IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Strony ustalają, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacjach: a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy wystąpią: klęski żywiołowe; zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. b) Zmiany osobowe zmiana osób, realizujących przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami (o których mowa w ustawie Prawo budowlane, Prawo geologiczne i górnicze lub w innych ustawach); zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ; c) Zmiany organizacji spełniania świadczenia w zakresie: zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług; d) Płatności zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy; e) Zmiana wysokości wynagrodzenia zmiana stawki podatku od towarów i usług, zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2012 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne Jeżeli zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. f) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji; 3 Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może ale nie musi wyrazić zgody. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 4 Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) c) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami d) udzielenie zamówień o których mowa art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-03-22, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Gostynin – Płock, Obwód Drogowy w Gostyninie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Umowy dla Zadań Nr 1, 2 i 3 należy zrealizować w terminie od dnia 15 maja 2019 r. do maksymalnie 45 dni kalendarzowych.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Gostynin – Płock, Obwód Drogowy w Sannikach. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Umowy dla Zadań Nr 1, 2 i 3 należy zrealizować w terminie od dnia 15 maja 2019 r. do maksymalnie 45 dni kalendarzowych.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Gostynin – Płock, Obwód Drogowy w Bielsku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Umowy dla Zadań Nr 1, 2 i 3 należy zrealizować w terminie od dnia 15 maja 2019 r. do maksymalnie 45 dni kalendarzowych.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Ciechanów, Obwód Drogowy w Grudusku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Ciechanów, Obwód Drogowy w Żurominie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Ciechanów, Obwód Drogowy w Ciechanowie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4- 25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Grodzisk Maz., Obwód Drogowy w Grodzisku Maz. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Grodzisk Maz., Obwód Drogowy w Łazach. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Ostrołęka, Obwód Drogowy w Czerwinie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla zadań 4- 25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Ostrołęka, Obwód Drogowy w Krasnosielcu. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Ostrołęka, Obwód Drogowy w Myszyńcu. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Wołomin – Nowy Dwór Maz., Obwód Drogowy w Nowym Dworze Maz. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Wołomin – Nowy Dwór Maz., Obwód Drogowy w Nasielsku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Wołomin – Nowy Dwór Maz., Obwód Drogowy w Wołominie Nr 3. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Wołomin – Nowy Dwór Maz., Obwód Drogowy w Wołominie Nr 4. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Węgrów – Siedlce, Obwód Drogowy w Siedlcach. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Węgrów – Siedlce, Obwód Drogowy w Węgrowie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Węgrów – Siedlce, Obwód Drogowy w Kosowie Lackim. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Radom, Obwód Drogowy w Radomiu. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Radom, Obwód Drogowy w Lipsku. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Radom, Obwód Drogowy w Potworowie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Radom, Obwód Drogowy w Nowym Mieście nad Pilicą. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Otwock – Piaseczno, Obwód Drogowy w Maciejowicach. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Otwock – Piaseczno, Obwód Drogowy w Piasecznie. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zamówienia w Sekcji II punkt II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
Przegląd eksploatacyjny oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe pochodzące z pasa dróg wojewódzkich administrowanych przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich na terenie Rejonu Drogowego Otwock – Piaseczno, Obwód Drogowy w Warce. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis zamówienia w Sekcji II punkcie II.4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90000000-7, 90640000-5, 90513600-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji usługi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Dla zadań 4-25 pierwszy przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w terminie do dnia 25 maja 2019 r. Drugi przegląd wraz z czyszczeniem urządzeń należy zrealizować w okresie od dnia 1 października 2019 r. do maksymalnie 20 dni kalendarzowych