


Część nr: 20 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Radom, Obwód Drogowy w Lipsku.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych


Część nr: 21 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Radom, Obwód Drogowy w Potworowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych


Część nr: 22 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Radom, Obwód Drogowy w Nowym Mieście nad Pilicą.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych


Część nr: 23 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Otwock – Piaseczno, Obwód Drogowy w Maciejowicach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych


Część nr: 24 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Otwock – Piaseczno, Obwód Drogowy w Piasecznie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych


Część nr: 25 Nazwa: Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Otwock – Piaseczno, Obwód Drogowy w Warce.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis zamówienia w Sekcji II punkcie II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI