Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Ulhówek w 2024 roku.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUlhówek
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-29
  • ZamawiającyGmina Ulhówek
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-20
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00563391
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Ulhówek w 2024 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ulhówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 1/1

1.5.2.) Miejscowość: Ulhówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-678

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ulhowek.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulhowek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Ulhówek w 2024 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7257b67d-9f13-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00563391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051896/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od włascicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Ulhówek w 2024 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzp.ulhowek.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.ulhowek.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy przetargowej pod adresem https://pzp.ulhowek.pl/ (zwanej dalej Platformą przetargową) w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym.
3. Ofertę składa się wyłącznie poprzez Platformę przetargową

4. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SWZ składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: gmina@ulhowek.eurzad.eu

6. Wszelkie wyjaśnienia, modyfikacje treści SWZ oraz inne informacje związane z niniejszym postępowaniem - Zamawiający będzie zamieszczał wyłącznie na Platformie przetargowej.
7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana staje się w takim przypadku częścią SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ Zamawiający udostępni na Platformie przetargowej.

8. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BGK.271.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 .Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Ulhówek w okresie od 01.01.2024r do 31.12.2024r. Obszar Gminy Ulhówek wynosi 147 km², w skład Gminy Ulhówek wchodzi 23 miejscowości tj. : Budynin, Dębina, Dębina – Osada, Dyniska, Hubinek, Korczmin, Korczmin – Osada, Krzewica Machnówek, Magdalenka, Oserdów, Podlodów, Rokitno, Rzeczyca, Rzeplin, Rzeplin – Osada, Szczepiatyn, Szczepiatyn – Osada, Tarnoszyn, Ulhówek, Wasylów, Wasylów Wielki, Żerniki. Na terenie Gminy Ulhówek zameldowanych jest 4303 osób (stan na dzień 15.11.2023 r.), natomiast liczba osób, które zadeklarowały zamieszkanie wynosi 2779 osób. Szacunkowa liczba nieruchomości zamieszkałych wynosi 1260. Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych może w niewielkim stopniu ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia. Przedmiotem zamówienia jest również utworzenie Mobilnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz zagospodarowanie wszystkich odpadów w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania.
3.31. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania w okresie zamówienia wynosi 700 Mg w tym:
Niesegregowane zmieszane odpady komunalne
500 Mg

Segregowane odpady komunalne
200 Mg

Podana ilość odpadów jest szacunkowa i należy ją traktować orientacyjnie, ponieważ może ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia wskazanych ilości odpadów komunalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób bezrobotnych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą spełnianie następujących warunków dotyczących:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Ulhówek, zgodnie z przepisami art. 91 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:

a) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że dysponuje specjalistycznym sprzętem w tym co najmniej 2 pojazdami specjalistycznymi przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych o minimalnej kubaturze 10m3 oraz minimum 2 pojazdy skrzyniowe przystosowane do odbierania selektywnych odpadów komunalnych o ładowności minimalnej 3,5Mg oraz 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej .
5) Zamawiający zgodnie z art. 94 ust 1 i 2 Pzp zastrzega (społeczna klauzula zastrzeżona), że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych w szczególności osób bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023r. poz 735) pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie, które:
- w chwili zatrudnienia przez wykonawcę miały status osoby bezrobotnej w rozumieniu ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
- są w procesie integracji społecznej i zawodowej w dniu wszczęcia postępowania,
- zostały zatrudnione przez wykonawcę przed dniem wszczęcia postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności i będą dopuszczone tylko w granicach unormowanych w art. 455 ustawy Pzp
2. Strony przewidują możliwość, niżej określonych, zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiany wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. zmiana unormowań prawnych; zmiany organizacyjne stron; zmiana stawki podatku od towaru i usług;
b) w razie zaistnienia zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.ulhowek.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-29 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam hotelu dla zwierząt w terminie: 01-04.05.2024 r. - Puławy
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam hotelu dla zwierząt w terminie: 01-04.05.2024 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI